RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Draco
    CBC Početnik
    • 20.05.2013
    • 8
    • Crna Gora
    • Laguna II 1,9 dci

    Hvala za ovo pojasnjenje o dugim svetlima
    Što se zvuka parking senzora tiče, baš je slab, tako da mi ostaje jedino ova varijanta koju je Franjo predložio.

    Imam još par pitanja...
    Imam grijače sjedišta ali na vozačkom sjedištu ne mogu da nađem prekidač. Na suvozačkom postoji ali na vozačkom ga nema, pa ne znam da li tako treba ili je sjedište možda mijenjano.
    Pošto su se vratili ovi kišni dani, jutros zatvorim vrata i čujem da u njima bućka voda! Našao sam čep na koji sam je ispustio ali kako je uopšte ušla unutra?

    Comment

    • markofpi
      CBC Senator XXL
      • 27.07.2006
      • 1552
      • Bezanijska Kosa

      Prekidac za krejace se dista se nalazi gotovo na istom mesto u kod vozacevog i kod suvozacevog sedista s tom razlikom da je na suvozacevom na desnoj strani pozicioniran, a na vozacevoj na levoj. Ako na jednom od istih nedostaje prekidac moguce da je sediste menjano ili sta vec.
      Voda u vratima...hmmm...po meni jedino logicno je da negde nedostaje parce kedera ili dau donjem delu vrata ima neki otvor.

      Comment

      • mupe
        CBC Senator XXL
        • 05.10.2006
        • 822
        • bg
        • Laguna 3 GT 2.0T 205

        U donjem delu vrata i treba da bude otvor, da bi voda izašla. Možda je zapušen?

        Comment

        • Draco
          CBC Početnik
          • 20.05.2013
          • 8
          • Crna Gora
          • Laguna II 1,9 dci

          Onda je definitivno mijenjano, pošto nema prekidača.
          A za vodu, nemam pojma, kad prestane kiša pogledaću... Bilo je cirka litar unutra, pa sam skinuo gumeni čep i onda je izašla. Sad mi ostaje da pronađem te otvore za odvod, da vidim da li su zapušeni.

          Hvala ljudi.

          Comment

          • Krema
            CBC Član
            • 26.04.2010
            • 77
            • Novi Beograd
            • Laguna II 1.9 dCi

            Pozdrav svima.
            Posle duzeg vremena pocela i mene moja laguna da zeza.
            Naime pre odredjenog vremena, pre nekih 2-3 meseca pocele su da mi se pale sijalice dve sijalice (stop i check engine ili sta li je vec ovo drugo) i to prvo samo kad stajem (npr. na semaforu) i to u gradskoj voznji. To je cak bilo i neprimetno, retko kad se videlo da se ova signalizacija i upalila. Posle odredjenog vremena pocelo je cesce da se pali, a pocelo je i povremeno da se oseca i u voznji. Na nekih 1600-1800 obrtaja upale se ove dve sijalice i auto stucne na trenutak, posle nastavi normalno da radi. Napominjem da se ovo desava iskljucivo u gradskoj voznji, na otvorenom putu nemam nikakvih problema niti mi se desavalo.
            Primetio sam takodje da mi se kad se upale sijalice, tacnije receno kad blicnu pomeri se i kazaljka koja pokazuje temperaturu.

            Da ne bih opisivao sta mi sedesava ja sam sve ovo snimio da vidite o cemu se radi. Ima li neko ideju sta bi moglo biti ili je vec neko imao slican problem?

            Bio sam na dijagnostici kad sam primetio ovaj problem, ocitao je kao "nizak pritisak goriva" ali sve je bilo normalno dok je dijagnostika bila prikacena i svi pritisci su bili u normalnim granicama. Inace laguna je dvojka sa 1.9 dci motorom.

            Evo i videa:

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              Originally posted by Krema View Post
              Bio sam na dijagnostici kad sam primetio ovaj problem, očitao je kao "nizak pritisak goriva" ali sve je bilo normalno dok je dijagnostika bila prikačena i svi pritisci su bili u normalnim granicama. Inače laguna je dvojka sa 1.9 dci motorom.
              Može biti svašta-ponešto, ali i ništa (zabrinjavajuće).

              Da li je dijagnostika očitala neku DEF grešku? Na primer u vezi EGR. Ako su stare greške izbrisane, da li se neka ponavlja, kad indikatori počnu da trepču?

              Imaš li katalizator?

              Inače, ako je kilometraža "prava" - ušao si u "zonu sumraka", kad su mogući učestali kvarovi.

              Ono "trzanje" kazaljke temperature, može biti u vezi sa EGR i katalizatorom. Pokušaj, da ga na otvorenom putu "izduvaš" dok ne obavi proces samosagorevanja.

              U svakom slučaju, potrebna je dobra i kompletna dijagnostika!

              Comment

              • Krema
                CBC Član
                • 26.04.2010
                • 77
                • Novi Beograd
                • Laguna II 1.9 dCi

                Hvala Franjo na brzom odgovoru.
                Ova laguna nema FAP filter pa samosagorevanje na autoputu nece pomoci. Znaci ostaje ona druga opcija, da je EGR ventil.
                Videcu da pokusam sam da ga skinem i ocistim,ako je do njega.
                Mozda je jos neko imao slican problem pa se javi.
                Last edited by Krema; 27.05.2013, 19:18.

                Comment

                • maguna18
                  CBC Član
                  • 04.03.2010
                  • 12
                  • Šabac

                  Laguna 2, 2002. god., 1.8 16v, benzin-gas, prešla oko 250.000. Vozim je već 6 godina. Nisam imao ama baš nikakvih problema. Troši oko 1,5 lit ulja elf 5-40w od zamene do zamene. Juče odem u servis da mi izmere kompresiju čisto informativno. Kažu ovako: I, II i III klip 12 a IV do zamajca 5. Ja se šokiram. Mereno na hladan motor. Inače auto savršeno radi, olično vuče, na leru se ne oseća da radi. Ima li ko bilo kakav komentar. Hvala.

