Pa elektronski sistemi na novim kolima ne doprinose poboljšanju performansi, nego isključivo bezbednosti... za performanse elektronska pomagala moraju da se isključe, a onda majko mila jer danas i sportski automobili imaju preko 1500kg, a tek balans? šta to beše balans? bitno je da se instrumenti svetle...
Zlatno doba auto industrije
Collapse
X
-
Zlatno doba automobila je danas!!
Pogledajte samo Ferari,Porsche,Lamborghini,itd. Mnogo manje se kvare nego ranije, mnogo su laksi za voznju, ne trose ko nekada,itd.
A da ne govorimo o reinkarnaciji svih mogucih starih brendova plus razne Kenigsege,Meklarene,Itd.
A masovna proizvodnja kao i uvek.....Boost or bust...
Comment
-
-
http://www.metacafe.com/watch/147762/to ... 4_supercar
Boli me uvo sta bogatuni misle uostalom evo njegov izbor je F40 dok bi moj bio F50 posto sam malo mladja generacija...
Inace Mc F1 preko svih, dovoljno mi je da uporedim njega i us*anog SLRa i da shvatim da me kola novija od 2000. ne zanimaju
Comment
-
-
A ja mislio da je to usko povezano ?! Pricamo o masovnoj proizvodnji ili o igrackama za retke i odabrane (superbogate).
Pricamo o mogucnosti da priustimo odredjen napredak u tehnici, korisnosti, prakticnosti, ekonomicnosti....
O svim odlikama masovne produkcije danas... ili jucer, kako god..
Comment
-
-
ajde da pricamo o mass proizvodji.
danas jedna fabia vrs sto spada u gradske automobile je po performansama i lezaenjem na putu bolja od golf 2 i 3gti a pri tome mnogo manje trosi ekoloski je cistija i mnogo je bolja u crash testovima. kvalitet materijala takodje na strani fabie. pri tome ta ista fabia u danasnje vreme i nije neki sportista u odnosu a druge hot hatceve i takodje nema tako dobar hendling kao drugi. a fabia je auto koji dosta ljudi moze da priusti i kod nas a kamoli u inostranstvu.ex - fabia 1.9 tdi
golf 2.0 tfsi
Comment
-
-
Originally posted by prolupatorA ja mislio da je to usko povezano ?! Pricamo o masovnoj proizvodnji ili o igrackama za retke i odabrane (superbogate).
Pricamo o mogucnosti da priustimo odredjen napredak u tehnici, korisnosti, prakticnosti, ekonomicnosti....
O svim odlikama masovne produkcije danas... ili jucer, kako god..
Porshe je serijski auto,Ferari takodje.
Ali 'ajde ako pricamo o nizoj i srednjoj klasi: gde su; korozija,kurbla,pasivna i aktivna (ne)sigurnost,gume danas i juce,itd.,itd.
To sto je danas shofershajbna 3mm a ne 8 ima razloga a nama kao zemlji niko nije kriv sto su nam putevi puni prljavshtine, kamenja i u ocajnom stanju pa nam pucaju shoferke.
Ako neko misli da ce VW,BMW,MB,Tojota itd. da prave kola za nase uslove taj je kao minimum zamenio stvarnost za fikciju.Boost or bust...
Comment
-
-
Niko ovde od "zastupnika stare škole" ne spori karakteristike modernih automobila ali pričamo o solidnosti izrade, onom filingu koji nova vozila nemaju, i činjenici da se danas modeli bukvalno prinudno menjaju i na silu osavremenjavaju(i što treba i što ne treba) kako bi se pre svega pospešila prodaja i isplatile ugradjene tehnologije koje mogu da se isplate samo kroz masovnu proizvodnju!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
E, tetak, pogodio si k'o prstom u ........... (popuniti po zelji).
To i jeste smisao cele teme (bar po meni).
@Nenad: Porsche, Ferari i njima slicni su "automobili za opstenarodne mase"?! Ovde se vodi rasprava o srednjoj i visoj-srednjoj klasi koja nosi najveci udeo u ukupnosti voznog parka bilo koje drzave...
Ne vidim gde je tu... korozija,kurbla,pasivna i aktivna (ne)sigurnost,gume danas i juce,itd.,itd.
Sto se sorefsajbne tice, danasnje staklo od 3mm je bolje u svakom opogledu od onog ranijeg od 8mm, zato se i stavlja nova varijanta.
Kako rece tetak, danas se modeli bukvalno prinudno menjaju, a to meni smeta. Moje licno misljenje.
Comment
-
-
Sta znaci prinudno menjaju?? Neko vas tera da kupite novi model?
Ko je zadovoljan sa Fiatom iz 1978 ili bilo cime drugim slobodan je da ga vozi-ne mora da kupuje iz 2005/6.
