RENAULT LAGUNA II - iskustva, odrzavanje, kvarovi i popravke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SerbianHero
    CBC Senator
    • 10.10.2009
    • 259
    • Beograd

    U servisu to nazivaju produzetak letve volana, u radji ,kraj letve volana, sto sam ja oslovio kao zglob a na ovoj slici narator naziva Ball Joint ili ti zglob koji je jel pod manzetnom, moguce je da se ceo taj deo ,zajdno sa sponom koja se na njega srafi u zargonu kao celina naziva sponom sa tim sto u ovom slucaju nije u pitanju prepucavanje kako se sta naziva vec common goal da se pomogne u stvari koju koliko vidim obojca identifikujmo. P.S. Hvala na slici

    Comment

    • Franjo
      Banovan
      • 14.08.2009
      • 2831
      • Inđija - Beograd
      • Renault megan II res

      Konačno, da se složimo! Osim onog dela (1), koji nije zglob, već produžetak letve za spajanje sa sponom. Znači, kruta veza, a notch doslovno znači "bod", tj. deo u koji se ubada spona sa zglobom na kraju.

      Nisam bio lenj, pa sam na mom meganu proverio "utegnutost" prednjeg trapa i ustanovio, da na volanu nema lufta! Točkovi reaguju na milimetarsko pomeranje volana, što je i za očekivati, s obzirom na komplikovanu elektroniku i servo uređaj. Zato sam preporučio, da ne ulaziš u sam uređaj (steering box, ili glava upravljača) i da sve prepustiš (dobrom) servisu.

      Comment

      • sjstephy91
        CBC Veteran
        • 28.11.2010
        • 143
        • Beograd- Srbija

        Pozdrav drugari, nisam dugo bio ovde, posto sam Lagunu koju sam imao prodao, a evo doslo vreme da opet uzimam auto i opet bi izbor trebao da bude laguna.. Nasao sam odgovarajucu, ali imam jednu nedoumicu.. Posto ima onu digitalnu tablu, nakon paljnje gori stop i simbol za akumulator, auto upalio najnoralnije, bez verglanja.. Kaze mi prodavac da mu je receno da je to od dugog stajanja i pada napona u akumulatoru.. Sta vi mislite.. Inace auto je u totalnom fullu, navigacija polu-koza, esp, glasovne komande, dig. klima, parking senzori + ono standarno sto vecina ima naravno .. Motor je 1.9 dCi 120hp ..
        RENAULT, SAAB, VOLVO >>>>>>>>>>>>>VW, BMW, FIAT

        Comment

        • Franjo
          Banovan
          • 14.08.2009
          • 2831
          • Inđija - Beograd
          • Renault megan II res

          Originally posted by sjstephy91 View Post
          ... nakon paljenja gori stop i simbol za akumulator...
          Da li je registrovano, ili na AP iz uvoza?

          Ako je registrovano, vozi na dijagnostiku, da se ustanovi stanje accu i alternatora, očitaju greške i utvrdi, radi čega svetli >STOP<.

          Mogu biti sitnice, ali i nešto ozbiljnije! Nemoj uzimati, dok se problemi ne otklone!

          Comment

          • sjstephy91
            CBC Veteran
            • 28.11.2010
            • 143
            • Beograd- Srbija

            Auto nije registrovan ali nije ni sa placa, covek ga je uvezao, ali prvo nije hteo da ga prodaje pa je stajao tako par meseci i sad hoce da proda i nudi mi je za finu cenu.. Nisam bas laik sto s tice automobila, tako da sam danas dok sam gledao auto video da je u jako finom stanju, sedista su ocuvana, nema vecih ogrebotina kod prekidaca za staklo i komandi za klimu, rucica menjaca nije oguljena. Kao sto rekoh, auto nije registrovan te ga ne mogu voziti u servis, mislio sam da je neko imao iskustva s ovim problemom. Moja prethodna laguna je imala onu klasicnu tablu, tako da nisam imao iskustva sa ovom. Malo pre sam zvao i druga njegova ima tu tablu i ima taj problem da mu gori to za AC, ali on je prilicno aljkav i nakon sto je ustanovio da je to neka greska (ac ispravan, nov, alternator korektno puni) nastavio je da vozi tako, kaze da univerzalna dijagnostika nije mogla da resi to, a mrzelo ga da trazi nekog ko ima originalnu Renault diagnostiku..
            RENAULT, SAAB, VOLVO >>>>>>>>>>>>>VW, BMW, FIAT

            Comment

            • Franjo
              Banovan
              • 14.08.2009
              • 2831
              • Inđija - Beograd
              • Renault megan II res

              Originally posted by sjstephy91 View Post
              ... čovek ga je uvezao, ali prvo nije hteo da ga prodaje, pa je stajao tako par meseci i sad hoće da proda i nudi mi je za finu cenu...
              Da li si pregledao papire? Ima li kompletnu, originalnu dokumentaciju i servisnu knjižicu? Koje godište?

