Novi muscle cars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    Pontiac mi se uvek cinio drugacijim od ostalih GM kompanija. Mozda sam ga zato gledao na drugi nacin nego recimo Chevy i ostale GM kompanije.

    Necu zuriti sa odlukom. Sad sam dobio novi Fusion tako da nema potrebe da kupujem drugi auto u skorije vreme. Sledece godine u ovo doba ce i novi Taurus i Fusion biti u prodaji tako da cu dati njima sansu pre nego sto se odlucim za neki drugi auto. Definitivno zelim sedan sa 4 vrata, necu kupovati muscle car za svakodnevnu voznju u skorije vreme.

    Ako je istina ono sto se prica za Fordove EcoBoost motore (snaga kod I4 kao kod V6, potrosnja za 20-30% manja, cena svega $700) onda cu ipak Fordu dati prednost.

    Comment

    • luci
      CBC Senator XXL
      • 13.03.2006
      • 1103
      • odzaci

      Originally posted by HEMI 426
      Pontiac je americka Alfa, kao sto je Olds bio americki Citroen...


      a znaci zato ja najvise volim pontiaca....


      @hp zasto uzimas saloon sa 4 vrata, pa ti si momak valjda treba da vozis neki muscle, ja smatram da je momku potpuno suvisan auto koji ima cetvoro vrata...

      Comment

      • shone190
        CBC Senator XXL
        • 10.12.2004
        • 1877
        • Beograd
        • Dodge Charger 8.1l

        Skoro nisam video lepsi auto od ovog CTS-V-a. A tek motor , ludilo jbt

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          enterijer je za svaku pohvalu..ako mi sredite onu crnku ,prezalicu japance i dolazim kao novi muscle fan
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • Horsepower
            CBC Senator XXL
            • 29.12.2005
            • 2000

            Originally posted by luci
            @hp zasto uzimas saloon sa 4 vrata, pa ti si momak valjda treba da vozis neki muscle, ja smatram da je momku potpuno suvisan auto koji ima cetvoro vrata...
            Kad bi postojao full-size coupe sa zadnjom vucom sigurno bi ga uzeo.
            Ovako izbor pada na G8 i Charger, a jos uvek ne verujem Chryslerovim menjacima.

            Ne zelim moderni muscle car, ako budem opet kupovao muscle car bice sigurno klasik. Izbor ce mi biti 1960 ili 1961 Ford.

            p.s. muscle moze biti i sa 4 vrata. Recimo Pontiac G8 GT, 6.0L V8 sa 360 hp ...

            Comment

            • Horsepower
              CBC Senator XXL
              • 29.12.2005
              • 2000

              Novi logo za 2010 Mustanga.

              Comment

              • Superbird
                CBC Senator XXL
                • 06.02.2006
                • 384
                • Sabac ---> Novi Sad
                • Audi 100 Typ 43

                Originally posted by Horsepower
                Ne zelim moderni muscle car, ako budem opet kupovao muscle car bice sigurno klasik. Izbor ce mi biti 1960 ili 1961 Ford.

                p.s. muscle moze biti i sa 4 vrata. Recimo Pontiac G8 GT, 6.0L V8 sa 360 hp ...
                Muscle ne moze biti sa 4 vrata, jer onda muscle moze biti i sa I4, a onda moze doci Jomini i reci da je Impreza muscle...

                Zivis brate u Americi, toliko automobila ti je na dohvat ruke, registracija ti je dzaba, gorivo ti je dzaba, imas gde da zaradis kintu, budi bre baja i kupi pravi muscle (1964-1971), pa kud puklo da puklo!

                Comment

                • Horsepower
                  CBC Senator XXL
                  • 29.12.2005
                  • 2000

                  6.0L u G8 je isti kao do nedavno u Corvette.

                  Znaci dobivam udobnost sedana, a snagu kao muscle car. Iako ima 4 vrata G8 je poprilicno brz, a laksi je nego Camaro i Challenger. Poprilicno sam siguran da je G8 V6 brzi i od Camaro V6 i Challenger V6 i Mustang V6. Ne planiram da kupujem novi auto za jos barem godinu dana; videcu sta ce biti sa Ford Taurus i Fusion sa EcoBoost motorima, ako mi se ne svide - Pontiac G8 V6 mi je definitivno prvi izbor.

                  Ne zelim pravi muscle (evo moj komsija prodaje 1970 Olds 442), hocu nesto vece. Odrzavanje klasicnih automobila je veliko. Posebno ako nije restoriran, pa to je rupa bez dna. A ako je restoriran cena mu je odmah veca. Osiguranje je dosta skupo, nemam ni prostora gde bi drzao taj auto tokom zime, a definitivno nije nesto sto bih mogao voziti svaki dan, znaci treba mi automatski jos jedan auto.

                  Meni je izbor pao na 1960 ili 1961 Ford Galaxie ili Fairlane, ali tek za jedno 5+ godina.

