PEUGEOT 406 - kupovina

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • blackwolf
    CBC Veteran
    • 22.04.2008
    • 152
    • Beograd

    #91
    E da, ja sam menjao kvacilo na 150 pre toga nije menjano, ulje sam ti vec rekao polusintetika Esso, a veli servis kad menjas i kaise na 50-60k.
    Kad se radi veliki servis obavezno se menja vodena pumpa koja u veranu kosta 40evra

    Comment

    • blackwolf
      CBC Veteran
      • 22.04.2008
      • 152
      • Beograd

      #92
      Malivuce sta ce mo sa ovi SVAJCARCEM deluje ok mozda malo vise presao ali je ok

      Comment

      • malivuk406
        CBC Senator XXL
        • 04.04.2007
        • 490
        • Nbg

        #93
        ne znam, mozda je bio udaran, fali lajsna na levim zadnjim vratima, onaj ukras oko znaka... mozda jos nesto, slike su sranje... videcu sutra da ga zovem kad se vratim, da mi posalje jos neku sliku...
        Srdjane, mislio sam na lezanje u krivinama i udobnosti... a to sto se tice lezajeva i upornih, raspada se kod mene, predjem 200km dnevno od toga 150 su rupe i iskopane ulice...

        Comment

        • malivuk406
          CBC Senator XXL
          • 04.04.2007
          • 490
          • Nbg

          #94
          e, ljudi, aj nek neko rpoba da dobije onog svajcarca, ja ga zvao i poslao poruku, al se ne javlja...

          Comment

          • CikaKure
            CBC Senator XXL
            • 14.08.2005
            • 668
            • Beograd

            #95
            Srdjane, da ti malo pomognem, iako nemam 1.8, vec 2.0 16.v motor, koji je jaaako slican po mnogim parametrima.

            Na autu nemam sekvent, metalna je usisna grana, rezonator je skinut, Ivanova ekipa uradila posao, nikakvih problema nema. Ipak preporucujem sekvent, jer potrosnja auta nije niska, u gradskoj voznji 2.0 po knjizi trosi 12,9 l benzina na 100km. Dodaj malo na tu cifru u smislu realnih uslova eksploatacije, starijeg motora, loseg goriva, ukljucene klime, i naravno nesavrsenosti vakumskog sistema ubrizgavanja plina, ukoliko se opredelis za njega. Meni auto trosi 16-18l plina na 100km gradske voznje u Beogradu, uglavnom se vozim u spicevima, po prilicno zakrcenim relacijama, gde nekih 11-12km putujem izmedju 40 i 50 minuta.

            Dalje, trapovi: Zamena viljuski i nosaca viljuski me je kostala 120 eur zajedno sa rukama, za 2 tocka. Lezaji prednjih tockova su promenjeni, kostaju oko 3200 eur po komadu, SKF.
            Vodena pumpa se menja na 100.000km, bar tako kazu u Veranu, otprilike pri svakoj drugoj promeni zupcastog kaisa. Vodenu pumpu SKF nisu imali u tom trenutku, kosta oko 3500 dinara, ja sam uzeo neku u Panteru, ne mogu da se setim marke (nemacki proizvodjac je u pitanju) i kostala je oko 2700 dinara.
            Veliki servis se radi na 50-60.000km, ja iz predostroznosti radim to malo ranije. Ulja staje u 2.0 16v negde oko 4,5l.
            Kad radis veliki servis, menjaju se i spaneri i roleri zupcastog i PK kaisa. Sve to zajedno - kaishevi, roleri, spaneri, vodena pumpa - koshta oko 300 eur. Ruke su 50 eur, intervencija traje par sati.

