Tehnički pregled po novim pravilima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Nelson
    CBC Senator
    • 01.08.2017
    • 211
    • selo
    • Fiat Stilo 1.9 JTD

    #76
    Neki ljudi olako shvataju saobraćaj i vozila. Polomljen desni retrovizor ? Potpuno nebitno jer ga 90 % populacije ne koristi.
    Nekome je veoma bitno i taj problem će rešiti odmah kako ne bi došao u situaciju da izazove saob. nezgodu. Meni je takođe bitno pre svega zbog mene i ljudi oko mene, zabole me za tehnički.
    Prskalice ma ima da rade i leti i zimi.
    To što jedan točak ne koči adekvatnom silom ? Ili uopšte ne koči ? Koliko smo puta čitali sleteo sa puta prešao u suprotnu stanu ? Ne mislite da je recimo prešao zato što mu prednji desni nije kočio ?

    Moje vozilo vozim na kontrolne preglede min jednom godišnje i pratim stanje svih sistema, sve što je neispravno ili kreće u tom smeru saniram pa makar za hleb nemao.

    Isto tako sa punim pravom i od mog poslodavca zahtevam da vozilo bude ispravno u suprotnom nema vožnje i trpim šikaniranja ali to je druga priča.

    Ko nema para za održavanje bolje da proda vozilo i koristi javni prevoz. Zbog ostalih.

    Samo da se osvrnem na održavanje, svi smo svedoci da neko od naših prijatelja vozi auto bez dinara ulaganja ? Vozi dok se ne raspadne , onda ga proda nekom mučeniku koji posle mesecima sređuje stanje.
    Kako bi reagovali da nas recimo pokupi na pešačkom zato što jednostavno nije mogao da stane sa lošim kočnicama ili ćelavim gumama ?
    Svi bi bili za linč zar ne ?

    Ipak vozilo se tretira kao opasna stvar i treba da bude tehnički ispravno.

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #77
      ja i moj narod smo postali najvece kukavice na svetu.
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • maxx79
        CBC Veteran
        • 21.02.2009
        • 106
        • Pancevo

        #78
        Jebote ljudi,pa da li ste vi normalni??!.....da li zivite u Srbiji ili na Marsu (ili mozda u Svajcarskoj)?

        Dokle cete vise da bulaznite sa tom glupom mantrom kako na autu mora da bude ispravna AMA bas SVAKA sitnica u protivnom ce izazvati sudar i ugroziti neciji zivot?

        Da li moze da vam udje u glave da u bar 95% slucajeva saobracajni udesi (i ugrozavanje necijeg zivota) nastaju zbog bahatosti/nepaznje vozaca ili nepostovanja saobrcajnih pravila,a udesi zbog tehnicke neispravnosti auta su na nivou statisticke greske?

        Mislim,da li vi vozite automobile po putevima nase vesele Srbije i Beograda?....da li vidjate sta sve razni umobolni manijaci rade u saobracaju?...koliko puta vas neko pretekao na punoj liniji (i jos u krivini)?.....koliko puta ste videli da kamikaze prolecu kroz crveno po Beogradu?.....koliko puta vam se desilo da vas eto tako iz neke bahatosti kreten "isece" i nacrta se ispred vas?......koliko puta ste videli ludake koji po svaku cenu hoce da obidju svako moguce vozilo na koje naidju na putu i onda ulecu "izlecu" iz kolona,prave kojekakve gluposti i misle da su najcooliji na svetu (ili sta im je vec u glavurdama,bas bih voleo da znam).....koliko puta ste videli da ****** jednom rukom prica mobilnim i cereka se a drugom rukom vrti volan i menja brzine?.....eto,sve su to situacije koje ugrozavaju neciji zivot i da ne nabrajam dalje,ali prosto je neverovatno sta sve bolestan um nekih vozaca po Srbiji moze da smisli....


