HHO - znamo li nesto o tome ?

Collapse
This topic is closed.
X
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Probisvet
    CBC Senator XXL
    • 07.06.2005
    • 423
    • FRANCUSKA

    Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

    Ma neee sad upravo razmisljamo intezivnije jer su napali Libiju.
    Ima da budemo u redovima gore nego u Japanu

    Comment

    • joja
      CBC Član
      • 01.12.2010
      • 27
      • Zemun

      Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

      Originally posted by b_samardzic
      Originally posted by mvujanovic
      Šta je ovo ljudi tema umrla,nije moguće da nemamo više o čemu pisati,pa tek smo na početku!!!
      Izgleda naftni lobi zataskao slucaj. Likvidirao sve koji su eksperimentisali.

      Comment

      • silo
        CBC Član
        • 21.03.2011
        • 25
        • zemun

        Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

        Pre samo 8-9 godina kad sam rekao da cu ugraditi TNG .Prijateli, rodjaci, kumovi svi su me cutke gledali kao nisam bas u ''liniji''.E sad kad hocu da ugradim HHO moram cutati.Boim se zvace momke u belim mantilima.A ''tamo'' dok dokazem da nisam lud auto na vodu ce vec biti proslost.Jutros sam zvao drugara, da ga pitam ima li kod njega 316L u firmi.Najpre me pitao a sta ce ti to ,opet sam naseo i reko o cemu se rai ,grohotom mi se smejao. Znaci najbolje cutati i druziti se ovde sa vama.

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

          Ne bi to bio toliki problem kad bi bila bar neka odokativna metoda provere, ono taj auto se vozi toliko na to i to a od onda troši toliko tog i tog... Ovako su samo želje slušalaca.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • joja
            CBC Član
            • 01.12.2010
            • 27
            • Zemun

            Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

            Originally posted by painter
            Nije bas jednostavno odgovarati na neka pitanja na nevidjeno,hajde bar slikaj to sve u radu.Koliko volti pokazuje? Na alternatoru ce se vise grejati jer je manji pad napona,i bice veca struja,moraces mozda da smanjis KOH. 60*C je ok,babler bi trebao da ohladi paru.Ako ti treba veca struja pa ode preko 60*C a ne znas kako da ohladis elektrolit,javi se.Nije nista strasno sto se gas malo vraca kroz pogresno crevo ali ako je mnogo verovatno su tanka creva ili los polozaj prikljucaka (visina),pa se stvaraju vazdusni cepovi i zato struja oscilira.Nemoj nepovratni ventil na creva za vodu.
            Evo sve je najzad sklopljeno i u testirano. Efekat na smanjenje potrosnje cu meriti u narednom periodu, pa kada ih budem imao rezultate objavicu..pozz

            Comment

            • silo
              CBC Član
              • 21.03.2011
              • 25
              • zemun

              Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

              Evo da se i ja malo umesam.Od nedavno ova me tema poprilicno zaintrigrirala(HHO).Dajem sebi pravo na zakljucak ,zato sto sam procitao oko 80% vasih postova i pregledao bar 60% raznih snimaka.Nemozete danas napraviti celiju ,brzebolje uvaliti je u auto i meriti ucinak .Mora proci vreme da to sve nalegne.Motor to mora prihvatiti (smejte se kolkogod hocete MASINA IMA DUSU).Dva puta sam kupio auto,ide kao zmaj.Ne dugo svojom penzionerskom i gradskom voznjom sam ulenjio auto.Dzaba ga posle stiskati al on nece.Nije tesko zakljuciti da je ovde po pitanju prakticnosti PAINTER tatamata(bez uvrede svima ostalima),ali i on meri ucinak sa povecom spricom.Nego latiti se alata, napraviti celiju gurnuti je pod haubu a rezultati ce naici pa ma kakvi da su.Pa samo da cisti garez i to je nesto.Pitanje za PAINTERA. Procitao sam negde da u motor nesme uci vise od 3-5lpm.Kakvo je tvoje strucno misljenje?(Izvini ako vec negde ima odgovor aja ga nisam procitao)

              Comment

              • Probisvet
                CBC Senator XXL
                • 07.06.2005
                • 423
                • FRANCUSKA

                Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                Evo ja jos od prosle godine razmisljam kako da napravim taj generator, eto sad trazim odnosno sakupljam materijal za izgradnju. Malo sam u dilemi jer ima nekoliko verzija koje bi da iskoristim za jedan dizel i jedan benzinac.Materijal je sledeci inox traka debljine 0.4mm koja ovde gde radim nicim ne sluzi pa sam je "apcigovao" da se ne baci . To se isto desilo i sa nekim stubom za koji sam otkrio da je odprilike istog sastava kao i ova traka pa sam i njega prekrojio "da se ne baci" e sad ostali materijali su u toku razrade da bi sve bilo kako treba mora da se kroje rucno posto nema masina (a tako bi mi dobrodosle).
                Da pocnemoooo sve izpocetkaaaa...
                Prvo materijal koji da se ne baci
                Cevi i traka :

                Ovaj materijal sam kupio ali nije to sve ima tu jos neke sitnice da se nabave:


                Onda proces secenja materijala koji ce biti anoda i katoda:

                Sad kako ce to izgledati kad je jedna u drugoj:

                Izrada protiv povratka plamena od cevi za odvod kanalizacije precnika 32mm:




                Jedna od ideja za izradu generatora HHO u kome su odvojene anoda i katoda :



                Ovo bi bio ujedno i precistac koji bi bio prikljucen posle generatora:

                Ostali elementi slede kasnije kad napravim fotke

                Comment

                • Bata Chvale
                  Banovan
                  • 06.12.2010
                  • 61
                  • Herceg Novi

                  Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                  Znaci skinute su mi bukagije.odrobijao sam svoje.

