Kad vam klinac polozi, da li ga "ogranicavate"?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marko001
    CBC Senator XXL
    • 09.09.2006
    • 1070
    • Belgrade

    #91
    Hehe Ljudi i ja vozim EFI, ali po meni i karb ima neke prednosti- koje sam iznao ali kao sto rekoh, sve drugo je na strani ubrizgavanja.

    I mogu reci da se sa onim za karb slaze i nekoliko majstora, mehanicara kod kojih sam odrzavao kola do sad, a nemaju 85 godina nego 30-50

    a svi oni rade i EFI, dijagnostiku itd, kao i karburatore

    @ Stefan

    Ja sam polozio pre 10-ak godina pa se ne secam vise detalja, nazalost, ali u svakom slucaju 40 casova u auto skoli je dovoljno da korigujes te lose navike ako se budes trudio. Ali ces isto tako posle auto skoel morati da korigujes lose navike stecene u auto skoli

    Recimo u auto skoli te uce da kad se prestrojavas, pretices itd, treba da pogledas prvo u unutrasnji, pa u bocni retrovizor, pa da okrenes glavu bukvalno u nazad i pogledas u mrtvi ugao pa tek onda dajes migavac i prestrojavas se ili pretices...

    a evidentno kasnije u voznji niko to bas tako ne radi. najbolje je kupiti na pumpi samolepljivo ogledalce i nalepiti na retrovizore te namestiti tako da pokrivaju mrtve uglove, ili ako auto ima sirokougaone retrovizore onda nema potrebe... a ima i da se kupi sirokougaoni unutrasnji retrovizor pa se onda u njemu vidi i mrtvi ugao...

    mada ja recimo imam naviku da pratim u unutrasnjem i bocnom retrovizoru stanje iza i pored sebe, tako da uvek znam da li uopste ima sanse da mi neki auto bude u mrtvom uglu ili nema... jednostavno vidim ga ranije kad nailazi, a posle ako me nije pretekao jos znam da mi je u mrtvom uglu, a ako jeste prosao onda nema nista naravno u tome ne smes da se za****s

    Comment

    • srdjan_p
      CBC Senator XXL
      • 01.12.2004
      • 1915
      • ZR

      #92
      Imam ja savet za buduce vozace, kada odete na polaganje vozite ko zene, znaci ono uzas...ja sam vozio normalno i oborili me, shatro napravio sam silne neke greske a glavni izgovor je bio "mnogo se ti meni mangupiras..."
      Drugi put naravno bez ijednog negativnog jer sam promenio taktiku iako su me maltretirali ko majmuna(vozio sam sigurno 15-20 minuta).

      Comment

      • Marko001
        CBC Senator XXL
        • 09.09.2006
        • 1070
        • Belgrade

        #93
        eee ali ako vozis kao zena oborice te zbog "lose dinamike voznje". znaci vozi kao zena, ali nemoj ipak previse da davis, pre svega prebacuj u trecu, nemoj da vozis u drugoj duze...

        i ne smes nikako da okreces volan jednom rukom, nego obe ruke na volan, ako viude da vrtis jednom rukom oborice te ko nista upravo zbog "mangupiranja"

        Comment

        • AreOut
          CBC Senator XXL
          • 22.07.2006
          • 590
          • Zabjelo

          #94
          Meni je to debilno ako te obore zbog toga, ja cu da vozim prvom ako mi se vozi ne krsim nikakav propis

          Ali najjace je moje polaganje kad krecem i navise i nanize mijenjam ih bez kvacila a ovi trojica(toliko ih u komisiji) samo gledaju kad ce da zakrci da me obore al su se zaje8ali malo
          http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

          Comment

          • Marko001
            CBC Senator XXL
            • 09.09.2006
            • 1070
            • Belgrade

            #95
            kako bre menjas bez kvacila?

            Comment

            • DejanV
              CBC Senator XXL
              • 19.07.2005
              • 682
              • Beograd

              #96
              Ne znam zasto je to karb pouzdaniji od EFI?

