Novi muscle cars

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Horsepower
    CBC Senator XXL
    • 29.12.2005
    • 2000

    OK, prvo da odgovorim za ovaj prvi deo.
    Za mene je Road Runner posle GTO najbitniji automobil u originalnoj muscle car revoluciji. Zaboravim na Chevelle, 442, Charger, Torino, GS i slicne. Road Runner sa 383 cid i 335 hp je kostao danasnjih $16,000. To je fenomenalno, mene nebi bilo briga ni na momenat da li on ima kozna sedista, otvaranje prozora na dugme i slicno (jedino bi morao imati klimu).
    Superbird i Daytona nisu bili toliko skupi. Nista skuplji nego konkurencija. Nisu se prodavali jer su ljudi nisu voleli cudan dizajn. Pojedini Plymouth dileri su skidali rep i nos sa Superbirda i prodavali ih kao Road Runner i to bez ikakvih problema.

    Druga stvar, nemozes porediti ukus kupaca danas i pre 40 godina. Tada je gorivo bilo 30 centi za galon (3.78 litara). Danas je $4.00 za galon. Tada je bilo poslova koliko hoces. Danas je veliki broj poslova otisao za Kinu, Meksiko i slicne drzave. Tada su importi igrali malu ulogu. Sada igraju ogromnu. I ono najbitnije - tada je GM kontrolisao 60% Americkog trzista i nebi ga pogodilo da ima jedan losije prodavan auto, Camaro nije bio prevelik rizik. Dok danas GM kontrolise jedva 25% trzista, izgubio je broj 1 poziciju od Toyote u svetu i po svaku cenu mu treba uspeh.

    Chevy je rekao da planira da proda 100,000 Camara prve godine, ali po mom misljenju ako proda 60,000 moze biti prezadovoljan. Jer bez obzira sto su ljudi davali ogromne pare za COPO Camaro pre 40 godina, Chevy danas nema slican model. Cini mi se da je COPO napravio svega 50 Camaro. GM danas da napravi i 25,000 Camaro SS nece biti zadovoljan.

    Da kazem ovako: GM-u nije dovoljno da dosta ljudi kaze kako im se Camaro svidja i kako bi ga rado posedovali ako ti isti ljudi na kraju dana kupe nesto drugo. GM-u se mnogo vise isplatio model kao sto je recimo Chevy HHR na koga se ljudi smeju svaki dan (jer je kopija Chrysler PT Cruisera), ali na kraju godine prodaja iznosi fenomenalnih 100,000 primeraka.

    Comment

    • Pro_Touring_Mopar
      CBC Senator XXL
      • 13.11.2007
      • 684
      • Sabac

      Pa HP, ako finansijska situacija u USA ide toliko nizvodno, onda bi trebalo da se zapitas da li cete u buducnosti uopste imati sredstava za automobil?... Iskreno, ja mislim da je to samo trenutna kriza i da ce se sve ubrzo stabilizovati; cene goriva su poludele sirom sveta, ne samo u USA, ali evo sad se polako vracaju u normalu...

      Vidi, mene, osim muscle cars, svi ostali modeli koje prozivode Americki proizvodjaci (dzipovi, mini-venovi, pick-upovi...) ne interesuju. Muscle je ono sto me zanima i ja, da sam tamo, posedovao bih jednog, pa makar morao da zivim u njemu. Koliko je GM prodao sedana, koliki im je suficit, deficit i ostali menadzerski tripovi me ne zanimaju u zivotu... Opet ponavljam, muscle je ono sto me zanima! Dakle, u koliko ce biti primeraka prodat Camaro, koliko ce to uticati na privredu USA i sta je neki novinarcic rekao o svemu tome me interesuje isto koliko i cinjenica da je danas padala kisa. Sam Camaro je ono sto me interesuje: njegova linija, motor, performanse, ponasanje na putu... Ja ionako necu biti u prilici da ga kupim, tako da je sama njegova pojava dovoljno uzivanje za mene. I za kraj, da im se bas toliko ne isplati, celnici GM-a, Ford-a i Chrysler-a sigurno ne bi odlucili da ponovo stvaraju muscle eru, siguran sam da tamo imaju strucnjake koji su upuceniji u ova polja i od tebe i od mene...

