Ma znam ja da ti je bilo jasno, ali mi nisi verovao
Idemo iz pocetka...
Collapse
X
-
Znas ono, dvaput meri...
...i onda pored ovako pametnih mojih opaski, ja pogresim za klipnjace
Znaci ko ne zna, klipnjace ne odgovaraju klipovima, te se moraju praviti nove...
Elem, nove se prave, valjda...A valvetrain za bregaste konacno stigao.
Nego, Boost, stize li kuci? Ako jesi, otrci do kuhinje pa vidi imas li nozeva u njoj koji bi mi se svideli
Comment
-
-
Na nagovor jednog uvazenog clana Foruma, trebalo bi da stavim i brizgaljke za uljno hladjenje klipova sa SAAB-a. Kazu da taj SAAB bas ima dobre stvari pa bi mi trebalo par tih brizgaljki
Znaci, brizgaljke za spricanje i hladjenje klipova uljem sa SAAB-a, nije vazno koji model/motor, koji god ih ima - ima li ko ideju gde bih to mogao da potrazim? Dobro, znam, otpadi, servisi...koji, konkretno, ima li ko kakvu preporuku, kontakt...?
Comment
-
-
065-295 9000 Cimni Darka
Ako uzimas polovne properi ih dobro prvo, negde gde steluju dizne za diesele, znas, nafta, pumpa itd
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Comment
-
-
Cekaj, kakva je razlika izmedju onih koje ti imas, vidjene vec na slikama i tih od saaba koje bi stavljao?To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Gde i na kojim slikama si to video uljne brizgaljke na mom motoru, M?
Po pravilu, takav atipican deo (citaj: ne narucuje se svaki dan, verovatno bi me gledali kao da sam sa kruske pao da trazim da mi naruce uljne prskalice u Veranu...) se ili dugo ceka, ili previse kosta, ili oboje, tako da mi je lakse skinuti sa SAAB-a, ili vec bilo odakle, a Darko ima vec jedan motor rasturen tako da ce biti lako skinuti ih. A da li pasuju ili ne i nije preterano bitno, ureze se navoj u uljnu magistralu, uvrnes brizgaljke unutra i teraj, ionako su sve manje vise iste, rade isti posao.
Comment
-
-
Ja sam prosto bio ubedjen da sam na slikama tvog bloka video prskalice odozdole. Izgleda da je to bio ipak neciji drugi blok, pa sam se prebacio sorry
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Obrati paznju na nereceno, da budes siguran
da kada klip dodje u DMT da donji deo klipa
nenalegne na brizgaljke !!!
Bolje da kazem odma nego posle sta moze da
bude problematicno
Ovde vidis gde je klip na B234 motoru zasecen
da bi se izbegao kontakt za brizgaljkom

Slika je izdajica, tako kazu, pa obrati paznju na ulivenu
chelichnu armaturu iznutar klipa, daje objasnjenje kako
taj klip trpi 600Ks i 700Nm
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Narafski
Mada zavisi koliko je magistrala nisko postavljena, ali cim postoji ne verujem da je bas TOLIKO nisko da klip zakaci brizgaljku, ionako je moj klip podosta plici nego ova SAAB-ova kljusina od 3 frtalja kile
a i celo klipa je najmanje 2x deblje nego kod mene - svejedno, provericu pre busenja.
Brizgaljka treba da prska otprilike pod uglom da se ciljaju rupe za cirkulaciju ulja u klipu, tako rekosmo?
Comment
-


Comment