RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • krypton
    CBC Član
    • 04.08.2012
    • 25
    • Beograd
    • Astra G 1.8 16V 1999

    Pozdrav drugari.
    Samo da se javim da sam i ja od skoro vlasnik Lagune II 1.8 16V 2002. god, privilege oprema. Čitam ovaj forum već oko 15 dana i još nisam sve uspeo da pročitam (počeo sam od iste ove teme, iz arhive, nekih cca 500 stranica) i bezmalo ste dali sve moguće odgovore na brdo problema. Svaka vam čast za neiscrpne odgovore, a priključujem vam se za koji dan kad budem uspeo da pročitam sve do kraja.

    Comment

    • max3m87
      CBC Senator XXL
      • 17.05.2010
      • 531
      • Beograd
      • Renault LagunaII 1.8 16v

      Pozdrav ljudi imam jedan cudan problem... nece da upali na pritisak dugmenceta mora da se drzi... sve to ne bi bilo cudno da ne znam za foru.. ali oni jezichci lepo rade i stoje gde treba znaci radi i prvi i drugi kontakt... nesto je drugo u pitanju.. i primetih jos da kad je menjac u leru isto nece da mi da sijalicu na start dugmetu da mogu da upalim znaci moram da drzim kvacilo... ima li neko ideju i kako resiti... i jos nesto jel zna neko gde se nalazi na benzincu automat za rikverc ne mogu ga nadjem malo sam gluplji po tom pitanju ali ako neko zna mogo bi mi pomogne... poz i hvala puno

      Comment

      • Franjo
        Banovan
        • 14.08.2009
        • 2831
        • Inđija - Beograd
        • Renault megan II res

        Originally posted by max3m87 View Post
        ... jel zna neko gde se nalazi na benzincu automat za rikverc ne mogu ga nadjem ...
        Kao kod svih ostalih - na menjaču!

        Comment

        • max3m87
          CBC Senator XXL
          • 17.05.2010
          • 531
          • Beograd
          • Renault LagunaII 1.8 16v

          ma to znam ne stoji na gumi sigurno ali odakle mogu da vidim pridjem... jel mora skidam suspleh ljudi su mi pomogli i dali slike dizela ali meni se tu ne nalazi.. zato pitam..

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            Ne vidiš ga od akumulatora! Kablovi bi trebalo, da se vide između kutije sa osiguračima i relejima i ulaze u veći snop. Na R11 je rele zadnjeg brisača i svetla za hod u nazad. Moguće, da je greška do releja.

            Comment

            • max3m87
              CBC Senator XXL
              • 17.05.2010
              • 531
              • Beograd
              • Renault LagunaII 1.8 16v

              Hvala covek

              Comment

              • max3m87
                CBC Senator XXL
                • 17.05.2010
                • 531
                • Beograd
                • Renault LagunaII 1.8 16v

                resio i ne resio problem... naime.. drndo sam malo menjac ovako dao kontakt i guro rikverc i u jednom trenutku proradise rikverc svetla i proradi u leru svetiljka na start dugmetu i proradi paljenje na pipanje... ali kratko trajalo i opet ne rade svetla... i dignem auto skinem suspleh i nadjem automat i iscupam buksnu gurnem wd ali nista... nema efekta.. jel moguce da je do neceg drugog da nije do automata nego tipa poluga da ga ne pipa ali automat je u kucistu menjaca...

                jel ovo sve ok ovo je sve sto ima

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  Ne radi se o automatu, nego prekidaču (switch)! Kad ubaciš u rikverc između kontakata treba da je otpor 0 Ohm. Kad izbaciš iz na leer, ili bilo koju brzinu, otpor je beskonačan. Trebao si izmeriti napon na buksnama: na jednoj pri datom kontaktu, treba da imaš +12V, a kratkospojnikom (bakarna žica) da su upaljena svetla za hod u nazad. Ako nemaš napon, proveri vod od osigurača F4, preko R11, pa do buksni. Pod uslovom, da neko nije menjao el. shemu.

                  P.S. U tvom fuse box nema R1 ni R11, pa je +12V za svetla za hod u nazad, verovatno spojeno direktno na neki od osigurača.
                  Last edited by Franjo; 07.09.2012, 00:26.

                  Comment

                  • savidsi
                    CBC Član
                    • 12.01.2010
                    • 90
                    • km

                    max3m87,
                    i kod mene nisu radila rikverc svetla, ali kada malo jace gurnem rucicu menja upale se. To je trajalo nekih par dana i vise nije htelo ni to da radi. Zamenio sam automat na menjacu i sada je u redu. To sto moras da zgazis kvacilo da bi upalio ti je problem sa samom pedalom kvacila, postoje neki mikro prekidaci(senzori) pogledaj malo bolje i videces ih. Moze da se desi da ti je pedala ili sam senzor malo ispao iz lezista i to je to. Kod nekih se ovaj problem sa kvacilom manifestuje obaranjem obrtaja prilikom kocenja kada je pritisnuto kvacilo. U sustini zavisi koji senzor kvacila ne radi kako treba. Pritiskom kvacila jedan se aktivira, a drugi iskljucuje i obrnito.
                    pozdrav i obavezno javi sta si uradio.

