Karoserija i enterijer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Van
    CBC Senator XXL
    • 16.02.2007
    • 1425
    • Nbgd

    @ Sasha

    Nadam se da alfinim rukavcima kugle idu dole sa donje strane a gore sa gornje . Viljuske se prave , ali ako nisi voljan za takve akcije , mozes da uzmes neke gotove , lada npr. i skratis muke oko coilover-a . Auto ce ti verovatno izgledati kao i moj , malo razvucen iza sedista , da moze da stane menjac ( moj je razvucen zbog tipa vesanja ) .
    Sto se tice rasporeda masa , mislim da to i nije toliko presudno , koji procenea napred nazad , presudnija je cinjenica da tj auto nema nista teze od desetak kg preko visine od 60 cm . Taj auto se ne naginje . Bar ja nisam smeo da uletim u krivinu toliko brzo da bi oseti da se auto nagne u stranu .
    Treba mu letva volana koja stoji ispred prednjih tockova i isti takvi rukavci . Koliko ja znam ( a to nije mnogo ) alfi je letva ispod motora tj iza ose prednjih tockova .
    ...zivi , Franjo je ziv !!!

    Comment

    • Sasha
      CBC Senator XXL
      • 04.10.2004
      • 4126
      • Novi Sad

      Da, letva je iza ose prednjih tockova. Jel to problem?
      www.arcs.org.rs/forum

      Comment

      • starac vujadin
        CBC Senator XXL
        • 27.08.2005
        • 2617
        • Stari grad

        Kakva ce to budzevina da bude...

        Comment

        • Sasha
          CBC Senator XXL
          • 04.10.2004
          • 4126
          • Novi Sad

          Vrhunska budzevina
          www.arcs.org.rs/forum

          Comment

          • Van
            CBC Senator XXL
            • 16.02.2007
            • 1425
            • Nbgd

            Letva stoji ispred motora u nivou radilice ako ne i vise , ako je iza prednje ose onda motor ide preko nje , a tada dobijas visinu motora priblizno traktoru . Jel se krakovi gde se kace krajevi spona na rukavcima srafe ? Ne brini se ce da nabudzimo nesto
            ...zivi , Franjo je ziv !!!

            Comment

            • Optimista
              CBC Veteran
              • 22.09.2007
              • 171
              • Stapar

              A kakvo ce biti prednje vesanje?
              Ucackacete Alfina trouglasta ili ce da varis?

              Mozda bi vredelo probati sa Alfinim vesanjem napred, a i resio bi problem atesta!
              All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.

              Comment

              • Sasha
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 4126
                • Novi Sad

                @Van
                Uslikacu prednje vesanje pa cu postaviti

                @Optimista
                Mislio sam Alfina trouglasta.
                www.arcs.org.rs/forum

                Comment

                • Optimista
                  CBC Veteran
                  • 22.09.2007
                  • 171
                  • Stapar

                  Bravo, pozdravljam ideju!

                  Mislim da je to ovo na slici, mozda vam pomogne.
                  All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.

                  Comment

                  • JaMaL
                    CBC Senator XXL
                    • 14.04.2007
                    • 448
                    • JaMaL

                    citam ovo i ne verujem... 5+ za entuzijazam...

                    par saveta...

                    prednje vesanje sa alfe je veoma dobro resenje... bez torzija razume se... mada bi u ovom slucaju torzije dale izuzetnu cvrstinu tako laganoj sasiji... i dosta su progresivnije od opruga... ne znam... mozda bi bilo zanimljivo probati iseci i most torzija i staviti coilovere pa stelovati po potrebi...

                    sto se rasporeda tezine tice... v6 napred bi resio problem... mada to bi povecalo celokupnu tezinu i malo narusilo poentu lagane cevaste sasije... dakle TS je najbolje resenje... posto se turbo ne moze nabaviti skoro nikako motor... ali to bi bilo zabavno...

