Alternator

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • JAPANX
    CBC Senator XXL
    • 10.08.2006
    • 2159
    • Beograd

    Re: Alternator

    tako je a cak moze i da se sanira obavijanjem tanke bakarne pletenice i zalivanjem kalaja a posle obradom na strugu..

    kad sam ja bio kalfa, tako se to radilo u autoelektrici KEP

    Comment

    • kristina990
      Banovan
      • 13.04.2009
      • 1066
      • Srbija

      alternator stvara prevelik otpor?golf 3

      imam golf trojku td 1993,kad uključim neki od potrošača struje padnu mi obrtaji motora npr kod oborenog svetla za debljinu kazaljke kad upalim duga još malo, jos više ako na to dodam uključenu ventilaciju na najjače ,sve zajedno padnu oko 100 obtaja , da ne pričam kad su uključeni grejači tokom postheating perioda gde pad obrtaja bude za čak 250.ajde mogu razumeti pad kad su uključeni grejači to je veliki potrošač ali da padaju kad su uključena svetla ili ventilacija(ne klima)to mi nije jasno. akumlator imam nov star par dana napon pola sata kad je ugašen motor 12.9 napon punjenja na klemama akumulatora kad je upaljen motor 14.4 ne tinja i ne pali se kontrolna lampica na instrument tabli jedino sam primetio da se alternator brzo ugreje nakon hladnog starta tako da bude topliji od nosača između njega i motora .da dodam da su lageri promenjeni pre par meseci čitao sam na forumu neke postove ali nije mi jasno šta se dešava da li može da ode neka dioda ili da negde probija namotaj a da da vrednosti napona budu kao što sam gore naveo? mislim da stvara prevelik otpor a ne znam zbog čega. da li se treba još nešto ispitati osim napona i da li je moguće bez demontaže alternatora?

      Comment

      • UkiMazda
        CBC Senator XXL
        • 16.11.2007
        • 444
        • Beograd
        • Alfa 156 2.0TS

        Re: alternator stvara prevelik otpor?golf 3

        Ne verujem da je tu stvar otpora, mislim da treba da se nasteluje ler gas na srafu koji sluzi za stelovanje sa ukljucenim potrosacima, obicno se na tom srafu dozira vazduh. Ne znam kako izgleda to sve na golfu, ali razmisli i o tome

        Comment

        • kristina990
          Banovan
          • 13.04.2009
          • 1066
          • Srbija

          Re: alternator stvara prevelik otpor?golf 3

          ja znam za podešavanje ler gasa da se zategne sajla gasa ali ne znam ge se na boš pumpi podešava to za vazduh to se nebi usudio dirati .probao sam da otpojim alternator na kratko i motor odmah ubrza (to sam pročitao u brick-ovom postu na temu alternator i ler gas) znači alternator koči motor e sad nisam siguran da li je alternator ili boš pumpa pa sam krenuo od alternatora jer što se tiče boš pumpe nemam problema auto ide odlično

          Comment

          • cuore 75
            CBC Član
            • 11.05.2007
            • 48
            • Novi Sad

            Re: alternator stvara prevelik otpor?golf 3

            Ne diraj boš pumpu! Koliko znam taj auto bi trebalo da ima neku vakuum membranu kod leptira gasa. Njen zadatak je da dozira ler gas
            u odnosu na trnutno opterećenje obrtanju motora. prover cevčice da nisu naprsle. Ako ne grešim.

            Comment

            • kristina990
              Banovan
              • 13.04.2009
              • 1066
              • Srbija

              Re: alternator stvara prevelik otpor?golf 3

              ...ima neku cevčicu do boš pumpe ali tu se ne stvara vakum već suprotno pritisak,lagano duva na leru.ta cevčica ide sa dela usisne grane od turbine do boš pumpe ,izgleda na neku membranu.probao sam da je otpojim dok motor radi na leru-ništa se ne dešava.ajde prvo da mi neko odgovori ako zna da li je moguće da je alternator u redu što se tiče napona punjenja i kad ne tinja i ne gori kontrolna lampica a da negde probija(namotaji,dioda) pa kad to ispitamo da pređemo na boš pumpu(ako je ona u pitanju moraću kod bošiste) ako se slažete?