        E sad,u velikoj vecini goreopisanih ludackih situacija ucestvuju ljudi koji voze (najcesce) savrseno ispravne,cesto novije i skupocenije automobile,koji bez problema prelaze tehnicki,kojima savrseno rade kocnice,koji imaju sve retrovizore,itd,itd...(malte ne,ispace pravilo sto skuplji i nabudzeniji auto,to bahatiji vozac)....jednostavno,ta ispravnsot auta je beskorisna ako ga vozi ludak koji divlja po putevima,jer ni najbolje moguce kocnice mu nece pomoci ako on odluci da vozi 200 na sat u sred Beograda ili ako proleti na crveno,ili ako mu dune da obilazi kolonu na otvorenom putu,a vidi da mu u sisret dolazi neko drugo vozilo

        Kada ste vi culi da je nastao neki udes i izgubljen neciji zivot jer neko nije imao desni retrovizor?....ili mu slabije radila jedna prskalica na autu?...ili je imao malu sitnu rupicu na stop svetlu?....ili malu liniju na sajbi?.....ili malo ulubljenje na braniku/vratima?....ili je imao neki spojler ili nalepnicu na autu?...........verujem da nikada niste culi za udese iz ovako banalnih razloga,ali zato zbog bahatosti i prekoracenja brzine svaki dan citamo po novinama.....

        Naravno da na automobilu vitalni i najvazniji elementi trebaju da budu ispravni (kocnice,svetla se podrazumevaju),naravno da auto ne treba da bude u stanju raspada,da pusta nepregledne dimne zavese i tako to,ali ovi ga sada preteruju i zbog svakavih sitnica i gluposti(rupice,tackice,ulubljenja) vracaju sa tehnickog......a opet,i oni jadnici sve to rade jer su ih pritisnuli od "gore",tj neka budaletina sa sega mega trend fakultetom (i obavezno nekim skupocenim autom) je smislia takva pravila,i eto valjda misli da ce zena,svalerka i komsiluk biti ponosni na njega...
        Last edited by maxx79; 26.07.2018, 11:28.

        Comment

        • sErGiO
          Moderator
          • 30.01.2007
          • 2769
          • Neko selo pored Beogr
          • Alfa Romeo 156SW

          #79
          Pošto je opljačkana i uništena skoro sva državna imovina kroz ratove, sancije, bombardovanja, privatizacije i svetske ekonomske krize sada je politički pravac vladajuće većine da se očerupa ono što još može od naroda i shodno tome se donose ovakvi propisi a megadens stručnjaci, koji u normalnim okolnostima nebi bili ni zamenici pomoćnika pomoćnog pomoćnika u mesnoj zajednici Nemanovci, samo sprovode šta im se kaže.
          J**e lud (bahat, neobrazovan...) zbunjenog dok zbunjeni ne poludi a to se po mojoj proceni neće desiti još neko vreme.

          Comment

          • BJL
            CBC Senator
            • 20.05.2013
            • 275
            • backa palanka
            • golf 3 1.8

            #80
            Dzaba vi pricate, ovim botovima snsa to ne vredi objasnjavati

            Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока

            Comment

            • stevak
              CBC Senator XXL
              • 31.05.2009
              • 1215
              • Zemun
              • Saab 9000 cs 2.0T

              #81
              To je otprilike bilo ovako:
              A ne date nam blinkere, jel' !?
              E sa'će vidite kako se ulice raščišćavaju pa možemo i bez blinkeri.


              Ne znam zašto imam utisak da živim u stripu





              ex SAABotražitelj

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #82
                " Beogradska železnička stanica prošla je kao Savamala, samo je ovo veće ruglo rušeno danju, i, gle, porušeno je šest meseci pre roka koji su rušitelji sami sebi bili propisali, a porušeno je šest godina pre nego što će nesrećni Prokop moći da ga kako-tako odmeni!
                Ne pitaj šta investitor može da učini za tebe, no sam se doseti šta ti možeš da učiniš za investitora! "


                Code:
                https://pescanik.net/saobracajna-inkvizicija/
                covek il da se smeje,il da se ...zapali


                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                • Siera
                  Cbc Senator
                  • 09.11.2009
                  • 1365
                  • Čačak
                  • Stralis

