Da li je jasno da moras da menjas siceve? Procitao si sve?
Idemo iz pocetka...
Collapse
X
-
...znaci razjasnismo misteriju......al ce da prsti karting...
...salim se...ali dugujes jednu voznju u 206 evo CB 05 na suvozackom sedistu naravno ( da mi ne bi posle za uzvrat trazio yuga )...
Originally posted by 206Ok, kapiram. Ali zar skracivanjem (suzavanjem) nalegajuce povrsine ventila ne remetis odliv toplote sa njega, odnosno pogorsava se hladjenje ventila? Ili je to, jednostavno, "trade off" za dobitak?...na mom motoru naleganje ventila je oko 1mm, kao na race motorima...i desava mi se sledeca stvar...vozim auto normalno po gradu duze vremena i kad ga zgazim negde na visim obrtajima...pr pr pr pr tak...
...ja prestanem...pa ponovo...onno samo malo u trecoj...pa ponovo onda slaze bez problema...
...moja pretpostavka je da zbog "davljenja" u gradu dolazi do skupljanja onog koksa o cemu se pricalo i onda dok on ne sagori ventili nece da dihtuju dobro...e sad ako je nesto drugo onda ok...ali sta ako je to?...
Comment
-
-
@BOOST
Da, procitao sve, jasno zasto mora.Doduse nikad siceve nisam menjao, ne znam bas da li se kupuju kao standardan deo, ili od cega vec da ih uzmem/napravim. Imas neki predlog mozda?
@Tenzo
Daaaa, razjasnismo, makar do trenutka kad bude bilo vreme da se to odradi u praksi, onda cu opet da kukam
Sto se tice naleganja...pojma nemam, znam da je ranija prica bila da je potrebno omoguciti sto veci odlov toplote preko sica da ne bi bilo svasta, a opet nemoguce je odraditi bog zna koliku nalegajucu povrsinu bez remecenja radijusa. Ali opet, pretpostavljam da i materijal novog sica tu igra neku ulogu, zato i pitam od cega uzeti (ili napraviti) nove siceve?
Comment
-
-
Pricamo o usisnom ventilu , dakle usisnom i samo usisnom.
Gorivo prska na njega i pomaze temperaturom ventila da se sto bolje ispari, vazdusna struja ga hladi. Usisni nikad problem samodetonacije ukoliko je sic korektno ubacen. (nema garancije ni za fabricke izvodbe nekada da je kakoo treba)
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Originally posted by BOOSTnema garancije ni za fabricke izvodbe nekada da je kakoo treba
...razmisljao sam o tome puno...ali naplasio si me ti sa onim ako se ne uradi kako treba ima da bude show tako da......
Comment
-
-
Originally posted by 206Na kraju, odakle maznuti korektan sic ili od cega ga napraviti?
Originally posted by BoostSledeca stvar je da postiji jedan fabricki promasaj cesto kad je u pitanju serijska produkcija.
Neki ce prepoznati ovo sto cu sada pisati:
Sicevi ventila imaju jednu neobicnu zamku u sebi.
O ovome nisam pisao nigde javno, do sada, ovo je prvi put, i nadam se da me niko za ovo nece "obesiti" Smesko , radi se naime da serijski tolerancije u postavljanju siceva ventila su daleko iznad reda preciznog postavljanja.
Kad se radi sa ubacivanjem novih siceva , radi se naime da se glava motora zagreje, i da se MORA voditi racuna o faktoru sirenja aluminijumske glave. Naime rupa za koja je sediste sica ce se prosiriti za 1,4% .
Ukoliko se neradi korektno doci ce do greske, jedne osnovne gde ce dolaziti do skupljanja vrelih gasova izmedju sica i glave. dakle vec sa greskom od 0,01mm ce doci do "talozenja toplote" i dolazice do neizbeznog "ekseranja" (samodetonacija) usled povecane temperature siceva.
Tu se nalazi najveci neprijatelj tuninga i konstrukcije motora uopste.
Ovo ko cita nek mi veruje da su na ovome "pali" cak i renomirani tuneri u visokim klasam tuninga za extreme racing. Dakle, precizna obrada je zakon. Ukoliko se sic obradi korektno da legne u glavu tj. svoje sediste, resili ste veliki problem kad je u pitanju dizanje kompresije i procenta efektiviteta motora. daljnji dodatak u svemu je da se sicevi obrade u radius i na taj nacin se samim ubrzavanjem gasova na ventilu poboljsava i njegovo hladjenje.
Comment
-
-
Comment
-
-
Uh.. naprskani chelik za siceve? Hm.. malo krto a? Stres trpi ali temperaturne oscilacije? Zamor, zbog strukture ? Nesto nebiAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
-
Comment
-
Comment