Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #31
    Pretpostavio sam da je to, kao i povecana povrsina usisnih ventila radi...boljeg u****
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      #32
      Usis imas manje vise dobro resen , neci biti problem sa usisnim ventilima, orijentisi se najvise na izduvne
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • tenzo RS
        CBC Senator XXL
        • 01.11.2004
        • 309
        • Krusevac
        • Saab 9-3 TiD

        #33
        ...a venturi???...na sicevima...
        8 i 300...u firungu !!!

        trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #34
          Nije jos stigao do toga
          Ako mu odma napisem sta da radi necu ga videti vise
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • tenzo RS
            CBC Senator XXL
            • 01.11.2004
            • 309
            • Krusevac
            • Saab 9-3 TiD

            #35
            ...nece taj covek ni nocas da spava...
            8 i 300...u firungu !!!

            trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #36
              Aaaaa neeene, uporna je ova mazga Ne begam ja nigde, sad kad i vi zagrizete u problematiku, IH!!!

              If at first you don't succeed...keep trying

              Elem, nabavio sam nesto tehnicke dokumentacije za ovaj motor, cim ih skeniram postavljam, da vidite otprilike o cemu se radi...
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #37
                Dobrojutro
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #38
                  Koje crno jutro... =]

                  Nego, bi li ti pomoglo sta od crteza siceva ventila da vidis sta bi otprilike i kako trebalo da se uradi?
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #39
                    daj da vidim koliko je rastojanje centar -centar ventila ..mada mislim da i bez toga ima mesta za vece al ajde..

                    Jasno ti je da siceve treba da menjas?
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #40
                      Ne, ipak mi nije jasno zasto da ih menjam...

                      U kom slucaju da ih menjam, ako stavljam ove vece ventile ili...?
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #41
                        Zbog vece volumetrije punjenja.

                        Venturi u sicu nemozes da odradis bez da stavljas novi sic pa onda na obradu.

                        Pitaj Tenza kako je on radio, mislim da je njemu lakse da objasni nego meni, nekako ovek iskomplikujem i jednostavne stvari

                        Treba noz za rotacioni frez koji se koristio na nekim MB diesel motorima nekad davno
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • tenzo RS
                          CBC Senator XXL
                          • 01.11.2004
                          • 309
                          • Krusevac
                          • Saab 9-3 TiD

                          #42
                          nekako ovek iskomplikujem i jednostavne stvari
                          ... ...no comment...

                          @206
                          BOOST =>
                          "...Posto je u pitanju potraznja vece vazdusne mase, da bi se dobio efekat, imas jednu caku, i to je obrada siceva ventila na MIRA FREZERICI, u RADIUS, tkz. venturi. Koriscen je efikasno da se poveca stepen volumetrickog punjenja cilindra na nacin da se ubrzaju gasovi pri ventilu, na diesel motorima od strane Mercedesa, pre nego li je dolo do turbinskih punjaca.
                          Finta je da povecas vazdusnu masu za oko 10-15% u cilindru u svim rezimima rada. Postoji kao sicevi na kompresorima za industriju gde se trazi veliki protok gasa sa velikim stepenom iskoriscenja.

                          Sicevi se vade i ubacuje se nova masa koja se obradjuje da prati obikom pecurku ventila sa gornje strane. To je nesto sto se primenjuje danas na svim pravim racer masinama. Karakter motora je posle obrade neprepoznatljiv. Jednostavo dobijas veci obrtni momenat, a odziv motora je sveden na minimalne vrednosti...

                          ...daje jedno uzvanredno poboljsanje homogeniteta smese, jer ubrzavanjem gasova se dobija smesa bez siromasnih tampon zona, te na taj nacin motor nije ni najmanje osetljiv na samodetonacije!!!"

                          POMOC =>

                          ...idi u neku boljeopremljenu masinsku radionicu i pitaj da l imaju MIRA frezericu ili neki drugi nacin za obradu siceva u radijus ( )...radijus treba da je isti kao na ventilu za koji se sic pravi a ugao na koji naleze ventil uradis kao i do sad sto je bilo...bar tako smo mi odradili...znaci...sicevi moraju da se menjaju a sto se materijala tice nisam kompetentan...moraces to sa gazdom...

                          ...a ako budes resio da menjas siceve onda ima jos jedna stvarcica ali o tome kasnije... ...za sad ovoliko...
                          8 i 300...u firungu !!!

                          trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #43
                            Dobro, otprilike mi je jasno. Gledao sam kako bi trebalo uraditi ventile (secenjem 3 ugla na njima), ima li to kakve veze s time?

                            Kako, konkretno, bi trebalo uraditi i ventile i siceve? Dosta bi pomogao neki poprecni presek ili mali crtez cisto da vidim o cemu mi pricamo uopste.
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • tenzo RS
                              CBC Senator XXL
                              • 01.11.2004
                              • 309
                              • Krusevac
                              • Saab 9-3 TiD

                              #44
                              Originally posted by 206
                              Dobro, otprilike mi je jasno. Gledao sam kako bi trebalo uraditi ventile (secenjem 3 ugla na njima), ima li to kakve veze s time?
                              ...xaxaxa...vidi se da si tamo imao posla sa mikisonom...
                              ...e tako...samo ne ide na tri ugla nego se tu lepo odradi radijus kao na ventilu...a naleganje ide pod uglom...
                              8 i 300...u firungu !!!

                              trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                              Comment

                              • kilson
                                Moderator
                                • 09.10.2004
                                • 3216
                                • NoviBGD
                                • AR 75 GT

                                #45
                                To je ova varijanta, ako se ne varam?
                                Sl:4 pre obrade Sl:5 posle obrade siceva

                                Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                                Comment

                                Working...
                                X