U cemu sedimo? Slike posle udesa pre demontiranja

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sri98
    Admin od Trpeze
    • 24.10.2004
    • 7262
    • Republic of Konjarnik
    • Toyota Corolla E 210

    Evo ga advokat nemacke auto industrije.

    Neka je bilo i 90km/h, opet se jastuci nisu aktivirali.
    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

    Comment

    • BRABUS
      CBC Senator XXL
      • 15.10.2004
      • 2399
      • London

      Bilo je rasprava na temu ovog auta puno, snimci su prilicno stari. Mislim da frontalnog udara nije bilo, ili ga je bilo nakon jakog udara sa strane, nakon koga se ceo auto raspao. Nebitno.....uglavnom strasno to sto su ljudi izginuli u tom autu. Najezim se svaki put kad pogledam te slike

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        nebitno da li je frontalni ili bocni udar, koji je to konrktno model u pitanju ako se zna, mislim koje godiste konstruktivno, nesto iz 90tih pre uvodjenja kres testova u Evropi ili novije...ne mogu da prepoznam posto se totalno raspao auto.

        ako se sve desilo pri samo 90 na sat, sta bi bilo da je isao malo brze....

        cudi me da je vozac poginuo, kada nije bilo direktnog udara u njegova vrata.

        evo zbog ovih stvari ja sam nepoverljiv prema euro ncap testovima koji su idealizovani i gde smanjevise svi auti dobijaju po 5 zvezdica onako olako, mislim pri samo 64 (ili u direktnom sudaru samo 32) km/h brzine.

        sve u svemu strasan nauk iz realnosti kada se i inace pominju prerade auta..
        uh strava
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • BRABUS
          CBC Senator XXL
          • 15.10.2004
          • 2399
          • London

          Brick, jel si ti to ozbiljan kad kazes da te cudi da je vozac poginuo ? Pa auto se totalno raspao, cudno bi bilo iz ovakvog auta da izadjes ziv. Ako pogledas jednu od slika, videces da ima na dva mesta beli carsaf....

          90 ne verujem da je isao, ipak je bilo tu i kocenja, ko zna koliko je isao stvarno......


          Inace, u pitanju je Audi A3 TDI

          Comment

          • Saabo
            Moderator
            • 29.09.2004
            • 1724
            • Vrbas
            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

            Otkud uopste pretpostavka da je isao 90? To sto je zateceno na satu, uopste nije relevantno pri ovakvom udesu!!! Garant je isao mnogo brze... A i kako izgleda onaj Golf 5ica koji je dobio 5 zvezdica na NCAP testu, hmmm....
            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              Brick, jel si ti to ozbiljan kad kazes da te cudi da je vozac poginuo
              uz onu pretpostavku da je isao 90, da cudi me jer bi trebalo da pri tim uslovima vozac izadje najrnomalnije na nogama uz mozda neku posekotinu eventualno.

              pa pri 150 km/h se ladno prezivjava pri direktnom udaru i kabina se ne raspada. tek preko 200 km/h su moguce ovakce slike, ali opet kabina se deformise eventualno ali vozac ne sme da pogine ni pod razno, ako nije bio udarac direktno u njegovu stranu, sediste, mesto gde sedi nego negde iza njega.

              ja znam direktno coveka koji je pri 160 imao direktan sudar u MB W124 i ispao je motor, hauba se odvalila, trap se raspao a on je prespavao sa jos jednim putnikom u hotelu, niti dlaka nije falila sa glave.

              video sam slike, i dopisivao se sa covekom koji je izasao iz kola pri ceonom sudaru u kamion sa zbirnih oko 220km/h, i osim posekotina po glavi u vidu kopci i slomljenih rebara vrlo brzo se oporavio. auto je bio Volvo 740.
              znam takodje za slucaj kada se samoubica svesno zakucao u auto vozeci autoputem u kontra smeru, zbirna brzina 2 vozila je prelazila 250km/h, vozac je iznet iz smrskanog auta ali je preziveo. (Volvo 940). onaj samoubica je zaginuo- Honda neka, mozda CRX ne secam se vise tacno.

              ja sam imao jedno izletanje sa oko 80km/h po ledu i direktan pogodak sa boka u drvo u predelu motorskog prostora- slomio trap, napukle delovi konstrukcije/sasije ispod poda, pukao lanac u motoru od udara. ali su vrata mogla da se otvore, samo je saputnik povredio koleno udarivsi o centralnu konzolu, vozacu ni dlaka sa glave, tj meni.

