@ Sasha
Nadam se da alfinim rukavcima kugle idu dole sa donje strane a gore sa gornje . Viljuske se prave , ali ako nisi voljan za takve akcije , mozes da uzmes neke gotove , lada npr. i skratis muke oko coilover-a . Auto ce ti verovatno izgledati kao i moj , malo razvucen iza sedista , da moze da stane menjac ( moj je razvucen zbog tipa vesanja ) .
Sto se tice rasporeda masa , mislim da to i nije toliko presudno , koji procenea napred nazad , presudnija je cinjenica da tj auto nema nista teze od desetak kg preko visine od 60 cm . Taj auto se ne naginje . Bar ja nisam smeo da uletim u krivinu toliko brzo da bi oseti da se auto nagne u stranu .
Treba mu letva volana koja stoji ispred prednjih tockova i isti takvi rukavci . Koliko ja znam ( a to nije mnogo ) alfi je letva ispod motora tj iza ose prednjih tockova .
Nadam se da alfinim rukavcima kugle idu dole sa donje strane a gore sa gornje . Viljuske se prave , ali ako nisi voljan za takve akcije , mozes da uzmes neke gotove , lada npr. i skratis muke oko coilover-a . Auto ce ti verovatno izgledati kao i moj , malo razvucen iza sedista , da moze da stane menjac ( moj je razvucen zbog tipa vesanja ) .
Sto se tice rasporeda masa , mislim da to i nije toliko presudno , koji procenea napred nazad , presudnija je cinjenica da tj auto nema nista teze od desetak kg preko visine od 60 cm . Taj auto se ne naginje . Bar ja nisam smeo da uletim u krivinu toliko brzo da bi oseti da se auto nagne u stranu .
Treba mu letva volana koja stoji ispred prednjih tockova i isti takvi rukavci . Koliko ja znam ( a to nije mnogo ) alfi je letva ispod motora tj iza ose prednjih tockova .
Comment