            Benzinski motori u principu trose ulje. Meni otprilike potrosi oko 1l na 5-6.000km. Polusintetika kosta oko 450 din/litar koju sipam, Delfi. Filter ulja kosta oko 600 dinara. Filter vazduha je isto par stotina dinara, oko 700(mislim da su isti). Polenski filter je nesto skuplji, 25-30 eur. Onaj tzv. "sushach" klime (filter, takodje) kosta oko 50 eur. Metlice brisaca su razlicite, dobre nisu jeftine. Plocice (delfi) su oko 3000 dinara. Diskovi (prednji) su oko 6000 dinara par. Zadnji su nesto malo skuplji, a sporta radi, probaj da pozoves Verano i da pitas za cenu istih (preko 30.000 dinara). Auto nema klasicne kablove, bobina (modul za paljenje) kosta u veranu 150 eur, ako ti ustreba. Katalizator u Veranu kosta skoro 1000 eur, srecom moze da se odstrani na automobilu tog godista i generacije. Zadnje svetlo (ceo zadnji far) zameski kosta 3.600 dinara (nedavno sam imao manje cukanje, pa sam tu azuran sa cenom), zadnji branik u veranu 24.000 ili 27.000. Elektricni vozacki retrovizor u Velasu kosta 3200 dinara, polovni motor centralne brave gepeka za 10 eur.

            U decembru 2006 sam zamenio sva 4 amortizera, Monroe sam stavio, kostalo je tada oko 24.000 dinara sa ugradnjom.

            Zgodno je recimo sto se komandna tabla moze demontirati relativno lako (skida se deo sa cajgerima) pa je zamena osvetljenja unutra moguca, a troskovi su jednaki ceni sijalica

            Primera radi, pumpa za servo se moze remontovati, ako ti treba nova, moze da se pazari za 120 eur (cena u Veranu je dvostruka), cev visokog pritiska za servo NE MOZE da se pravi i nova kosta oko 100 eur u Veranu, drugi je nemaju. Skupi su ventilatori hladnjaka, koji bez obzira na dobavljaca-prodavca prodaju za 150 eur/komad (auto sa klimom ima 2 komada) i to im je boljka da posle izvesnog vremena, zbog izlozenosti stradaju. Srecom, mogu se reparirati, a ima i polovnih da se nadje.

            Crkao mi je bio CD changer, 60 eur je cena polovnog, nov u Veranu kosta skromnih 500 eur.

            Kazu da je step motor cesto osetljiv, i kosta preko 100 eur.

            Auto je po nasim drumovima presao nekih 65.000 km, u poslednjih 4,5 godine, ne znam koja mu je stvarna kilometraza.

            Nadam se da sam bio od pomoci.

            Comment

            • malivuk406
              CBC Senator XXL
              • 04.04.2007
              • 490
              • Nbg

              #96
              litar ulja na 5k km?
              koliko je presao po onome sto pise?

              Comment

              • CikaKure
                CBC Senator XXL
                • 14.08.2005
                • 668
                • Beograd

                #97
                170.000km pise na satu.

                Comment

                • blackwolf
                  CBC Veteran
                  • 22.04.2008
                  • 152
                  • Beograd

                  #98
                  Malivuce - zvao sam svajcarca ali mi se niko nije javio, zvoni a nista. Ma to je neki balavander
                  Au, Litar ulja na 5k??????
                  Malivuce, ja ne znam zasto se ja nesto bunim, vezano za moju 406-icu. Mozda je mene us...lo, ili sa ovom 406 nesto nje uredu. Nadam se da si procitao onaj moj dugometrazni tekst.

                  Comment

                  • blackwolf
                    CBC Veteran
                    • 22.04.2008
                    • 152
                    • Beograd

                    #99
                    Ako ti trosi toliko ulja koliko kazes onda nije sigurno presao toliko. Minimum jos da dodas 100.000!
                    Moj je presao 196.000 ali pravih i ni gram ulja

                    Comment

                    • CikaKure
                      CBC Senator XXL
                      • 14.08.2005
                      • 668
                      • Beograd

                      Zanimljiva procena. Na osnovu cega minimum bas 100.000 a ne jos 150.000 ili bar 200.000 km preko ovih 170.000 ?
                      Jel to neka linearna zavisnost ili postoji neki drugi osnov za to? Ili je prosto poredjenje i zakljucivanje u pitanju? Ponavljam, ne znam koja je stvarna kilometraza na autu. Jedino sta mogu da tvrdim je ono sto se desilo u periodu dok je auto u mom vlasnistvu.

