Idemo iz pocetka...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    Ne brini ti puno za mene, najmanje 200KS ce da izbaci 99,9%, samo je pitanje da li ce to izvuci sa ili bez airboxa

    Nego, ima li ko kakvu formulu, nacin, pravilo, bilo sta, po kojem se racuna potrebna zapremina ili protok airboxa? Koji podaci su potrebni za racunanje, koji parametri?

    Racunao sam ukupnu povrsinu u**** trubica od 4x42mm (5541mm2) i povrsinu u**** filtera od 100mm (7853mm2), tu ne verujem da je problem, jedino mi pada na pamet da je zapremina airboxa, kao bafera za vazduh, mala.

    Help?
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      Airbox - sto veci to bolji.
      Ali, povecanje sa 4 na 4 litara ce se osetiti i dati recimo poboljsanje od 20% necega.
      Dalje povecanje sa 8 na 16 litara se dati poboljsanje od mozda 5%.
      Razumes me? Sto veci to bolji (daje veliku rezervu svezeg vazduha) ali se ne isplati ici preterano veliko jer je manji dobitak kasnije.


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        Razumem, naravno. Problem je sto sam dosta ogranicen mestom, video si i sam da je sve tesno i nabijeno boze sacuvaj. Imam prostora da napravim malo veci airbox, ali svo povecanje zapremine ce biti u delu koji nije neposredno ispred trubica, nego ispod grane (ako se secas kakav je oblik airboxa...), tako da se plasim da ce opet u delu airboxa koji je izmedju trubica i prednjeg lima dolaziti do restrikcije...

        Cisto malo podsecanje, airbox namontiran izgleda ovako, obrati paznju na uzak prostor izmedju trubica i prednjeg zida airboxa do veznog lima:



        Sam airbox izgleda otprilike ovako, preko ovog proreza je namontiran perspeks, a ovaj deo za koji drzim ide ispod usisne grane, i on je jedini koji moze da se malo poveca:

        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • mirdza
          CBC Senator XXL
          • 14.03.2005
          • 2437
          • Katowice (PL) / Banja Luka
          • AGP / W126

          negdje sam procitao da zapremina airbox-a treba da bude jednaka 1/2 zapremine motora + usisnih kanala
          Zovem se Miroslav i pravim igračke.

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            To bi u mom slucaju bilo 1000ccm i usisni kanali...hm, grubo racunato oko 1500ccm sve sa usisnom granom 42mmx4x350mm i zapreminom usisnih kanala u glavi - sve ukupno oko 2500ccm. Ovaj koji imam sada je otprilike toliki ili mozda nesto malo veci, recimo da ima oko 3000ccm, mozda malo vise.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • *Egon*
              CBC Senator XXL
              • 31.12.2004
              • 1232
              • Beograd, Dorcol, N 44

              Kazi mi kakav ventilator koriste pri merenju, da nije tu problem ?
              Garaza
              1996 SAAB 900 NG Cabrio

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                Ne, ne, jedini problem koji ventilator moze da napravi, odnosno ako nema dovoljan kapacitet ili ako uopste nije ukopcan, je da se motor pregreje i da u****va BAS prevruc vazduh, nikako nece prouzrokovati da motor ostaje bez vazduha.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • 206
                  Admin od ispočetka :)
                  • 09.12.2004
                  • 9548
                  • Beograd
                  • 206



                  Ovaj...zove me sad Hrvoje, momak koji radi auto...Skinuo je poklopac sa airboxa, i kaze da auto sad vuce NENORMALNO vise vazduha, tako da sve mape koje je radio poslednja 2 dana mora maltene raditi iz pocetka

                  Ups... Sorry, Hic, nije namerno
                  The difference between men and boys is the price of their toys

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    pa nek "priklopi" malo
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      Ajd' ti priklopi svoj kad znas da moze da izvuce jos

                      Nista, skinucemo airbox i filter i sve trice i kucine koje smetaju, i stavicemo ovo:



                      Cold Air Feed sa prednje maske, heat shield da makar malo zastitim usis od vrelog vazduha, i to je to. Ne svidja mi se da vozim bez airboxa, jer njegova glavna poenta i jeste bila da stiti od vreline pod haubom, ali ocigledno da sa njime ne ide.
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        LotusElise


                        ovde nema restrikcije
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • 206
                          Admin od ispočetka :)
                          • 09.12.2004
                          • 9548
                          • Beograd
                          • 206

                          Ima i to, ali ne znam imam li mesta pod haubom za to



                          Osim toga, kazu da taj airbox smanjuje nivo buke u**** - zasto bi iko zeleo namerno da smanji riku trubica na punom gasu, ja ne znam
                          The difference between men and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            Mogli ste bez obzira sto je atmo motor da ga odradite kao da je sa overloadom.
                            Sto se tiche mapiranja , nista nebi smetalo, postave se fixni parametri da nenavodi turbinu ali:

                            Dobila bi se opcija za korekciju paljenja prema MAP vrednostima

                            Dobila bi se opcija Boost before trotle

                            Dakle mogao bi posle da se igrash sa usisom kako zelis pre samog trotla jer bi uz pomoc jos jednog MAP senzora imao korekciju uvek ma sta da si izmenio.
                            Kompenzacija prema stanju filtera, temp , otpora vazduha idt.. dakle apsolutno svega.

                            Mozda jos nije kasno?

                            U tom sluchaju bi se islo prema VE tabli.
                            Pogledaj malo u Wizardu za overload
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • 206
                              Admin od ispočetka :)
                              • 09.12.2004
                              • 9548
                              • Beograd
                              • 206

                              Too late

                              Nema veze, video sam i sam sta je sve moguce uraditi, ali ovo je prvo "krstenje" i auta i motora, jasno mi je da necu uspeti da isprobam sve sto NIRA nudi. Cilj za ovu sesiju je izvuci 95% snage od motora, napraviti ga da radi OK u svim mogucim rezimima, da mogu kasnije sam da se igram sa finijim podesavanjima sistema, a kasnije mi nece biti problem da auto, eventualno ponovo odvezem na dyno kad odlucim da promenim nesto bitno, recimo da napravim mapu pomeranja paljenja za N2O.
                              The difference between men and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • BOOST
                                Founder - Admin od Začetka
                                • 29.09.2004
                                • 8726
                                • Gislaved//Sweden
                                • SAAB 9000 AERO R; SA

                                Pa, pazi, BOOSt solenoid je PWM signal, upravlja i sa tipm NOS?

                                Samo mu reci kad i koliko

                                Ima "jedan ludak" (znas onoga sto mapira Koeningsegg ) sa nekim SAABom 9-3 SS i tera ga na 850ks sa etanolom + 200KS NOS, sve sa NIRA i samo NIRA


                                Ajd nema veze , oprosteno ti je, btw: it´s neverr too late
                                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                                move your mind

                                Comment

                                Working...
                                X