Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #91
    Da li je jasno da moras da menjas siceve? Procitao si sve?
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • tenzo RS
      CBC Senator XXL
      • 01.11.2004
      • 309
      • Krusevac
      • Saab 9-3 TiD

      #92
      ...znaci razjasnismo misteriju... ...al ce da prsti karting... ...salim se...ali dugujes jednu voznju u 206 evo CB 05 na suvozackom sedistu naravno ( da mi ne bi posle za uzvrat trazio yuga )...


      Originally posted by 206
      Ok, kapiram. Ali zar skracivanjem (suzavanjem) nalegajuce povrsine ventila ne remetis odliv toplote sa njega, odnosno pogorsava se hladjenje ventila? Ili je to, jednostavno, "trade off" za dobitak?
      ...e ovde mozda moze da se jave problemcici... ...na mom motoru naleganje ventila je oko 1mm, kao na race motorima...i desava mi se sledeca stvar...vozim auto normalno po gradu duze vremena i kad ga zgazim negde na visim obrtajima...pr pr pr pr tak... ...ja prestanem...pa ponovo...onno samo malo u trecoj...pa ponovo onda slaze bez problema...
      ...moja pretpostavka je da zbog "davljenja" u gradu dolazi do skupljanja onog koksa o cemu se pricalo i onda dok on ne sagori ventili nece da dihtuju dobro...e sad ako je nesto drugo onda ok...ali sta ako je to?...
      8 i 300...u firungu !!!

      trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #93
        @BOOST

        Da, procitao sve, jasno zasto mora. Doduse nikad siceve nisam menjao, ne znam bas da li se kupuju kao standardan deo, ili od cega vec da ih uzmem/napravim. Imas neki predlog mozda?

        @Tenzo

        Daaaa, razjasnismo, makar do trenutka kad bude bilo vreme da se to odradi u praksi, onda cu opet da kukam

        Sto se tice naleganja...pojma nemam, znam da je ranija prica bila da je potrebno omoguciti sto veci odlov toplote preko sica da ne bi bilo svasta, a opet nemoguce je odraditi bog zna koliku nalegajucu povrsinu bez remecenja radijusa. Ali opet, pretpostavljam da i materijal novog sica tu igra neku ulogu, zato i pitam od cega uzeti (ili napraviti) nove siceve?
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #94
          Pricamo o usisnom ventilu , dakle usisnom i samo usisnom.
          Gorivo prska na njega i pomaze temperaturom ventila da se sto bolje ispari, vazdusna struja ga hladi. Usisni nikad problem samodetonacije ukoliko je sic korektno ubacen. (nema garancije ni za fabricke izvodbe nekada da je kakoo treba )
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • tenzo RS
            CBC Senator XXL
            • 01.11.2004
            • 309
            • Krusevac
            • Saab 9-3 TiD

            #95
            Originally posted by BOOST
            nema garancije ni za fabricke izvodbe nekada da je kakoo treba
            ...pa bi mu ti tu preporucio...ono...hmmm...radna temp +8%....sirenje 1.4%...a?
            ...razmisljao sam o tome puno...ali naplasio si me ti sa onim ako se ne uradi kako treba ima da bude show tako da... ...
            8 i 300...u firungu !!!

            trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #96
              Pa da, logicno, naravno, samo usis...khm Tupan.

              Na kraju, odakle maznuti korektan sic ili od cega ga napraviti?
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Black Knight
                CBC Senator XXL
                • 13.10.2004
                • 2020
                • Novi Beograd, kicblo

                #97
                nemoj da si previse strog prema sebi...polako...
                Injection is good,but I'd rather be blown!

                Comment

                • kilson
                  Moderator
                  • 09.10.2004
                  • 3216
                  • NoviBGD
                  • AR 75 GT

                  #98
                  Originally posted by 206
                  Na kraju, odakle maznuti korektan sic ili od cega ga napraviti?
                  Mislim da ce veci problem biti; "gde adekvatno ugraditi siceve" nego li "koje siceve"...

                  Originally posted by Boost
                  Sledeca stvar je da postiji jedan fabricki promasaj cesto kad je u pitanju serijska produkcija.
                  Neki ce prepoznati ovo sto cu sada pisati:
                  Sicevi ventila imaju jednu neobicnu zamku u sebi.
                  O ovome nisam pisao nigde javno, do sada, ovo je prvi put, i nadam se da me niko za ovo nece "obesiti" Smesko , radi se naime da serijski tolerancije u postavljanju siceva ventila su daleko iznad reda preciznog postavljanja.
                  Kad se radi sa ubacivanjem novih siceva , radi se naime da se glava motora zagreje, i da se MORA voditi racuna o faktoru sirenja aluminijumske glave. Naime rupa za koja je sediste sica ce se prosiriti za 1,4% .
                  Ukoliko se neradi korektno doci ce do greske, jedne osnovne gde ce dolaziti do skupljanja vrelih gasova izmedju sica i glave. dakle vec sa greskom od 0,01mm ce doci do "talozenja toplote" i dolazice do neizbeznog "ekseranja" (samodetonacija) usled povecane temperature siceva.
                  Tu se nalazi najveci neprijatelj tuninga i konstrukcije motora uopste.
                  Ovo ko cita nek mi veruje da su na ovome "pali" cak i renomirani tuneri u visokim klasam tuninga za extreme racing. Dakle, precizna obrada je zakon. Ukoliko se sic obradi korektno da legne u glavu tj. svoje sediste, resili ste veliki problem kad je u pitanju dizanje kompresije i procenta efektiviteta motora. daljnji dodatak u svemu je da se sicevi obrade u radius i na taj nacin se samim ubrzavanjem gasova na ventilu poboljsava i njegovo hladjenje.
                  Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #99
                    Hm, izgleda sam nasao onaj sajt odakle si vukao slike sa onog Suzukija i radijusa na sicevima, pa nesto gledam...

                    Moze li sinter celik da se koristi kao materijal za siceve?
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      Uh.. naprskani chelik za siceve? Hm.. malo krto a? Stres trpi ali temperaturne oscilacije? Zamor, zbog strukture ? Nesto nebi
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • 206
                        Admin od ispočetka :)
                        • 09.12.2004
                        • 9548
                        • Beograd
                        • 206

                        Hm, pa dobro, a sta bi onda? Sta da koristim, koji materijal?
                        The difference between men and boys is the price of their toys

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          21-4N
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            I ja tebi

                            Oznaka celika, pretpostavljam?
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Ok, zafaljujem

                                Evo, tek cisto onako, par slikica sa nekim dimenzijama siceva i ventila, i kako sve to otprilike izgleda, mozda neko i uoci sta pametno sto bi moglo da se ocerupa ili promeni:



                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X