Ili ti zna se kad se zaskace jagnje(kad upadne prednjim nogama u blato)
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
ala ste ugasili vatru sa kanticom na kojoj pise b-e-n-z-i-n
izgleda je ipak vradzbina
bilo kako bilo sad ima jedan qratz manje da me zeza.... jes da nisam morao bas danas da ga koljem, ali pre ili kasnije bi me negde na putu ispalio, ovako je bar kod kuce...
nego,
motor je doveden u ispravno stanje, te bi se moglo pristupiti daljem T-juningu
za sad, motor osvezen, kompresioni odnos povecan na 11:1 i napravljen novi izduvni sistem 4 u 2 (bez 1).
sledece na tapetu je hladnjak za ulje, to ce da sedne npr. sutra
Sta dalje ?
Zeleo sam da namestim usis sa 4 leptira , da zamenim fabricki ECU i poklopim sa nitrom. te da zavrsim sa jugom i predjem na sledece...
posto nemam novaca za neki posten TB , moracu isti da napravim tj iskombinujem od otpadarskih delova (mrzim otpadare, mrzim otpadare)
Te me interesuje koji bi precnik za odgovarajucu radnu zapreminu najbolje pasovao ? dakle kolike leptirove da vijam ?
Paljenje DI (saab) u procesu nabavke...
Jos ostaje zagonetka ubrizgavanja, tj da li ce i kako ce se ponasati stock sistem sa 4 leptira, za slucaj potpune neupotrebljivosti sta nabaviti? (imati u vidu da se vozi na plin tj na sekvencijalno plinsko ubrizgavanje)
Trazi 40-42mm leptire. Samo ne znam gde ces ih naci . Y efi ima 45mm pa mozes i njih.
Mozes imati problema sa stock ubrizgavanjem jer ce map da ti cita istu vrednost na 30% i na 100% otvorenosti leptira.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
U tom slucaju nastupice gnev Natashina i ostade rale bez muuu-daaa, a to ne zelimo
Urose da nemas kojim slucajem 2-3 komada od EFI-ja ?
ja sam nasao po otpadima tu kod nas, ali (mrzim otpadare) piju ljudi drogu, nece da rasturaju od grane, kao prodace nekome celu granu ??? (kome treba grana od juga efi ???) a za celu granu traze i po 80e ????
imam jedan, jos 3 fale....
doduse mozda bi mogao i od Punta 55 ? ima leptir od 32mm a 75-ica ima 38mm jedino sto su im kucista malo nezgrapna zbog kanala za ler , evap i kojekakve druge iber lauf-e.
Pa u principu moze, ali ti je to previse malo. 32mm
Mozes da nadjes od fiata 132 klapne koje su 34 (mada je i to malo). One idu u paru, samo treba da prepravis poluga de se otvaraju u isto vreme. dovoljno zajebano da ja to ne radim
Najbolja varijanta ti je da uzmes dva dcoe karba sa 40mm leptirima koji su najcesci i da koristis samo klapne. Mozda znam gde ima na prodaju samo klapni, odsecene od ostatka karba. Javicu ti. 40mm su, rastojanje izmedju leptira 90mm.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
potkrala se greska prilikom merenja, leptir je precnika 55mm tj malo je ovalan ali je tu negde...
rasturio sam ga, i malo skidao prepreku fabricki ugradjenu u levak ispred leptira. isto tako , stanjio sam osovinu i upustio glave od srafova i skratio iste.
osecaj na gasu je mnogo lepsi, posto sa malo gasa istresa iz gaca,
problem nastaje na benzin pri malom gasu kad ostane u skoro totalnom cut off-u.
na gas radi fenomenalno, posto je cini mi se gasni kompujter mnogo osetljiviji na map/rpm
slike ce nadam se okaciti qky.nst posto je on radio biaks posao, a ja ovo ostalo... Qky care Hvala puno!
Pobrljavice sa 4 leptira...
