Shasija i upravljanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dutchman
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 741
    • Vracar centar sveta

    ja radim oreginal S7 , trag zadnjih tochkova je 132cm
    Prevelika slika u potpisu!

    Comment

    • Vladd
      CBC Senator XXL
      • 09.07.2006
      • 581
      • NBG

      Ovakva konstrukcija nece proci homologaciju, koja je inace jezivo skupa, i za prikolice, a tek za motorno vozilo..

      Par stvari bih dodao, besavne cevi, kao termin, nesto znace, ali sto se ozbiljne konstrukcije tice, presek, materijal cevi su nesto "pouzdaniji" podatak.
      Drugo, nacin zavarivanja caure za cev, ne bih ni ja "pustio", a tek na masincu.., lim izmedju krakova, ne moze da bude "prost, tek da ga ima, mora da bude profilisan, ili ojacan, navoj sa maticom (na slici) ne moze da bide "bilo koji", svakako ne "rezani" vec valjani navoj, koji "izlazi" iz osovinice sa vecim precnikom, pa "prelaz" navoja na pun materijal..., i jos neprofilisana ploca, limena, verovatno nepoznatog sastava, sa rupom za, valjda, amortizer, ili spoj na glavcini. Skoro svi delovi, u zoni, bi trebali da budu cementirani...
      Treba puno hrabrosti, da bi se selo za volan...

      Poz

      Comment

      • Dutchman
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 741
        • Vracar centar sveta

        Ako se gore navedeno odnosilo na slike mojih viljushki , shta reci cenim svako mishljenje. Homologacija ima svoju cenu , na onome ko se odluchi za homologaciju je da proceni da li je ona skupa ili ne. Meni nije!

        Vecina koja bude pravila jedan S7 za sebe ce ici samo na atest za promenu shasije postojeceg vozila ( donora ) od koga imaju papire i koriste delove a to je 100e ...
        Inache homologacija se svodi na dve stvari jasno definisane zakonom , vozilo mora imati "rikverc" i mora imati brzinometar koji je po standardu* (tachnost, tezina na osovini , pneumatici po predlogu proizvodjacha itd)... i da li ce se konstrukciono raspasti ili ne ... svetla, kochnice, spoljne dimenzije, stakla i sve ostalo spada u "zakon o spoljnim dimenzijama vozila" i utvrdjuje se na tehnichkom pregledu .

        da se vratim na viljushke i varove, da ne ulazim u tehniku izrade , shblone i ostalo , samo cu reci da su testirane i da su odobrene od ljudi iz CIAH ...

        ja sam od ljudi koji prvo provere da li neshto moze ili ne moze, pa tek onda se odluchi da potroshi nekoliko hiljada eura na ovakav projekat ...

        uostalom pogledajte LINK pa vidite kako vec hiljade istih nije dobilo dozvolu ...
        Prevelika slika u potpisu!

        Comment

        • kobacbobac
          CBC Senator
          • 21.12.2006
          • 229
          • bg. sremcica

          Dutchman ........
          .......nemam slike nazalos jos uvek .....samo sam kupio kutije za sasiju ali nisam jos nista stigao da uradim potero posao radim neke masine po narudzbini za stolariju ali cim zavrsim bice

          sve mi je u kompu kao 3d model za sada

          sto se tice komentara na viljuske mislim da su vise zlobni nego konstruktivni .......jer viljuske izgledaju sasvim ok

          atest se dobija ako se ispune zakonski uslovi ode se u ciah dobije se crnona belo na jedno 60 ak strana propisi ........ kao sto sam ja dobio i ako je sve u skladu sa time nema razloga da se atest nedobije

          Comment

          • Vladd
            CBC Senator XXL
            • 09.07.2006
            • 581
            • NBG

            Nemoj da se "ljutis", ne mislim nista lose, ipak ti "stavljas glavu u torbu", pa posto glava slabo da ima cenu...

            Smatram da konstrukcija osovina i delova trapa treba da bude "tehnika vise" od metode zastakljivanja terase, mislim na "sablon" i kvrgav var. Da ne spominjem atestiranog varioca, ali, nije to neopodno, ako se ostali delovi pripreme.

            I posebno tehnika zavarivanja cevi na cev, koja je "isposovana" kod dela sa navojem, ali ne i kod caura, sto bi na masincu videli, rekli, i mogu i da "propuste" deo. Ipak su tu sile i do par tona.

            Baska sto su ti delovi kod vozila, najcesce "puni", od kovanog materijala, sa termickom obradom rukavaca. Usteda na tezini je mala, a na cvrstoci veliki dobitak.

            Sve ovo shvati samo dobronamerno, a i kao pricu "za razmisljanje", savet, pa makar ja "preterivao"..

            Poz.

            Comment

            • Dutchman
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 741
              • Vracar centar sveta

              da ne bi ulazio u debatu da li je ovo shto su meni napravili ili ono shto se fabrichki montira na auto bolje ili loshije u prethodnom postu sam dao link UK foruma za zadatu oblast ... tako da cu se staviti u poziciju njihove vecine i posluziti njihovim iskustvom od 40tak godina ne menjanja dizajna , ako je njima dovoljno dobra konstrukcija i home made veshanje (u nekim sluchajevima i od prohromskih cevi iako znamo da su loshijeg kvaliteta) za V8 motor i 300tinjak konjskih snaga ja cu se osecati veoma sigurno ...

              uostalom viljushka bi trebala biti chak i loshijih mehanichkih osobina, bash da bi ona pretrpela oshtecenje a ne shasija ...

              uporedi viljushku od Yuga sa prilozenom i dodaj na to da je Yugo 2puta tezi od S7 i eto josh jednog dokaza u korist ovog dizaina ...

              p.s. chaura sa navojem je izradjena od lako zavarivog chlika neznam oznaku ali se koristi bash za takve primene ... radio profesionalni varilac (shto bi vi rekli atestirani)

              nema ljutnje svaki komentar dobrodoshao ...
              Prevelika slika u potpisu!