                  Comment

                  • luci
                    CBC Senator XXL
                    • 13.03.2006
                    • 1103
                    • odzaci

                    ok klasik se ne kupuje za svakodnevnu voznju nikako, milo da ju muscle ili ne... to se ne radi i zbog cene i zbog komplikovanosti nabavke delova....

                    a sad mi nije jasno koji ce ti sedan kad ces ionako najvise vremena provoditi sam u autu ili sa devojkom to je ono sto meni nije jasno... kao da recimo challenger nije udoban... ili camaro, a opet ako pricas o udobnosti brzina i udobnost ne idu zajedno bas cesto, odnostno imas auto koji potegne na pravcu ali je nesposoban za bilo sta drugo...

                    ali ono sto ja nikako ne mogu da prevazidjem je toliki prostor nepotrebno...

                    uostalom sta ce tebi novi auto imas F150 i mustanga, mislis nesto da menjas ili sta

                    Comment

                    • Horsepower
                      CBC Senator XXL
                      • 29.12.2005
                      • 2000

                      Ja nemam novca da kupim potpuno restorirani klasik sa kojim necu imati briga. Tako nesto ima malo ko mojih godina. To rade ljudi koji su u kasnim 40-im godinama, koji imaju siguran posao i solidan racun u banci. Ali ne ja sa 24 godine koji sam tek pre nekoliko meseci zavrsio college.

                      Ja zelim "sleeper" automobil. To je jedan od razloga zasto mi se Mercury Marauder toliko svidja i zasto mi je bio #1 na listi zelja. Jer izgleda kao Grand Marquis koje babe od 80 godina voze, ali ispod haube je V8 sa 302 hp. To je jedan od razloga zasto zelim sedan (4 vrata). Ne zelim Challenger jer sam imao veoma lose iskustvo sa drugim Dodge proizvodom (Dodge Intrepid), a kao sto pise u mom potpisu - Chevy nebi kupio bez obzira sta nudili.
                      Sa druge strane Pontiac G8 ima bas sve ono sto ja zelim kod automobila - zadnja vuca, solidnu snagu (256 hp), lepo izgleda i ono najbitnije ima mnogo torque 248 lb ft (336 Nm) na svega 2,100 RPM.

                      Moj Mustang je star - skoro 9 godina i polako pocinje da pokazuje godine. Mustanga cu sigurno zadrzati, ali mi je posle toliko vremena (ja sam njegov vlasnik od leta 2001) jednostavno mi je dosadio za svakodnevnu voznju. F-150 mi nikad nije ni trebao biti za svakodnevnu voznju, njega sam kupio da mi sluzi samo za potrebu (vuca, prikolica, 4x4) i planiram da ga zadrzim sve dok me sluzi, a to je barem narednih 20+ godina. Tu je i Fusion koga uglavnom vozi brat. U familiji imamo jos i jednu Toyotu koju vozi keva.
                      U sustini, Mustanga ce da preuzme cale, a ja cu sebi da kupim nesto drugo. Mustanga ne zelim nikako da prodam jer ne vredi neke velike pare (~$6,000), a u jako je dobroj kondiciji i moze da mi traje barem jos ovoliko. Cale mi govorio da prodam ovog Mustanga i da kupim novog Mustanga , ali mi se novi Mustang ne svidja toliko da bi ga kupio.
                      Tako da ja ostajem bez auta i zato vec sada polako pocinjem da gledam koji bi mi auto mogao biti sledeci iako ga ne planiram kupiti za barem jos godinu dana. Nema zurbe.

                      Comment

                      • luci
                        CBC Senator XXL
                        • 13.03.2006
                        • 1103
                        • odzaci

                        pa ok... a neki solidan polovan GTO 2004 sta mu fali osim sto se zna da je nabrijan.. nije sleeper..

                        Comment

                        • Horsepower
                          CBC Senator XXL
                          • 29.12.2005
                          • 2000

                          GTO mi se svidja. Juce sam bas video jednog odlicno sredjenog na autoputu kad sam se vracao iz Chicago.

                          Neznam bas, cena je oko $17,000 za 2004 model, a meni se to cini previse za auto koji je skoro 5 godina star.

                          Comment

                          • Horsepower
                            CBC Senator XXL
                            • 29.12.2005
                            • 2000

                            Iako nisam neki ljubitelj novog Challengera ovog bi sigurno vozio.

                            Hurst Challenger SRT-8 za SEMA.

                            Comment

                            • luci
                              CBC Senator XXL
                              • 13.03.2006
                              • 1103
                              • odzaci

                              pa i jeste mozda malo previse 17000 ali i nije gto je odlican auto, samo ga je ime zeznulo da ne prodje bolje....


                              a challenger svojom pojavom kaze, bezi dok te nisam pojeo... opako

                              Comment

                              • Horsepower
                                CBC Senator XXL
                                • 29.12.2005
                                • 2000

                                Problem sa kupovinom polovnog muscle car je sto automatski mozes znati da ga prethodni vlasnik nije "fino" vozio.

                                Mislim da bi za iste pare mogao naci supercharged 2003 ili mozda cak i 2004 SVT Cobru tako da bi radije nju posedovao nego GTO.

                                Za mene cela poenta kupovine "novog" automobila je da bude noviji od onog koga vec imam, ne stariji.

                                Comment

                                Working...
                                X