Shasija i upravljanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dutchman
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 741
    • Vracar centar sveta

    #46
    cobra shkoljka 2500eura .. shasija neznam cenu ali chim sam pitao koliko je shasija i koji motori i postroj koristi , odma je rekao Cobra se ili radi ili neradi .. zavrshena je oko 20.000eura ... na shta je malo falilo da ga poshaljem tamo odakle se rodio ...



    elem taunus i kortina nije isto , glavchina prednjeg tochka nije ista na ta dva modela , glavchine mogu i od sierre samo na mesto gde se hvata amortizer se pravi pechurka sa konusom u koju se shrafi kraj spone ... donja kugla ide od sierre .

    takodje ako se drzite forda motor od sierre je mnogo praktichniji noviji a i cela sierra iz 85 je 500e a moze se iskoristiti cela , tj ako koristite McSorley shasiju sa IRS (nezavisnim veshanjem). takva shasija tj auto na kraju je tezi za 60kg samo a oslanjanje barem shto se voznje tiche je mnogo bolje. dodushe ide malo vishe silen blokova malo vishe rada i materijala ali ukupno je duzi proces za 3dana max.

    p.s. kruta zadnja osovina je zakon barem meni , josh ako ima shper jaooo radosti to je vec druga pricha , tj moj izbor ...
    Prevelika slika u potpisu!

    Comment

    • Dutchman
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 741
      • Vracar centar sveta

      #47
      i da dodam ... slike bice jednog dana kad skupim za fotoaparat6 poshto genijalci nece da mi zamene moj iako su mi dali potvrdu o zameni ... majmuni i pravna drzava ... muka mi je a tih 200e koje i sakupim brzo odu na super 7 i draze nego u aparat .. ebiga
      Prevelika slika u potpisu!

      Comment

      • g60
        CBC Senator XXL
        • 20.10.2006
        • 1011
        • Vrachar je majka ;)

        #48
        Kortina je pravljena u engleskoj a tabanus u nemackoj. Zato postoje neke tehnicke razlike...
        U sieru ide isti motor 1.6 kao i u taunusu... trapovi variraju sa godistem (model).
        2.0 motor od siere isto na oko izgleda.

        Koliko sam ja gledao, kobrina sasija je mnogo komplikovanija od 77.
        traze ljudi silnu lovu Moze im se

        U principu u samoj gradnji sasije treba predvideti koji donator delova igra.

        Ja se licno ne bih preterano igrao sa budzenjem prednjeg trapa jer sam vidjao po raznim diskusijama da hoce i da pukne pa... Sto manje varova i prepravki...

        Sto se tice forda eskorta, ima skoro identican trap i prenos od forda caprija da znate... Imam jednog ali nije za kupusanje...

        U principu pashe svaki fordov motor ali mora da se menja zvono menjaca...

        Ja imam u opticaju i sierin motor od 2.8 l ako se ne varam ali mi je to bas previse... A u susednom dvoristu ima motor sa trapovima pod najlonom od granade pokojne

        Ma svasta nesto moze da se sklepa... Kardan da se krati...

        Ako si za, mogu da ti iskljocam mojim fotoaparatom i okacim, komsije smo iz kruga dvojke

        Ako nekog zanima, mogu da okacim skenirane slike iz ove knjige gde se vidi i sasija donora...
        Pozz

        Comment

        • Dutchman
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 741
          • Vracar centar sveta

          #49
          sve moze ...

          pitanje je samo da se mucne malo ... ja od forda sam davno odusta ... novi delovi su novi ...
          Prevelika slika u potpisu!

          Comment

          • starac vujadin
            CBC Senator XXL
            • 27.08.2005
            • 2617
            • Stari grad

            #50
            Latentnih ljubitelja Super 7 ima mnogo vise nego sto bi covek mogao da pretpostavi...
            Da li je problem u pravljenju Super 7 na bazi BMW samo zbog drugacijeg zadnjeg vesanja? Sta je jos problem sa BMW delovima i da li su ti problemi nesavladivi da se napravi Super 7 na bazi BMW? Moj drugar bi hteo (a hteo bi mene da "uvuce" u to ) da pravi Super 7 i cini mi se da je BMW najkvalitetnija rwd baza koja moze ovde da se nabavi.
            Jel kod nas po zakonu dozvoljen side pipe izduv ili mora da se sprovede do kraja?

            Comment

            • Ivvan
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1574
              • Nis
              • SAAB 9000

              #51
              Pa i za BMWa bi se koristila prepravljena IRS sasiju znaci da to nije neki problem,sad pitanje prednji trap,Duthman je imao jednog BMWa ali ga vratio,pa verovatno zna vise kako i sta moze,a sta ne

              Po zakonu je dozvoljen sidepipe izduv ali mora da bude sa leve strane auta.
              Turbos make torque,and torque makes fun

              Comment

              • Dutchman
                CBC Senator XXL
                • 30.09.2004
                • 741
                • Vracar centar sveta

                #52
                bukvalno bilo koji auto RWD moze da se iskoristi ...

                evo kako izgleda IRS na sevenu



                bmw vracen zato shto je blok pukao ... a uzet na prvom mestu zbog dobrih performansi str8 6 motora ...

                lichno mislim da je nebitno koji auto koristite , mozete sve da izmeshate idalje ce sve raditi , motor od mondea z-teck , menjach od sierre i osovina od eskorta mk1 ili 2 , ili IRS od sierre je neki najcheshci setup u engleskoj , dok moze i volvo 244 da posluzi u istu namenu , cortina ,bmw, mercedes ili shta vec imate raskupusano u dvorishtu poenta je da koshta malo i da ide brzo ...
                Prevelika slika u potpisu!