                    Comment

                    • max3m87
                      CBC Senator XXL
                      • 17.05.2010
                      • 531
                      • Beograd
                      • Renault LagunaII 1.8 16v

                      hocu hvala ljudi idem ovih dana do majstora pa neka pogleda... hvala

                      Comment

                      • mupe
                        CBC Senator XXL
                        • 05.10.2006
                        • 822
                        • bg
                        • Laguna 3 GT 2.0T 205

                        Re: RENAULT LAGUNA II - iskustva,

                        I nemoj više da koristiš wd40 za čišćenje kontakata!

                        Comment

                        • zdushan
                          CBC Veteran
                          • 21.08.2012
                          • 129
                          • Beograd
                          • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

                          Dodao bih i ja svoje uopsteno iskustvo sa Lagunom, iako vise nisam vlasnik iste. Bila je 2002god, 1.9dci, 120ks.
                          Od dobrih strana bih istakao, komfor, komfor i komfor. Da, i veliki prtljaznik. Vozio sam ga u periodu od 2006-2007god.
                          Sto se losih strana tice, i da me neko ne shvati pogresno, nemam nameru da pljujem po kolima koje su i drugi odabrali za sebe, pricam samo moje iskustvo i subjektivno misljenje. Najlakse cu objasniti ovako: da mi je finansijska situacija dozvolila, najradije bi ih zapalio, i sa uzivanjem gledao kako gore. Auto me je urnisao.
                          2 dana posle kupovine (sto je nagore, nije sa placa nego je uzet od prijatelja) poludeo je cajger, ostalo sve popaljeno i zamrznuto. Promena softvera 50e.
                          Onda je propisao interkuler, 300e
                          Oda remont turbine, opadanje usiju
                          Zatim svasta nesto na trapu (to sam jedino realno i ocekivao kod francuza) ne secam se vise cene
                          Zatim donji cilindar kvacila (ostajala papucica zalepljena za pod), 280e
                          Razne elektronske gluposti, kljuc kartica crkla, pa onda i druga.....
                          Izbijanje katalizatora
                          Bilo je tu i kojekakvih sitnih gluposti: podizaci prozora odbijaju periodicno da rade, motor se ne pali na pritisak dugmeta, paljenje senzora za pritisak u gumama na auto putu pri 180km/h i slicno. Sigurno sam dosta zaboravio.
                          Iskreno, za tih godinu dana koliko sam bio vlasnik, svakog dana sam sedao u kola sa strahom - hoce li danas nesto da bude? I obicno je i bilo.
                          Slag na tortu je bio kompjuter. Iz nepoznatih (a puno puta je pokusano da se ispita po raznim servisima - xy para) razloga kompjuter mi je gasio turbinu. Uglavnom se to desavalo prilikom odrzavanja konstantne brzine (ista stvar dal je brzina 50 ili 150). Na kraju mi je par puta ugasio turbinu prilikom preticanja na ibarskoj, i to je prelilo casu. Dovidjenja, goodbuy, pravac plac.

                          Ukratko, horor. Nikad nisam bio sretniji nego dana kad sam ga prodao.


                          Nadam se da vas vase limuzine bolje sluze nego mene moja, ali kada sam video temu morao sam da podelim ovu divotu sa svima. Nema ljutis


                          http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

                          Comment

                          • max3m87
                            CBC Senator XXL
                            • 17.05.2010
                            • 531
                            • Beograd
                            • Renault LagunaII 1.8 16v

                            Slazem se sa tvojim misljenjem ali nema automobila koji se ne kvari ti realno bas nisi imao srece i moja je dosta losa ali ne tako ozbiljni problemi sve su bile neke sitnice koje uzrokuju veliki problem... tako da ono ... inace moja je stara i dosta je presla tako da ni ne ocekujem drugo.. ali motor radi extra i nemam nesto vecih problema.. sve sam sredio.. vise su me izludeli majstori koji nagadjaju sta je nego auto..
                            inace glupo je da kazes francuzi jer reno pezo i citroen nemaju nista zajednicko cak i pca koji su pod istim krovom pa se dosta razlikuju... ne mozemo poredimo dci i hdi niti benzinske motore.. ja ceo zivot vozim citroene i nikad nisam imao problema niti ulaganja i sada ga vozim i prelazim odlicnu kilometrazu po principu sipaj i vozi i mali servis radi.. ali kazem verovatno da imam lagunu 2005 ili 2007 ne bi imao ni jedan problem i da je presla 100k a ne 200 poz.

                            Comment

                            • zdushan
                              CBC Veteran
                              • 21.08.2012
                              • 129
                              • Beograd
                              • Toyota Corolla E12 1.6 vvti

                              Napisao sam Francuzi sam jedanput, i to se odnoslio na trap. Svi francuzi (uglavnom) su poznati po tome da su udobni, i na zalost osetljivi na trap iz tog razloga. Dobijes i + i -
                              Inace, moja je presla 110.000 kada sam je uzeo, od prijatelja prvog vlasnika. Tako da nisam mogao da kazem, jbga uzeo sam macku u dzaku pa mogu sve da ocekujem.


                              http://www.toyotaclub.rs/forum/index.php

                              Comment

                              • markofpi
                                CBC Senator XXL
                                • 27.07.2006
                                • 1552
                                • Bezanijska Kosa

                                To se desava kada neko cacka cip i skida kilometrazu, imam i ja slican iritirajuci problem i majstor kaze da je od toga. Ako zelis da otklonis sumnju pravac elektricar da proveri alternator i akumulator.

                                Comment

                                Working...
                                X