Taj koncentrat se sigurnoi treba razblažiti.
Trebao si pitati, ja ne znam. Vazduh uvlači negde kod brisača. Klimu uključi i na najače pršći kućište ,al u kratkim razmacima da ne pokvasiš puno. Filter kada izvadiš kućište fizički očisti . Kada to središ uključi klimu na recirkulaciju vazduha i pršći kod vozačevih nogu i suvozačevih, videćeš gde povlači pa u tom smeru i napraskaj. Broj šasije sam tražio u auto dati i nisam ga našao. Ako ti nešto treba iz autodate javi.
Koliko treba prskati,pa kućiđte naprskaj pa obriši krpom ,uključi klimu na recirkulaciju i pojačaj ventilator do kraja ,pršći u kućište netreba puno minut, dva.
Isključi klimu ubaci filter sve to složi i opet klimu uključi ina recirkulaciju i pomalo prskaj tamo gdesam ti već rekao levo i desno videćeš gde ventilator uvlači. Ne treba puno prskati dva , tri minuta jedna strana i tako druga, samo , prsnes da,tri puta u jednu stranu ,pa u drugu i tako nekoliko minuta. Naprskaj i tunele malo . Na kraju uključi samo ventilator neka to sve posuši. Ne bi smelo više da smrdi.
To odradi svaki mesec. Ja svakih par dana čačkam, sa tim asepsolom možeš i unutrašnjost auta popraskati i prebrisati,volan,menjač itd.
Hehe pa znam da ima broj motora u saobraćajnoj nego mi treba gde se nalazi na motoru taj broj.
Gde se nalazi isparivač I odvod kondeza da sve to očistim ?
Na ova pitanja ne znam odgovor.
Uradi onako kako sam ti rekao i biće ok.
Uvek imaš vremena da to pregledaš.
asepsola imaš da čistiš svaki dan godinu dana.
Ovih dana menjam zadnje diskove ali bez lezajeva. Zna li neko koje diskove i plocice uzeti, a da ne skripe, ne struzu, da koce dobro i da na papucici ne osecam nista sem pritiska!?
Hehe pa znam da ima broj motora u saobraćajnoj nego mi treba gde se nalazi na motoru taj broj.
Gde se nalazi isparivač I odvod kondeza da sve to očistim ?
Ako nisi rešio ova pitanja, serijski broj motora, ukucan je na donjem delu bloka motora, na strani prema hladnjaku. Obično, očitava se gledanjem u konkavno ogledalo, kojim raspolažu servisi za tehnički pregled vozila.
Isparivač (evaporator), nalazi se iza centralne konzole i distributora vazduha, a iz motornog prostora iza ventilatora distributora (mešača).
Najbitnije je, da zameniš polenski filter, ako ga nisi redovno servisirao. Ako se u radu klime osećaju neugodni mirisi, kompletan servis prepustio bih stručnjaku (servisu).
Razloge, za ovakvo mišljenje, možeš pročitati u temi:
posle brojnih visemesecnih muka sa curenjem gasa, napokon klima radi kako treba, kupljen novi hladnjak, creva, ali nemam vise zivaca sad opet da se jurim da mi menjaju filtere i dezinfikuju, pa sam resio sam da to nekako resim. na redovnom servisu skoro zamenjen mi je samo filter goriva i ulja, pojma nemam sto nisu zamenili i
Bio sam pre nekoliko dana na tehničkom pregledu i pokazali mi gde je broj motora a nalazi se upravo tu gde si opisao Franjo. I kod mene se jedva vidi broj motora pošto je korodirao taj deo gde se očitava broj. To je mana Lagunama sa ovakvim motorom koje se proizvodile do 2004 god. Lagunama proizvodnje od 2004 god kažu da se broj motora nalazi na drugom mestu koji ne strada kao ovim do 2004 god proizvodnje. Ukoliko se ne vidi broj motora, procedura je da se ukuca novi ''pus'' koji košta oko 4000-5000 din. Radnik na tehničkom mi je dao savet da na svaka 2-3 meseca naprskam WD-om to mesto gde se nalazi broj motora kako bi sprečio ili zaustavio korodiranje tog dela.
Radio sam dezinfekciju klime Asepsolom. Naime, skinuo sam polen filter koji sam inače zamenio prošlog leta. Nema potrebe da se menja jer je maltene nov. Naprskao sam kućište ventilatora Asepsolom. Čak sam malo prsnuo i sam filter. Bez filtera sam uključio klimu na najjače i još malo prskao kućište ventilatora. Tako nekoliko min dok se nije potpuno osušilo. Zatim sam vratio filter pa uključio recirkulaciju na najjače i prskao kod nogu vozača i suvozača takođe nekoliko min. Mada nisam primetio da baš nešto uvlači sprej kad prskam. Naprskao sam i otvore ventilacije. Sve to 10-15 min ukupno. Videćemo kako će se sve to ponašati.
Zato sam i pitao gde je isparivač da očistim i njega. Kako da dođem do isparivača ?
Comment