hebote jel ovo stock?
Zvanično: Nissan GT-R oko "Ringa" za 7:29!
Collapse
X
-
ako neko moze da skine novi BestMotoring ima i video i pripreme kako su dosli na Ring,i voznja po autobahnu....
@reaper
da stock..."I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."
No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
-
Auto je brz, sto su i dokazali a o kvalitetu takodje ne bih preterano razbijao glavu - sve u svemu pun pogodak. Cena i odrzavanja - sta ocekivati od punokrvnog GT automobila, svi nasi komentari su suvisni, da ne kazem smesni.
E sad sto se tice konkurencije slazem se sa jednom stvari - slavu, imidz i plavu sportsku krv jednog Porshea tek treba da stigne.
Comment
-
-
News flash. Top Gear test track lapovan za 1.19.7. Tako da isechak table izgleda ovako.
maserati mc12 1.18.9
ferrari enzo 1.19.0
ariel atom 1.19.5
nissan GTR 1.19.7
ferrari scuderia 1.19.7
murcielago LP640 1.19.8
preko ochekivanog znajuci da ta staza favorizuje snazan motor pre upravljivosti.
nemoj da me smarate shto sam stavio scuderiu ispod gtr i ako imaju isto vreme tako su i top gear-ovci uradili, zalite se njima
Comment
-
-
Da li je ispričana priča ili ima još prostora za spekulacije?
August Achleitner, the 911 product chief, spoke to the CARSguide at the Australian press preview of the latest 911 Cabriolet.
"This wonder car with 7:29 could not have been a regular series production car," he said. "For us, it's not clear how this time is possible. What we can imagine with this Nissan is they used other tyres."
To put credit to their suspicions, Achleitner’s team went and bought a GT-R in the US and took it on a back to back to back run against its 911 Turbo as well as the manic GT2, just in case. The tests were done under the same conditions using standard Michelin Sport Cup rubber.
"The Nissan is a good car. I don't want to make anything bad with my words," Achleitner was quoted as saying. "It's a very consistent car. But this car is about 20 kilos heavier than the Turbo . . ."
For this reason alone it can be seriously questioned whether GT-R really did achieve its feat as a standard car. The other reasons are the so-called “minor tweaks” that were performed on it before its run at Nordschleife.
For the record here are the times (in brackets) that Porsche achieved with all three cars in standard garb.
Nissan GT-R (7:54)
Porsche 911 Turbo (7:38)
Porsche GT2 (7:34)
Comment
-
-
Porsche optužio Nissan za falsifikovanje rezultata!
Koliko je ljude u Porsche-u zabolelo vreme Nissan-a GT-R na Nurburgringu, praktično njihovoj teritoriji, govore poslednje vesti da su uvezli jedan primerak Nissana iz SAD i direktno ga odmerili sa 911 Turbo i GT2.
Mora se priznati da brojke barem na papiru jesu zbunjujuće, jer GT-R sa 480 KS i 588 Nm, te težinom od 1723 kg ne deluje kao automobil, koji će sa lakoćom poraziti znatno lakši Porsche Turbo (1620 kg DIN) sa većim obrtnim momentom od 620 Nm, a kamoli GT2.
Da podsetimo, Nissan GT-R je postavio skoro neverovatno vreme od 7 minuta i 29 sekundi u aprilu ove godine . Prema informacijama iz Nissana radilo se o standardnom primerku bez ikakavih modifikacija i japanskim serijskim gumama, koje se montiraju i na primerke koji kupci odvoze iz salona.
Nakon testova u sopstvenoj režiji u Porscheu su se odlučili da upute ozbiljnu optužbu da japanski proizvođač vara kupce i javnost. Naime, oni tvrde da je GT-R imao trkačke slik gume. Testove u režiji Porschea realizovao je legendarni reli vozač, a sada fabrički vozač Porschea, Walter Röhrl.
U intervjuu za australijski CarsGuide, jedan od ključnih ljudi zaduženih za proizvodnju modela 911, August Achleitner, izjavio je da GT-R korišćen na Ringu nije mogao biti regularan serijski automobil.
On je saopštio i konkretne cifre sa testiranja koje je obavio Porsche. Prema istim, GT-R je postigao vreme od 7 minuta i 54 sekunde, 911 Turbo 7 minuta i 38 sekundi, dok je GT2 imao vreme od 7 minuta i 34 sekunde . Ko tu sada vara, odlučite sami... ili je možda bolje da sačekamo eventualni odgovor druge strane.
Izvor "Nacionalna Klasa"NORTH SIDE BOYZ
Comment
-
Comment