Shasija i upravljanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • g60
    CBC Senator XXL
    • 20.10.2006
    • 1011
    • Vrachar je majka ;)

    jeste, da dignem auto na te stendere pa neko drugi da vozi moje felne u odsustvu Nema nikakve ozbiljne igre bez gasnih amortizera
    @Van od cega su ti te opruge? Neka prikolica ili? Sta bi sa onim drugim likom sto ti je pravio? Sto deluju ozbiljno?

    ne bih se ja igrao sa takvim finesama

    Comment

    • Van
      CBC Senator XXL
      • 16.02.2007
      • 1425
      • Nbgd

      Opruge su definitivno od kola , samo nije tip mogao da mi kaze od cega su .
      Nisam zvao da pitam za pravljenje opruga , ali to je fabrika a ne neki dasa koji krivi armaturu oko cevke . Imaju na Vracaru prodavnicu pa cemo se tamo raspitati .
      @ Daca
      A da se izvade zupzanici pa da se uklope od nekih drugih kola ?
      A sto ne razmisljas o zadnjoj osovini od 132 ? Znam gde ima jedan za delove mogu i da pitam posto je osovina
      ...zivi , Franjo je ziv !!!

      Comment

      • Dutchman
        CBC Senator XXL
        • 30.09.2004
        • 741
        • Vracar centar sveta

        po svemu sudeci odnosi u menjachu su isti kod BMw-a a diff je dugachak 4.3:1 samo shper i nishta drugo ... sve ostalo ima kraci diff
        Prevelika slika u potpisu!

        Comment

        • Van
          CBC Senator XXL
          • 16.02.2007
          • 1425
          • Nbgd

          225/40 x 17 su tvoje gume Dacho ? Onda je obim gume 1.95 m x 6k rpm x 60 min / 4.3 =163 km/h . Na 7000 rpm ide oko 187 , pitanje koliko moze da se vrti taj motor . Imace ako pri potpisivanju samo gasom , oba tocka ostavljaju trag iste duzine , tu ti sper nece pomoci . Oba tocka se vrte isto . Sper je samo za krivine . Ma nemoj nista da diras , to je odlicno . Imas drift masinu do oo ...
          ...zivi , Franjo je ziv !!!

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            Prenosni odnos diferencijala:

            2105 - 4,1
            21051 - 4,3
            21053 - 3,9 ili 4,1
            2104 - 4,1
            21043 - 3,9 ili 4,1


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • kobacbobac
              CBC Senator
              • 21.12.2006
              • 229
              • bg. sremcica

              @van

              .... amortizeri o punta ....imas neke cene i dimenzije ili slike

              Comment

              • Van
                CBC Senator XXL
                • 16.02.2007
                • 1425
                • Nbgd

                cena 1600 din ulji ( valjda ) , gasni oko 2400 din . Mislim da orvoreni nisu vise od 32 cm , mada treba otici u euroauto i premeriti na licu mesta . Lepo odes i pitas za neke lepe kratke ( i jeftine ) amortizere
                ...zivi , Franjo je ziv !!!

                Comment

                • kobacbobac
                  CBC Senator
                  • 21.12.2006
                  • 229
                  • bg. sremcica

                  ......uros iz sremcice ili uki to bi daco trbalo da ti je poznato ....

                  .....danas sam razgovarao sa njime on je uradio sasiju i ubacio motor od moskvica .....covek je strava i jako dobro se razume u celu pricu izrade super sevena naj verovatnije ce se pridruziti forumu uskoro i okaciti svoj video

                  Comment

                  • kobacbobac
                    CBC Senator
                    • 21.12.2006
                    • 229
                    • bg. sremcica

                    pa ustvari to nije njegov auto nego od rodjaka ili tako nesto ali je on napravio sasiju i resavao sve ostale probleme trapove , problem sa letvom

                    znaci moskvic nije njegov izbor koliko sam ga razumeo on bi radio od nekog mnogo novijeg auta

                    sta je sa oprugama pretvrde ili ok ...amortizer je zadnji i on ne prolazi kroz oprugu ili kako vec koja je prica

                    Comment

                    • fast & furious
                      CBC Član
                      • 05.09.2007
                      • 37
                      • medjimurje, croatia

                      @ kobachobac

                      kawasaki ima 240 kg, jos racunaj da vozac a i suvozac sjede na straznjem tocku, pa da je masa motocikla vise vise koncentrirana na zadnji tocak posto je straznji amortizer skoro na sredini motocikla, pa jos uzmi u obzir da straznji amortizer moze nositi cijelu tezinu motocikla sa vozachem i suvozachem prilikom voznje samo po straznjem tocku. i jos k tome, recimo kad ga nastelas na max tvrdochu tek kad suvozac sjedne na motocikl jedva nesto malo mrdne, tvrd je ko kamen. imao sam taj motocikl i pouzdano znam da ce ti amortizeri bez problema nositi super sevena....

