Logan - dan pred kupovinu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Heinz
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 1027
    • Beograd, Voždovac
    • Avensis 2.0 D4D

    #46
    Ovo sad nema veze sa Loganom, pa je mali off:

    Recimo da znam od Opelovih dilera da postoje posebne proizvodne linije sa kojih se skidaju kola za istok, i po njihovim rečima lošijeg su kvaliteta od automobila koji se prodaju na zapadu.

    Zašto bi situacija sa Daciom bila bolja? Mašinstvo je bar poznato po tome da se ne mogu napraviti delovi identičnih dimenzija, da su materijali različitog kvaliteta, da je lako izvodljivo promeniti parametre procesa za jedno ili drugo tržište i uštedeti ili jednostavno materijal 1. klase ugrađivati na jednoj traci, a materijal 2. klase na drugoj.
    Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

    Comment

    • Wiz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3104
      • Nish

      #47
      Verujem da tako nesto postoji

      Comment

      • Djole
        CBC Član
        • 24.03.2005
        • 88
        • Beograd

        #48
        Logan. Hm....
        I ja ovih dana gledam malo automobile do 10 000 eura (koje nemam, ali pitam se koji bih novi auto kupio da imam)...
        Sto se tice Logana i Jaksinog problema, ne daj roditeljima da kupuju isti! Mada to jeste automobil za starije ljude... I mom ocu se dopada

        A moj izbor do 10 000 eura (+/-500) su

        1. Hyundai Getz 1.3
        2. Peugeot 206 1.1
        4. Skoda Fabia 1.2
        4. Fiat Punto 1.2


        Peugeot 206 je najstariji model, ali definitivno najpopularniji. I najzabavniji za voznju. Sledi da ce se najlakse prodati kao polovan. Slicna stvar je i sa Puntom, koji se tradicionalno dobro prodaje kao polovnjak, mada je pad cene kod njega izrazeniji. Medjutim ta dva automobila kolje cena servisa. Kao i Skodu (VW servis ). Jednostavno ko ne plati u samom startu, platice kasnije (tu mislim na ime tj brand proizvoda)
        Ja bih se najradije odlucio za Getz. Probao sam ga i odusevio se. Mislim da je kod njega najbolji odnos cena / kvalitet. U poslednjih 5-10 godina se kvalitet juznokorejskih automobila osetno popravio, a Getz je automobil koji je kompletno konstruisan u Nemackoj i radjen je namenski za evropsko trziste. Jedino sta je losije kod njega u odnosu na Peugeot i Skodu je kvalitet plastike. E tu je mrtva trka izmedju Punta i Getza.

        Generalno nove automobile do 10 000 eura kupuju ljudi koji ne zele da razmisljaju o tome ko je sve i koliko vozio automobil pre njih. I zato ih ne treba ubedjivati da kupe sto mladji polovan auto. Obicno prelaze 10-15k godisnje pa se stoga i odlucuju za benzince (dizelasa do 10k evra nema). Obicno se ne razumeju preterano u motor i mehaniku i traze relativno pouzdan proizvod. Filozofija sipaj i vozi. Ocekuju od automobila da predje 100-150k bez problema, sto ce bilo koji od ovih malisa postici. Naravno uz redovno odrzavanje i bez zustre voznje (mada ista tesko da je moguca sa bilo kojim od njih).

        Da se vratim na Logana, jeste to Francuz u dusi (motor, menjac, elektronika), ali je sve drugo rumunsko. Bila je na TVu reportaza o fabrici u kojoj se Logan sklapa - manje vise izgleda kao Zastava. Nista bolje. Zato i jeste jeftin - jeftina radna snaga, pa im se nije isplatilo da uvode robotizovane montazne linije. Kao sto Eon rece, robot samo lepi soferke! Sve drugo - varenje, sklapanje i sl, rade pravi zivi Rumuni. Pa ako si zle srece, tvoj auto ce biti sklopljen od strane pijanog ili trenutno neraspolozenog ili radnika koga zena vara....sve je moguce! Samim tim sto ga sklapaju radnici tj ljudi sa svim svojim manama, dolazimo do toga da krajnji proizvod nema uvek fabricki propisane vrednosti. Kvalitet varira. I to je glavni problem kod Logana. Neko rece da ni Thalia koja se sklapa u Turskoj verovatno nije nista bolja. Verujte mi da je razlika izmedju ta dva automobila (motor, mehanika, elektronika - sve je isto, samo su spolja drugaciji) nebo i zemlja! Sama cinjenica da Renault ne stavlja svoj znak na Logana sve govori. Ovako i ako "pukne bruka", to nece mnogo uticati na renome francuskog proizvodjaca. Svi ce tu bruku povezati sa Daciom, a to nije steta...
        Eto toliko....
        Odluka je na tebi tj tvojim roditeljima