              Comment

              • dandy
                CBC Senator XXL
                • 09.12.2005
                • 513
                • Bijeljina-Beograd Medakovic

                Re: alternator stvara prevelik otpor?golf 3

                podesavanje ler gasa na tom motoru se vrsi na srafu iza bosch pumpe prema diznama, vertikalni sraf dugacak nekih 6-7 cm i stoji vertikalno na sredini pumpe, podesava se srafcigerom.Ler gas kod tvog motora se podesava na oko 950 rpm na leru
                to crijevo sa turbine na pumpu sto ide je crijevo koje aktivira boost pin, i nije povezano sa ler gasom.
                problem moze da bude do instalacije, da probija negdje na masu, inace pogotovo kod dizela to ne bi smjelo da ima toliko uticaja. postoji mogucnost da relej od grijaca ne iskljucuje vec da oni ostaju ukljuceni i da zbog toga vuce struju, trebalo bi kad upalis auto, poslije par sec da se cuje relej da cakne i da se stabilizuje rad motora.
                najlakse ces ustanoviti sta je ako postavis ampermetar izmedju + kleme i acu, i vidjeces koliko ti struje vuce.da bi znao koliko struje vuku potrosaci pogledaj osigurace od potrosaca, i svaki osigurac je duplo jaci od struje koju normalno vuce dati potrosac. Tako ces najlakse ustanoviti sta je problem.
                a za pocetak probaj da raskacis osigurac od grijaca koji se nalazi kod motora iza cantre za vodu, u crnoj plasticnoj kutijici i vidi da li se sta desava....

                Comment

                • kristina990
                  Banovan
                  • 13.04.2009
                  • 1066
                  • Srbija

                  Re: alternator stvara prevelik otpor?golf 3

                  moj golf nema klasičan relej već radom grejača upravlja neki kao veliki relej na nemačkom steuergarat on sam nakon 3 min zaštitno isključuje grejače a i ranije zavisno o temperaturi koju mu daje davač temp taj vertikalni šraf bojim se dirati jer neznam na kojem principu reguliše obrtaje da možda ne pomera ugao paljenja.ovo za produženi rad grejača sam ustanovio da je normalno do 3 min to je radi smanjenja emisije štetnih gasova(e,ta ekologija)bio sam kod jednog električara on je hteo da mi prepravi taj sistem da stavi relej golfa 2 ali nije hteo da kaže zašto .ja sam odustao od toga jer ne volim prepravke a sa ovim grejačima vozim već godinu i po i svi su u funkciji

                  Comment

                  • dandy
                    CBC Senator XXL
                    • 09.12.2005
                    • 513
                    • Bijeljina-Beograd Medakovic

                    Re: alternator stvara prevelik otpor?golf 3

                    rucica koju obicno zovu sauh, je kod tog motora poteznica za hladan start, i ona zakrece ugao paljenja za 2,5 stepena, i predpaljenje, i preporucuje se paljenje sa povucenom rucicom i zimi i ljeti i njeno vracanje poslije minut vremena
                    releji ako rade tri minuta, to je za njih jako puno, i iskreno ja se nisam susretao sa tim.
                    sraf za regulaciju ler gasa samo povecava dovod nafte na leru, i nema veze sa zakretanjem pumpe
                    sa lijeve i desne strane imas dva srafa koji su takodje na srafciger ali su osigurani maticama za kljuc 10, i na njima se podesava gas "pod sauhom"
                    nikako , ali nikako ne treba podesavati ler gas na onim srafovima koji sluze kao distancijali odnocno granicnici na polugi gdje se nalazi sajla od gasa, oni su zafarbani zutom bojom na spoju i ne podesava se tu////

                    probaj upaliti motor i izvaditi osigurac od grijaca, ne relej, nego osigurac i vidi da li vuce i dalje struju,,,,

                    Comment

                    • kristina990
                      Banovan
                      • 13.04.2009
                      • 1066
                      • Srbija

                      Re: alternator stvara prevelik otpor?golf 3

                      otpojio sm ranije osigurač onaj deo što vodi do grejača,otpojio davač temperature da bi zavarao relej(steuergerat,kontrlni modul)kao da je hladan motor ,na vod do osigurača stavio ispitivač lampica gori na ispitivaču pre pa i posle paljenja motora ali auto radi normalno -normalan broj obrtaja struju daje tačno 180 sec posle paljenja motora.ugasim motor sve vratim na svoje mesto dam kontakt grejači ne dobijaju struju upalim motor grejači sad ne gore zato što radi davač koji šalje signal u relej to nije sistem kao kod dvojke da se čim upališ auto grejači gase čak idu posebni grejači zato. sumnjam na alternator i ponovo pitam da li je moguće da ja napon punjenja u redu a da on daja manje struje i stvara velik otpor zbog manjeg proboja(namotaji,dioda) ako neko zna da odgovori inače hvala na informacijama što se tiče boš pumpe