              Sva moja iskustva govore suprotno. Sa EFI mozes da zaboravis detonacije zbog loseg goriva, samo ako je normalno podesen. Sa EFI imas i vise snage, i veci obrtni moemnt nego sa dvogrlim karbom. Sa EFI imas bitno manju potrosnju nego sa bilo kojim karbom. EFI ne moze zimi da se zamrzne kao sto karb moze. Itd, itd, itd.

              Sustinski, JEDINA prednost karba je bitno niza cena samog dela i ugradenje, ali nju brzo izgubis preko vece potrosnje.

              Ono sto nije bas za svakoga je ono sto sam ja sebi uradio, a to je da sam uveo EFI na Yuga na kome ga nikada nije bilo (bio je karb verzija). Istina, ja jesam ugradio EFI koji Englezi preporucuju za ekstremni tjuning, cinjenica je da sam stavljao prima klasa (pa prema tome sasvim ocekivano i prima klasa cene) delove, kao recimo Bosch Motorsport brizgaljke i tome slicno, a sve to sam uradio jer sam hteo auto po mojoj meri, bukvalno "sasiven" za mene kao odelo. Zbog toga, trebace mi da predjem nesto preko 50K km da preko manje potrosnje isplatim EFI, sto za mene nije problem, to je tri godine maksimum.

              U tom smislu, Zastava jeste kriva jer nikada nije uspela da ugradi EFI kako treba, naravno zbog "stednje", pa je pola sondi nedostajalo, a Zastava je zavrsila na crnom spisku Bosch-a.

              Bas sam pre neko vece pazljivo pregledao katalog "Auto Motor Und Sport" za 2007 godinu, i mogu da konstatujem da jos jedino ZAZ iz Ukrajine, Lada iz Rusije (i to samo za ruske verzije) i Zastava iz Srbije ugradjuju karburatore u nova vozila.

              Na isti nacin cu i sinu ugraditi EFI za godinu i po do dve, sada nisam samo zato sto bi to znacilo jos vecu snagu (mada se, istini za volju, i snaga moze elektronski ograniciti), hocu da se prvo navikne na Yuga sa nekih 105 KS (za Raleta Gumetinu: 77 kW) pa tek onda.

              A mojih 110 kW u mom Yugu je moj ceif. I tata bi, sine!
              Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

              Comment

              • Gumetina
                Banovan
                • 12.12.2004
                • 1082
                • Novi Sad

                #97
                Ti brate DVV davis k'o plin, aj sto su se deca gore uzjogunila pa ne znaju ku'ce i sta ce, karb ovo abs ono, svi sve znaju i mnogo su pametni a ko im glavu nosi to ne znaju...

                NEgo sto ti , ja mislim da, iznad WC solje imas sliku tvog bivseg juga sa otvorenom haubom da mozes da mastas o 110kw koje si tako vesto provozao da si skoljku iskrivio...

                Nemoj vise molim te, ili doteraj tu azdahu na crtu ili prekini, nema bre vise smisla ovako...

                nisi ugradio abs, nisi napravio normalan trap na jugu, ustvari samo si sljustio kilo novaca da bi od karba napravio efi, a to je vec odavno izmisljeno, povrh svega si to lepo skucao i sad prosipas pamet kako detetu treba kupiti juga, pa eto toboze ako se ima novaca da se radi neki ozbiljan tuning , a ako ne, onda kao tvom sinu da se metne neka stoka od karburatora i to je ok...

                otisli ste jako daleko. isplivalo je to da je jedan bez dozvole priznao da vozi, da je jedan rekao da nema para da vozi auto sa abs-om pa je to zato loshe, i bolje je usput imati karb, itd.

                Strasno....

                Comment

                • Pop_Djujic
                  CBC Član
                  • 16.12.2006
                  • 73
                  • Beograd

                  #98
                  @Gumetina ako si im rekao .... bas sam se slatko nasmejao
                  Mozda jesi brzi,ali nisi ludji !