        Comment

        • jaksa
          CBC Senator XXL
          • 23.10.2004
          • 701
          • Novi Beograd, SC

          #49
          Ne ulazeci u raspravu sa izvesnim brojem konstatacija sa kojima se ne slazem, iz prethodnog posta, samo par osvrta:

          komsija oglasio 206 da prodaje, nije napisao cenu - 2 nedelje se niko (bas niko) nije zvao ni da se raspita
          zastava, pijani radnici? - smesno

          i:

          Comment

          • Heinz
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 1027
            • Beograd, Voždovac
            • Avensis 2.0 D4D

            #50
            Meni je samo čudno dizanje Logana u nebesa, ništa drugo...
            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

            Comment

            • Eon
              Moderator
              • 10.03.2005
              • 4225
              • Beograd-NBG-44
              • Superb 2.0 4x4 DSG

              #51
              Ovaj forum i sluzi za sukobljavanje misljenja, i toga treba da budemo svesni. U proseku svaki auto nudi onoliko od komfora, izdrzljivosti, performansi, kvaliteta, trajnosti.... koliko platimo. A takodje treba uzeti u obzir i to da se placa ime brenda i znacenje gubitka na vrednosti!
              Iskreno mislim da je Logan najbolji istocno evropski auto (tu se i pravi i za to trziste je predvidjen, bez obzira sto se prodaje i u zap. Evropi), ali stvarno borba sa Ladom i Zastavom i ne trazi da se da maximum. Ali sto ji i to da je cena Logana prevelika. Vreme ce pokazati, ali mislim da ce ti automobili drasticno izgubiti na vrednosti, jer trziste polovnih automobila ume vrlao lako da svede vrednost svakog vozila na pravu meru.
              Ipak, sa srecom da ga vozis i otvoris novi post o utiscima o tom automobilu!!!!!!!
              Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
              Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

              Comment

              • TETAK
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 3034
                • Čačak, Srbija

                #52
                Daleko bilo da dižem Logana u nebesa, već jednostavno konstatujem da za pare koje date dobijate dosta!Sa druge strane ni Rumuni(oni u Rumuniji) nisu i ne smeju da budu oni stari ,ako misle da im ovaj auto napravi neke pare, za šta je definitivno sposoban.A sposoban je da se kolje sa lošim održavanjem, lošim putevima, lošim gorivom i lošim i nemarnim vozačima.....pa šta ćete više?
                Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #53
                  Zašto bi situacija sa Daciom bila bolja?
                  zato sto se pravi u samo jednoj fabrici za sada, na samo jednoj liniji i pod samo jednom kontrolom.
                  Astra se pravi(la) u POljskoj, Nemackoj, Ceskoj, Rusiji, i po drugim nama poznatim i manje poznatim lokacijamasirom sveta, u raznim fabrikama.

                  za sada, dok Dacia ne pocne da se pravi u Iranu, Turskoj i Argentini uvek je ista. a sta ce kasnije biti videcemo.

                  odavno geografija nije bitna po mom stanovistu vec odluka proizvodjaca koji nosi proizvodnju (gazde fabrike) na kom nivou ce sprovoditi kontrolu kvaliteta i koje je kriterijume postavio.

                  btw, Volvo odavno vecinu proizvodnje ima van Svedske, nekih zadnjih 40tak godina a opet mnogi vezuju aute za Svedsku iako je geografski to obicno na sasvim drugom mestu a kvalitet ne trpi zbog toga.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #54
                    robot samo lepi soferke! Sve drugo - varenje, sklapanje i sl, rade pravi zivi Rumuni.
                    pa naravno, isto ili slicno kao i sto se prave VW i AUdi, Pezoi, Fordovi, Citroeni, Fiati, Honde (u Turskoj), Tojote ( u Engleskoj), Lade, Mercedesi, Volvoi itd...

