Buseni diskovi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mirdza
    CBC Senator XXL
    • 14.03.2005
    • 2437
    • Katowice (PL) / Banja Luka
    • AGP / W126

    #61
    ajd sto nista neces da dobijes...moze jedino da pukne...
    doduse - no risk, no fun!
    Zovem se Miroslav i pravim igračke.

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      #62
      Sema busenja izgleda interesantno, na svakom precniku postoji rupa ali logika toga? Mozda bolja frikcija zbog uklanjajnja vode, naslaga ili nekih masnoca. Vidi se da nije poenta olaksavanje.
      Ostaje jedino pitanje balansiranosti, valjda nije poremecena ovim busenjem? Ipak se to vrti prilicno.
      Evo sad prebrojah rupe, mozda si trebao da busis na 30 stepeni bas zbog balansa, ovako na 40 stepeni je nesimetricno.

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        #63
        Ma pustite bre coveka da busi...

        Comment

        • Nitrouspower
          CBC Veteran
          • 11.06.2006
          • 107
          • NIS

          #64
          Kada vec postaviste toliko pitanja,da vam odgovorim svima.Naravno da sam video sliku polomljene korpe i bas zato sam razbusio na ovaj nacin a ne na nacin sa slike.Nije mi bio cilj da olaksam korpu vec samo da dobijem na frikciji i naravno na hladjenju.Rupe su busene burgijom 4mm a upustane su sa 7.5 zasto?Zato sto na taj nacin minimalno oslabljujem strukturu.To sam vec probao sa diskovima i sve je funkcionisalo odlicno.Zasto nisam busio simetricno?Zato sto su ovo jedina moguca mesta za izbusiti.Naravno kada budem skinuo motor isti postupak sledi i zamajcu,ali obzirom da ste me zabrinuli prosli put ojacacu pozarni zid celicnim limom 3mm.
          Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

          Comment

          • alexk
            CBC Veteran
            • 15.09.2006
            • 116
            • BGD

            #65
            jel imas ti jos nesto od alata osim burgije pa covece izbusi sve zivo ako tako nastavis nece da valja. pozdrav

            Comment

            • zec
              CBC Senator XXL
              • 05.01.2005
              • 450
              • bgd

              #66
              Nemojte biti strogi prema coveku. Meni je samo zanimljivo sto smanjije masu koja se krece (diskovi, korpa) za masu koju treba vuci ili gurati (lim 3mm).
              Koliki je tu dobitak ako olaksamo motor da se lakse vrti, ali mu dodamo tezinu koju mora pokretati? U konkretnom slucaju molim!!!
              "If everything seems under control, you're just not going fast enough."

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #67
                Nije mi bio cilj da olaksam korpu vec samo da dobijem na frikciji i naravno na hladjenju
                onda taj cilj nije ispunjen-
                frikcija je manja jer je umanjena dodirna povrsina
                hladjenje je takodje umanjeno jer je smanjen toplotni kapacitet (manja masa).

                efekat hladjenja spoljnim vazduhom prakticno ne postoji posto je u voznji korpa u dodiru (vrlo tesnom) sa lamelom da bi ceo sklop uopste funckionisao.

                za ispunjenje postavljenog cilja, redosled bi bio baciti u kantu ovu izbusenu korpu i ugraditi novu, naravno nebusenu.

                za porast frikcije po mogucstvu ugradnja upgrade modela, znaci korpa sa vecim pritiskom naleganja kao i lamela sa vecim precnikom od standardne.
                ako postoji u ponudi kao gotovo resenje.

                mozda ne prija usima, ali eto ne zelim da zavaravam
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #68
                  Originally posted by brick
                  frikcija je manja jer je umanjena dodirna povrsina
                  Trenje klizanja ne zavisi od velicine dodirne povrsine.
                  Trenje klizanja je jednako proizvodu normalne sile kojom jedno telo deluje na drugo i koeficijenta trenja za te dve povrsine.


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • Davor
                    CBC Senator XXL
                    • 02.03.2005
                    • 498
                    • Novi Sad

                    #69
                    Vidi se koje ovde masinac

                    Dinamika je cudo.

                    EDIT 021: Ne citirati post iznad

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #70
                      Trenje klizanja ne zavisi od velicine dodirne povrsine
                      da, u pravu si.
                      pod frikcijom ja sam podrazumevao prenesenu silu bez klizanja/proklizavanja.
                      pogresan izraz upotrebljen

                      F= p*S, pritisak korpe, S dodirna povrsina.

                      kada smo vec tu, cilj je da nema klizanja vec cvrste veze korpa-lamela bez gubitaka u prenosu (frikciji zargonski receno).
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Nitrouspower
                        CBC Veteran
                        • 11.06.2006
                        • 107
                        • NIS

                        #71
                        Zaboravio sam da kazem da stavljam SINTER lamelu.Previ je jedan tip u Nisu za 150e.A pomenuste koeficijent trenja i silu potiska i da nista necu dobiti busenjem onih rupa,a da li je nekom pao na pamet Shaving efekt(efekat brijaca).Ja sam se uverio i to sa diskovima i zaista nisam subjektivan kada ovo tvrdim,zaista bolje koci i verujem da ce i sa korpom i zamajcem biti bolje.
                        Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

                        Comment

                        • *Egon*
                          CBC Senator XXL
                          • 31.12.2004
                          • 1232
                          • Beograd, Dorcol, N 44

                          #72
                          Mislim da nisu isti efekti:
                          potisna ploca- lamela
                          disk-plocice

                          kod diska i plocica imamo mnogo duzi period dok se disk zaustavi i zato ti je vazan "Shaving"

                          kod potisne ploce i lamele mnogo brze dolazi do totalnog kontakta, tako da "Shaving" mislim da nema efekta.
                          Garaza
                          1996 SAAB 900 NG Cabrio

                          Comment

                          • Eon
                            Moderator
                            • 10.03.2005
                            • 4225
                            • Beograd-NBG-44
                            • Superb 2.0 4x4 DSG

                            #73
                            Uzeo sam burgije za metal, pa da vidim sta cu da napravim....

                            Bilo je jace od mene....

                            Interesuje me koliko se skracuje vek kocionim plocicama i lameli, kada se koriste buseni diskovi i korpa...?!
                            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                            Comment

                            • Nitrouspower
                              CBC Veteran
                              • 11.06.2006
                              • 107
                              • NIS

                              #74
                              Slobodno probaj neces pogresiti,ali pokusaj po mojim instrukcijama za busenje iz predhodnog posta.
                              Nema smisla da se trkas sa mnom,izgubices...

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #75
                                Vidi, ako si odlucio da to radis sa diskovima i korpom, sledeci put mozda odlucis i sa gumama, sta ja znam, to je tvoja stvar, i ako mislis da tako treba, slobodno napred.

                                Medjutim, da li je ovo losa stvar ili dobra po diskove i zamajac nema apsolutno nikakve diskusije, apsolutno je LOSA i potencijalno vrlo opasna, tako da savete tipa "slobodno busi kao i ja" molim te da ne dajes drugima jer ako ti vec ne verujes ili biras da zanemaris savet koji dobijes, nemoj i drugima da ubacujes slicne ideje u glavu...OK?
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X