Logan - dan pred kupovinu

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • overspeed
    CBC Senator XXL
    • 24.05.2005
    • 2779
    • Kosovska Mitrovica

    Mala digresija (ili mozhda povratak na pravu temu ):

    sve je pochelo ovako:

    Moji roditelji treba sutra ili u subotu da pazare Logan 1,6 laureat pack.

    Posto za njih 9.5k evra nije bas mala para, ima li nesto sto bi trebalo da se zna, a da ne ispadne posle da su skoro 10k evra mogli i bolje da uloze, u sta ja licno sumnjam, al ajd da pitam.
    Koliko se secam, u pochetku je Logan obecavan kao "narodni auto za 5000 E". To je bilo sasvim OK, nov auto za 5 soma . E sad, sa 5000 dodjosmo na 8500-9500 E, a to i nije tako mala razlika... Po strani PDV, carine, "ogradjivanje" uvoznika bla bla Chak shta vishe, obecavano je ukidanje carine za Daciu (izvor: "SAT" magazin), ali ne znam da li/dokle se stiglo sa tim... Elem, od "narodnog auta za 5000 E" dodjosmo na duplo vishe Sve u svemu, "suma sumarum", platiti 9000-9500 E za auto koji, ruku na srce, ne vredi toliko je po meni apsolutno nerazumljivo/nelogichno... Ako je samo nov auto dolazio u obzir, i tu postoji mnogo bolji izbor od Logana u tom cenovnom rangu, o chemu sam vec ostavio post... Ipak, po mom rezonu, se za te pare mozhe pazariti sasvim solidan polovnjak od 5-6 god. iz vishe/srednje klase, ili odlichan polovnjak od 3-4 god. iz srednje/kompakt klase koji ce u datom trenutku na pomenuti Logan biti u zaostatku jedino zbog trenutne "starosti". ALI, za samo dve-tri godine ce se ta razlika (ekonomska) totalno istopiti, pa ce im cena biti "tu negde", a u kakvom ce stanju za tri-chetiri godine biti Logan, uzevshi u obzir (ne)kvalitet mozhemo da zamislimo. Ako se vec kupuje nov automobil, drzhim da se isti planira "drzhati" par godina, a upravo su automobili ovog tipa "najbolji" nachin najbrzhe izgubiti od ulozhenog. Shto se odrzhavanja tiche, i tu mislim da ce u vrlo kratkom vremenskom roku izdrzhavanje Logana postati nocna mora, mozhda OK dok potraje garantni rok, ali nakon 80-100 k km, paaa...razmislite sami... Servisna mrezha jeste sve "jacha" i proshirenija, a i nije za chudjenje: bice im vrlo skoro pune ruke posla ... I ova pricha sve u vreme kad se uveliko pricha o ukidanju one us*ane uredbe o ogranichenju uvoza, dakle kad je na pomolu liberalizacija i garantan pad cena polovnjaka od bar 20% !!!
    Po mom skromnom mishljenju kupovina Logana (Dacie) je najlakshi i najbrzhi nachin da sami sebe opljachkate...

    Pozz
    http://www.bmw.tv

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      obecavano je ukidanje carine za Daciu (izvor: "SAT" magazin), ali ne znam da li/dokle se stiglo
      nije to obecanje, to je medjunarodni ugovor koji je ratifikovao nas parlmanet i po tome je ugovor stupio na snagu 01.01.2005. i time je automatski ukinuta carina.

      slican ugovor je skoro ratifikovan i za naftne derivate sa Makedonijom, sa pocetkom primene od 01.01.2006. tako da ce i benzini, dizeli i ostalo stizati bez ogranicenja od nove godine iz MK rafinerije.

      sasvim je druga stvar politike trgovaca, i iznos marzi koje se samostalno odredjuju, a one su pocesto oko 30-40% nabavne cene auta kod nas.

      zato je i uvodjenje slobodne trgovine automobilima i uopste saobracajnim sredstvima nuzno da dalji razvoj i napredak zemlje, odnosno smanjivanje siromastva i zaostajanja za okruzenjem.

      slazem se da 9,5k evra vec solidna cena pogotovu imajuci u vidu da je cena u Francuskoj i Nemackoj 7499 evra, kljuc u ruke dakle sa PDVom i svim zavisnim troskovima.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Logic
        CBC Član
        • 19.01.2005
        • 75
        • Bgd

        logan i jeste narodni auto i nisu mnogo odmakli od obecane cene oko 15-ak%. ako vec pricamo o narodnom autu to je onda najjeftiniji model, a ne vrh (kakav god on bio) ponude.

