Pa ...neshto od toga o popnitnama znamo ..znamo.Dodushe to jeste uobicajeni nacin za dodatno ukrucenje shasije ali nije i jedini.Zagovaraju se
jos (i to uspeshno) lepljenje i varenje "na parce" ( malo jache "heftanje" ako se razumemo.... nisam majstor ali ovo je manji uzduzni var od 2-3cm sa razmakom od 5-6 cm ..kako sam ja shvatio) Oni koji rade shasiju od prokrona ostaju kod prokron tankih plehova jer im to obezbeduje trajnost ( u odnosu na rdju)
A o chelicima ..uglavnom sam sve to procitao na locostbuilders i locostinfo
i po onim sajtovima proizvodjacha ( Robin Hood , GTS, caterham , irmscher ) ... i vise se i ne secam gde sve...... moram da priznam da se uspeshno bavim citajem ..uglavnom a josh nisam skinuo rdju sa onog veshanja , diskova i glavchina od w201..imama i opravdanje ,zahladnilo.
Ne stizem da zovem onog gospodina za cevke.. pritisao pos'o pre podne a popodne ..mrak
jos (i to uspeshno) lepljenje i varenje "na parce" ( malo jache "heftanje" ako se razumemo.... nisam majstor ali ovo je manji uzduzni var od 2-3cm sa razmakom od 5-6 cm ..kako sam ja shvatio) Oni koji rade shasiju od prokrona ostaju kod prokron tankih plehova jer im to obezbeduje trajnost ( u odnosu na rdju)
A o chelicima ..uglavnom sam sve to procitao na locostbuilders i locostinfo
i po onim sajtovima proizvodjacha ( Robin Hood , GTS, caterham , irmscher ) ... i vise se i ne secam gde sve...... moram da priznam da se uspeshno bavim citajem ..uglavnom a josh nisam skinuo rdju sa onog veshanja , diskova i glavchina od w201..imama i opravdanje ,zahladnilo.
Ne stizem da zovem onog gospodina za cevke.. pritisao pos'o pre podne a popodne ..mrak
Comment