                      Comment

                      • g60
                        CBC Senator XXL
                        • 20.10.2006
                        • 1011
                        • Vrachar je majka ;)

                        A meni se javlja da on na zadnjoj osovini nosi max 350/400 kg. Ja sam vise za varijantu ala harli jer je mnogo veca masa samog motora i pribliznije je S7

                        Ovo sa amortom od zujalice mi je nekako na samoj ivici da... Za zadnje ne treba ni razmisljati jer mogu bilo koji sa fabrickim oprugama... Mada opet, za neku cifru ne maltretirati se mnogo...
                        Znaci problem je samo prednji deo...

                        Jao sto mi odjednom pade na pamet ona matora java koja je imala 500 kilograma

                        Comment

                        • kobacbobac
                          CBC Senator
                          • 21.12.2006
                          • 229
                          • bg. sremcica

                          ...taj kawasaki je bas tezak a i ovde imas suvozaca i vozaca osim ako gremlini nesednu za volan i veci rezervoar goriva ..... taj zadnji amortizer imas neke dimenzije ...ali sve u svemu moglo bi da pije vode a i cena je ok 50 e to je zajedno sa oprugom

                          Comment

                          • fast & furious
                            CBC Član
                            • 05.09.2007
                            • 37
                            • medjimurje, croatia

                            ne vjerujem bas amortizerima ala harley jer istina da harley tezak ali ima dva amortizera na straznjoj viljusci i nisu podobni za extremne voznje dok na supersportskim motociklima tu zadacu obavlja jedan sam i nemaju mogucnosti stelovanja dok na ovim sa supersportskih motocikala mozes stelat amortizer u oba smjera i jos su opruge tvrdje i jache a van spominje da je ductchmanov seven udoban i mekan bas suprotno od onoga kakav zelim da bude moj seven. da jeste, to je cijena sa oprugama.

                            Comment

                            • Dutchman
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 741
                              • Vracar centar sveta

                              @piperski

                              moj diff je sa 2101 1200ccm

                              @ ostali

                              vezano za amort ako ocete pravu stvar nadjite Sashs hydropneumatic part no. 110713

                              ako se nevaram postoji uvoznik za sash kod nas ... to koristi estfild kao i oprugu unutrashnjeg prechnika 50mm , duzine 180mm i jachine 100kg/10mm

                              sluchajno nashao podatak pa valjda ce vam koristiti ...

                              a druga stvar koja je moguce jako lako nabaviti su coiloveri za Yamaha ATV 14" su dugi tj idealno za bookchasis po knjizi shraf na shraf ...


                              e a sad mrachna pricha , ostavio sam danas auto na Mashincu u CIAH , i mogu vam reci da su extra smorili , viljushke nemoze pravljene mora od nekog auta , shasija ko je vario atest varioca , snimak vara , viljushke moze ali jednu da napravim i da poshaljem na ispitivanja i kad je pokidaju da donesem papir (to traje oko 2-3meseca jako su azurni) , koji chelik je korishcen (oznake i sve ostalo ) , zashto su ushke varene kako su varene trebalo je tako i tako ... bla bla bla ...

                              a sad paradox, shta je ovo jeste vi to pravili (pokazuje na unibol) , shto ste stavili ovo nema potrebe imate vec u 4 tachke veshanje to ne ide nigde (pokazuje na panarevu polugu) i josh par bisera ...

                              sutra idem po auto oko podne da vidim shta treba da izmenim i da li uopshte kod njih moze da se atestira ....

                              da ne zaboravim , da po nekom zakonu koji oni nemaju ili po vec nekim standardima koje opet nemaju da mi daju da prelistam , volan je prenisko , pedale su predaleko , nesme da se vozi u polulezecem stavu , roll bar mora da bude visok koliko je u kolima krov (kaze premeri neki mali auto pa vidi al nemoze fica ) , vozachevo mesto je preusko mora da ima mesta neznam zashto al i za to da premerim neki mali auto mi opet fica kaze nemojte ficu pa smo se setili pegle ona je josh manja ... sve u svemu da sam kupio preko i uvezao sve ovo bi preskochili a ovako me je*u kako stignu , da najniza tachka vozila mora da bude 18cm , i mora da vide prohodnost vozila , tj da li moze da predje prepreke sa tom visinom i medjuosovinskim rastojanjem ...

                              sve u svemu iznervirali me jako ... pre dve godine sam lepo pitao i odneo knjigu rekli su da moze a sad posle ulozenih mnogo para i vremena pochnu da seru ... birokratija , u svetu moze a kod nas ne , mora da smo mnooooogoo pametniji od sveta ...
                              Prevelika slika u potpisu!

                              Comment

                              • kobacbobac
                                CBC Senator
                                • 21.12.2006
                                • 229
                                • bg. sremcica

                                Shasija i upravljanje

                                pa sad netreba biti toliko siguran na porseu kareri gt 1 vesanje je vareno i to na istim mestima kao i rame za s7

                                neulazim u to dali profesionalnim ili neprofesionalnim aparatima a sigurno se radi o vrhunskoj opremi i variocima ...ali jedna druga stvar upada u oci a to je da se stvari postavljaju tako ili se ljudi javljaju sa stavom da jednostavno ako se nesto radi kod nas da to unapred nemoze da bude dobro i nemoze da bude kvalitetno kao da je nemoguce odraditi nesto i kod nas na korektan nacin

                                Comment

                                Working...
                                X