                      Po onome sto sam cuo od majstora, ne jednog nego vise njih, ta potrosnja nije neuobicajena na pezoovim benzincima, sta vise, i u uputstvu pise par reci o tome. Elem, na nesto preko 5000 km mu dolijem 1l ulja, i do zamene na 10.000 ne dolivam, pri cemu ne padne ispod minimuma na meracu. Ne vidim nekog razloga za brigu, motor lepo startuje (i tokom najhladnijih dana zimi, pri jako niskim temperaturama, i posle dugog stajanja), auto lepo vuce, auto ne dimi, i nisam primetio nikakve probleme do sada. Da, dodam u motor 450 kinti od zamene do zamene ulja, i jel to drama za "Au, Litar ulja na 5k??????Sokiran Sokiran Sarkazam Tuzan Tuzan" ?

                      Comment

                      • bugarin
                        CBC Član
                        • 04.06.2008
                        • 75
                        • Pozarevac

                        Od majstora mozes svasta da cujes ali da je litar ulja na 5000 normalna pojava kod pezoa to vec nisam cuo.Sa benzincima nemam nekog iskustva pa ne mogu da tvrdim ali cuo sam od ljudi koji ih voze da su mali potrosaci ako ih normalno vozis,trose kao i hdi i da dosta prelaze bez ikakvih problema.Taj litar po meni vec jeste problem.

                        Comment

                        • CikaKure
                          CBC Senator XXL
                          • 14.08.2005
                          • 668
                          • Beograd

                          Pazi, meni ovo nije nista novo, moj auto je do sada uvek najvise trosio, bez obzira na marku/model koji sam vozio. Dok sam vozio BMW 520, taj je trosio i po 16-17l benzina u gradu, dok je moj poznanik imao isti takav koji trosi 10l. Oko tih prica, predlazem da otvoris uputstvo za 406, i da pogledas potrosnju pojedinih modela, pa da onda pricamo o tvrdnji da benzinac trosi kao HDI, ako ga normalno vozis. Eto, drugi moj prijatelj ima HDI, i to bas 406, i kad sam ga pitao za potrosnju, kaze da je izmedju 9 i 10l u Beogradskoj guzvi.
                          Slazem se i da majstori umeju da pricaju svasta.
                          Slazem se i da benzinci i dizeli dosta prelaze bez ikakvih problema (isti ti majstori koji svasta kazu kazu i to, izmedju ostalog).

                          Voleo bih da mi kazes koji/kakav je tacno problem po tebi ta potrosnja od litra ulja, pa da ga otklonim.

                          Comment

                          • bugarin
                            CBC Član
                            • 04.06.2008
                            • 75
                            • Pozarevac

                            Ponavljam da o benzincima malo znam ali mi ta potrosnja ulja ne lici na nesto normalno.Moj savet je poseta servisu da samo daju svoje misljenje jer ipak oni ih rade svakodnevno i o tome znaju najvise.Sto se tice potrosnje kod hdi motora jeste tolika.

                            Comment

                            • malivuk406
                              CBC Senator XXL
                              • 04.04.2007
                              • 490
                              • Nbg

                              e, ja ne znam kako i na koju foru onda moj posle (minimum) 312k trosi 8l u gradu... i to kad ti treba sat vremena od Arene do sajmista...
                              + sto nisam jos cuo za HDi u 406-ici da trosi toliko... znam da u 407 sa 136 konja kod nas trosi oko 9l...

                              Comment

                              • bugarin
                                CBC Član
                                • 04.06.2008
                                • 75
                                • Pozarevac

                                Trosi u zavisnosti od stila voznje od 7.5 do 10,takodje zavisi i od guzve.Cesto idem od genexa do tirsove po sat i vise pa cak i sat i po,probaj da vidis koliko onda bude prosecna potrosnja.Da napomenem da klima stalno radi,i leti i zimi.

                                Comment

                                Working...
                                X