PREREGISTRACIJA sa CG i ostalih

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • muamua
    CBC Veteran
    • 25.02.2006
    • 194
    • muamua

    .........

    ...a zasto drzava ne amnestira vlasnike crnogorskih automobila...???
    ...leva traka nije za sporu voznju...

    Comment

    • sri98
      Admin od Trpeze
      • 24.10.2004
      • 7262
      • Republic of Konjarnik
      • Toyota Corolla E 210

      Zato sto se amnestija primenjuje na lica na izdrzavanju kazne zatvora, a vlasnici crnogorskih auta nisu u zatvoru.
      Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

      Comment

      • muamua
        CBC Veteran
        • 25.02.2006
        • 194
        • muamua

        .....

        a sta se desava ovih dana i sta ce se desiti ovih dana?
        ...leva traka nije za sporu voznju...

        Comment

        • karazoki
          CBC Veteran
          • 25.08.2005
          • 157
          • Krusevac

          Rekoh dok je Mladja tu nista, nesto moze da bude samo posle izbora

          Comment

          • Dora
            Nadzornik!!!
            • 24.10.2004
            • 17451
            • Novi Sad
            • FIAT

            Originally posted by sri98
            Zato sto se amnestija primenjuje na lica na izdrzavanju kazne zatvora, a vlasnici crnogorskih auta nisu u zatvoru.
            Ko im onda stalno drma kavez..?
            Moro sam
            Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

            https.autogas.rs

            Comment

            • Marko001
              CBC Senator XXL
              • 09.09.2006
              • 1070
              • Belgrade

              Originally posted by DejanV
              Sto se Zastave tice, neko ih je spomenuo, pa nisu oni proveli 8 meseci testirajuci Yugo i Floridu po Ceskoj iz zabave i sporta, nego zato sto ih je Dinkic ucenio da moraju da proizvode Euro 3 standard vozila, ili nema vise uplata drzave. Logika je jasna - ne mozemo traziti da uvoz bude ogranicen na Euro 3 standard ili bolje, a u zemlji proizvoditi vozila prema Euro 1 standardu. Koliko znam, ali nisam 100% siguran, rok im istice 31 decembra ove godine - otud onoliko uzurbano testiranje.

              U praksi, to znaci potpuno izbacivanje karburatora na svim modelima i potpuni prelazak na EFI, i to ne Single Point kao sto su godinama radili, nego iskljucivo Multipoint.

              E sada, sta ce biti od toga, zivi bili pa videli, nije ni taj 31 decembar daleko.

              Pozdrav,
              DVV

              Pa to za Euro 3 važi za uvoz polovnih vozila a ove godine je pre par meseci trebala da bude doneta uredba za prodaju novih vozila u Srbiji- da sva nova vozila koja se prodaju u Srbiji moraju zadovoljavati Euro 4! to nam je valjda i jedan od zahteva EU...

              Pa su onda donošenje te uredbe odložili do sledeće godine zbog zastave, ali baš me zanima kako će zastava i do početka sledeće godine to uspeti da postigne jer i ova zastava 10 odnosno punto što ga uvoze iz Italije dolazi sa Euro 3, a ne Euro 4 motorom. ali dobro, kad je ona u pitanju mogli bi i da predju na Euro 4 motor ali šta će sa jugićima, kečevima, floridama? koliko znam PSA motori koje ugradjuju isto su Euro 3, da pretpostavim da će početi da nabavljaju i tu Euro 4, ajde to još i nekako... ali šta sa domaćim motorima, mislim da će tu biti problema oko njihove prerade da zadovolje euro 4 i oko toga da se poptpuno izbace karburatori koji sada još uvek preovladjuju...

              Comment

              • Vladd
                CBC Senator XXL
                • 09.07.2006
                • 581
                • NBG

                Euro 4 je standard za zagadjenje okoline. Sta ce se desiti sa "motorima", nista, ali racunar, dodatna oprema, drugi tip katalizatora, e to moze da se pazari i ugradi. Pa zar si pomislio da su nemci preradjivali blokove, klipove i ventile na svojim motorima.

                Poz.