              uostalom euro ncap test se vrsi pri 64km/h udara i garantuje sa 2 zvezdice da vozac ne sme da pogine a sa 4 ili 5 zvezdica da ne sme cak ni da se povredi(prema onim silama koje su dozvoljene kao dejstvo na putnike i vozaca) .

              auto cija kabina ne omoguci prezivljavanje putnicima bar do brzine 120km/h je nesto u cemu ne bih voleo ni da sednem... jer znam da to moze, i da moze bolje.

              eto zato, sam iznenadjen da je vozac poginuo jer ocito niuje bio direktan udarac bas u nejgovo sediste, njegova vrata.

              nije prvi put da vidim na slikama takve scene, nazalost video sam i uzivo i nemam opravdanja za konstrukcije auta koje su na nivou da ne zastite putnike i samu kabinu do maksimuma.
              nebitno koje marke i modela, kabine mora da ostane netaknuta sve i da se sve ostalo raspadne totalno.

              moje misljenje koje odudara od nacina pravljenja auta za econo upotrebu po svaku cenu.

              ok, moguce je da je ovaj isao 250 ili preko nekim cudom, da je ucestvovalo jos neko vozilo koje ga je okrenulo/ubrzalo, ...ko zna koji su bili uslovi dogadjaja posto su ovo samo post festum slike bez brojki, nekih parametara.

              ogradjujem se da imam pravo na licno misljenje generalno o tome da je euro ncap i uopste marketing auto kuca previse pojednostavljen pogled na stvari i da praksa pokazuje da je cesto 5 zvezdica samo nesto na papiru.
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • Black Knight
                CBC Senator XXL
                • 13.10.2004
                • 2020
                • Novi Beograd, kicblo

                Originally posted by BRABUS
                Inace, u pitanju je Audi A3 TDI

                250...hm...tesko...
                Injection is good,but I'd rather be blown!

                Comment

                • Wiz
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3104
                  • Nish

                  Nisam verovao da je A3 tako slabasan

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    Uopste nije slabasan i ne radi se o tome. Koliko vidim sa slike bio je bocni udarac o drvo i to je razlog zasto prednji jastuci nisu izleteli jer nisu ni trebali a bocni jesu. Radi se o bocnom udarcu velike brzine gde retko koji auto moze da se ne prepolovi. Dobro se secam relly-a od pre 10-tak god. Snimak iz helikoptera, jedan poznati vozac gubi kontrolu sa ford sierom izlece sa strane, nalece na drvo bocno i auto je presecen kao da je od putera a drvo da je noz, sa sve celicnim kavezom (rol-barom) tik iza vozacevog i suvozacevog sedista. Njihova polutka auta se zaustavila 100-tinak metara dalje i oboje su prosli bez ogrebotine. Znaci radi se o bocnom udaru koji je nazalost u ovom slucaju bio tacno te brzine gde se jedva auto prepolovio. E da je samo isao malo brze
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • BRABUS
                      CBC Senator XXL
                      • 15.10.2004
                      • 2399
                      • London

                      Brick, ono o cemu ti pricas su po meni izuzeci, a ne pravila. Kad bi bilo kao sto pricas, nebi ljudi ginuli toliko u automobilima.


                      pa pri 150 km/h se ladno prezivjava pri direktnom udaru i kabina se ne raspada. tek preko 200 km/h su moguce ovakce slike, ali opet kabina se deformise eventualno ali vozac ne sme da pogine ni pod razno, ako nije bio udarac direktno u njegovu stranu, sediste, mesto gde sedi nego negde iza njega.

                      Ladno prezivljava sa 150 direktni udar......daj boze da je tako, ali uz duzno postovanje to nema veze sa stvarnoscu. Sile koje vladaju pri jednom takvom udaru su enormno velike, i materijali koji se koriste u automobilima danas ne mogu da ih istrpe. Video si sta se desava sa autom pri udarcu u prepreku sa samo 64 km/h.

                      Evo ti ovde da vidis kako izgleda direktan sudar izmedju BMW-a petice i Volvo-a 940 pri 100 km/h. Radio ih je Tiff Neidle iz 5th Gear emisije. Posle gledanja reci da je moguce izaci iz takvog auta...



                      Stvari se jesu verovatno popravile u odnosu na pocetak 90-tih, ali zakoni fizike se nisu menjali. Inace, vozila koja su ovde testirana odgovaraju prosecnoj starosti vozila na putevima.




                      eto zato, sam iznenadjen da je vozac poginuo jer ocito niuje bio direktan udarac bas u nejgovo sediste, njegova vrata.
                      Brick, iznenadjen si da neko pogine u autu koji se razleteo u 5 delova koji su udaljeni po 10 metara jedan od drugog?

