Pa nije rekao da nece da ih plati
samo ti ponesi
M3 projekat
Collapse
X
-
Comment
-
-
nista nije neobichno...
gledajuci mazdu rx8 koja fabrichki ima kardan od kevlara,ali ga svi (taj fabricki )skidaju i menjaju za neki drugi,ako rade na povecanju snage.
chisto radi izdrzljivosti sam pitao"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Karbonski kardan ce da izdrzi vece opterecenje nego aluminijumski ili celicni iste debljine, a MNOGO je laksi (samim tim manji su i gubici u transmisiji i veca snaga na tocku), vecom duzinom moze da se uradi iz jednog komada i time se eliminise centralni lezaj (opet, manje elemenata koji mogu da crknu i manja tezina), a i mnogo je otporniji na rezonantne vibracije nego metalni kardani.
A i da pukne, sve sto ce da se desi je da ce se razvezati u karbonska vlakna koja mogu malo da ociste donji deo auta, za razliku od metalnih koji mogu da budu itekako opasni ako puknu gde ne treba.
Comment
-
-
ok u medjuvremenu pronasao...
na mazdi rx8 menjaju taj fabrichki koji je iz vise delova i ubacuju opet karbonski koji je samo iz jednog dela...tako da imas pravo
"I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

No ROTOR no MOTOR...
Comment
-
-
Comment
-
-
Pitam se u kolikoj meri ce to uticati na povecano opterecenje ostalih sklopova najvise menjaca + bi trebao imati jos vecih problema sa trakciom!To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Comment
-


Comment