Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • tenzo RS
    CBC Senator XXL
    • 01.11.2004
    • 309
    • Krusevac
    • Saab 9-3 TiD

    #76
    ...e evo skica pa ko razume shvatice...

    Slika1 - primer ventila



    Slika2 - zatvoren ventil - naleganje



    Slika3 - otvoren ventil - venturi efekat




    ...crvenom bojom sam oznacio radijus i na svakoj slici taj radijus je isti bilo da je na sicu ili na ventilu...
    8 i 300...u firungu !!!

    trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

    Comment

    • tenzo RS
      CBC Senator XXL
      • 01.11.2004
      • 309
      • Krusevac
      • Saab 9-3 TiD

      #77
      ...dok ja ovo nacrta vi presli na karburatore...
      8 i 300...u firungu !!!

      trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

      Comment

      • Black Knight
        CBC Senator XXL
        • 13.10.2004
        • 2020
        • Novi Beograd, kicblo

        #78


        edit:
        p.s. izvini, mnogo je dobro nacrtano...ali brate u cemu si ovo crtao?
        pazi imas AutoCad,CorelDrow,ProEngineer...
        Injection is good,but I'd rather be blown!

        Comment

        • tenzo RS
          CBC Senator XXL
          • 01.11.2004
          • 309
          • Krusevac
          • Saab 9-3 TiD

          #79
          .......ma bre PhotoShop...

          ...skinuo crtez ventila, pobrisao sto ne treba, jedan layer, drugi layer, rotiraj, iskopiraj, namesti, premesti, gore, dole, ispisi slova...i eto ti skice...
          8 i 300...u firungu !!!

          trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

          Comment

          • Black Knight
            CBC Senator XXL
            • 13.10.2004
            • 2020
            • Novi Beograd, kicblo

            #80
            c c c

            Injection is good,but I'd rather be blown!

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #81
              Pazi, stani, vidi, cekaj...ovo dosta razjasnjava stvari oko ventila, to je onda OK, miiislim da shvatam... Znaci, sto se tice ventila, skines radijus sa njega, i copy/paste na sic ? Ne diras uglove naleganja i ostale ivice na ventilu?

              A sto se tice radijusa na sicu, kapiram sa slike sta i kako bi to trebalo da izgleda, mada to na Boostovoj slici bas i ne lici na to...Vidim onaj radijus prema usisnoj grani, to je otprilike OK, pa onda se vidi da postoji ivica pre nalegajuce povrsine, pa nalegajuca povrsina, pa onda u ravni sa njom je sic rasiren (obrusen) rekao bih ravno prema ivici kompresionog prostora...cini mi se kao da posle nalegajuce povrsine uopste nema radijusa, nego samo ravno...mozda i gresim

              Ajde cekamo sefa da nam uslika alat mozda i dobijem kakvu prosvetljenu ideju
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #82
                Trebalo bi malo skratiti nalegajucu povrsinu na ventilu (da bude 1.5mm sirine, recimo), i malo smanjiti radijus. Zavisi od ventila jer ima razlicitih. Kod vecine koju sam ja video posle nalegajuce povrsine odmah pocinje radijus koji se spaja sa stablom. Trebalo bi taj radijus smanjiti i povezati ga sa nalegajucom povrsinom jednom ravnom linijom. Bas kao sto je Tenzo nacrtao.


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206

                  #83
                  Ok, kapiram. Ali zar skracivanjem (suzavanjem) nalegajuce povrsine ventila ne remetis odliv toplote sa njega, odnosno pogorsava se hladjenje ventila? Ili je to, jednostavno, "trade off" za dobitak?
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #84
                    Vise nisam ni sam siguran. Smanjenjem povrsine se dobija bolje zaptivanje zbog veceg pritiska. Vek je manji jer manja povrsina moze pre da 'izgori'. Za odvodjenje toplote en znam, jer mozda i nije umanjeno zbog veceg pritiska i boljeg kontakta. A ugradnjom vecih ventila se povecava obim naleganja...


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #85
                      Originally posted by Uros Piperski
                      Evo kako sam ja to shvatio:


                      Je l' to, Boost?
                      Ovako, stigo sam pored svega danas da svratim ali, zaboravio fotoaparat

                      Imao sam samo mobilni sasobom i slika sa njim nije neka da se uzdise na nju ali ova skica odgovara uglu noza. Dakle u samom luku radijusa se nalazi jedan segment koji je prave linije i nije veci od 1 mm . Dakle svodi se na svega 1 mm naleganja.
                      Sicevi su novi i obradjivani jer ako se pogleda slika, jasno je da se od starog sica nemoze dobiti radijus jer fali materijala. Sicevi za ovakve svrhe su kvalitetniji iz razloga sto je povrsina naleganja manja te da nebi doslo do nabijanja materijala potreban je dobar kvalitet sica.
                      Sam ugao ventila neznaci nista, jer se vazdug krece linijom manjeg otpora i bude povucen venturi efektom radijalnog oblika sica te sam ugao na pecurke ventila nepredstavlja problem.
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #86
                        Sad je skoro sve jasno
                        Znaci oblik ventila prakticno nije bitan, i moze da se ide na najvece smanjenje radijusa radi smanjenja mase?


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #87
                          Evo malo sam se potrudio da prebacim iz mobila slike, rekoh da nisu kvalitetno ispale ali ipak se posle malo obrade vide konture noza





                          Izmedju 2 markirana bela polha je povrsina naleganja ventila :



                          Rekoh da nije neki kvalitet ali eto, obecah da ce niti slika pa sta je tu je
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • 206
                            Admin od ispočetka :)
                            • 09.12.2004
                            • 9548
                            • Beograd
                            • 206

                            #88
                            Evo vam par slikica (dosta losih doduse, ali otprilike se vidi na sta to sada lici) glave i ventila, moze se videti oblik sica, i nalegajuca povrsina i radijus ventila.




                            Dosta mi je jasno sta i kako se radi sa samim sicem, medjutim, ventil i DALJE misterija...da li diram ventil, pravim li isti radijus i na njemu, ili to uopste nije bitno, kao sto Uros rece???
                            The difference between men and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              #89
                              Nediraj ventil!!
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #90
                                HVALA! Konacno...

                                Rezime: ventil ostaje takav kakav je, NISTA se ne pipa. Noz sa radijusom na frezericu, pa udri po sicu. Pomoglo bi da imam tacne dimenzije noza da mogu da ga napravim, ali kad vec nema...moracemo da pogadjamo
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X