              Comment

              • Vladd
                CBC Senator XXL
                • 09.07.2006
                • 581
                • NBG

                Mislio sam na situaciju incidentnog kocenja, po neravnom putu, pa da viljuska moze da nastavi put. Sudar je druga prica.
                A Yugo je.. da ga prosto ne uzimamo za primer.

                Poenta zavarivanja, pri konstrukciji, je da se zavaruju srodne mase, kada je god to moguce. Recimo, lim od 3mm bocno na cev sa zidom 1,5mm, nema "konstruktivnog" rezona, oslabljuje cev, ionako slabiju, "ulubice" je, pri nekoj sili.
                Druga je stvar sa profilisanim rebrom za ojacanje kraka, on "cuva" inicijalnu cvrstinu cevi.
                Dalje.
                Posebno kod "opterecenog" nosaca, konzole, gde sa cev manjeg poprecnog preseka zavaruje za cev veceg pp, koristi se profilisanje manje cevi, dodavanje "prelaza" ke vecem preseku, ceoni var je "element" nedefinisane cvrstoce, i ne treba da je on glavni "nosac" opterecenja kod raznorodnih oblika, i masa, vise kao element za pridrzavanje, a delimicno kao noseci. Ili da se "predimenzionira", posto "sama" nosivost cevi, kolika da je, se umanjuje na zavarenom mestu (ne bas tacno na zavarenom mestu, ali u bliskoj zoni drugacije rekristalizacije).

                I sve ovo da se "normalizuje", da se "zapece" u peci, da se "ujednaci"

                Kada se vec igras, da "dosolimo" zabavu. Pa pogledaj samo hi-fi-ste, kakve oni detalje izsizavaju, a ...nema pojma da "cuju" nesto...

                Poz.

                Comment

                • Vladd
                  CBC Senator XXL
                  • 09.07.2006
                  • 581
                  • NBG

                  Zaboravih, "dizajn" je lutka, bombona, nista mu ne fali, bas bas.

                  Comment

                  • kobacbobac
                    CBC Senator
                    • 21.12.2006
                    • 229
                    • bg. sremcica

                    oho !!!!!!! ovo oko viljuski se bas zakuvalo

                    jos samo da se javi neki satrucnjak za materijale pa od svih prikupljenih informacija mocicu da krenem da konstruisem svoj bolid formule jedan

                    a od cega je vesanje na formuli jedan mozda bih od njega mogao da uradim prednje vesanje pa da mi odpadne tocak kao kimiju raikonenu pri 200 na sat ne dzacu se lima ipak



                    nego jel zna neko koliko sam preterao sa dimenzijama za s7 posto mi je sirina pozadi 178 cm visina do rol bara 107 cm sirina napre 172 cm a medju osovinsko rastojanje 251 cm posto to radim kao 3d model na kompu a ne po upustvu koje ... nemogu da nadjem nazalost =]

                    Comment

                    • Vladd
                      CBC Senator XXL
                      • 09.07.2006
                      • 581
                      • NBG

                      Sta fali, covek entuzijasta, u akciji, ja sam se "igrao" pre x godina, sada mi je lakse da "gnjavim" ..

                      Ako neka se radi, kako god, zadovoljstvo je ekstra.

                      Poz

                      Comment

                      • Dutchman
                        CBC Senator XXL
                        • 30.09.2004
                        • 741
                        • Vracar centar sveta

                        pa zar mora sve 5hiljada puta

                        evo sajt sa crtezima i gotovim 3d modelom vec sam kachio da ljudima kojima je dosadno mogu da se igradju sa silama, naprezanjem i svim ostalim vezanim za statiku i dinamiku ...

                        Can you believe that it has been six years?! I'll bet you thought I gave up on my Locost build for...


                        imaju i planovi za seckanje i varenje precizniji nego u knjizi ....

                        @Vladd

                        Hmm sve to ima rezona samo shto je lim 3 mm , debljina zida cevi 2mm i lim je profilisan vidi se na slici a donji lim je prepushten sa donje strane tako da kosina sa slike je kao greda i tu dolazi nosach za amortizer ... elem dokle vishe o viljushkama ... uostalom poshto ova nije fabrichka ja cu onda da koristim neshto iz fabrike ... npr ovako

                        Prevelika slika u potpisu!

                        Comment

                        • kobacbobac
                          CBC Senator
                          • 21.12.2006
                          • 229
                          • bg. sremcica

                          odican sajt nisam imao pojma do sada za ovaj sajt neznam kako sam uspeo da ga preskocim ali jesam =]


                          imali jos nesto ovako zanimljivo , sasija , dizajn, itegrisani farovi u haubi, ili mozda difuzor pozati to bi bilo super


                          e da odlicne su ove nove viljuske

                          Comment

                          • Dutchman
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 741
                            • Vracar centar sveta

                            ima svashta samo treba da se nadje



                            Prevelika slika u potpisu!

                            Comment

                            • kobacbobac
                              CBC Senator
                              • 21.12.2006
                              • 229
                              • bg. sremcica

                              mene zanima ja radim u think design koji je radio auto desk tj cad

                              pa bih to voleo da vidim uzivo

                              Comment

                              • kobacbobac
                                CBC Senator
                                • 21.12.2006
                                • 229
                                • bg. sremcica

                                imas slike tih viljuski ako imas okaci ih


                                kad god se pojave neki novi delovi koji su napravljeni

                                za s7 pokrene se strucna rasprava na naj strucnijem nivou.

                                Comment

                                Working...
                                X