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    Mišljenje majstora u servisu, gde je merenje izvršeno?

                    Ako nema greške u merenju, mogu biti karike, ventili, ili zaptivka glave motora. Eventualno, svećica, ili dizna.

                    Koliko rpm na praznom hodu? Trebalo bi da se oseti, kao nemiran rad motora, pri niskim obrtajima.

                    Comment

                    • maguna18
                      CBC Član
                      • 04.03.2010
                      • 12
                      • Šabac

                      Hvala na brzom odgovoru. Radi se o ovlašćenom Reno servisu koji mi i održava auto. Ni oni to nisu očekivali obzirom da auto radi sasvim dobro i potpuno mirno. Njihov stav je kao i Vaš. Ali, kažu, tačna dijagnoza tek kad se skine glava motora. Moguće da je u pitanju ventil, nagoreo i gumica ventila a mogu biti i karike. Ono što je meni čudno kako to samo na jednom cilindru? Inače motor je potpuno suv. Nema kapi ulja nigde.

                      Comment

                      • maguna18
                        CBC Član
                        • 04.03.2010
                        • 12
                        • Šabac

                        Nisam Vam odgovorio broj obrtaja la reru je malo preko 750 a manje od 800. I radi sasvim mirno.

                        Comment

                        • Franjo
                          Banovan
                          • 14.08.2009
                          • 2831
                          • Inđija - Beograd
                          • Renault megan II res

                          Originally posted by maguna18 View Post
                          Laguna 2, 2002. god., 1.8 16v, benzin-gas, prešla oko 250.000. Vozim je već 6 godina. Nisam imao ama baš nikakvih problema. Troši oko 1,5 lit ulja elf 5-40w od zamene do zamene. Juče odem u servis da mi izmere kompresiju čisto informativno. Kažu ovako: I, II i III klip 12 a IV do zamajca 5. Ja se šokiram. Mereno na hladan motor. Inače auto savršeno radi, odlično vuče, na leru se ne oseća da radi. Ima li ko bilo kakav komentar.
                          Eto, da nisi čačkao *** - sada bi bio miran. Moguće je, da "popusti" samo na jednom cilindru, upravo usled karika, ili ventila. Osim toga, ako je na motoru nešto rađeno kod prethodnog vlasnika, pa nije dobro urađeno.

                          Što se tiče rezultata merenja kompresije, ista je za taj motor 10/1, ili 9.8/1. Ako grešim, neka me isprave.

                          Kolika je prosečna potrošnja goriva?

                          Pošto auto savršeno radi, ne bih ništa dirao.

                          Comment

                          • maguna18
                            CBC Član
                            • 04.03.2010
                            • 12
                            • Šabac

                            Franjo, hvala Vama na odgovorima i potpuno ste u pravu. Da nisam čačkao sad bi bio miran. Još sam negde pročitao te vrednosti kompresije koje ste Vi napisali ali oni izmerili 12 i kažu da je to odlično. Ovlašćen je servis valjda znaju šta rade. Potrošnja je ekonomična. Znači gas, na otvorenom 7,5 do 7,8 a u gradu oko 10. U principu sam jako zadovoljan. Videću šta ću da radim. Mene je to iznenadilo samo zbog toga što auto perfektno radi i onda mi ništa nije bilo jasno.

                            Comment

                            • mazzy
                              CBC Veteran
                              • 25.07.2010
                              • 164
                              • Sarajevo

                              Originally posted by Krema View Post
                              Hvala Franjo na brzom odgovoru.
                              Ova laguna nema FAP filter pa samosagorevanje na autoputu nece pomoci. Znaci ostaje ona druga opcija, da je EGR ventil.
                              Videcu da pokusam sam da ga skinem i ocistim,ako je do njega.
                              Mozda je jos neko imao slican problem pa se javi.
                              Ja sam imao problem da mi auto bukvalno gubi gas. Isto kao da pustim papucicu. Na boardcompu mi pise STOP i nesto spominje FUEL ona teta. Majstori su mi govorili nedovoljno goriva dolazi, kao neki pritisak slab ovo ono ....

                              Ja sam se cak bojao da odem i do servisa..na kraju otisao . I ispalo da je neki spoj bio na instalaciji, za 15 minuta momak napravio i sve rjeseno.
                              A meni redovno pri ubrzavanju na nekih 1900-2000 obrtaja auto "štucne" malo, ono zastane ... I to najvise 1-2-3 brzina. To je 90% ERG ventil 90% .... nikako se nakaniti da to rjesim

                              Comment

                              • Draco
                                CBC Početnik
                                • 20.05.2013
                                • 8
                                • Crna Gora
                                • Laguna II 1,9 dci

                                Dobro veče.
                                Od kad sam uzeo auto javlja mi se poruka o grešci "Carica batteria STOP" što bi sa italijanskog značilo da alternator ne radi. Međutim, bio sam u servisu i izmjeren je napon preko 14V i majstori su rekli da je alternator ispravan (da napomenem da nije ovlašćeni servis u pitanju) a opet me je čak 3 puta ostavio u gradu, nije htio ni da zavergla. Kupio sam novi i jači akumulator od 74Ah ali je opet odmah prijavio istu grešku.
                                E sad, sa starim akumulatorom od prvog paljenja na kablove do stavljanja novog nije prijavljivao grešku a sa novim je opet počeo.

                                Neko mišljenje za početak, da znam šta me čeka, pošto mi je dijagnostika i pregled zakazana tek sledeće subote...?

                                Comment

                                Working...
                                X