Nemam nameru da se raspravljam,a ti meni nisi tata,da nisam imao omv ulje,sipao bi mu polusintetiku...ionako u novembru sipam sintetiku...da si ti meni ziv i zdrav,hebes i ulje i auto....
Ulje je Motul 5w-30 X-cess,predjeno nekih 4500km,planira se posle prelazak na Motul 5w-30 Eco-nergy jer ispunjava zadate A5-B5 specifikacije(bez C1 ili C2 ili C3 dodataka).
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
P.S.
Što ne znači da ne treba pričati o iskustvima i uopšte mišljenjima.
Jednostavno, nekada bolje ispadne gore, a jeftinije bolje od skupljeg.
Jedino što nije preporučljivo je nametati nekome izbor. Pomoći da ali uvek pustiti čoveka da izabere. Ako mu tu slobodu oduzmete, nije dobro, jer nije ni neophodno.
Naravno ima stvari koje su takve kakve su (da je nešto očigledno kvalitetnije) ali to treba tako reći i svako će već shvatiti to kako će shvatiti, neko ostaje pri svoj a neko će razmisliti o tome. Činjenica je da većina ljudi ne diskutuje ali pažljivo čita šta je napisano. Zato samo što konkretnije i što objektivnije (i duhovitije).
P.P.S.
I X9 me prestiže za par minuta.
Eto najobjektivnijeg što može. Videćemo rezultate analize pa onda možemo da diskutujemo na osnovu nečeg objektivnog.
Interval je malo kraći, ali za one koji nisu u materiji: vodite računa radi se o vankel motoru.
A taman sam hteo da pomenem X9 čija aždaja dokazuje da se mineralke ne predaju tako lako, mada smo on i ja lako zaključili da je izbegavanje full sintetika pomalo (?) bullshit, mada treba pažljivo birati.
Dok na blogu čekam da ljudi prvo izvozaju potrebne km pa pošalju ulja na analizu (načekaću se do pred kraj godine) X9 ih je sve pretekao.
sad da vidimo analize pa da idemo na
Expendable also known as the Stalker, further known as http://www.motornaulja.blogspot.com "Malo znanja - opasna je stvar" ili bolje ništa ne znati nego malo znati, šteta koju ćete tako napraviti je ograničena (u profesiji).
bolje par hiljada ranije nego motor kasnije
@expendable
Dexelia je chudo
upravo na nagovor nekih trkaca probacu i Motul 300V u nekoj pribliznoj gradaciji,bitno je da je kompabilitet sa A5/B5 tu,bez onih C prefiksa
i na kraju ce biti i test sa Dexeliom,mada ih ima na netu ,ali ja bih da vidim u mom slucaju sta i kako.inace jos jedan plus za Motul je potrosnja.12l na autoputu bez skidanja noge sa gasa(170-180kmh). 1,5l razlike spram prethodnog ulja sipanog u Mazda servisu(nije Dexelia ).
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Koliko kosta analiza ulja i ko to radi...sintetika mi je u kanti gde je nekad bio benzin,pa se oseca na gorivo...da li ce to da utice na analizu...uvek sam za konstruktivnu razmenu misljenja,ali taj neko ko daje savete mora da ima licnog iskustva...neko ko nije imao zenu,ne moze da daje bracne savete,ma koliko situacija delovala ocigledna...napisao sam da su dihtunzi 10 godina stari...
uzimanje uzorka se radi direktno iz motora(pumpa izvlaci ulje preko mernog stapa-bar u mom slucaju,i ubacuje direkto u vise prethodno pripremljenih ampula ili bocica),zagrejanog na radnu temperaturu.
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Ja mogu samo jednu stvar da kazem,a to je da je najbolje ulje trenutno REKLAMA.Znam da je malo ljudi culo za ovo ulje. To ulje spada pod ATIEL standard sto je daleko bolje od svih komercijalnih ulja koji spadaju pod Iso standard. Sta drugo da pricam kad Bently fabricki ugradjuje ta ulja u svoja vozila.Dolazili su ljudi koji nisu znali sta da rade sa motorima,trese se ,trokira,ne ravnomerno radi i ostalo,a kad sipaju Marly,ne znaju sta se desilo.Jedan primer,covek vozi Skodu Superb taksista,1.9 TDi i presao je 600 000 km sa Marly-jem,a u ovlascenom servisu prijavljuje da motor nije razradjen...
I da Motul u analizi koje je sproveo SAT je jedno od najgorih ulja,kao i castrol i ostali.To je u casopisu Sat od prosle godine,ali gle cuda ta analiza je ubrzo povucena,a isto tako Marly je jedna od par proizvodjaca ulja koja ima svoju rafineriju i fabriku a gde je Motulova fabrika i Castrolova fabrika? Nemaju je jego samo pakuju ko zna koja ulja...
Na zimu cu ponovo sipati,samo mi reci gde se to radi i neku cenu...skidam ti kapu za analizu
skoknes do Becha i resicemo
cena analize zavisi od obinmnosti iste i kolicine.samo jedna analiza kosta oko 90€ ovde.pri vecem broju analiza se i cena krece ka dole.
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Ako moze malo vise o tom atiel standardu...nezahvalno je pricati koje je ulje najbolje...posto je profesor naveo da su sintetike 'tanke',molio bih za objasnjenje...samo me interesuje,kako se meni motor pre ohladi,i nista ne lupa i ne grebe po motoru na 6500rpm,ako je sintetika tanka...da li je tacno da je stabilnija struktura sintetike i na visim i na nizim temperaturama...postoje drugi aditivi koji stite motor, u sintetici i obavljaju f-ju ZDDP-a,zaboravio sam naziv nesto na d....ako moze malo vise o tom aditivu...da pomerimo malo granice do meseca,jer mi se cini da smo se vratili na pocetak,odokativna metoda,kroz prste-tanko,gusto...unapred zahvaljujem ...ne mogu do Beca da skoknem i kad idem idem poslovno do Wien-a,ako zna neko gde se ovde radi,nije me interesovalo,pa da ne istrazujem
Comment