        Comment

        • overspeed
          CBC Senator XXL
          • 24.05.2005
          • 2779
          • Kosovska Mitrovica

          Citat:
          obecavano je ukidanje carine za Daciu (izvor: "SAT" magazin), ali ne znam da li/dokle se stiglo


          nije to obecanje, to je medjunarodni ugovor koji je ratifikovao nas parlmanet i po tome je ugovor stupio na snagu 01.01.2005. i time je automatski ukinuta carina.


          Znachi: nema carine, a cena sa 5000 na 9500 E !!! Chekaj, bre, pa to znachi da samo administrativne takse/troshkovi transporta/marzhe i sl. gluposti "nazidaju" oko 60-70 % cene (minus PDV, jer je ukupno cirka 80-85 % na osnovnu cenu)! I to uvoz iz Rumunije, da je iz Australije josh bi bilo OK... Lopovluk, nishta drugo...

          Ma, kintu u dzep i chekaj septembar-oktobar, nikome nece Logan ni pasti na pamet kao racionalna kupovina. Ili, mozhda...

          Pozz
          http://www.bmw.tv

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            administrativna taksa je 1 (jedan) % nabavne cene, troskovi carinskog evidentiranja (cini mi se zvanican naziv) i to je jedino sto se placa.

            sve ostalo je provizija uvoznika/dilera ukljucujuci i taj famozni transport koji zapravo i ne postoji kao trosak jer je ukljucen u nabavnu cenu.
            na slobodnim trzistima se auto u salonu prodaje po ceni koja je takva kakva je i ne postoji nikakav dodatni transportni trosak niti slicno na tu temu.

            razlog je prost, svaka roba, od mleka, do sladoleda u prodajnoj ceni sadrzi kalkulaciju troskova prevoza, magacioniranja, atestiranja, svega.. i to ulazi u nabavnu cenu.

            to sa transportom auta postoji u slucaju da na primer, auto salon je u BGD a ti kao kupac trazis da ti se auto isporuci na kucnu adresu recimo u Ubu ili bilo gde.

            ili, zelis da ti auto isporuce ne tamo gde postoji skladiste (neki grad u Evropi, obicno neka veca luka) nego u unutrasnjosti Evrope- pricam kada kupujes novi auto putem postanske narudzbe/telefaksom/ mailom.
            i tada je fiksan cenovnik u skladu sa troskovima a ne kao sto kod nas izmisljaju procenat od cene.

            ja mislim da je jedini lek za otklanjanje anomalija dopustanje slobodne trgovine automobilima, a to podrazumeva i strane firme kod nas da bi se upostvailo normalno trziste.

            ne vidim razlog zasto bi nasi trgovci bas automobilima kao robom imali tako povlascen polozaj u odnosu na trgovce svom drugom robom.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              ne vidim razlog zasto bi nasi trgovci bas automobilima kao robom imali tako povlascen polozaj u odnosu na trgovce svom drugom robom.
              Ne vidim ni ja,a Zastava im je paravan iza koga se vesto skrivaju i koriste je kao trojanskog konja

              Comment

              • gordi014
                Moderator
                • 02.10.2004
                • 1049
                • Valjevo, Srbija
                • PEUGEOT 206 XS 1.6

                Dacia Logan 1.6 Laureate

                Renault sa zna?kom Dacie
                Dacia je rumunjska marka automobila, sada u vlasništvu Renaulta, koja s Renaultom sura?uje ve? dugi niz godina, to?nije od 1968. godine (a osnovana je 1966.) kada je po?ela proizvodnja modela Dacia 1100 prema modelu Renault 8. 1999. godine Dacia postaje ?lanom grupe Renault i zapo?inje zajedni?ki razvoj automobila.

                Dacia je Logan na tržište lansirala 2004. godine kao moderan, prostran i pouzdan obiteljski automobil, a najve?i aduti su mu provjerena i pouzdana Renaultova mehanika te iznimno povoljan omjer uloženog i dobivenog. Upravo je zbog toga Hrvatska tržište za koje je Logan vrlo interesantan u što smo se imali priliku uvjeriti kad se oko testne Dacie okupilo mnoštvo zagreba?kih taksista i prolaznika s neizbježnim pitanjima za cijenu, potrošnju...

                Izuzetno prostran
                Prije lansiranja na tržište provedena su istraživanja kako bi se što preciznije dobio profil kupaca Logana. Zaklju?ak je da to su prije svega obitelji i ljudi od 35 do 49 godina starosti, naravno i da se radi o automobilu nižeg cjenovnog razreda. S obzirom na koju su populaciju ciljali kona?ni uradak je i više nego zadovoljavaju?i. Logan sa svojom duljinom od 4250 mm i me?uosovinskim razmakom od 2630 mm pruža veliku prostranost, što ?e omogu?iti smještanje tri odrasle osobe na stražnju klupu, i ako je potrebno povesti ih i na duži put. Stražnji kraj Logana dosta je visok i masivnog dizajna, što sugerira vrlo prostran prtljažnik. Ogromnom prtljažniku od 510 l konkurencija može biti, prvo, model iz vlastitog dvorišta, Renault Thalia, a potom i nedavno pristigla Fiat Albea.

                Provjerena motorizacija
                Testni Logan pokretao je ja?i od dva ponu?ena motora, dakle 8-ventilski 1.6 litreni benzinac koji razvija 64 kW (90 KS) pri 5500 o/min, a dokazao se svojom dugogodišnjom prisutnoš?u u vozilima s Renaultovom zna?kom. Mala zamjerka je na 5-stupanjskom manualnom mjenja?u, ipak bi mogao biti kra?eg hoda i malo precizniji, a i sama ru?ica mjenja?a prevelika je i pomalo nespretna. Okretni moment od 128 Nm pri 3000 o/min, omogu?uje solidnu elasti?nost i nije ga potrebno tjerati u visoke okretaje. Potrošnja sigurno nije glavni adut testnog modela jer ona u gradskim uvjetima prelazi i preko 10,5 l, dok ?e se Logan u vožnji otvorenom cestom zadovoljiti s oko 6,5 l, a u mješovitoj vožnji troši se oko 8,0 l na 100 prije?enih kilometara. Valja napomenuti da motor zadovoljava strogu europsku normu o zaga?enju ispušnim plinovima Euro 4.

                Solidna oprema
                Testni model opremljen je najbogatijim paketom opreme kojeg u Daciji nazivaju Laureate, a sadrži zra?ni jastuk za voza?a, hidrauli?ni servo upravlja?, svjetla za maglu, daljinsko centralno zaklju?avanje i elektri?ne podiza?e prozora sprijeda, a posebna zanimljivost za automobil ovog cjenovnog razreda je i putno ra?unalo. Krajnja cijena Logana 1.6 Laureate bez ikakvih dodatnih doplata je primamljivih 9.300 eura, što ga stavlja me?u najkonkurentnije automobile na tržištu. Testni model bio je opremljen svom silom dodatne opreme od koje bi izdvojili u?inkoviti ru?ni klima ure?aj (620 eura), radio s CD-om (300) i lijepo dizajnirani 15″ aluminijski naplaci (300). Mogu?e je nadoplatiti i ABS za 400 eura što je svakako preporuka za bezbrižniju i ugodniju vožnju. No, što je ve?a lista doplata, ve?a je i cijena pa tako Logan pomalo i skre?e sa prvotnog cilja, a to je osvajanje tržišta prvenstveno cijenom, ali se dobiva solidno (a za klasu i luksuzno) opremljen automobil.


                Tehni?ke karakteristike

                Proizvo?a? Dacia
                Model Logan 1.6 Laureate
                Vrsta motora benzinski
                Obujam 1598 cm3
                Broj cilindara 4
                Snaga (kW/KS) 64/90
                Potrošnja (l/100km) 10,0/5,8/7,3
                Ubrzanje (0-100km/h) 11,5
                Maksimalna brzina 175 km/h
                Dimenzije (D/Š/V u mm) 4250 / 1975 / 1525
                Cijena do registracije 10950 EUR


                El. podiza?i prozora DA
                Klima DA
                ABS DA
                Alu felne DA
                Zra?ni jastuci 2
                Radio DA


                izvor: Tomislav Budak, ? Vidi Auto

                Comment

                • Eon
                  Moderator
                  • 10.03.2005
                  • 4225
                  • Beograd-NBG-44
                  • Superb 2.0 4x4 DSG

                  Ja ipak mislim da je cena Logana previsoka i da bi auto bio best buy kada bi kostao najvise do 7500 eura u full-u. Sve preko toga je bacena para, ali zivi bili pa videli!!!!!!
                  Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                  Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                  Comment

                  • Wiz
                    CBC Senator XXL
                    • 30.09.2004
                    • 3104
                    • Nish

                    Ali da je bestseller to niko nemoze poreci

                    Comment

                    • zverko sampion
                      CBC Član
                      • 24.06.2005
                      • 27
                      • Banovo Brdo

                      Iskreno po meni je bolje kupiti neki polovan star dve - tri godine nego daciju... Mislim jeste logan super u odnosu na prosli model, plus nov auto je nov auto ali opet....

                      Sorry ali to je moje misljenje...

                      Comment

                      • jaksa
                        CBC Senator XXL
                        • 23.10.2004
                        • 701
                        • Novi Beograd, SC

                        Ovo ..opet.. sto mnogi navode a ne znam sta znaci ne stoji, naime:

                        stigao je Logan, ali 1,4MPI i skroz full (odluka mojih roditelja, nije za diskusiju, mogu samo da kazem da je s njihove tacke gledista opravdana - rokovi, krediti itd...)

                        Prvi utisci (par predjenih desetina km):
                        tata: "bolje nego sto sam ocekivao"
                        brat (ranije zakleti antiloganista ): odlican auto
                        ja: par sitnijih primedbi (pored toga sto nije dizel i karavan )

                        Rezime za pocetak:
                        skroz korektan auto, plastika ne cvrchi ni malo, prekidaci i dugmitji bolji nego na astri II (uporedjivao), izrada sve ukupno daleko bolja od ocekivane.
                        Auto treba probati pa donositi sud, pogotovo ako nosi tako nepopularno i narodno ime.

                        Comment

                        • Wiz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3104
                          • Nish

                          dugmitji bolji nego na astri II
                          a kojom si to ekspertizom utvrdio?

                          Astra ima celih 3 dugmeta ukjucujuci i onaj za 4 migavca,sta je bolje plastika,osecaj pri uljucivanju,definisi

                          Comment

                          • jaksa
                            CBC Senator XXL
                            • 23.10.2004
                            • 701
                            • Novi Beograd, SC

                            Dodirom, mrdanjem i klimanjem

                            Astra ima dosta losiji "osecaj" na prstima nego npr moj mondeo, a logan opet bolji nego na astri.
                            Vectra 3, btw, me je u tom pogledu, dugmica i plastike, skroz razocarala.

                            Comment

                            • Wiz
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 3104
                              • Nish

                              Malo cudno cela 3 dugmeta i prekidac za svetla od toga su 2 dugmeta izuzetno masivna,migavci i dugme za recirkulaciju vazduha i daju osecaj relike robusnosti,dugme(obrtni prekidac za svetla je takodje veoma ok,i jos jedno malo dugmence za maglenke) veoma solidno napravljeno nista od toga se ne klima, sem ako ti ne volis to da radis iz nekog svog zadovoljstva

                              Comment

                              • jaksa
                                CBC Senator XXL
                                • 23.10.2004
                                • 701
                                • Novi Beograd, SC

                                Hm, ja zaista nikad ne pisem o necemu sto ne znam i sto sam ne probam, dakle da navedem samo 1 primer:
                                Astra II - ocajni obrtni prekidac za usmeravanje smera duvanja ventilacije
                                Logan - solidan (isti taj), renoov, kao i sve (ili skoro sve) od takve plastike - renoov
                                Vectra III - uzas - treba probati, na izgled lep a kad ga uzmes u ruku kao sa jeftine kineske igracke.
                                Mondeo II - od svih navedenih najkvalitetnije uradjena dugmad, prekidaci, tapacirung.
                                Isto vazi i za ostale prekidace i dugmad.
                                Opet, ovo je moj subjektivan stav, radim u firmi kojoj su opeli sluzbena vozila, tako da cesto vozim corse i astre, ponekad i vectre, generalno, ne dopada mi se taj feeling unutra.

                                Comment

                                Working...
                                X