Ponavljam, topik nije bio o nizoj i srednjoj klase nego uopste o kvalitetu.
ferari i Porshe su serijska proizvodnja i ne treba vise trositi reci o tome-niko i ne govori da su Tojota Jaris.
Solidnost izrade auta iz 1978 ne moze da se poredi sa danashnjom, pocinjao je da korodira posle 2 godine (ako je vlasnik bio srecan). Vlasnik je sam mazao ili isao kod "Mice" da mu naprskaju Taktil Cink,itd.
Koliko od nas ovde je i kada palilo auto kurblom- ja jesam, poslednji put 76/77, bila zima i otac me poslao da upalim kola zato sto se na nize od -5 nije palio kljucem (Citroen). Dovoljno sam i star da se secam kako je bilo kada smo se vozili porodicnim novim Pezo 404 koji smo imali pre Citroena CX i nekih drugih kola.
Motor starih auta? A curenje ulja a stalno shtelovanje ventila,karburatora,itd.?
Ja razumem neke izjave, skoro sve ovo je mogao vlasnik da sam nasteluje/popravi na parkingu ispred zgrade. Zato se ovo i ne racuna kada pricamo kako su sjajni bili stari automobili. Da smo morali da idemo u servis (kao danas zato sto kada dignemo haubu izgubimo se) onda prica ne bi bila ovakva.Boost or bust...
Comment
-
-
pa to i jeste problem...sto su ih napravili"pederski",kao plastika preko motora..nema sta da se pipa....a kad pocne da se razakava posle 100k kilometara onda..maltene nema popravke...kako neko da ti popravi auto kad je fabrika koja ga je proizvela za to vreme( 6 god naprimer) izbacila jos 3 modela posle toga...a taj ko tvoj ima samo u muzeju(sto se njih tice)?
to ti je ko sa mobilnim telefonima...ajde kupi sad telefon pa za 2 godine nadji nekog ko MOZE da ti popravi displej,ako uopste MOZE da se popravi i ako uopste ima negde da se nadje drugi ispravan displej(da ce naci novi ,na to i ne pomisljam).
znas ti @Nenade o cemu mi pricamo kad kazemo"zlatno doba automobila" nemoj da zezasLakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
Comment
-
-
Nenade, upravo zbog toga što si naveo neki od nas i tvrde da je "zlatno doba" kraj 80-tih i početak 90-tih.Znači standardno kvaliteni automobili,dobrog dizajna, pocinkovane karoserije, motori sa dobrim performansama, umerena potrošnja(svakakvog goriva), a još uvek podesni za korišćenje na nekim specifičnim teritorijama i što je najvažnije mogućnost servisiranja" pod šljivom"!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
Moj prethodni Passat (B3 '92) je prosao kod mene 275 000 po Rusiji za 6 godina i jos je kod vozaca u firmi gde radim-sada negde oko 450 000, generalka za sada nije radjena, trosi oko 200/300gr ulja na 1000km.
Sadasnji Passat ('99) je vec presao 160 000 bez velikih kvarova. Od ne standardnih servisa mogu samo da pomenem zamenu senzora nivoa benzina (crkao od dobrog ruskog benzina) za 250$, senzor polozaja kocione pedale 70$ i vec cuveni komplet prednjih ramena "multi link" koji je preslab za loshe puteve (aluminijum)450$,vozicu ga sigurno jos jednu/dve godine. Moram da priznam da sam skoro sve promenio sto je moglo na menjacu,kocnicama i ponesto na motoru i vozi bez problema - mozda sam srecan ko zna.
Sta hocu da kazem, standardizacija koja je majka stednje je dobra stvar a ne losa. Zasto? Moj auto je 2.8 V6 benzinac i deli blok sa 2.5TDI V6 a taj blok je i kod Audija S4/RS4, Izduvna bregasta je ista kao kod RS4, klipnjace kao kod S4, i oni mali delovi takodje (bearing shels, pins). Zaboravih, radilica kovana kao kod S4/RS4
Auto je presao 50 000km sa kompresorom i nadpritiskom 0,7Bara (bez kulera,uskoro nadam se-ako ga napravim) i ne pokazuje nikakve znake zamora ili sl. Ako ovo nije dobro ne znam sta je.
U svakom slucaju licno sam srecan sto ne moram da stelujem zazor svecica,ventila,cinkujem kola,stelujem kais, imam gomilu senzora koji mi kazu sta se desava sa autom a ne da bajam nad auspuhom kakve boje dim izlazi.
Cak i ovakav relativno moderan auto moze da se popravlja u kucnim uslovima i dosta toga sto je vezano za elektroniku-ako se ima jednostavan interfejs i laptop.Boost or bust...
Comment
-
-
Ma OK sto se mene tice tu do 2000. je ok ali ovo zadnjih 5-6 godina...
Comment
-
Comment