              Sijalica accu (AC=<auto klima), nije problem ustanoviti gde je greška, pomoću V-metra, ili običnog ispitivača napona. Samo se prati linija +12 V od alternatora. Sijalica >STOP<, ako se uopšte ne gasi, moguće, da je vezano i za grešku sa accu. Dobar autoelektričar, to će lako da ustanovi, ako prilikom opravki, nije menjana el. shema. Vršeno prespajanje!

              Comment

              • sjstephy91
                CBC Veteran
                • 28.11.2010
                • 143
                • Beograd- Srbija

                2002. godiste i da ima kompletnu dokumentaciju i servisnu, zadnji servis uradjen na 178 XXX km, a sad ima 191 XXX..

                Pa to sam i mislio da vidim da nadjem nekog ko ce moci da podje i da snimi situaciju, posto mi je auto ovako skroz ok, jedino ovo me malo muci, tako da ne bi da se zalecem, ali ne bi ni da se proda nekom drugom, videcu vec nesto.. Nego sam ovde mislio da vidim, dal su ljudi imali slicnih problema, znaci auto pali lepo, puni, a gori upozorenje.. Hvala u svakom slucaju na odgovorima.. Pa javljam sta je bilo..
                RENAULT, SAAB, VOLVO >>>>>>>>>>>>>VW, BMW, FIAT

                Comment

                • Franjo
                  Banovan
                  • 14.08.2009
                  • 2831
                  • Inđija - Beograd
                  • Renault megan II res

                  Originally posted by sjstephy91 View Post
                  ... Kaže mi prodavac, da mu je rečeno, da je to od dugog stajanja i pada napona u akumulatoru...
                  Koji je kapacitet accu?

                  Izmeriti napon, pre i posle starta.

                  Iako je startovao bez problema, moguće je, da je to uzrok. Ali, ako se ne gase, neka neispravnost postoji: stradao accu, ili alternator (regler). Probaj, da zameniš accu, ili "pozajmi" struju pomoću kablova. Ako se sijalice ugase, zameniti accu.

                  Ako se i dalje ne gase, pokušaj, da uključuješ postepeno, sve potrošače: svetla i klimu. Da li se nešto menja? Menja li se intenzitet svetala davanjem gasa?

                  Comment

                  • mupe
                    CBC Senator XXL
                    • 05.10.2006
                    • 822
                    • bg
                    • Laguna 3 GT 2.0T 205

                    A od kada klima troši struju?

                    Comment

                    • Franjo
                      Banovan
                      • 14.08.2009
                      • 2831
                      • Inđija - Beograd
                      • Renault megan II res

                      Malo, ali ipak troši! Zaboravio si na ventilator i elektroniku.

                      Comment

                      • mupe
                        CBC Senator XXL
                        • 05.10.2006
                        • 822
                        • bg
                        • Laguna 3 GT 2.0T 205

                        Ok, ok, toliko troši. Ja bih dodao grejs zadnjeg stakla, ventilator kabine i podizače prozora istovremeno.

                        Comment

                        • Franjo
                          Banovan
                          • 14.08.2009
                          • 2831
                          • Inđija - Beograd
                          • Renault megan II res

                          Umesto sarkazma, bilo bi poželjno, da se ukaže, na moguće uzroke i kako otkloniti kvar.

                          Poznato je, da su problemi sa elektronikom, bili česti, upravo od 2002-2005. Ne bih rekao, da se radi o greškama compa, ali ipak u vezi sa napajanjem. Na to navodi:



                          Znači, napon manji od +9.5V ili veći od +17.5V. U ovom slučaju, sigurno ispod +9.5V.
                          Proveriti sve GND (earth) konektore ecu, UCH i releja, da li su dobro pritegnuti, a oksidisane očistiti. Moguće greške u ožičenju.

                          Jedno je, ako se takva (fantomska) greška javi na nečijem vozilu u toku eksploatacije, a drugo prilikom provere radi kupovine. Lično, nikad ne bih kupio, ako se >STOP< indikator ne gasi. A, to sam imao prilike, da vidim na nekim placevima i uvek sledi objašnjenje, da je majstor zaboravio da izbriše grešku!

