i ja mislim da je Bane malo preterao, pogotovo pljujuci 850CSI jer je taj auto imao 380 ks i 6 stepeni manuelni menjac, znaci, nije bio tipican kruzer u toj klasi, gde ubacis u D ispred kuce i prebacis u P kad dodjes u nemacku, nego je bio ozbiljan drivers car, kako po snazi, tako i po voznim svojstvima i koncepciji, pravi pravcati GT. E sad, problem je bila tezina 1945 kg ( mnogo ) pa je ubrzanje bilo oko 6 sec ( a moglo je daleko bolje ). Ipak, pocetkom 90tih, kada je 8ca bila aktuelna, taj rezultat je bio sasvim ok ( dok danas, 15 god kasnije, vise i nije ) tako da BMW nema cega da se stidi i sumnjam da je 850 CSI bio pobedjivan od strane nekih slabijih i jeftinijih vozila... 
Sve u svemu, poseban i lep auto, jedan od onih koji vise od decenije ne napustaju moju wish list...mislim da bi se sn00py samnom slozio
Sve u svemu, poseban i lep auto, jedan od onih koji vise od decenije ne napustaju moju wish list...mislim da bi se sn00py samnom slozio




pa to ni za yuga sa plinom nije dovoljno !!!
Comment