                  Comment

                  • AreOut
                    CBC Senator XXL
                    • 22.07.2006
                    • 590
                    • Zabjelo

                    #99
                    Originally posted by Marko001
                    kako bre menjas bez kvacila?
                    Fino, isto kao i sa kvacilom, samo bez
                    http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                    Comment

                    • AreOut
                      CBC Senator XXL
                      • 22.07.2006
                      • 590
                      • Zabjelo

                      Originally posted by Gumetina

                      otisli ste jako daleko. isplivalo je to da je jedan bez dozvole priznao da vozi,
                      Strasno....
                      E cuj isplivalo ima li ovdje niko da nije vozio bez dozvole
                      http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c

                      Comment

                      • DejanV
                        CBC Senator XXL
                        • 19.07.2005
                        • 682
                        • Beograd

                        @Gumetina
                        Vidi Rale, bilo bi dobro da pre nego sto nesto napises, ipak sebe malo informises, koliko da znas o cemu pises.

                        Cisto kao primer, moj auto u novom ruhu danas ide kod limara na zastitu karoserije i farbanje. Dakle, ja ne govorim o proslom Yugu, mogu samo da ga spomenem kao osnov za ovaj danas, vec govorim o ovome koji danas postoji (i koji je crven, uzgred).

                        Vise puta sam rekao, pa su pismeni imali gde da se informisu, da sam taj auto i onda, i sada pravio i pravim iskljucivo iz mog licnog ceifa. Juce sam napunio 54 godine i vrlo sam svestan da su moji trkacki dani iza mene; stoga bi pravljenje trkackog auta za mene bila glupost, a da sam to hteo, mnogo toga bih na njemu radio sasvim, sasvim drugacije. I pricali bi o 140 kW i nagore.

                        Da si vise citao, a manje pretpostavljao, video bi da sam jasno i glasno napisao da je Yugo bio izbor mog sina, a ne mene. A nije da nije mogao da bira.

                        Dakle, budi ljubazan i prvo PROCITAJ sta pise, pa onda repliciraj.
                        Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                        Comment

                        • Kenno
                          CBC Senator XXL
                          • 21.08.2006
                          • 460
                          • Zenica, BiH

                          Originally posted by Gumetina
                          To je zato sto nam je mala plata pojela mozak pa ne znamo nista osim LAda (kada) i Zastava(jugo) sto nisu prevozna sredstva nego pomocna prevozna sredstva...


                          problem je u nama, ne u kolima...

                          Evo, ja tebi dam moju adresu, ti do?eš(o svom trosku), kupiš meni alfu ili fiata po mom izboru(obe?avam da ?e biti efi, sa abs-om, sa svim drugim dodacima, možda i automatski mjenja?), finansiraš servise i gorivo(bi?u ljubazan pa ne?u se baviti tuningom i stylingom),

                          i ja onda priznam:
                          -da, mala plata/primanja automatski smanjuju nivo inteligencije pa ne znamo ništa bolje od juga ili lade
                          -da, problem je u meni(u nama).

                          Mrtav sam ozbiljan sa ovim gore prijedlogom.

                          Comment


                          • Ne znam. Nemam klinca.


                            Mada, ubedjen sam da ce divljati svojim najnovijim kineskim hovecraftom. Ja cu svakako!

                            Ako nas do tada ne syebu nekim fancy teleporterima. Cuo sam da je tesko driftovati njime. `oce da zanese previse...



                            Nikada necu ogranicavati svoje dete da, u okviru moguceg, radi sta hoce. Sta vise, trudicu se da ga edukujem o svemu.

                            Dakle, sada bi on mene vozio 200+...

                            ...kolima koja imaju ABS, ESC, DSC, TDI, EFI, GPS, MNB, GHJ...

