Franjo, ne samo u kompletu, nego samo uch. Prestani da citiraš fabričko servisno uputstvo, jer neke stvari mogu da se urade i na drugi način. Po tom uputstvu ni druga polovna kartica ne može da se prijavi automobilu i da se koristi za start motora, a u stvarnom životu može.
RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Collapse
X
-
Originally posted by mupe View Post... Prestani da citiraš fabričko servisno uputstvo, jer neke stvari mogu da se urade i na drugi način...
Comment
-
-
Originally posted by Franjo View PostDa li je kod tebe radio (ispravno), ili si takvog kupio? Kao što je savidsi napisao, radi se o komplikovanom sklopu, koji olakšava upravljanje vozilom. Stoga, veoma korisnom!
Uređaj ABS+ESP je naizgled istovetan sa ABS i mehaničkom kontrolom, ali se razlikuju, što distributor sa ESP ima dvostruko više ventila (12), od "običnog" ABS. Kao i upravljački, elektronski sklop (kompjuter).
Da li ima taster za isključenje-uključenje ESP? Da li su ispravna sva četiri senzora na točkovima?
A, to "deranje" od strane "ovlaštenih" i nije u potpunosti tačno. Za vreme akcija, dijagnostika kočionog sistema je besplatna. Plaća se samo opravka, ako se utvrdi kvar. Uostalom, o cenama servisa, možeš se informisati putem kontakt telefona, a pregled se zakazuje.
Comment
-
-
Imam jedno pitanje vezano za Megane 1,9dci 75kw 2001 god.
Prijatelj je gledao danas takav auto da kupi i probao ga. Međutim auto je trom, lenj. Znači kao da nema turbinu. Vožen je na dijagnostiku. E sad majstor kaže da je oko elektornike sve ispravno, najpre senzor pritiska turbine ako se tako to zove, dizne, pumpa...kaže da je to sve ok. Pokazalo mu je da je problem lambda sonda i da je katalizator zapušen i izduvni sistem.
Pitanje je da li to može da bude problem zašto auto neće da vuče ??
I još nešto. Video je da kaplje ulje na crevu od turbine. To i dan-danas kaplje kod mene na Laguni
Comment
-
-
Nov sam na forumu i želim prvo da vam se svima zahvalim na savjetima koje sam našao na ovoj temi.
Dosao sam do lagune 2.2 dci privileg oprema 2004godište iz Italije, za male pare, 700 eu gore. Preskočio remen, 2950000 km presao,valjda nije niko vraćao kilometražu, kad je otvoren samo 2 ventila oštećena. Promijenjeni ventili,ulje, filteri španer i remen.
Kompletno zadovoljstvo me koštalo oko 2000 eu registrovan. Prešao sam oko 600 km sa prosjekom potrošnje 6.1 litara uglavnom gradske vožnje. ja mislim da sam dobro prošao, šta vi mislite?
Comment
-
-
-
LJudi, kako zamjeniti xenonku ?
Znaci, dodjem do nje, skinem onaj prvi okrugli poklopac...pa onda skinem onaj neki adapter ili sta je vec, sto ide na samu sijalicu (ono sto se okrene u lijevo i skine). Ali sijalica mi ostane u lezistu, ne mogu nikako da je skinem...
Comment
-
-
Ahm opet ne mogu da skontam...
Mislio sam da se ovaj dio ne smije dirati rukama ? ahm a svakako do njega ne mogu doci jer upravoi taj citav dio ne mogu da izvadim. Znaci okrenem u smijeru suprotnom kazaljki na satu ...i skinem onaj dio sa kablom, sto ide na zadnji dio sijalice.
E sad sijalica ostane u lezistu onom...
Comment
-
-
Originally posted by mazzy View PostMislio sam da se ovaj dio ne smije dirati rukama ?
Držače sam označio strelicama, pa ih uz pomoć odvrtke, ili drugog alata, savini, da oslobodiš sijalicu. A, može, malo i na silu!
Comment
-
Comment