                      Comment

                      • kristina990
                        Banovan
                        • 13.04.2009
                        • 1066
                        • Srbija

                        Re: alternator stvara prevelik otpor?golf 3

                        zamenio sam stare grejače s kojima sam vozio jer nisu bili postheating tip i stavio nove tačno po katalogu sad kraće ima pad obrtaja negde oko 30 sec pod povučenom ručicom za hladan start se ne oseti sve ok.inače oni stari grejači su bili od golfa 2 i za godinu i po dana koliko su radili nijedan nije pregorio. znači sve je u redu dok rade do 3 min ovisno o temp motorajedino što konstantno vuku struju dok ovi novi imaju neku regulaciju u samom grejaču i kasnije manje vuku struje tako da se pad obrtaja ne oseti mnogo.

                        Comment

                        • dandy
                          CBC Senator XXL
                          • 09.12.2005
                          • 513
                          • Bijeljina-Beograd Medakovic

                          Re: alternator stvara prevelik otpor?golf 3

                          znaci ipak su bili grijaci,...
                          dobro je da je rijeseno...

                          Comment

                          • kristina990
                            Banovan
                            • 13.04.2009
                            • 1066
                            • Srbija

                            Re: alternator stvara prevelik otpor?golf 3

                            pa nije baš 100% rešeno mogao bi reći poboljšano. električar i bošista kažu ništa više ne diraj kažu da je normalno da padnu obrtaji kad se uključi neki veći potrošač kod svakog auta

                            Comment

                            • KBDNK
                              CBC Član
                              • 20.07.2009
                              • 33
                              • Zaječar

                              Re: Alternator

                              Ljudi, treba mi brz odgovor jer se ne razumem u mehaniku a u elektriku još i manje tako da...
                              Imam škodu feliciu 1.3 MPI 99 godište sa crknutom diodnom pločom.
                              Problem je što tu diodnu ploču za moj model ne mogu naći u Srbiji nigde a na jednom mestu su mi rekli da mogu da je nabave za nekoliko dana i da košta neverovatnih 7.200 dinara. Pošto sam u radnjama po Bgd, u kojima inače kupujem potrebne delove za ovaj auto, imaju diodne ploče ali za druge modele i da im je cena od 2.000-2.550 dinara ja se uplašim da me možda nisu dobro razumeli jer mi treba samo diodna ploča a ne ceo alternator a oni meni "Dečko mi smo nepogrešivi. Alternator košta 58.000 dinara , a samo diodna ploča 7.200 din." Zamalo da šlogiram.
                              I tako u toj potrazi skrenem u nabavku polovnog alternatora...ali nema ni tamo. Konačno od jednog takvog dobavljača dobijem ponudu da nabavim polovan alternator koji je nešto slabiji i da ga iskoristim ceo a da mu samo zamenim remenicu i tako dolazimo do mog pitanja a to je:

                              Da li je pametno da kupim polovan alternator od 75A za 50 e i da ga koristim umesto postojećeg koji ima 90A uz zamenu remenice; druga varijanta je da kupim nov alternator od 75A po ceni od oko 95 e i da na njemu zamenim remenicu ili treća varijanta - da stisnem zube, zažmurim i kupim adekvatnu diodnu ploču po ceni od 75 e.
                              Moram da pitam ovo jer uopšte ne znam šta ću izgubiti ukoliko stavim slabiji alternator. Nemam neke posebne potrošače osim uobičajnih kao što su radio bez CD, prednje podizače stakla, grejač zadnjeg stakla itd.
                              Majstor, dobavljači ali i ja sam čekam moju odluku, a ja uopšte ne znam šta je pametno uraditi u ovoj situaciji pa zato POMAGAJTE LJUDI...
                              Hvala na odgovorima...samo brzo i što pre...
                              Pozz

                              Comment

                              • kristina990
                                Banovan
                                • 13.04.2009
                                • 1066
                                • Srbija

                                Re: Alternator

                                jesi li probao ovde http://www.autostart.co.rs/en/service.htm

                                Comment

                                Working...
                                X