                    nije valjda problem to sto su u pitanju Rumuni?
                    sta se misli da rade po Belgijama, Spanijama, Slovackama, Uzbekistanima i inim zemljama nego bas takvi isti radnici od Rumuna, Marokanaca, Iranaca, Turaka, Portugalaca, Bosanaca, Albanaca i ostalih gastarbarjetra koji su prepune fabrike automobila kao glavna radna snaga.

                    pa u samom Mercedesu vise od 60% radne snage su Turci po poreklu...koliko se secam jedne reportaze.

                    po menije bitno, da li je Reno sazreo da sprovede kontrolu izrade kako treba strogo po standardu ili ne.

                    uostalom ko zna ko je sastavljao konkretan motor u Daciji a koji je dosao iz Portugalije, Irana, Turske ili mozda Argentine npr ??

                    na delovima nigde ne pise nacionalno poreklo radnika, niti kapital poznaje tu kategoriju kao relevantnu pri proizvodnji.

                    prihvatam da Logan mozda valja a mozda i ne valja, ali ne i da je geografija primarni uzrok tih osobina.

                    Sama cinjenica da Renault ne stavlja svoj znak na Logana sve govori
                    hm, ja danas bas video Logana i na njemu pise gle cuda Renault.

                    mislim odakle ti ta cinjenica, kada ne stoji u praksi, na modelima koji se kod nas prodaju ?
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Eon
                      Moderator
                      • 10.03.2005
                      • 4225
                      • Beograd-NBG-44
                      • Superb 2.0 4x4 DSG

                      #55
                      @brick
                      Trebalo bi ponekada da pogledas reportaze iz fabrika automobila kao Renault, Peugeot, VW, .... Ja sam ih gledao i veruj mi da nemaju veze sa onim sto sam video gledajuci fabriku u Rumuniji. Pa koliko se secam u fabrici Dacia, na delu poda fabrike je bilo poredjano par drvenih paleta, a ispod vode.... Ma ceo utisak nije bio bas mucan kada se poredi sa Zastavom, ali daleko da je fabrika licila na neku renomiranu. Ista Renault - ova fabrika u Turskoj izgleda svetski, mada i ona nije u potpunosti robotizovana. Stoji to da su radnici svugde isti, ali je pitanje stepen robotizacije. I tu se Rumuni mnogo razlikuju! A samim tim i standardi ne mogu da budu postovani.
                      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #56
                        sta da ti kazem, ja sam bio u VW fabrici, cak stavise igrom slucaja u 2 razlicite na 2 kontinenta...i video sam svasta, u oba smisla.

                        gledao sam reportazu iz Reno fabrike u Spaniji, sve rucni rad, slicno i u Reno fabrici u Sloveniji- od neke robotizacije tek tragovi.

                        Mercedesa sklapaju u Emiratima Arapi rucno, isto kao i ti u Rumuniji.

                        itd, Kinezi prave Fordove i GM, (i VW u Sangaju) rucno u prilicno velikim serijama, kao i BMWe rakodje rucno u SAD pogonu.

                        da ne pominjem kako je decenijama proizvodjena Buba a potom Golf, Jetta i Passat u Meksiku-kako drugacije nego rucno.

                        pa Skode se opet prave rucno u Sarajevu.


                        itd... jako je malo fabrika u ukupnoj svetskoj proizvodnji sa potpuno robotizovanom proizvodnjom bez ucesca ljudskog faktora.

                        dobra organizacija rada, kvalitetno postavljene procedure rada i nepristrasna (citati nekorumpiran) nadzor u celom lancu i krajnji proizvod moze da bude bez problema vrlo visokog kvaliteta izrade. bilo koji, ne samo auto.

                        uprava i procedura je ono sto je bitrnije od samih radnika, geografije i slicnih neuracunljivih faktora koji su promenljivi.

                        uostalom, roboti nisu nikakva garancija da ce krajnji rezultat biti perfektan- Fiat je primer sa svojim FIRE motorima koji su dobri ali nista bolji od klasicnih rukom sklopljenih- nisu pokazali nikakvu vecu statisticku pouzdanost niti dugotrajnost u odnosu na prethodne generacije motora.


