Tecnost za kocnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #61
    Do nedavno nepoznato, niko nije povezivao razlog "teskog luftiranja" koje nije davalo rezultata posle izmene tog tipa ulja.

    Sad se konacno zna sta je , tako da upravo obelodanjujemo sve nedostatke i greske svega sto je vezano sa automobilima.

    Cannon zato i postoji
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • No name
      CBC Veteran
      • 28.02.2005
      • 164
      • Novi Sad

      #62
      Danas sam bas bio u prodavnici da kupujem ulje za kocnice,pa evo cena:
      Marka DELPHI
      DOT 4 250ml 170din
      DOT 5.1 250ml 490din

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #63
        5.1 u Svedskoj npr. marka Bendix kosta 1 litar 18?
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • -Q-
          CBC Senator
          • 03.12.2004
          • 288
          • Srbija/Beograd

          #64
          'ladno ali standard

          ja sam platio ELF 5.1 340din/l u Shopinvestu u Rakovici pre
          godinu ipo...
          2008. Leon

          "... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #65
            A koliko staje ulja u kocioni sistem? Jesu li dosta dve bocice od po 250ml?
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • Srdjan
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 2416
              • Bajina Basta/Beograd

              #66
              Originally posted by Boost
              5.1 u Svedskoj npr. marka Bendix kosta 1 litar 18€
              Boost, postoje li razlike u kvalitetu ulja razlicitih proizvodjaca. Sto si uzeo Bendix, jer je bolje od drugih ili si naleteo na bas to. Ili su te razlike minorne? Postoje li bolja i losija 5.1 ulja, kao sto postoje bolja i losija motorna ulja?
              Lancia Kappa 2.0 20v

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #67
                Ja sam platio litar 5.1 ulja oko 12 eura. Marka DENICOL. Verovatno da ima bar neke razlike ali je pre svega bitan standard isto kao kod svih ulja. Drugim recima to znaci da bar treba da bude original.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #68
                  Svedska ambulantna auta su dobila nalog da MORAJU da voze sa DOT 5.1 uljem.

                  Da li to nesto govori?

                  Ima malih razlika u tacki kljucanja izmedju svih ulja no, ja jurim mariginale.

                  5.1 ulja su inace jako toksicna i mogu izazvati alergije, dodir sa kozom nije preporucljiv!!!
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Srdjan
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 2416
                    • Bajina Basta/Beograd

                    #69
                    Jasno! Koja kola koriste u ambulantama, koji motori...?
                    Lancia Kappa 2.0 20v

                    Comment

                    • Srdjan
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 2416
                      • Bajina Basta/Beograd

                      #70
                      A zasto do3 i dot4 ulja treba da se menjaju na svake dve godine, a dot5.1 ne mora nikada. Zbog higroskopnosti? Ako se Dot5.1 ne menja nikad u toku radnog veka automobila, zasto se to ulje nije sipalo u automobile novije generacije pa da ljudi ne razmisljaju o tome, vec se islo na dot4? Kakva je situacija sa novim automobilima? Sta se kod njih ugradjuje i ima li potrebe za menjanjem?
                      Lancia Kappa 2.0 20v

                      Comment

                      • Srdjan
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 2416
                        • Bajina Basta/Beograd

                        #71
                        I jedno pitanje koje nije postavljeno u ovoj temi. Zamislite auto, japanski, koji je star 14-15 godina i ulje za kocnice nikad nije menjano, znaci fabricko! Znam da je to katastrofa, ali takva je situacija. Na cepu, od kantice za ulje pise da se sipa samo dot4. Sta u ovom slucaju uraditi? Da li postojece ulje uopste menjati? Da li postoji mogucnost da kad se promeni ulje i stavi dot4 da ce ono biti agresivnije od starog i da ce pojesti sve gumice, koje verovatno posle toliko godina nisu najbolje? Kakva bi situacija bila sa 5.1? Ili najbolje ne menjati nista, da ne bi posle morali menjati druge stvari. Ovakva situacija je kod mene. Znam, tragedija ali sta mogu kad zivim u provinciji i gde na samu pomisao o menjanju ulja za kocnice bivam ismejan i cak i izgrdjen kad im to zatrazim, jer to navodno nikom nisu radili, a ja pametnjakovic im to trazim. Nisu moja kola, od matorog, ali ja najvise provodim vremena u njima i pravim najvecu kilometrazu, pa nemam podrsku i od cala za datu operaciju jer su njemu majstori rekli da se to ne menja. Jedino mi ostaje da nadjem neko upustvo i da to odradim u domacoj radinosti, pa sta bude. Ozbiljno, ima li kakvu uputstvo na netu?
                        Lancia Kappa 2.0 20v

                        Comment

                        • Wiz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3104
                          • Nish

                          #72
                          Kod novijih auta nece da menjaju zbog "komplikovane" procedure sa autima koja imaju ABS,ili nemaju opremu ili cak nezanju kako se menja

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #73
                            ti u provinciji sigurno nisu majstori za auto, mozda za taljige ili zaprezna kola. pozdravi ih i reci da ih jedan nemajstor moli da vrate onu ukradenu skolsku knjizicu osnovne skole sako kojom su otvorili "majstrorsku" radionicu.

                            e sad ozbiljno, tebi je vrlo verovatno vec stavljen DOT 4 tip tecnosti pa nova DOT 4 nece biti nista agresivnija. ( DOT 4 se koristi od 70tih godina, dakle 30tak godina tako da je tvoj auto tek izasao iz faze razrade, odnosno mnogo je mlad

                            mozes da stavis i DOT 3 i DOT 4 i DOT 5.1 i sva su ta ulja sto se mogucnosti sipanja ista, i medjusobno potpuno kompatibilna.
                            ono sto ih razlikuje su perfomanse.

                            ako imas dilemu menjati ili ne menjati, skini poklopac posude i dobro pogledaj boju. novo i ispravno je potpuno prozirno, izgleda kao voda bukvalno.

                            ostarelo sa puno vlage u sebi izgleda belicasto.

                            ostarelo koje je braon boje ili crne boje ukazuje na verovatnocu problema u radu kocnica i skoro sigurnim troskovima za reparaciju sistema.

                            braon obja potice od cestica rdje cevi, cilindara i drugoga a crna boja od otpadaka, cestica, gume i drugih gumenih delova poput creva.


                            potpuno ista kociona tecnost se koristi i za kvacilo ako je i ono kod tebe na bazi hdiraulike.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              #74
                              Ok, pogledacu sutra, kakva je boja? Znaci ako bih zamenio, to sto je ulje novo, ne bi bilo nista agresivnije od onog starog? A kvacilo je mehanicko.
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              • Srdjan
                                CBC Senator XXL
                                • 30.09.2004
                                • 2416
                                • Bajina Basta/Beograd

                                #75
                                Pogledao sam boju i ne uklapa se u nijedan slucaj. Naime boja je zelena i prozirna je! Mozda imam mahovinu u sistemu! Niti je braon, niti je crna, niti je belicasta. Kakva je boja kod novog ulja, bezbojna ili moze biti u raznim bojama?
                                Lancia Kappa 2.0 20v

                                Comment

                                Working...
                                X