      Dakle, ne gledaju svi kroz lovu i marketing uspeh nekog automobila. Ja gledam kroz performanse i imidz. Originalni Challenger se nije prodao u nekom astronomskom broju primeraka i nudio se samo 4 godine, pa opet mi je on omiljeni muscle car.
      Orthodoxy is not the religion, it is the meaning of life!

      Comment

      • Horsepower
        CBC Senator XXL
        • 29.12.2005
        • 2000

        Vidis, tu se ja i ti razlikujemo. Slicnu pricu sam vodio i sa Luci cini mi se kad je Dodge objavio da planira da ugasi Vipera.

        Ti zivis u Srbiji i da recimo GM bankrotira tebe nece nista kostati. Mene kosta i to mnogo. Sam neuspeh GM-a znaci zatvaranje fabrika i ljudi ostaju bez posla. Evo ovde pored mene u Janesville, Wisconsin GM sad treba da zatvori fabriku koja postoji jod od 1919 godine. 7,000 ljudi ostade bez posla. Ti u Srbiji to neces ni primetiti; ja i te kako hocu. Ja zato gledam sve kroz profit jer kad GM zatvara fabrike i otpusta radnike - to mene pogadja kao da radim za njih.

        Verujem da plan Forda uopste nije bio da opet napravi muscle car revoluciju vec su samo hteli Mustang sa retro dizajnom, posto su i ranije radili Bronco, Ford 49, Thunderbird i slicne automobile sa retro dizajnom. I to se pokazao kao uspeh veci nego sto je Ford ocekivao. A Dodge i Chevy nisu mogli da sede i nista ne urade i krenuli su istim putem.

        Comment

        • luci
          CBC Senator XXL
          • 13.03.2006
          • 1103
          • odzaci

          znas nasa zastava je pred bankotom i to je 3000 ljudi sto je puno veci procenat radnih mesta nego tih 7000 u dodgeu ... i mi to osetimo, a ako je americka ekonomija u krizi to oseti ceo svet, i skori poras cene goriva ima veze iskljucivo sa politickom i ekonomskom situacijom u americi.. tako da nemoj uporno da vices kako na nas ne utice krah dodgea posto itekako utice..


          ali mopar, ja a verujem i hemi i superbird smo iskljucivo zaljubljenici u automobile i nas ne zanima kako odredjeni model utice na fabriku i kako se prodaje, nas zanima kakv je on...

          Comment

          • Horsepower
            CBC Senator XXL
            • 29.12.2005
            • 2000

            Zar nece Fiat nastaviti proizvodnju svojih modela u istoj fabrici gde je Zastava do sada pravila svoje modele?

            Jeste li osetili kad su Plymouth i Oldsmobile ugaseni? Niste sigurno. I hocete li osetiti kada Ford do 2010. godine zatvori cak 14 fabrika u Americi? Necete sigurno. Zato vam je i bitan auto kao auto, ne kako utice na fabriku. Jer da uspeh kompanija kao sto su GM, Ford i Chrysler direktno utice na vas dzep - garantujem vam da bi razmisljali kao i ja.

            Comment

            • luci
              CBC Senator XXL
              • 13.03.2006
              • 1103
              • odzaci

              ne narvno da ne bi razmisljao kao ti iz razloga sto nisam ekonomista, zabole me oce se ugasiti fabrika, a veruj mi svet oseti ekomske krize u americi itekako, amerika je najveca eonomska i vojna sila u svetu,svaki problem koji se tu javi oseti ceo svet... budi siguran u to...

              Comment

              • Horsepower
                CBC Senator XXL
                • 29.12.2005
                • 2000

                Pa ne moras da razmisljas kao ja, niko od tebe i ne trazi da tako razmisljas.

                Ja samo iznosim svoje misljenje o celoj situaciji.

                Comment

                • luci
                  CBC Senator XXL
                  • 13.03.2006
                  • 1103
                  • odzaci

                  pa ti uporno vices da je auto promasaj, to nije tacno auto je fenomenalan... e sad to sto se mozda nece prodavati ne znaci da je prmasaj kao auto.... a i ti nemozes znati kako ce se prodavati pre nego sto je krenuo u prodaju...

                  Comment

                  • Horsepower
                    CBC Senator XXL
                    • 29.12.2005
                    • 2000

                    Ako se nece prodavati to ne znaci da je promasaj? Nego sto znaci, da je uspeh?

