Tako sam i mislio, hvala i pozz!
RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Collapse
X
-
Re: RENAULT LAGUNA II
Originally posted by markofpi View Post@max3m87
Moja je prepotuka da uvek prilikom paljenja izbacis iz brzine i drzis pritisnuto kvacilo.
Nisam siguran koliko je ovo tačno, ali palim motor bez kvačila godinama.
Comment
-
-
Kako da upalim auto sa spojenim kvačilom kad je kod lagune predviđeno da se drži pritisnuto kvačilo prilikom startovanja motora? Jedino ako neki od senzora položaja nisu u funkciju , onda može da se upali i bez pritisnutog kvačila (pedale).
Comment
-
-
Zato sto je zamajac direktno usrafljen na radilicu a stiskanjem kvacila druk lezaj gura radilicu aksijalno a nema pritiska ulja pa aksijalni lezaji stradaju jer rade na suvo pod pritiskom korpe sve dok se ne poveca pritisak ulja. Kod auta sa malim obrtnim momentom nije strasno ali kod auta sa velikm obrtnim momentom je korpa kvacila izuzetno jaka.
Comment
-
-
Originally posted by b_samardzic View PostZato sto je zamajac direktno usrafljen na radilicu a stiskanjem kvacila druk lezaj gura radilicu aksijalno a nema pritiska ulja pa aksijalni lezaji stradaju jer rade na suvo pod pritiskom korpe sve dok se ne poveca pritisak ulja. Kod auta sa malim obrtnim momentom nije strasno ali kod auta sa velikm obrtnim momentom je korpa kvacila izuzetno jaka.Mada refleksna navika je cudo pa ce biti potrebno neko vreme...
Comment
-
-
Pa, normalno, izbačen iz brzine! Ako je u brzini, još gore, nego stiskanje kvačila. Veće opterećenje - slično, kao palenje na gurku. Nisu na udaru aksijalni ležajevi, ali su drugi delovi: klip, klipnjača, ležajevi radilice i najgore PK kaiš (može da prezupči).
Comment
-
-
-
Comment