                    sto se same sasije tice... cini mi se da ce pozadi biti malo sira svuda nego sto je zamisljeno za s7... ako bi se odustalo od potpunog pracenja dizajna... i da se ide na ferari tehniku iz 80-ih... klinasti oblik sasije... siroka nazad... uzha napred... mada to bi unistilo geometriju vesanja... ne znam... ozbiljne racunice su potrebne za ovo... jer ja vidim 2 ishoda cele price... savrseni raspored tezine sa v6 ali malo veca tezina cele sasije zbog motora, ojacanja, dediona, nosaca vesanja... itd... sto bi bilo nezgodno za kontrolisanje... dobio bi olaksani 75 sa nizim tezistem...

                    ili ts verzija koja bi verovatno bila preteska pozadi... sto bi znacilo pomerati sedista napred i samim tim gubljenje osecaja s7 u voznji...

                    kako god da se opredelis... bice zanimljivo...

                    nesto ovako mozda... toyota 1.6 turbo motor... dakle ts bi lego savrseno...

                    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SDUv7kDfqto&feature=related[/youtube]

                    Comment

                    • Optimista
                      CBC Veteran
                      • 22.09.2007
                      • 171
                      • Stapar

                      @JaMaL

                      Sta god da ispadne tesko da ce biti lose!
                      A sa druge strane iz ovog projekta mogu da se rode luuuude ideje za neki novi kit!
                      Sta vise od toga covek da pozeli!
                      All men dream: but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it is vanity; but the dreamers of the day are dangerous men, for they act their dream with open eyes, to make it possible.

                      Comment

                      • Van
                        CBC Senator XXL
                        • 16.02.2007
                        • 1425
                        • Nbgd

                        Da li sedis 10 cm napred ili nazad ne menja stvar i dalje sedis 1.8 m iza prednjih tockova a zadnjica ti je na 30ak cm od zadnjih tockova . Modova shasije za s7 ima pitaj boga koliko , u svakom slucaju moze da se izvuce S7 oblik .
                        Prednja donja ramena mogu da se iskoriste , valjda mogu i gornja , ali i dalje su rukavci problem ... Trebaju da budu za letvu motiranu pre tockova , mozes da ih okrenes ali onda dobijas losu geometriju akermanovog ugla pri skretanju , drugim recima ode upravljivost u qrac
                        ...zivi , Franjo je ziv !!!

                        Comment

                        • starac vujadin
                          CBC Senator XXL
                          • 27.08.2005
                          • 2617
                          • Stari grad

                          Nece da valja to sa Alfinim delovima. Teziste ce biti poremeceno sa transaxlom, a uz to to su losi i kvarljivi menjaci. Verovatno da nesto moze da se napravi, ali to ce biti neki bastard koji se nece voziti kao Lotus

                          Turbo ne ide u Super 7 iz istih razloga kao sto ne ide u motocikle, a ni V motori.

                          Samo je R4 za onaj feeling koji S7 pruza.

                          Comment

                          • Van
                            CBC Senator XXL
                            • 16.02.2007
                            • 1425
                            • Nbgd

                            VEruj mi nema mnogo razlike u lezanju sa jednim ili dva coveka u S7 . E sada taj transaxle je laksi od suvozaca . Geometrija vesanja je najbitnija , a da li je 2-3 % teziste na prenjoj ili zadnjoj osovini , to nije toliko bitno . Auto i dalje ima nisko teziste i malu masu . Moj s7 , da ponovim , ima 620 kg , i ima ce verovatno 650 kg , sto je za jedan locost veoma tesko . Prosecno su oko 550 kg ... E sada 650 kg je tezina jednog fice npr , laksi auto od njega je verovatno smart , stari mini i peglica . I nijedan nema 2.0 l motor .
                            Svi znate kakav je zvrk suzuki swift gti sa svojih 110 ks , 1.3 , i 790 kg .
                            E onda vidite sta je ovo
                            ...zivi , Franjo je ziv !!!

                            Comment

                            • starac vujadin
                              CBC Senator XXL
                              • 27.08.2005
                              • 2617
                              • Stari grad

                              Bolje naci neku raspalu Giuliu, pa od nje praviti S7, ako neko bas hoce od Alfe to da pravi.

                              Comment

                              • Sasha
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 4126
                                • Novi Sad

                                Evo ga prednje vesanje
                                www.arcs.org.rs/forum

                                Comment

                                Working...
                                X