                      Comment

                      • Heinz
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 1027
                        • Beograd, Voždovac
                        • Avensis 2.0 D4D

                        Pri takvim udarima pucaju vitalni organi, tako da organizam ima male šanse da preživi.
                        Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                        Comment

                        • TAZZ
                          Banovan
                          • 30.05.2005
                          • 1409
                          • NBGD,SERBIA

                          Bravo M-POWER... napokon da je neko pogledao sve slike onog Audija... Udarac je verovatno bio velikom brzinom bochno u drvo suvozachevom stranom... po slobodnoj proceni barem 150km/h... jer i zastava izdrzava udarac od 80 km/h bochno u drvo , a to znam iz lichnog iskustva( moj matori je imao izlet), a da nije bilo drvetja u blizino ona dva dela auta bi zavrshilii ko zna gde.... tek toliko....

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            Brick, ono o cemu ti pricas su po meni izuzeci, a ne pravila. Kad bi bilo kao sto pricas, nebi ljudi ginuli toliko u automobilima.
                            za te marke je pravilo. i statistika osiguracajucih kompanija ne bi tek tako pokazivalada se zaista tesko gine u tim automobilima, i da je broj poginulih u njima i po 10 (deset) puta manji nego u nekim drugim.

                            kad bi bilo da svi prave kako treba (bilo koje marke) slazem seda ljudi ne bi ginuli toliko u automobilima. to nema veze sa mojom pricom, toliko prakse vec nedvmisleno pokazuje da je to moguce.
                            na nama je kao kupcima da nateramo fabrike da prave maximalno bezbedne automobile po nas, a ne one sa maximalnim profitom za fabriku po svaku cenu.
                            a mislim da je jedan od nacina i pricati da je realno moguce kvalitetno konstruisati stanje i da prica "tako mora ili mora da se gine" nije dovoljno dobra za nase pare.
                            i da ponovim, bilo koje marke i modela.

                            kada izuzeci postanu pravila ovakve slike ce biti samo retki izuzeci.
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              Ladno prezivljava sa 150 direktni udar......daj boze da je tako, ali uz duzno postovanje to nema veze sa stvarnoscu. Sile koje vladaju pri jednom takvom udaru su enormno velike, i materijali koji se koriste u automobilima danas ne mogu da ih istrpe.
                              sta da ti kazem, pogledaj godinu kada je konstruisan W124 Mercedesa a to su kraj 70tih i pocetak 80tih. u tome modelu se 150 km/h prezivljava, cista realnost. covek koji je pri 150+ imao takvo iskustvo i dan danas vozi auto.

                              i nije samo stvar u materijalima, stvar je u primeni materijala na nacin da se apsorbuju i preusmere sile sto dalje od kabine.

                              a to je moguce ocito, praksa pokazuje na tacno odredjenim modelima.

                              Evo ti ovde da vidis kako izgleda direktan sudar izmedju BMW-a petice i Volvo-a 940 pri 100 km/h. Radio ih je Tiff Neidle iz 5th Gear emisije. Posle gledanja reci da je moguce izaci iz takvog auta...
                              kazi mi jedan razlog zasto uopste da gledam, kada sam uzivo video kako izgleda pri 160 km/h u prepreku.
                              i pricao sa covekom koji je izasao iz auta, na svojim nogama.

                              i cuo jos direktnih prica tog tipa, i video fotografije osiguravajuce kompanije auta koji je totalno slupan a vozac izasao na nogama nepovredjen.

                              to kako nesto izgleda na prvi pogled nije glavni kriterijum prezivljavanja.
                              putnicka kabina je ono sto se oznacava kao celija za prezivljavanja, i koja ne sme da popusti pod mnmogo vecim silama od onih koji postoje pri 100 km/h. nekoliko puta ili desetina puta vece sile ne smeju da ostete kabinu, a vrata moraju da se otvore dovoljno pouzdano i lagano.

                              ako ne moze, taj auto nije bezbedan i ne valja ko god ga napravio.

                              nije lako, nije jeftino, treba mnogo znanja, treba mnogo proucavati ponasanje materijala tokom sudara i mnogo toga.
                              ipak, neki su to savladali soldino a neki nisu.
                              treba naterati one koje nisu da se prikljuce bezbednim autima, na dobrobit vozaca i putnika.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • CLD
                                CBC Senator XXL
                                • 08.02.2005
                                • 1225
                                • Belgija - ranije Luna-Chico

                                Posle ovog snimka covek da se zapita da li je to sve vredno. Lepo je kad se juri ali ova dva auta relativno sigurna pa je bilo do koske.

                                Comment

                                Working...
                                X