                          Comment

                          • Acabatistuta
                            CBC Član
                            • 05.07.2013
                            • 63
                            • Zaječar
                            • Laguna 1,9dci

                            Originally posted by sjstephy91 View Post
                            2002. godiste i da ima kompletnu dokumentaciju i servisnu, zadnji servis uradjen na 178 XXX km, a sad ima 191 XXX..

                            Pa to sam i mislio da vidim da nadjem nekog ko ce moci da podje i da snimi situaciju, posto mi je auto ovako skroz ok, jedino ovo me malo muci, tako da ne bi da se zalecem, ali ne bi ni da se proda nekom drugom, videcu vec nesto.. Nego sam ovde mislio da vidim, dal su ljudi imali slicnih problema, znaci auto pali lepo, puni, a gori upozorenje.. Hvala u svakom slucaju na odgovorima.. Pa javljam sta je bilo..
                            Jao što mi to zvuči poznato ?! Laguna 2002-2003 god. Neznam da li se iko začudio i primetio da su takve lagune tog godišta koja se prodaju SVE NA 170 000 - 180 000 KM(navodno). A verujte ljudi, prave kilometraže na tim automobilima su najmanje DUPLE od onoga što im piše, provereno. Vraća im se kilometraža zbog manjeg poreza i carine i zbog lakše prodaje. A naravno da postoji način danas kako se to radi, to bez diskusije. Uvežen iz Holandije, uvežen iz Italije, uvežen iz Nemačke...sve je ta kilometraža.
                            Lično sam letos kupio Lagunu kojoj je pisalo pređenih baš 178 000 km a video sam kod prodavca na jednom papiru sa carine, da je tom automobilu prava kilometraža blizu 400 000 km, tačnije 388 000 km. Inače uvežen iz Holandije.
                            Verujem da mnogi ljudi ovo neznaju što sam napisao. Naravno ima izuzetaka, kad kupiš od nekog proverenog čoveka ili prijatelja koji je bio prvi vlasnik automobila. Konkretno sam mislio na te uvežene automobile.
                            Bolje proveri nekako ako imaš uslova taj auto malo bolje kao što reče Franjo. Sigurno nešto nije u redu ako svetli ta lampica. Obavezno proveri kako ide taj auto tj. kako vuče. da li ubrzava kako treba kao auto sa 120ks ili ne. Ja to nisam probao odmah kada sam kupovao auto i kasnije sam video da mu nešto fali pa nije mogo da prebaci ni 120km/h a za ubrzanje i da ne pričam. Srećom taj kvar sam otklonio sa 30e. Ako Laguna ima dvozonsku klimu proveri da li funkcioniše klima i grejanje kod vozača i suvozača posebno, jer kod mene na autu sam skoro primetio da kod vozača ne duva toplo kada pustim grejanje nego samo hladno. Nije neki kvar ali jbg, poso. Samo ukazujem na moguće kvarove sa kojima sam ja imao slučaj a verujem da bi moglo svakome da bude od koristi pri kupovini automobila.
                            Kod mene i dan-danas pali povremeno lampicu za prskalicu za xenon ali sam više oguglao na to. I dešava mi se kada idem negde na dužoj relaciji da upali lampicu za senzor za zadnji levi točak ali i na to sam oguglao jer znam da je pneumatik dobar. Inače Laguna karavan je izmišljen auto za putovanje zaista, ne osetiš put, konforan, udoban, mali potrošač na otvorenom....extra. Ali u gradu meni troši 8-9 lit na 100km. To je moje neko iskustvo sa ovim automobilom.

                            Comment

                            • mupe
                              CBC Senator XXL
                              • 05.10.2006
                              • 822
                              • bg
                              • Laguna 3 GT 2.0T 205

                              To sa grejanjem je mali kvar, ali je zato muka za popravku. Možda može kroz otvor gde stoji ventilator kabine da se sredi.

                              Slažem se sa Franjom, ni ja ne bih kupio auto na kom svetli stop. Da je to moglo lako da se reši, oni bi rešili da bi ga lakše prodali.

                              Comment

                              • zbane
                                CBC Član
                                • 04.04.2010
                                • 34
                                • va

                                Sa klimom i razlicitim hladjenjem levo i desno moze biti uzrok i nedostatak freona u sistemu, vec za grejanje ne bih znao. Inace posle 5 god. uzivanja u Laguni II sam se rastao sa istom i presao u Lagunu III, 2.0 dci 110kw isto karavan. Od predhodnog auta ostadose samo celicne felne sa odlicnim zimskim Michelin gumama i ratkapne, pa ako je neko zainteresovan moze na PP.

                                Comment

                                Working...
                                X