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Offtopic iz rasprave sa ABS-om ili bez:

                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • DejanV
                                CBC Senator XXL
                                • 19.07.2005
                                • 682
                                • Beograd

                                @206
                                Sale, ti jesi upravu dotle dokel ides - ali ne ides koliko ima da se ide. Da, ABS ce spreciti blokadu tockova kocnicama, i samim tim nepredvidivo ponasanje vozila pod ekstremnim stresom, tu nema spora.

                                Ono sto se retko kada, ako ikada, spominje je sta je cena toga? Ako dobijes na jednoj, moras da platis na drugij strani.

                                Problem ABS-a, koliko sam ja imao prilike da vidim, i to ne samo na mom vozilu nego i na vozilima drugih (istina, efekat je bio donekle drugaciji, tj. nije isti na svim vozilima), je da zbog ABS-a cu u nekim situacijama ostati ziv, a u drugim cu poginuti bas zbog njega.

                                On sjajno funkcionise uz pretposavku da je drum idealno ravan. Ako je drum pun malih talasa, kao oni koji nastaju tamo gde ima puno kamionskog saobracaja, on ce me potencijalno dovesti u opasnost.

                                Grcka, ulaz u Solum, 2005 godina. U kolima supruga, sin i ja. Greskom izlazimo na pogresnom izlazu sa auto puta, pa umesto na glavnom drumu, nalazimo se na manjem asfaltiranom drumu namenjenom kamionskom saobracaju okolne industrijske zone. Ostra krivina, izlazim iz nje sa skromnih 30 km/h, nailazi kamion i ja kocim. Auto ide dalje. Trese pod dejstvom ABS-a, ali ide dalje; ovo je popruzorokovano malim valovima na asfaltu, ali iako jesu mali, ima ih bar 100 metara. Ti mali valovi su produzili moj put kocenja bar za 3, ako ne i 4 PUTA (!!!). ABS je zbunjen jer dobija kontradikstorne informacije, tockovi se okrecu te brze, te sporije, velikim tempom odnosno brzim ritmom. Da lik u kamionu nije video da se desava nesto cudno i da nije skrenuo, obreli bismo se ispod kartera teskog kamiona.

                                Iznerviran do koske, vracam se nazad, onesposobaljavam ABS skidanjem jednoe zice i konektora sa prednjeg tocka i ponavljam kocenje. Ma. auto ej stao u jednoj duzini vozila ili tu negde. Nema blage bozije veze kao ono sa ABS-om.

                                Kada smo se vratili u Beograd, izveo sam slican test sa najnovijim vozilom marke BMW; iako je efekat bio zaista bitno manje izrazen, i dalje je postojao. Recimo, umesto 3-4 puta dizeg traga kocenja, ovde je bio samo 2 puta duzi. Bolje nego kod mene, ali i dalje potencijalno smrtonosno.

                                Ja naravno ne pldeiram da se ABS ukine, daleko bilo, to je kao ideja sjajna ideja, ali kazem da je ona daleko od idealnog i da na tome ima jos MNOGO da se radi da bude ono parvo. U medjuvremenu, kazem da na jeftinijim vozilima kao sto je Yugo jeste bolje nemati ga nego imati neku bangavu i lose primenjenu verziju. Iako se slazem sa Saletom da je na ledu i snegu ABS majka Janja, stvarno su to njegovi zvezdani momenti.

                                Zakljucujem - nista nije savrseno, sve ima svoje i dobre i lose strane, pa stoga nista ne treba fetisizirati kao apsolutno. Yugo jeste tehnoloski verovatno jedno od dva najzaostalija vozila na evropskom kontinentu (uz ZAZ Zaporozec), i oko toga ne treba imati iluzija, ali sa druge strane, u rikama poznavaoca, on je mnogo bolje resenje nego tehnoloski savrsenije vozilo u rukama maloumnog, ili jos gore, nadobudnog.
                                Brzina košta. Koliko brzo hoæeš da ideš?

                                Comment

                                Working...
                                X