                  #83
                  Evo malo klasifikacije mogućih problema pri famoznom tehničkom pregledu
                  teh_pregled_31_2018.pdf
                  Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

                  Comment

                  • alex1974
                    CBC Veteran
                    • 15.04.2016
                    • 127
                    • okolina
                    • Vectra A 1.6SV

                    #84
                    Ovo vise i nije tehnicki pregled vec estetski pregled

                    Comment

                    • sErGiO
                      Moderator
                      • 30.01.2007
                      • 2769
                      • Neko selo pored Beogr
                      • Alfa Romeo 156SW

                      #85
                      Nepričvršćenost akumulatora, curenje ili vlaženje bilo koje vrste ulja, kontrolisaće ležajeve točka, "Uređaj za obezbeđenje vozila od neovlašćene upotrebe" Pa ovo neće proći 90% automobila

                      Comment

                      • sErGiO
                        Moderator
                        • 30.01.2007
                        • 2769
                        • Neko selo pored Beogr
                        • Alfa Romeo 156SW

                        #86
                        Saobraćajna inkvizicija



                        Čovek je u Požegi zapalio automobil koji nije prošao novi tehnički pregled, učinio je to par stotina metara od mesta gde se suočio sa novom strogoćom: osim za izazivanje opšte opasnosti treba ga kazniti i što je do samog servisa, a potom i do mesta kremacije, upravljao neispravnim vozilom, dovodeći u pitanje bezbednost drugih učesnika u saobraćaju, i ostavljajući ružan utisak na turiste i strane ulagače kojih ima i u ovoj varošici.


                        Bauk tehničkog pregleda kruži Srbijom, mesta sa kojih kandidati bivaju vraćeni zbog rđe na šasiji, izgrebanih migavaca, ulubljenih branika, izrasla su preko noći u saobraćajnu Svetu inkviziciju. Srbadija, robko, kako to samo ona ume, podnosi što je tehnički pregled za pet minuta poskupeo sa sedamsto-osamsto dinara na dve i po hiljade, ali državi nije dovoljan samo utrostručeni harač, razulareno naše olimpijsko pleme u sklopu opšteg (zamišljenog) preporoda, a opijeno neograničenom moći, namerilo se da zatre sve što nije lepo i novo kao Beograd na vodi, i kao što će biti lep naš voljeni Prokop, ponos naše arhitekture, građevinarstva i urbanizma!


                        Društvance koje se neshvatljivo brzo odvojilo od stvarnosti i koje je sa bestidnom lakoćom zaboravilo svoj nekadašnji život, traži i od siromaha da kako znaju drže korak sa napretkom – pa to je i u njihovom najboljem interesu! Da. Dokad nesnalažljivi i neuspešni podanici misle da svojim šklopocijama zagađuju ne samo vazduh, nego i vidik boljima od sebe?! Bolji od sebe ne plaše se novih propisa, bolji od sebe i ne odlaze na tehnički pregled – njihove limuzine timare i registruju dobro plaćene sluge. Ljudi u krntijama, koji su za svoje siromaštvo sami krivi, brukaju Srbiju pred stranim delegacijama i pred turistima privučenim našom jelkom, našim jarbolom za barjak, našom polugodišnjom novogodišnjom rasvetom i našim kulama na obali Save.


                        Uslovi opstanka se za neobogaćene i za novosiromahe pooštravaju iz minuta u minut, i za godinu ili dve Srbiju neće zagađivati i sramotiti nijedan automobil stariji od četiri godine; zgrade će pod blagoupravleniem državnih pazikuća biti sve cakum-pakum, od fasade, preko interfona pa sve do kvaka na vratima stanova koje će sve biti propisnog oblika i od materijala koji bude odabrala Srpska napredna stranka; starci koji u selima ne kose redovno travu pred svojim oronulim kao što su i oni sami kućama biće izloženi svirepim globama, prišipetlje koje svirkom po krčmama popravljaju koliko mogu kućni budžet biće pohvatane i kažnjene, ako ne budu plaćale pravičan i hrišćanski reket državi… Ideja prisilne, ubrzane i masovne uljudbe, rođena u duhu da li samog Vođe ili u glavama ljudi bliskih Vođi, sprovodi se sa zastrašujućom revnošću, a sve u slavu njihove nove etike i estetike da Srbiji priliči i da u njoj sme opstati samo ono što je novo, i što će nositi državin preskupi pečat i blagoslov.


