Neki ljudi olako shvataju saobraćaj i vozila. Polomljen desni retrovizor ? Potpuno nebitno jer ga 90 % populacije ne koristi.
Nekome je veoma bitno i taj problem će rešiti odmah kako ne bi došao u situaciju da izazove saob. nezgodu. Meni je takođe bitno pre svega zbog mene i ljudi oko mene, zabole me za tehnički.
Prskalice ma ima da rade i leti i zimi.
To što jedan točak ne koči adekvatnom silom ? Ili uopšte ne koči ? Koliko smo puta čitali sleteo sa puta prešao u suprotnu stanu ? Ne mislite da je recimo prešao zato što mu prednji desni nije kočio ?
Moje vozilo vozim na kontrolne preglede min jednom godišnje i pratim stanje svih sistema, sve što je neispravno ili kreće u tom smeru saniram pa makar za hleb nemao.
Isto tako sa punim pravom i od mog poslodavca zahtevam da vozilo bude ispravno u suprotnom nema vožnje i trpim šikaniranja ali to je druga priča.
Ko nema para za održavanje bolje da proda vozilo i koristi javni prevoz. Zbog ostalih.
Samo da se osvrnem na održavanje, svi smo svedoci da neko od naših prijatelja vozi auto bez dinara ulaganja ? Vozi dok se ne raspadne , onda ga proda nekom mučeniku koji posle mesecima sređuje stanje.
Kako bi reagovali da nas recimo pokupi na pešačkom zato što jednostavno nije mogao da stane sa lošim kočnicama ili ćelavim gumama ?
Svi bi bili za linč zar ne ?
Ipak vozilo se tretira kao opasna stvar i treba da bude tehnički ispravno.
Nekome je veoma bitno i taj problem će rešiti odmah kako ne bi došao u situaciju da izazove saob. nezgodu. Meni je takođe bitno pre svega zbog mene i ljudi oko mene, zabole me za tehnički.
Prskalice ma ima da rade i leti i zimi.
To što jedan točak ne koči adekvatnom silom ? Ili uopšte ne koči ? Koliko smo puta čitali sleteo sa puta prešao u suprotnu stanu ? Ne mislite da je recimo prešao zato što mu prednji desni nije kočio ?
Moje vozilo vozim na kontrolne preglede min jednom godišnje i pratim stanje svih sistema, sve što je neispravno ili kreće u tom smeru saniram pa makar za hleb nemao.
Isto tako sa punim pravom i od mog poslodavca zahtevam da vozilo bude ispravno u suprotnom nema vožnje i trpim šikaniranja ali to je druga priča.
Ko nema para za održavanje bolje da proda vozilo i koristi javni prevoz. Zbog ostalih.
Samo da se osvrnem na održavanje, svi smo svedoci da neko od naših prijatelja vozi auto bez dinara ulaganja ? Vozi dok se ne raspadne , onda ga proda nekom mučeniku koji posle mesecima sređuje stanje.
Kako bi reagovali da nas recimo pokupi na pešačkom zato što jednostavno nije mogao da stane sa lošim kočnicama ili ćelavim gumama ?
Svi bi bili za linč zar ne ?
Ipak vozilo se tretira kao opasna stvar i treba da bude tehnički ispravno.
Comment