
Pitanja i zanimljivosti
Collapse
X
-
onaj jako los pontijak cabrio 1967 jel bi menjao vlasnika i po kojoj ceni, prilicno mi je interesantan bas taj model. jedna stvar mi nije jasna prema info koje sam nasao na nekom sajtu gmc je sredinom 66 zabranio multi carb. opcije za sva kola osim korvete i time ubio tri power. pontiack je to nadoknadio motorom od 400 cid. kako taj 67 moze onda biti 389 tri power.
Comment
-
-
30godina ... kazu da moze i mene zivo zanima ali koliko sam saznao od ljudi koji rade u shpediciji niko to josh nije uradio ... ja imam ponudu za raskupusanog Firebirda ali tek sledece godine puni 30 i neznam da li i kako uopshte carine takve automobile ... npr u EU mora da dodje u voznom stanju i da prodje tehnichki ... a ovome je motor napolju ...Prevelika slika u potpisu!
Comment
-
-
Znam da ste se zabrinuli ali evo me!!!
Originally posted by lucionaj jako los pontijak cabrio 1967 jel bi menjao vlasnika i po kojoj ceni, prilicno mi je interesantan bas taj model. jedna stvar mi nije jasna prema info koje sam nasao na nekom sajtu gmc je sredinom 66 zabranio multi carb. opcije za sva kola osim korvete i time ubio tri power. pontiack je to nadoknadio motorom od 400 cid. kako taj 67 moze onda biti 389 tri power.
Comment
-
-
Originally posted by lucida ne zna neko mozda jel moguce uvesti oldtimer i koliko auto mora biti star da bi se vodio kao oldtimer
Comment
-
-
zar ... nisam primetio ... upsss
pa shkoljka je u BG-u prijatelj moj je prodaje on je platio 3500eura ali zbog vremena i kesha nishta od toga pa je cena oko 2soma trenutno ... neznam da li bi spustio nize to je ono shto je meni nudio
u principu idealno bi bilo napraviti shasiju sa adekvatnim medjuosovinskim rastojanjem , od cevi (space frame) pa se dalje igrati ...Prevelika slika u potpisu!
Comment
-
-
Q:
Bas me zanoima zasto nikada ovako nesto nije zazivelo>?
http://www.thehemi.com/forums/viewtopic ... 80e88d40a9
I zasto nema Hemi-a sa ovakvom glavom>?
http://en.wikipedia.org/wiki/DOHC#Doubl ... _camshafts
Shvatam da HEMI motor i danas ima snage da se meri sa ostalima ali mi nije jasno zasto amerika nije pratila trend razvoja automobilske industrije i novih tehnologija u svetu kad je HEMI u pitanju?
U nekolicini clanaka koje sam nasao stajalo je :
A-925 DOHC 426 Hemi (not produced)
O kombinaciji ne vredi pricati, ali me zanima da li postoji neki custom HEMI koji ima DOHC?
JA sam malo, takoreci...
! Pa nisam uspeo da nabasam na tako neshto?
Prevelika slika nije u skladu sa pravilnikom
Jos malo pa, cew biti neshto i od mene...
Comment
-
-
Originally posted by SaLQ:
Bas me zanoima zasto nikada ovako nesto nije zazivelo>?
http://www.thehemi.com/forums/viewtopic ... 80e88d40a9
I zasto nema Hemi-a sa ovakvom glavom>?
http://en.wikipedia.org/wiki/DOHC#Doubl ... _camshafts
Shvatam da HEMI motor i danas ima snage da se meri sa ostalima ali mi nije jasno zasto amerika nije pratila trend razvoja automobilske industrije i novih tehnologija u svetu kad je HEMI u pitanju?
U nekolicini clanaka koje sam nasao stajalo je :
A-925 DOHC 426 Hemi (not produced)
O kombinaciji ne vredi pricati, ali me zanima da li postoji neki custom HEMI koji ima DOHC?
JA sam malo, takoreci...
! Pa nisam uspeo da nabasam na tako neshto?
Odlicno pitanje, izvini sto ga ranije nisam video pa da ti odgovorim.
Vidi, Hemi je specifican bas zbog svoje glave motora, HEMIsfericnih komora, komplikovanog razvodjenja ventila i twin spark sistema ( kod nekih motora ). Bas zbog svega toga, Hemijeve glave motora su bile daleko sire od obicnih big block V8 agregata. To je i najlaksi nacih da ih prepoznas ( ako je extra siroko, onda je Hemi ).
ovo je presek modernog 5,7 Hemija gde se vide kosi ventili i podizac ventila a kod starijih motora su ventili bilo jos vise koso postavljeni!
E sad, ako znas da su jedva mogli da kontrolisu i jednu bragastu u bloku i to uz pomoc hidraulicnih podizaca ( 0d 1970 do 1971 ) zamisli koliko bi tesko ( nemoguce bilo ) staviti dve bregaste u glavu ( ukupno 4 ), kontrolisati sve ventile postavljene jos extremnije koso ( zbog bregastih ).......Teoretski je moguce ali je prakticno veoma tesko i siguran sam da motor ne bi nikako radio... Cak pri konstrukciji modernog Hemija ciji je razvoj poceo 98 godine, DOHC nije dolazio u obzir. Jednostavno su uzeli stari i provereni ali zastareli princip i dobili jednako mnogo konja kao i konkurencija a povecali kvalitet i izdrzljivost.
Medjutim, razmisljanje na temu kakav bi to DOHC Hemi 426 bio da postoji je jako interesantno. Vidi, svi DOHC motori imaju sposobnost za vece obrtaje, bolje disanje i vecu snagu od svoje SOHC brace. Ako se zna da je Hemi imao velike obrtaje, veliku snagu a bio je motor sa jednom bregastom, onda bi u DOHC konfigruaciji povecao sve parametre rada. Znaci, vise od 425 KS ( konzervativno merenje ) i vise od 520 Nm.....
za istorijat Hemija kroz sve generacije
www.hemi.com
Comment
-
Comment