Sema busenja izgleda interesantno, na svakom precniku postoji rupa ali logika toga? Mozda bolja frikcija zbog uklanjajnja vode, naslaga ili nekih masnoca. Vidi se da nije poenta olaksavanje.
Ostaje jedino pitanje balansiranosti, valjda nije poremecena ovim busenjem? Ipak se to vrti prilicno.
Evo sad prebrojah rupe, mozda si trebao da busis na 30 stepeni bas zbog balansa, ovako na 40 stepeni je nesimetricno.
Kada vec postaviste toliko pitanja,da vam odgovorim svima.Naravno da sam video sliku polomljene korpe i bas zato sam razbusio na ovaj nacin a ne na nacin sa slike.Nije mi bio cilj da olaksam korpu vec samo da dobijem na frikciji i naravno na hladjenju.Rupe su busene burgijom 4mm a upustane su sa 7.5 zasto?Zato sto na taj nacin minimalno oslabljujem strukturu.To sam vec probao sa diskovima i sve je funkcionisalo odlicno.Zasto nisam busio simetricno?Zato sto su ovo jedina moguca mesta za izbusiti.Naravno kada budem skinuo motor isti postupak sledi i zamajcu,ali obzirom da ste me zabrinuli prosli put ojacacu pozarni zid celicnim limom 3mm.
Nemojte biti strogi prema coveku. Meni je samo zanimljivo sto smanjije masu koja se krece (diskovi, korpa) za masu koju treba vuci ili gurati (lim 3mm).
Koliki je tu dobitak ako olaksamo motor da se lakse vrti, ali mu dodamo tezinu koju mora pokretati? U konkretnom slucaju molim!!!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
Nije mi bio cilj da olaksam korpu vec samo da dobijem na frikciji i naravno na hladjenju
onda taj cilj nije ispunjen-
frikcija je manja jer je umanjena dodirna povrsina
hladjenje je takodje umanjeno jer je smanjen toplotni kapacitet (manja masa).
efekat hladjenja spoljnim vazduhom prakticno ne postoji posto je u voznji korpa u dodiru (vrlo tesnom) sa lamelom da bi ceo sklop uopste funckionisao.
za ispunjenje postavljenog cilja, redosled bi bio baciti u kantu ovu izbusenu korpu i ugraditi novu, naravno nebusenu.
za porast frikcije po mogucstvu ugradnja upgrade modela, znaci korpa sa vecim pritiskom naleganja kao i lamela sa vecim precnikom od standardne.
ako postoji u ponudi kao gotovo resenje.
mozda ne prija usima, ali eto ne zelim da zavaravam
frikcija je manja jer je umanjena dodirna povrsina
Trenje klizanja ne zavisi od velicine dodirne povrsine.
Trenje klizanja je jednako proizvodu normalne sile kojom jedno telo deluje na drugo i koeficijenta trenja za te dve povrsine.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Zaboravio sam da kazem da stavljam SINTER lamelu.Previ je jedan tip u Nisu za 150e.A pomenuste koeficijent trenja i silu potiska i da nista necu dobiti busenjem onih rupa,a da li je nekom pao na pamet Shaving efekt(efekat brijaca).Ja sam se uverio i to sa diskovima i zaista nisam subjektivan kada ovo tvrdim,zaista bolje koci i verujem da ce i sa korpom i zamajcem biti bolje.
Vidi, ako si odlucio da to radis sa diskovima i korpom, sledeci put mozda odlucis i sa gumama, sta ja znam, to je tvoja stvar, i ako mislis da tako treba, slobodno napred.
Medjutim, da li je ovo losa stvar ili dobra po diskove i zamajac nema apsolutno nikakve diskusije, apsolutno je LOSA i potencijalno vrlo opasna, tako da savete tipa "slobodno busi kao i ja" molim te da ne dajes drugima jer ako ti vec ne verujes ili biras da zanemaris savet koji dobijes, nemoj i drugima da ubacujes slicne ideje u glavu...OK?
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment