i ja mislim da je Bane malo preterao, pogotovo pljujuci 850CSI jer je taj auto imao 380 ks i 6 stepeni manuelni menjac, znaci, nije bio tipican kruzer u toj klasi, gde ubacis u D ispred kuce i prebacis u P kad dodjes u nemacku, nego je bio ozbiljan drivers car, kako po snazi, tako i po voznim svojstvima i koncepciji, pravi pravcati GT. E sad, problem je bila tezina 1945 kg ( mnogo ) pa je ubrzanje bilo oko 6 sec ( a moglo je daleko bolje ). Ipak, pocetkom 90tih, kada je 8ca bila aktuelna, taj rezultat je bio sasvim ok ( dok danas, 15 god kasnije, vise i nije ) tako da BMW nema cega da se stidi i sumnjam da je 850 CSI bio pobedjivan od strane nekih slabijih i jeftinijih vozila... 
Sve u svemu, poseban i lep auto, jedan od onih koji vise od decenije ne napustaju moju wish list...mislim da bi se sn00py samnom slozio

Sve u svemu, poseban i lep auto, jedan od onih koji vise od decenije ne napustaju moju wish list...mislim da bi se sn00py samnom slozio


Comment