Pa zameni kais, nije skupo i nije na odmet. Ali meni vise lici da je jedna od dioda za "napajanje" lampe crkla. A to je jedino moguce proveriti kada se otvori alternator, na diodnoj ploci. Te "male" su cesto zalivene u neku masu.
Alternator
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
zamena reglera na bosh alternatoru za wv polo
Molio bih ako neko moze da napise kako se menja regler iz naslova kao i neku sliku i da li je mnogo komlikovano da se to uradi na putu.Koliko sam ja video regler drze dva srafa ali malo smeta filter za ulje
Comment
-
-
Problem sa punjenjem alternatora.
Malo je nasao da me drnda auto za ove praznike i to po najvecoj hladnoci i onoj kosavi i ledenoj kisi.
Da se ne bih pobio sa njimtrazim pomoc.
Klasicni simptomi crknutog reglera..upalila se lampica od alternatora i sija (tinja) sa jakim gasom slabije tinja.
Jugo..fabricki alternator.
Kupim drugi regler namontiram, on i dalje ne puni.
Mereno na akumulatoru ne puni. Skinem buksnu od reglera na alternatoru i merim napon na stopici alternatora on puni 11.9-12V
Prikacim buksnu od reglera i merim na buksni puni 9V
Pocnem vec da psujem deo
Srecom imam duplikat auto pa skinem zenin regler i namontiram kod mene i on radi mereno na buksni u leru 14V, lampica se ugasila. Na akumulatoru 13.7-13.8V
Da bi bio siguran da je prvi regler u kvaru posto sam se spremio da vadim dzigericu onom prodavcu namontiram ga kod zene na juga i on radi normalno stabilno.
Ne tu nije kraj...otisao da sipam corbu i malo da dopunim akumulator i kad sam dosao kuci posle pola sata on opet ne radi (ovaj od zene koji je na njenom autu radio normalno i na mom pola sata)
Da li je neko imao slicno iskustvo? Sta bi tu jos moglo da bude?
Da li to sto sam merio na stopici direktno na alternatoru i daje 12v znaci da nije do alternatora? Sta bi onda moglo da bude?
Znaci kod mene ne radi nov...kod zene radi. Zenin polovan radio kod mene pola sata i opet ne radi?
Ne skida mi se alternator po ovoj zimi ako ne moram, a i ne vidim sta bi mu radio?
Kako je polovan regler mogao iz prve da proradi na mom autu i opet da ne radi posle pola sata? Zasto nov nije hteo da radi na mojim kolima a na zeninim radi?
Aj pomozite...prilicno je hitno...bez auta sam a ako nastavi da me hebe dohvaticu pajser.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Da dodam.
Alternator je presao 60k
Kada sam skinuo regler vidim da se rotor bas ukanalisao, ulizao na delu gde nalezu cetkice.
Jedina veza koju vidim da cas radi cas ne radi i to sto nije radio sa novim je ta da kada sam namontirao nov regler cetkice nisu upale u vec urezani kanal i da zbog toga nema kontakt.
Da li je to moguca situacija da ako ne legnu cetkice na vec ulizan kanal nego krajem cetkice vise na ne ulizanom delovima koji su oko 1mm stariji od kanalisanog dela. Kolika bi povrsina naleganja cetkica trebala da bude sa rotorom.
Lupam li gluposti ili ovo moze da bude uzrok problema. Mislim to je jedino sto vidim zato sto alternator na buksni puni 12V ali kada prikazim zicu reglera on padne na 9VTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Ako imas dovoljno 'mesa' ispod urezanog dela skini rotor i odnesi kod strugara da ga obradi. Cak i da ima dobar kontakt tako ce cetkice brzo da sredi a to te onda opet dovodi na isti problem. Omski proveri vod od alternatora do akumulatora i prema masi.while(!asleep()) {sheep++;}
Comment
-
-
Vod alternatora ok.
Nije mi problem sto ce da se shebavaju cetkice...ako udju u svoj kanal onda i nece kao i do sada. Vise me interesuje da li to moze da mi pravi opisani problem.
Kada sam stavio zenin regler proradio je sasvim normalno...mereno na buksni sa prikacenom zicom reglera i lepo puni 14.... na akumulatoru neznatno manje. Kako je opet prestao da puni...na kontaktu reglera dok je prikljucen na buksnu alt. daje 8-9VTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Hocete li da pomognete da otklonimo kvar na jednom obicnom jugu
Nastavila se danas igranka bez prestanka. Pricaje podugacka al ajde da skratim koliko mogu
Ako mozete da me ispratite mozete...ako ne ne.
Da ne bi imao sumnje u regler kupim novi...namontiram i auto proradi
mislim alt. ali punio naravno 15-20min. i opet pocela da tinja lampica od alt. i prestao da puni
prebacim ga kod zene on radi
uzmem zenin tj. onaj koji sam prvi kupio koji nije radio, namontiram i on radi...a juce eto nije radio.
Vozio vozio...i zavrteo dobro auto i upali se lampica od alt. i opet ne puni.
skinme regler, vratim kod zene i on naravno radi
Na mome ne radi vise nijedan regler zato sto sada lampica svetli skroz ko kada je otkacen regler i nema napona na stopici na koju se kaci kablic od reglera.
Svo to vreme jedno zanimljivo zapazanje...na zeninim kolima svi regleri drze stavilno oko 14V +-
Dok kod mene na leru mereno na akumulatoru 15-20V+ sa turom
Kada merim na buksni reglera dok je prikacena na12V od alternatora puni 17V sa turom skace do 30V cak.
Znaci vrisno alternator ili?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
ebiga eMe to je Yugo
pojavili se gremlini i kod tebe
pogledaj kako ti dobro ili loše zakačen kabl od mase na šasiji koji ide od akomulatora.
vidi kabl od altern. do kabine da nije negde uštinutblago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
Audi ima crveno T
Comment
-
-
akumulator ispravan
Verovatno diode....skinuo sam ga...sav sam ispecen pa ga nosim da ga neko drugi ispituje posto nemam mogucnostitako jedino mogu da progutam da nesto nisam sam popravio
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Novi diodni blok i teraj, nemoj samo da neko lemi, spojevi se punktuju
eto sad ti je lakse kad znas da menas cimeAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Moj auto voli polovne delove pa to ti je.
Ko planira da menja skorije zupcasti i spanere bilo bi dobro da mi ih da da stavim
Inace mnogo sam nervozan...u gradu nema alternatora polovnog od najzastupljenijeg auta a kada ti ne treba gadjaju se sa njima.
Prosao najgluplje i najskuplje moguce....potrosio 2 dana, iskasapio i ispekao ruke po ovoj hladnoci bacio pare na reglere + popravka 3000din.
Vrisnule diodeTo date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
Comment