                        Kad bismo okupirali Portugaliju, da malo propati zbog kolonijalne prošlosti, naši bi u stari deo Lisabona, Moreiru, doterali bagere: ima toliko udžerica koje vapiju da budu porušene radi momentalne izgradnje Lisabona na strmoj ravni.


                        U vreme Miloševićeve naopake vladavine pojavili su se bili grafiti “bravar je bio bolji”, hoćemo li sad da nagrdimo neki zid grafitom “bankar je bio milosrdniji”? Jer bankar beše okrutan samo prema ozbiljnijim svojim protivnicima, kao i prema onima za koje je staljinski, odveć dalekosežno, podozrevao da će ga ugroziti, doklen je njemu daleku i bezopasnu sirotinju, koje se i on sećao kao kroz maglu, puštao da se snalazi kako zna.


                        Ako se primila reč ‘autošovinizam’, zar ne treba razmisliti i o reči ‘autofašizam’?


                        Šta bi ona značila?


                        Označavala bi san o višoj rasi, samo ne bi tim snom bili obuhvaćeni žitelji drugih država, nego bi se imao ostvariti u samoj Srbiji. Lelek, i predsednikov i patrijarhov, nad slaborodnošću zar ne govori u prilog tome? Takav narod, zamislite samo, a mogao bi za koje tričavo stoleće da bude manjina! Deljenje novca, stanova i nacionalnih penzija osvajačima medalja zar ne ukazuje na bolesnu želju za dominacijom nacije i države nad drugima, ali i da šampioni kao istinski izdanci više rase budu feudalnim privilegijama odvojeni i udaljeni od sportskih parija, od ljudi koji žive u zabludi da im puko argatovanje na njivi ili u fabrici jamče da će oni i njihovi bližnji imati konak, hleb, ogrev, da će štaviše imati i auto koji će proći tehnički pregled! Ne, ne i ne! Našim vlasnicima mili su samo šampioni, dokle na prosečne i na one koji ne ispunjavaju normu vladajuća posada gleda malo je reći popreko, gleda na njih kao na stalež koji ne pripada skupu, a skup je izabrani narod.


                        Izabranim narodom vlada demokratski izabrani vladar uz sasluženje najvernijih vazala (od kojih mnogi nisu ni osrednje pameti, što im ja lično ne zameram, samo žalim što su dobili ovlašćenje da ruše železničke stanice, da kupuju vojne avione, rakete, što smeju da dižu megalomanske spomenike našoj staroj slavi i sl.). Istinabog, kao izabrani narod, mada u Donjem raju, sa manje zvezdica od onog u kojem obitava vladar i njegova svita, živuju i članovi vladajuće partije, za koje se izmišljaju ne samo nova radna mesta, nego i nove profesije (jedan je član Partije hirotonisan u direktora mislim nepostojećeg, a bez sumnje nepotrebnog saveza svih festivala na našoj suverenoj teritoriji).


                        Gradimo državu čiji će građani biti svi ravnopravni, koje god nacije, vere ili rase bili, ali u njoj Srbi moraju imati barem četvoropetinsku većinu, jer samo izabrani i besprekorni narod može jamčiti ravnopravnost ostalima koji su se sticajem istorijskih okolnosti – daleko im lepa kuća, okolnostima – obreli na zemlji datoj Sorabima od lično Svevišnjeg, svesnog i ni od koga nagovaranog, na dan rođenja njegovog prvenca i ispostaviće se jedinca. Nemački fašizam postarao se, sa germanskom savesnošću i predanošću, da Nemačku, ali i čovečanstvo, očisti od korova, škarta i štetočina, u Srbiji je na udaru sve što odudara od predsednikovog poimanja prvorazrednosti.