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  a ove godine je pre par meseci trebala da bude doneta uredba za prodaju novih vozila u Srbiji- da sva nova vozila koja se prodaju u Srbiji moraju zadovoljavati Euro 4
                  takva uredba je doneta pre oko godinu dana, rok za pocetak primene je bio 01.04.2006.
                  na insistiranje Zastave (manje) i uvoznika koji prodaju samo euro 3 modele (Suzuki Maruti npr, Seat neki modeli itd) primena uredbe je pomerena/odlozena za 12 meseci tako da stupa na snagu 31.03.2007. godine (ako se nesto ne promeni do tada).
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    Pa zar si pomislio da su nemci preradjivali blokove, klipove i ventile na svojim motorima.
                    Nemci i svi drugi su preradjivali i to navedeno kao i jos mnogo sto sta drugoga sto utice na sagorevanje goriva.
                    narocito kod dizela su komplet nanovo konstruisani motori a benzincima promenjeno i do 80% komponenti da bi se pomerili od euro 3 iz 90tih.
                    izmedju ostaloga mnogi su presli na direktno ubrizgavanja benzina.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Marko001
                      CBC Senator XXL
                      • 09.09.2006
                      • 1070
                      • Belgrade

                      E baš me zanima kako će to zastava da izvede odnosno IMR...

                      Comment

                      • sri98
                        Admin od Trpeze
                        • 24.10.2004
                        • 7262
                        • Republic of Konjarnik
                        • Toyota Corolla E 210

                        Mislis na DMB?
                        Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

                        Comment

                        • *Egon*
                          CBC Senator XXL
                          • 31.12.2004
                          • 1232
                          • Beograd, Dorcol, N 44

                          On je verovatno mislio da i za traktore vazi EURO 4 norma
                          Garaza
                          1996 SAAB 900 NG Cabrio

                          Comment

                          • shadow
                            CBC Senator XXL
                            • 23.09.2005
                            • 555
                            • Beograd

                            U jebote, pazi kad mi uopste ne deluje neverovatno da ce ljudi da prodaju kola i kupe traktore i sl. da bi se vozili...
                            My crew is all fired up
                            Y'all better just wise up

                            Comment

                            • Vladd
                              CBC Senator XXL
                              • 09.07.2006
                              • 581
                              • NBG

                              Originally posted by brick
                              Pa zar si pomislio da su nemci preradjivali blokove, klipove i ventile na svojim motorima.
                              Nemci i svi drugi su preradjivali i to navedeno kao i jos mnogo sto sta drugoga sto utice na sagorevanje goriva.
                              narocito kod dizela su komplet nanovo konstruisani motori a benzincima promenjeno i do 80% komponenti da bi se pomerili od euro 3 iz 90tih.
                              izmedju ostaloga mnogi su presli na direktno ubrizgavanja benzina.
                              Ovo si "siroko" napricao, skoro kao Canak "pocetkom '90-tih, eto 99-te"

                              BTW Nemci su skoro jedini koji svoju paletu motora nisu "dirali". Osim opreme. Ne racunam pri tome ekstremne modele, ni F1, vec ove "za po kuci.
                              1,4; 1,6;1,8 i "cuveni" 1,9TDI u osnovi su isti motori. Broj lambda sondi, vrsta katalizatora, kompjuter, to je promenjeno. Uz neke "sminke" i "nekompatibilne" delove, kao meraci protoka vazduha, koji su kao rezervni deo, koji "voli da crkne", veoma "zanimljivi" sa cenom oko 200€.
                              A "novonastale" bubice takvih motora, "prozivljavam" mesecima na dva "djubrenceta" 1,4 i 1,6. Kako to moze da zaj...
                              Posebna prica im je "dodatna" oprema, gde mozes da "naletis" na A4 koji nema elektropodizace prozora na zadnjim vratima, strasno.

                              Poz.

                              Comment

                              • marek
                                CBC Senator
                                • 16.09.2005
                                • 243
                                • Beograd

                                Pre neki dan sam sreo kod vulkanizera coveka koji vozi polo 1200ccm i kaze da je to jedna velika prevara, auto je prakticno nov a trosi 15l na 100km i kaze da je vozio u servis i oni nakace na komp sve pogledaju sve u redu i to je to i vozi...

                                Comment

                                Working...
                                X