Hehe
Ljudi i ja vozim EFI, ali po meni i karb ima neke prednosti- koje sam iznao
ali kao sto rekoh, sve drugo je na strani ubrizgavanja.
I mogu reci da se sa onim za karb slaze i nekoliko majstora, mehanicara kod kojih sam odrzavao kola do sad, a nemaju 85 godina nego 30-50
a svi oni rade i EFI, dijagnostiku itd, kao i karburatore
@ Stefan
Ja sam polozio pre 10-ak godina pa se ne secam vise detalja, nazalost, ali u svakom slucaju 40 casova u auto skoli je dovoljno da korigujes te lose navike ako se budes trudio. Ali ces isto tako posle auto skoel morati da korigujes lose navike stecene u auto skoli
Recimo u auto skoli te uce da kad se prestrojavas, pretices itd, treba da pogledas prvo u unutrasnji, pa u bocni retrovizor, pa da okrenes glavu bukvalno u nazad i pogledas u mrtvi ugao pa tek onda dajes migavac i prestrojavas se ili pretices...
a evidentno kasnije u voznji niko to bas tako ne radi. najbolje je kupiti na pumpi samolepljivo ogledalce i nalepiti na retrovizore te namestiti tako da pokrivaju mrtve uglove, ili ako auto ima sirokougaone retrovizore onda nema potrebe... a ima i da se kupi sirokougaoni unutrasnji retrovizor pa se onda u njemu vidi i mrtvi ugao...
mada ja recimo imam naviku da pratim u unutrasnjem i bocnom retrovizoru stanje iza i pored sebe, tako da uvek znam da li uopste ima sanse da mi neki auto bude u mrtvom uglu ili nema... jednostavno vidim ga ranije kad nailazi, a posle ako me nije pretekao jos znam da mi je u mrtvom uglu, a ako jeste prosao onda nema nista
naravno u tome ne smes da se za****s


I mogu reci da se sa onim za karb slaze i nekoliko majstora, mehanicara kod kojih sam odrzavao kola do sad, a nemaju 85 godina nego 30-50

a svi oni rade i EFI, dijagnostiku itd, kao i karburatore

@ Stefan
Ja sam polozio pre 10-ak godina pa se ne secam vise detalja, nazalost, ali u svakom slucaju 40 casova u auto skoli je dovoljno da korigujes te lose navike ako se budes trudio. Ali ces isto tako posle auto skoel morati da korigujes lose navike stecene u auto skoli

Recimo u auto skoli te uce da kad se prestrojavas, pretices itd, treba da pogledas prvo u unutrasnji, pa u bocni retrovizor, pa da okrenes glavu bukvalno u nazad i pogledas u mrtvi ugao pa tek onda dajes migavac i prestrojavas se ili pretices...
a evidentno kasnije u voznji niko to bas tako ne radi. najbolje je kupiti na pumpi samolepljivo ogledalce i nalepiti na retrovizore te namestiti tako da pokrivaju mrtve uglove, ili ako auto ima sirokougaone retrovizore onda nema potrebe... a ima i da se kupi sirokougaoni unutrasnji retrovizor pa se onda u njemu vidi i mrtvi ugao...
mada ja recimo imam naviku da pratim u unutrasnjem i bocnom retrovizoru stanje iza i pored sebe, tako da uvek znam da li uopste ima sanse da mi neki auto bude u mrtvom uglu ili nema... jednostavno vidim ga ranije kad nailazi, a posle ako me nije pretekao jos znam da mi je u mrtvom uglu, a ako jeste prosao onda nema nista


Comment