                        Beogradska železnička stanica prošla je kao Savamala, samo je ovo veće ruglo rušeno danju, i, gle, porušeno je šest meseci pre roka koji su rušitelji sami sebi bili propisali, a porušeno je šest godina pre nego što će nesrećni Prokop moći da ga kako-tako odmeni! Ne pitaj šta investitor može da učini za tebe, no sam se doseti šta ti možeš da učiniš za investitora!


                        Sa zgrada i šina prelazi se na polovne automobile, njima je suđeno da šaptom padnu na tehničkom pregledu, jedan po jedan, nakon toga državi preostaje i predstoji da i vlasnike starih kola podvrgne bespoštednom tehničkom pregledu. Ali bićete na udaru i vi, koji ste možda još siromašniji, vi koji niste već dugo, ili niste nikad ni mogli da si priuštite taj neverovatni luksuz – automobil.


                        Hitler je želeo i naložio da se napravi auto koji će svaki građanin moći da si priušti, tako je stvoren volkswagen, narodni auto, kod nas će auto koji je silom prilika postao narodni biti pomoću rigoroznog tehničkog pregleda i novih ako ustreba dažbina proteran na otpad, pa će svečane kolone političara moći bez počasne pratnje i bez obezbeđenja da se zaukavaju na autoputu kojim će se kretati još jedino luksuzna vozila kriminalaca i crkvenih velikodostojnika.


                        Istrebljivanje vozila i ljudi kojima je istekao rok trajanja sprovodi se putem za sada nenasilne, planske i bespoštedne pauperizacije potonjih: opatuljivanjem i čerupanjem penzija, poskupljenjima svega što od države podanici moraju da kupuju (svakih pet minuta nova, jedna te ista dokumenta: lične karte, dozvole, pasoši, tablice na kolima); harač koji i ja, kao zemljoposednik, treba da platim za navodnjavanje i odvodnjavanje nadilazi moj budžet, a u ataru, na delu planete čiji sam ja katastarski vlasnik, nema nikakvog irigacionog sistema, nismo još dostigli negdašnji Egipat. Ali jednog će lepog dana država ljubazno izračunati kamate, zatezne, kaznene, progresivne, i izvršitelji, novi državini pipci i buzdovani, izvestiće me, pazeći da ne stanu u blato ili u prašinu, da mi se zemlja oduzima zbog neplaćanja dažbine!


                        &


                        Policija je dobila milijardu fotoaparata kojima slika zaustavljena vozila, zadržao si se pola minuta gde ne treba, daj pet hiljada, kamere slikaju nepravilna prestrojavanja, država svaki čas traži da se od nje kupe nove tablice, sad je smišljen tehnički pregled kao novo čistilište, i već sam u dvorištu mojih majstora video dve škode, kojima moja škoda može mati da bude, čiji su vlasnici odustali od njih: za opravke i ulepšavanja koja bi zadovoljila novoproglašeno cepidlačenje na tehničkom pregledu, vlasnicima treba dvostruko ili trostruko više novca nego što njihova do juče upotrebljiva vozila vrede. Oni bi možda i to potrošili, petsto evra je farbanje, to je ipak manje nego što košta bolji polovni (a za njih novi) auto, ali oni novac za limara i lakirera jednostavno nemaju.


                        Pa dobro, šta ja hoću?! Da nas puštaju sa neispravnim kočnicama, bez farova i migavaca, da ugrožavamo koga stignemo?!


                        Daleko bilo, ja sam, naoborot, za to da nam radi sve kako treba, te da uspešno kočimo i ako smo sami samcijati na turskoj kaldrmi, ili na letnjem putu, ali pooštriti uslove preko noći i biti slep na to kako stanovništvo živi, da li je to što bi moj drug D. rekao učtivo?! Čovek koji se u Požegi latio šibice, ili upaljača (koji je možda i bacio na svoju benzinom prethodno polivenu dačiju: ko nema za auto dorastao novom tehničkom pregledu ne treba ni da puši, to je tek luksuz!) obratio se mislim više nama nego despotu i njegovima.