                Comment

                • g60
                  CBC Senator XXL
                  • 20.10.2006
                  • 1011
                  • Vrachar je majka ;)

                  #53
                  Evo lik je pravio od sabahudina



                  Opet je drugi pravio od opel calibre...
                  Bukvalno svaki auto sa zadnjom vucom moze da se koristi!
                  Cak i pezejac ili recimo tristac!
                  Mada je tristaca vec greota seckati jer moze da se skocka...
                  Pozz

                  Comment

                  • nkosta
                    CBC Veteran
                    • 05.08.2006
                    • 140

                    #54
                    i ja se upeco...

                    @Dutchman
                    Odakle si uzeo coilovers-e ??
                    I sta je sa tom shasijom za 800e . Od cega je narpavljena ( 4130... nije valjda( ja nesto trazio po netu cevke od 4130 pa ispalo da mi treba >$970 a cevke su u americi...)
                    pozdrav , milo mi je da je ovaj topic zivnuo

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #55
                      Pokushacu da nabedim Matsa da se prikljuchi Cannonu i da prezentaciju svoga rada na S7-u...
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • nkosta
                        CBC Veteran
                        • 05.08.2006
                        • 140

                        #56
                        Bilo bi lepo od njega ( i tebe)
                        Nesto mi se cini da je ovo jedini forum u srbiji sa ovakvom temom . Ljudi iz srbije koji cu vec radili Locost se slabo oglasavaju
                        mozda ce ih "medjunarodna konkurencija " podstaci da objave svoje slike

                        p.s. ako josh malo krene ovaj post mozda treba prebaciti ovo sve na onu "glavnu" stranu kao , recimo locost-srbija ...da se ne mucimo sa ovim "shasija , kocnice..."

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #57
                          Posto uvek imam par lopta u vazduhu i sada sam upleten u jedan projekat sa cevastom shasijom, ni ovoga puta nije u pitanju nista drugo do samog motora i izvesnih izmena u postojecoj konfiguraciji od 550KS.

                          Naime Mats upravo radi na zavrsavanju svoga S7 ali je zato Robban (SAAB 900 GTR 2,5T vec vidjen u traileru GISa) na putu da napravi prvi Evropski dragster sa cevnom sasijom na FWD.

                          Momentalno je svetki rekord sa FWD (USA) na cevnoj shasiji 7.00 SEC@1/4 mile sa 330km/h izlaznom brzinom.

                          Tako da rekord treba da bude u krizi uskoro gde se momentalno radi na motoru 650KS 750Nm


                          http://www.geting.se/viewimage.php?imag ... gtrss7.jpg

                          http://www.geting.se/viewimage.php?imag ... gtrss8.jpg

                          http://www.geting.se/viewimage.php?imag ... %20004.jpg

                          http://www.geting.se/viewimage.php?imag ... %20001.jpg

                          Karoserija od Glasfibera , replica SAAB 9-3SS 2003+ je teska svega 50Kg

                          Ram 80-90Kg + 250kg pogonski agregat..

                          Ice ovo lepo



                          ===========================================

                          Mats je momentalno na hm... porodiljskom?? (dobio je cerku, zena je iskoristila svoj deo sad je na njega red ) bolovanju .. i nisam siguran koliko je vremena odvaja za sve drugo sem za upoznavanje i stvaranje kontakta sa svojom maleckom no pokusacu , nadam se da ce izaci u susret
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • g60
                            CBC Senator XXL
                            • 20.10.2006
                            • 1011
                            • Vrachar je majka ;)

                            #58
                            Znam ja coveka u Bataji koji je zavrsio S7 jos proletos a sad radi Cobru i to sve za svoju dusu...
                            Treba da idem da divim ali...
                            Pozz
                            Rade, rade ljudi... A posto su stariji, internet im je malo dalji...
                            Cast izuzecima i mom caletu od 6 banki koji surfuje

                            Comment

                            • nkosta
                              CBC Veteran
                              • 05.08.2006
                              • 140

                              #59
                              @boost
                              Ala se ti zabavljash!!!Prosto ti zavidim na tome. Mislim u svakoj profesiji je bitno , najbitnije , da budesh u toku ali ti si bash na "naslovnoj strani"
                              Nesto se mislim ... kad bi mogao malo toga sto imas i radish "gore" da pretocish ovde , "dole "u srbiju ... bar za ove mladje usijane glave ... sada im je vreme da uce. KAd vec nema tog duha po skolama (npr CONCRETE CANOE projekat u USA ) ostaje ovaj pokusaj po forumima .
                              Pa ustvari si vec malo zasluzan... drzis cannonball mi citamo i vari se pomalo po srbiji. Bice bolje ( u sledecem zivotu)
                              Da se vrativmo matrijalima za locost cevke.
                              PItanje za nashe forumashe : GDE U SRBIJI IMA MATERIJAL A DA SE ZNA STA JE ( okruhli i obavezno cetvrtasti profili ) Ajde ljudi da se pustimo i da odradimo bar taj deo (vrtite u localu sve brojeve skladista i prodavnica i idite ako ima nesto interesantno pa javite)

                              Comment

                              • *Egon*
                                CBC Senator XXL
                                • 31.12.2004
                                • 1232
                                • Beograd, Dorcol, N 44

                                #60
                                Originally posted by nkosta
                                @boost
                                Nesto se mislim ... kad bi mogao malo toga sto imas i radish "gore" da pretocish ovde , "dole "u srbiju ... bar za ove mladje usijane glave ... sada im je vreme da uce...
                                Vec si skoro tri meseca na forumu, ali izgleda nisi procitao dosta stvari na njemu...
                                Garaza
                                1996 SAAB 900 NG Cabrio

                                Comment

                                Working...
                                X