                    Ja predvidjam da ni Challenger ni Camaro nece biti uspeh. Camaro ce biti uspesniji od Challengera, ali nijedan od auta nece biti uspeh kao sto kompanije ocekuju.

                    Comment

                    • luci
                      CBC Senator XXL
                      • 13.03.2006
                      • 1103
                      • odzaci

                      e ajd izbegavaj ubuduce da analiziras americku ekonomsku situaciju, i stanje u americkim auto kompanijama, kad budes raspolozen da pricas o automobilima postuj nesto na ovaj forum, a mani se predvidjanja o prodaji, to nikog ovde ne zanima

                      Comment

                      • Horsepower
                        CBC Senator XXL
                        • 29.12.2005
                        • 2000

                        Ako ocekujes od mene da cu dizati neki auto u nebesa zato sto ima retro dizajn i zato sto na papiru mozda izgleda mocan - necu sigurno.
                        Uvek gledam kompletnu sliku, ne samo deo.

                        Comment

                        • Superbird
                          CBC Senator XXL
                          • 06.02.2006
                          • 384
                          • Sabac ---> Novi Sad
                          • Audi 100 Typ 43

                          Ajde, ajde, ajde... mir mir mir niko nije kriv.

                          Ako vas jos jednom uhvatim da se svadjate, sva trojica cete za kaznu u grad voziti 1975 Datsun Cherry coupe



                          (ne smem vecu sliku, slogirace neko)

                          Comment

                          • luci
                            CBC Senator XXL
                            • 13.03.2006
                            • 1103
                            • odzaci

                            samo to ne... mada ja vozim juga od toga nema mnogo neugodnije, zato i vozim brzo da me neko ne vidi....


                            HP. ne ocekujem da ocenis auto po tome kako izgleda na papiru, ali ocenjivati auto po njegovom uticaju na americku ekonomiju je takodje suludo, nemozes ocekivati od muslce cara da dize neku fabriku iz mrtvih za to sluze minivanovi i ostale skalamerije....

                            Comment

                            • Horsepower
                              CBC Senator XXL
                              • 29.12.2005
                              • 2000

                              Meni dajte novu Toyotu Tundru i ja cu biti zadovoljan.

                              Luci, nisam ni ocekivao da ce Camaro i Challenger podignuti Chevy i Dodge iz mrtvih, ali su i jedni i drugi samo nabili opremu i cene i ocekuju da ce ljudi platiti tu cenu samo zbog retro dizajna. Posebno Challenger, pa on je nista vise nego coupe verzija od Chargera, a trebalo je proci skoro 4 godine od momenta kada su najavili proizvodnju pa dok nije izasao u prodaju.
                              Camaro je mnogo bolje uradjen, bas se vidi da je GM uradio fantastican posao da napravi Camaro perfektnim. Kod Camaro meni jedino smeta nesto veca cena. Challenger mi se jako dopada po dizajnu, ali tu se zavrsava i ja nikada ne donosim misljenje o autu samo prema dizajnu.

                              To je moje misljenje o njima i ne ocekujem da ce svi deliti moje misljenje.

                              Ovo je mnogo vise po mom ukusu

                              Comment

                              • starac vujadin
                                CBC Senator XXL
                                • 27.08.2005
                                • 2617
                                • Stari grad

                                Verujem da plan Forda uopste nije bio da opet napravi muscle car revoluciju vec su samo hteli Mustang sa retro dizajnom, posto su i ranije radili Bronco, Ford 49, Thunderbird i slicne automobile sa retro dizajnom. I to se pokazao kao uspeh veci nego sto je Ford ocekivao. A Dodge i Chevy nisu mogli da sede i nista ne urade i krenuli su istim putem.
                                O ovome smo vec diskutovali... Nije Ford krenuo sa retro pricom, vec Chrysler dok je Bob Lutz bio tamo. Da nije bilo novog i svezeg Chryslerovog dizajna s brojnim studijama koji su doveli do Vipera, Prowlera, PT Cruisera, ne bi bilo retro pomame u Americi. To je i Ford uvideo pa napravio retro Mustang koji se pokazao kao pun pogodak.

                                Comment

                                Working...
                                X