                        Jeste možda njegova prvobitna poruka bila “sjašite već jednom, gospodo hrišćanska”, ali držim da je nama poručio: “Vidim da svi trpite sve, i sam sam gutao sve čime me je vlast hranila, i sam sam primio mnogi šamar i bubotak i ne pomislivši nikad na bunu, ali mi je sad dosta, a vi gledajte šta ćete!”


                        Mislio sam da poklanjanje niškog aerodroma beogradskoj vlasteli može izazvati iskru pobune, a Niš da može postati simbol borbe za dostojanstvo i slobodu, a ne samo mesto u kojem je presečena pupčana vrpca budućeg imperatora. Pogrešio sam, kao i toliko puta dosad.


                        Kad bi među nama bilo solidarnosti (kao što nema duhovnosti, i kao što među pripadnicima vladajuće klike nema skromnosti, a te tri vrednote su stubovi Gandijevog učenja o pravednijoj zajednici), svi mi kojima predstoji susret sa novouspostavljenom tehničkom inkvizicijom zaduženom da iskoreni jeretička vozila kupljena pre trijumfa vladajuće partije – uplatili bismo po tri evra, možda i manje, jer nas ima ko zna koliko hiljada, na račun sa kojeg bi bio kupljen tehnički pregledljiv auto za gnevnog i ogorčenog čoveka iz Požege; sa tog bi konta bio plaćen i novi tehnički pregled, bila bi namirena kazna što je izazvao omanji požar u gradu, i bilo bi kupljeno mirišljavo drvce.


                        Zašto baš njemu, kad nam se na tehničkom isto svima crno piše? Zato što je u zemlji pokunjenih, pomirenih i neosvešćenih, gde smo bezmalo svi sluge, a niko nije Jernej, iskazao svoje neslaganje, što nam je o svom trošku i na svoju štetu otvorio oči.



                        Ljubomir Živkov

                        Peščanik>>

                        Comment

                        • Siera
                          Cbc Senator
                          • 09.11.2009
                          • 1365
                          • Čačak
                          • Stralis

                          #87
                          Trenutno tehnički je noćna mora za hiljade gradjana, i dalje će se ginuti ali uglavnom zbog brzine i rakije (piva) zbog mat boje, oguljene farbe ili kuke niko nije nastradao.
                          Ne znam šta će GSP oni će morati sve autobuse da parkiraju ako ništa više zbog izguljenog laka, krivih branika, ne ispravne signalizacije, trulovinu i ostalo da ne pominjemo
                          Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

                          Comment

                          • Nelson
                            CBC Senator
                            • 01.08.2017
                            • 211
                            • selo
                            • Fiat Stilo 1.9 JTD

                            #88
                            Misliš na ovo ?

                            image sharing sites

                            nema šta pur pena neće da pokrije.


                            Vratiće ono vrlo brzo tehničke na staro kad vide koliko kola nije registrovano, koliko državna kasa manje prihoduje i naravno manji promet goriva.
                            Neće da seku granu na kojoj sede.

                            Comment

                            • Siera
                              Cbc Senator
                              • 09.11.2009
                              • 1365
                              • Čačak
                              • Stralis

                              #89
                              Da ne pominjem stotine kamiona koji su iz SRB preseljeni u SLO sa kompletnim firmama, svaka ta registracija je oko 85000rsd al se nešta nisu potresli s tim problemom
                              Red Bull daje krila al zato rakija daje quatrro

                              Comment

                              • stevak
                                CBC Senator XXL
                                • 31.05.2009
                                • 1215
                                • Zemun
                                • Saab 9000 cs 2.0T

                                #90
                                Samo malo strpljenja. Ubrzo će da prestanu razlozi za kojekakva drmanja kaveza. Čim bude priznato Kosovo odmah će da olabavi tehnički pregled, da pojeftini gorivo, da malinari dobiju korektnu cenu, da...
                                ex SAABotražitelj

                                Comment

                                Working...
                                X