Nasao sam one leptire. 60e je cena. Moram da proverim sta sve ima od poluga za gas (odnosno da li postoji veza izmedju dva para leptira), a ti javi da li te zanima.
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Ako bas hocete toliko da se zezate, uzmite lepo pa poravnajte osovinicu za klapnu tako da stafovi ili ne budu onoliki, ili da ne vire onoliko, ili ih maksimalno utopite tako da ne predstavljaju smetnju protoku vazduha i ne prave vrtlozenje. Samu klapnu leptira probajte da naostrite, ili da makar smanjite povrsinu ivice (naravno, sve u granicama dok to ne pravi problem oko zaptivanja), i to se radi i razlika se da primetiti.
The difference between men and boys is the price of their toys
gornja polutka osovine je odstranjena tj onaj deo u kojemu su bile glave srafova torx 15 ili tako nesto... zamenjene sa obicnim krstastim srafovima sa upustenom glavom. upustio sam rupu na ploci leptira i poravnao glave srafova sa istom. tako da jedino jos ostaje polutka u koju su srafovi i zavrnuti, ali ne vire
malo sam i tu donju polutku obrusio, ali bez preterivanja jer je vec pocela da se giba...
jedino nisam ostrio plocu jer sam se plasio da nesto ne zas*rem
Urose hvala puno sto si proverio, jaka mi je cena, eto bas je qky kupio 2 dupla horizontalna Solex-a 40mm za 60e u ispravnom stanju nije mi problem da nadjem jos 2 komada...
jedino sto ce onda sigurno da mi se jave smesne ideje u vezi ubrizgavanja...
NEgo, da li je bolje staviti 4*40mm ili 1x 75mm (slicna povrsina poprecnog preseka) ? posto takav leptir moze drugar da mi da sa nekog velikog bmw-a ? na grani ima mesta da se izbusi veca rupa, pitanje je samo da li ce to drasticno promeniti faktor punjenja izmedju cilindara posto je grana onako trouglasta, ako znate na sta mislim ???
Jako me je ohrabrio plinski uredjaj koji je sa nista muke savladao ove promene...
Da li je bolje? Bolje za sta? Snagu, elasticnost motora, primanje gasa, mirnocu rada, "rupe" i stucanje...?
Kako god okrenes, povecanje poprecnog preseka jednog velikog ili stavljanje 4 manja leptira dovesce do pada obrtnog momenta i povecanja kapaciteta za max. snagu - kazem kapaciteta, jer to automatski ne znaci da ce snaga odmah da skoci, moze da se desi da samo izgubis na elasticnosti i da se snaga preseli u vise obrtaje i to je sve. Ako ne koristis ubrizgavanje, takodje se spremi i na stucanje, brljanje pri parcijalnom gasu i naglom dodavanju, i slicno...Kao i obicno, ides naopacke.
Postavi sebi cilj - sta HOCES od tog motora? Imas neki konkretan cilj, ili menjas i modifikujes sve sto ti dodje pod ruku, samo zato sto mozes, mislis da tako treba, i nadas se da ces promeniti nesto na bolje, ali bez prave ideje niti sta niti zbog cega to radis, i sta u stvari pokusavas da postignes? Poredjenja radi, meni je standardan leptir na 206 bio mani od 60mm, ne secam se vise tacno koliko, ali manje od 60 - i iste je velicine kao i na 206 RC sa standardnih 180KS. Sumnjam da ce tebi trebati ista veci ako ne pucas na neku snagu iznad toga.
Ako vec mislis da se zezas, onda ili ostavi tu klapnu koju imas i NE povecavaj na neke sumanute mere jer ni sam izgleda ne znas STA ocekujes da napravis time, i trazi DCOE, ali imaj u vidu da, sta god da napravis sa 4 leptira, elasticnost motora ode kroz prozor, i imaces motor koji ce prilicno brljaviti i trositi kao lud. Cak bih ti rekao da uzmes i manje od 40mm, recimo 38mm, ali to ces sipak da nadjes...
The difference between men and boys is the price of their toys
Comment