                        jedino gde je robot nezamenljiv je postupak lakiranja limarije, gde se svaka sitnica pogresno odradjena vidi- ali to je estetski e ne funckionalni problem na autu za svkaodnevnu voznju.

                        niti je Dacia nesto ekstra projektovan auto, niti je ekstra izradjena, niti je to bila ideja Renoa kao izgleda niti je cena ta koja bi sugerisala nesto ekstra.

                        pitanje je sta se dobija za ulozene pare, i da li placeno vredi ili ne vredi u prakticnoj upotrebi od recimo 5 godina i 50.000km necije upotrebe gde su finansije visoko na listi prioriteta a ispred lepote, dizajna, imidza, i drugih nemerljivih licnih utisaka koji ne uticu na funkcionalnost, ili zanemarivo malo.

                        u krajnjem, svodi se na 1km= koliko dinara bezbrizne i sto komfornije voznje, rekao bih.

                        a Logan je samo jedan od auta za razmatranje sa svojnim manama i prednostima, zavisno od toga sta preteze po necijem kriterijumu izbora.

                        za tu opremu, komfor opreme i velicine kabine i gepeka, motor i perfomanse a datu cenu Logan nema mnogo konkurencije koju ja vidim- mozda Ladu i jos ponekoga. sve ostalo pobrojano u predlozima je jedna ili 2 klase nize (osim po ceni).

                        znam i ja sta valja, ali ne za te pare a da je novo =]
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • BRABUS
                          CBC Senator XXL
                          • 15.10.2004
                          • 2399
                          • London

                          #57
                          Mercedes se ne sklapa u Emiratima.

                          Sto se Logana tice, u nemackoj stampi, koja bi trebalo da bude prilicno objektivna po pitanju tog auta, koliko sam video, zamerke su mu kocnice i ukupan utisak o kvalitetu upotrebljenih materijala, takodje i cena opeme....nije skupa u apsolutinim brojkama, ali u relativnim je jako mnogo. Naravno, problem penetracije na trziste i mogucnost dalje prodaje ostaje najveci problem

                          Rekli su da je to jedini auto koji se prodaje po 50% visoj ceni nego sto se reklamira.Najprostija verzija kosta 7500 e, a godinama se pricalo da je to 5000 euro car. Zamerena mu je i bezbednost pri sudaru, koja je ustvari na nivou tehnologije koriscene u autu, znaci pocetak 90-tih.

                          Ipak, svi se slazu u jednom, za 7500e nema boljeg odnosa ponudjeno/dobijeno na trzistu, ali samo pod uslovom da kupac racionalno razmislja i da mu ne smeta brend Dacia, kao i da se zanemari dalja prodaja, koja je nepredvidiva. Inace, u Nemackoj se ne nadaju vecoj kolicini prodatih vozila .

                          Licno ja takav auto nikada nebih uzeo u razmatranje, jer mi je jako ruzan i nezgrapan..tj. disproporcijalan nekako, a od ostalih osobina koje auto ima me apsolutno ni jedna ne bi privukla da i pomislim na kupovinu.

                          Comment

                          • Heinz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 1027
                            • Beograd, Voždovac
                            • Avensis 2.0 D4D

                            #58
                            Čak ne košta ni 7500? već preko 9000? ovaj o kome je topic.
                            Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)

                            Comment

                            • jaksa
                              CBC Senator XXL
                              • 23.10.2004
                              • 701
                              • Novi Beograd, SC

                              #59
                              9500e (full verzija sa ABS, CD itd) + 240e (metallic paint - pearl iliti srebrna, po meni najlepsa od par boja koje nude)

                              Nije ni malo, ali ima sve sto moze da ima, sem kuke koja nam bas ne treba.

                              Inace, ceka se do 2 meseca na izabranu boju, a gledajuci one jeftinije i one skuplje, preporuka je da se , ako se moze, uzima Laureat i laureat pack, daleko bolje izgleda unutrasnjost nego kod skromnijeg modela.

                              Comment

                              • Skyline GT-R
                                CBC Senator XXL
                                • 13.02.2005
                                • 806
                                • Chicago - My Kind Of Town

                                #60
                                Jedno pitanje.
                                Jer ti vec imas svoj auto pa je ovo samo za njih ili cete da delite auto?

                                Comment

                                Working...
                                X