Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tenzo RS
    CBC Senator XXL
    • 01.11.2004
    • 309
    • Krusevac
    • Saab 9-3 TiD

    #61
    @206
    ...uroseva slika je OK nacrtana, s tim sto je i on rekao da ona krivina na desnoj slici nije radijus (deo kruga) vec deo elipse...deo sa oznakom N i na prvoj i na drugoj slici je isti samo sto se ne vidi bas najbolje... tu su oba sica uradjena konusno pod uglom kao na ventilu...

    @BOOST
    ...jedino sto je sporno jeste mesto naleganja ventila na sic...je l je mesto naleganja na urosevoj skici odgovarajuce ili nije, jer ako nije onda ni ovo moje nije odradjeno kako treba ???

    @Uros
    ...kako ga primeti, svaka ti se dala...
    8 i 300...u firungu !!!

    trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #62
      Urose, vidim ja da i dalje postoji ugao od 45 stepeni koji ima nalegajuca povrsina, ona, koliko vidim (odnosno njena povrsina) nije dirana, sudeci po ovim Boostovim slikicama. Ono sto ne vidim, i ne razumem je sledece:

      Vidim da vise ne postoji onaj gornji zub (koji nije bio pod 45, vec recimo pod 30 stepeni), ali ne vidim da li je taj gornji zub jednostavno doveden u ravan sa nalegajucom povrsinom, i ima li uopste vise ikakav ugao izmedju nalegajuce povrsine i one iznad njega? Ili je zavrsen u vrlo blagom radijusu, sa "otvaranjem" prema gornjoj ivici?

      Donja strana - koliko vidim sa slika, tu vise nema ugla od 70 stepeni prema usisnom kanalu, vec je...otisao, da tako kazem, preko 90, znaci sic je siri prema usisnoj grani i levkasto se suzava prema kompresionom prostoru (odnosno nalegajucem delu sica), i kao posledica "zavrtanja" preko 90 stepeni, nastaje ovaj mali "zub" koji se kasnije isfrezuje i dovede u ravan sa usisnim kanalom? Gresim li negde?

      Znaci, ovako nesto:



      gde je crveno nalegajuca povrsina, ispod je kanal prema usisu sa radijusom "preko 90 stepeni" da ga tako nazovem, i sa isfrezovanim donjim delom - "port matched" sa usisnim kanalom, a sa gornje strane je gornji deo koji je pretpostavljam u ravni sa povrsinom naleganja, bez ikakve ivice ili sa blagim radijusom prema "spolja" kao na slici?

      Je li to to?

      Sta se desava sa ventilom, kako on izgleda u celoj prici?[/img]
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • tenzo RS
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2004
        • 309
        • Krusevac
        • Saab 9-3 TiD

        #63
        ...eee vidis...ti ovo posmatras kao klasican venturi tunel...ovde nema suzenja kanala... sic sa predventilskim prostorom izgleda kao bas-refleksna cev kod zvucnika...znaci ne pravi se venturi, vec se radi ovo cime se dobija venturi efekat ubrzanja smese...

        vidi pogledaj malo i ove slike
        http://saab.ath.cx/stcs/presho/Diverse/ ... all/NS/tt/
        8 i 300...u firungu !!!

        trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

        Comment

        • Black Knight
          CBC Senator XXL
          • 13.10.2004
          • 2020
          • Novi Beograd, kicblo

          #64
          206 mogu da ti uradim u Pro ENGINEER-u animaciju kako izgleda to sto oni hoce da ti pokazu...ali mi treba slika i dimenzije ...
          Injection is good,but I'd rather be blown!

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            #65
            Momci nadam se da razumete da ja iako razumem dosta od ovoga, ipak nisam niti masinac niti bas TOLIKO strucan da ukapiram kako gde i sta se radi, morate da mi crtate, *ebiga... Vidim ja da cu glavu pod ruku (ovo prilicno smesno zvuci, zar ne? ) pa pravac do Tenza, ili da cekam Boosta da skokne do Vrbasa pa da ga 'navatam da mi upre prstom i kaze "e to tako odradi"...

            Meni je otprilike jasno sta vi meni govorite, znaci ceo sic treba da ima otprilike oblik trubice sa onog mog u**** sa 4 leptira (trumpet, bellstack,...), ali na koji nacin bi to trebalo da prati radijus ventila, sta raditi sa ventilom, to i dalje ne kapiram bas najbolje. Cim se vratim kuci videcu da vam postavim slike glave pre i posle obrade, kao i ventila, da se otprilike vidi kako to izgleda i sta bi trebalo uraditi, pa RankoK moze i da uradi tu animaciju sto predlaze.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Uros Piperski
              CBC Senator XXL
              • 31.01.2005
              • 2978
              • Beograd

              #66
              Isti slucaj kod mene. I ja sam tako ukapirao, ali ne znam kako to da se izvede jer je radijus na ventilu veliki. Mada mislim da taj radijus treba da se smanji. Ja sam tako radio do sada. Evo jednog acad crteza:



              Sta mislite?


              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #67
                Sta napravi to Urose od ventila.
                Jer to za jelo
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #68
                  Lepa pecurka, kantarela

                  Sta ste se uzfrkisali
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Black Knight
                    CBC Senator XXL
                    • 13.10.2004
                    • 2020
                    • Novi Beograd, kicblo

                    #69
                    pa nemojte tako decko je bas lepo nacrtao klip! svaka cast!!!

                    Urose ne obracaj paznju na njih!!!
                    Injection is good,but I'd rather be blown!

                    Comment

                    • M-power
                      Moderator
                      • 10.01.2005
                      • 10060
                      • Bg; Banovo Brdo
                      • CorsaC, astra H,

                      #70
                      Cuti...tek ce da vidi sta ce da ga snadje na Fandju u temi DCOE
                      To date there has never been a faster car built for the public road and,
                      it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                      Comment

                      • Black Knight
                        CBC Senator XXL
                        • 13.10.2004
                        • 2020
                        • Novi Beograd, kicblo

                        #71
                        Injection is good,but I'd rather be blown!

                        Comment

                        • Uros Piperski
                          CBC Senator XXL
                          • 31.01.2005
                          • 2978
                          • Beograd

                          #72
                          Dosta bre, offtopicari...

                          Je l' valja taj ventil ili ne?


                          RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #73
                            Uroshe.. da se nedavimo previse, sutra cu da slikam noz za Mira Frezericu, da se vidi koji je profil u pitanju

                            Alat je konstruisao (crtao) sam Marklund, iz MC Expresa, njegove BUZZE si video u Ghostrideru , ona sa 650KS, bez "venturija" nebi moglo

                            Zadnji put sam pricao sa njim pre nego li sam radio moju glavu , tako da neznam , videcu i sa njim da li mozda ima nesto novo na pomolu
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              #74
                              Grrr, pa to si trebao da kazes jos pre tri strane. Mi ovde razvijamo teorije
                              Ok, noz ce nam reci kako treba da izgleda sic. A ventil?


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              • M-power
                                Moderator
                                • 10.01.2005
                                • 10060
                                • Bg; Banovo Brdo
                                • CorsaC, astra H,

                                #75
                                A sic ce da nam kaze kako treba da izgleda ventil
                                Dva put nista jednako nista....crva nije ni bilo
                                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                                Comment

                                Working...
                                X