wd40 nikako za kontakte, a treba izbegavati i kontakt sprej jer on samo trenutno resava problem, a jos ako je losijeg kvaliteta moze biti problema kasnije.
RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke
Collapse
X
-
ako su ti francuzi osetljivi na trapu ne znam sta su onda vageni na pasatu zamenis tri puta spone i kugle za ovde jednom.. ja sam sa 17" samo menjao kugle i spone kad sam ga kupio i presao sam preko 20 000 i nista nit se cuje niti ista... ti bas bas nisi imao srece ili ne stajes na lezece i rupe ili kupis kuglu za 5e i hoces da traje...
a to sto pricas udobni nema veze sa vezom, sirok pojam, uzmi c5 i uzmi lagunu ne moze se porede sedni ti u hidraulicara pa vidi ili u mecku sa vazdusnim pa ces da vidis sta je udobnost i to sto on ima bombe umesto amortizera ne vidim zasto je tu osetljiviji na trapu cak je i izdrzljiviji od drugih kola..a ako si mislio od nemaca u globalu su udobniji...
@markofpi
hvala za savete necu vise da trpam sad kad budem stavio novi ocisticu...
Comment
-
-
Ja bih rekao da nisam imao srece. Da, udobniji od nemaca.
Bilo kako bilo, sa francuzima i italijanima sam se pozdravio. Nemci jos cekaju presudu. Trenutno sam "u Japanu", i moram da kazem da mi se tu svidja.
Comment
-
-
Apsolutno se slazem da ne treba. Mada, cinjenica je da auto ne prati neka reputacija i cena...
Comment
-
-
Pozdrav svima......evo zadesio i mene prvi problem na Laguni II, 1,9dci, 88kW, 2002god. pa sam došao po savjet, gdje i kako najlakše da se riješi. Naime, otišao mi je hladnjak interkulera. Izgleda je zakazao davač pritiska ili senzor turbine (ako se uopšte tako zovu, znaćete na šta mislim)!? Uglavnom hladnjak se naduvao kao balon)), auto trza i slabije vuče, te suklja dim....
Hvala svima, pozz
Comment
-
-
Verovatno nije ništa otišlo osim njega samog. To je nedostatak modela napravljenih negde do sredine 2003. godine koji nemaju ojačanje na interkuleru. Mislim da nema drugog rešenja nego da se zameni, novim ili polovnim.
Comment
-
-
Ljudi,imam problem za koji znam da je neko pisao kako da se reši,ali ne mogu da pronađem.Elem,na kartici mi je otpao prekidač za zaključavanje pri čemu mi je radilo otključavanje i paljenje auta.Pošto imam drugara koji radi sa telefonima,dam mu i on mi zalemi prekidač,međutim,sada ne radi ni zakjučavanje ni otključavanje iako mogu da upalim auto pa me interesuje da li je mogao da ga okrene pogrešno iako ga je zalemio kako je stojao ovaj drugi koji otključava?Zna li neko šta može da bude problem?
Comment
-
-
ja kad sam lemio postoji tacno kako moras da stavis mikroprekidac tj. kako pipa podnozje mislim da se kaci na 6 tacaka...pa moze da ga nije lepo zalemio posto su mnogo blizu... inace najbolje ti je resenje da kupis drugu a tu cuvaj za rezervu... poz
Comment
-
-
djura82,
mikroprekidac moze biti preokrenut, znaci mora se voditi racuna kako se okrece na plocici. Za svaki slucaj prelemite i integralno kolo, zboravio sam koliko nozica ima ali mislim da je jedino na plocici, imao sam dva takva slucaja. Na kolu dolazi do hladnog lema zato sto pritiskamo kartice jace kada nam mikroprekidaci prave problem. Kolo prelemite iskljucivo sa lemilicom slabije snage i koja ima tanak vrh. Ako tvoj drugar poravlja telefone ovo sto sam napisao je za njega suvisno trebalo bi da zna sta radi.
I jos da dodam, koliko me secanje sluzi mikroprekidaci ne stoje isto okrenuti, a mozda i gresim. Da li svetli dioda kada pritiskas mikroprekidace? Kada resis problem obavezno napisi sta je bilo.
pozdrav
Comment
-
-
Mikroprekidači su isto okrenuti i daju iste rezultate prilikom merenja.Pritiskom na bilo koji od prekidača,dioda svetli.Prelemićemo integralno kolo pa javljamo ako ima promena.Ako neko ima još neku ideju šta može biti,neka javi,svaka pomoć je dobrodošla!
Comment
-
Comment