nista nije neobichno...
gledajuci mazdu rx8 koja fabrichki ima kardan od kevlara,ali ga svi (taj fabricki )skidaju i menjaju za neki drugi,ako rade na povecanju snage.
chisto radi izdrzljivosti sam pitao
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
Karbonski kardan ce da izdrzi vece opterecenje nego aluminijumski ili celicni iste debljine, a MNOGO je laksi (samim tim manji su i gubici u transmisiji i veca snaga na tocku), vecom duzinom moze da se uradi iz jednog komada i time se eliminise centralni lezaj (opet, manje elemenata koji mogu da crknu i manja tezina), a i mnogo je otporniji na rezonantne vibracije nego metalni kardani.
A i da pukne, sve sto ce da se desi je da ce se razvezati u karbonska vlakna koja mogu malo da ociste donji deo auta, za razliku od metalnih koji mogu da budu itekako opasni ako puknu gde ne treba.
The difference between men and boys is the price of their toys
ok u medjuvremenu pronasao...
na mazdi rx8 menjaju taj fabrichki koji je iz vise delova i ubacuju opet karbonski koji je samo iz jednog dela...tako da imas pravo
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me." No ROTOR no MOTOR...
ne razumem sta si teo da kazes a i kave veze ima glava od 206 sa ovom pricom. ja sam samo pitao sta je sa traksn kontrolom tj da li ces ga stavljati...
Comment