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                    Dobrodošao nazad, pamet u glavu a guzu uza zid i sve će biti dobro

                    Usput kad već pišem (ne tebi nego svima), ovo će opasno da se komercijalizuje. Do sada je bilo Limundo, Kupindo i tako ti oglasi. Od sada se ide na sajam, vamo tamo, organizuje se servisna mreža itd....

                    Ova tema živi isključivo zbog Paintera, zato što je delio svoje znanje i zainteresovao i druge. Da li to radi, isplati li se ili ne na mušterijama je da dokazuju i to me ne zanima. Komercijale ovde nema i neće je biti, to me zanima.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • painter
                      Banovan
                      • 04.03.2010
                      • 738
                      • beograd,m.mostanica

                      Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                      Zdravo narode,nisam imao internet konekciju neko vreme...Pokusacu da svima odgovorim u jednom postu,sazeto:
                      Cijanid i aluminijum ne mogu komentarisati,nemam pojma o cemu se radi,mogu samo reci da mi se cini da je kondicioniranje vise pitanje vremena i cistoce nego bilo cega drugog.
                      Bela magla iz generatora moze biti i hladna magla nastala buckanjem elektrolita.
                      Ne vidim se u tome da ja objavim nacin izrade elektrolizera,ja stvari vidim generalizovano i zato dajem smernice,ali da ja kazem "uzmi taj lim i izbusi toliku rupu itd",to mi je kao da kazem "ja to znam najbolje a Ti to ne mozes bolje od toga".Osim toga,ako samo jednu stvar promenis (recimo polozaj rezervoara u odnosu na generator) neka pravila vise ne vaze,itd. Cilj mi je od pocetka da pokrenem sto vise ljudi,da probamo razlicite pristupe. I ja sam tek pocetnik u ovome,a ceo zivot se uci,nema kraja...Neka moja zapazanja se razlikuju od opste prihvacenih,pa bi to samo podelilo ljude na "pristalice" i protivnike"...Ok,razmislicu o tome da ipak nesto objavim precizirano.
                      U motor sme vise od 3 do 5 lpm,sto vise to bolje (100% ) ali sve ima svoje : preko 3lpm mora da se presteluje smesa i paljenje,ako je mnogo vise od 3lpm onda treba da se kontrolise ubrizgavanje prema broju obrtaja (kao i za 100% HHO),a za 100% treba i dodati ubrizgavanje vode ili vodene magle ili vodene pare,da razblazi malo,inace motor traje jako kratko (prema ispitivanjima iz mercedesa,od 10000km do 30000km). Sada prave drugacije motore,prilagodjene,pa trpe opterecenja(BMW i ostali vodonicni pogoni).
                      A potrosnja zavisi i od vere (namere) vozaca,ali ko to da razume,pre cu i ja dobiti onu belu kosulju.
                      Zastita od povratnog plamena od plasticne cefi fi 32mm nece raditi jer je celicna zica previse retka za tu namenu.Moras staviti celicnu vunu.Ali mnogo je bolje staviti akvarijumski kamen a jos bolje kamen za brusenje.Ne mora nista ako je babler dvostruki (kao onaj "U" oblika ili ako ima sigurnosni ventil.
                      Precistac gasa od filtera za vodu Ti ne treba osim ako imas mnogo LPM i hoces da varis s tim gasom.Usput,gde si kupio i posto?

                      Comment

                      • painter
                        Banovan
                        • 04.03.2010
                        • 738
                        • beograd,m.mostanica

                        Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                        Evo,ukapirao sam (otprilike) sta radi cijanid (wikipedia je cudo ) : pospesuje i ubrzava kondicioniranje. A aluminijum verovatno sluzi da neutralise neke stetne materije...Ipak,oprez! Expendable bi mozda mogao pomoci...
                        Nego,nisam (vise) pristalica besomucnog kondicioniranja,to se i samo odradi posle nekog vremena,cak i ako nije pod naponom,dovoljno je samo da ima elektrolita.

                        Comment

                        • mvujanovic
                          CBC Veteran
                          • 08.06.2010
                          • 102
                          • beograd

                          Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                          Evo nekih zapažanja: U babler umesto vode sipao sam benzin, kada sam zapalio brener, plamen je bio nekoliko puta veći nego kad HHO ide kroz vodu, međutim i sam HHO je oslabio, čini mi se da se kiseonik vezao za benzin i da sam dobio čist vodonik koji više nije tako eksplozivan.

                          Comment

                          • painter
                            Banovan
                            • 04.03.2010
                            • 738
                            • beograd,m.mostanica

                            Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                            Dobio si mesavinu gasova u kojoj je premalo kiseonika pa nije eksplozivna. To se radi za varenje da bi se smanjila temperatura HHO-u samo se HHO ne provlaci kroz benzin nego iznad benzina tako da je udeo benzina manji.Sada Ti i ne treba zastita od povratnog plamena.Cak i ako skines diznu i pripalis gas na crevu,nece se vratiti plamen,gorece na izlazu iz creva.Probaj to tako kako si napravio na kolima pa javi rezultate.

                            Comment

                            • mvujanovic
                              CBC Veteran
                              • 08.06.2010
                              • 102
                              • beograd

                              Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                              Da, sutra probavam na kolima, nego ako sam te dobro razumeo, za varenje puštam HHO kroz posudu u kojoj je benzin, ali ne da pravi mehuriće već da ide iznad benzina.

                              Comment

                              • painter
                                Banovan
                                • 04.03.2010
                                • 738
                                • beograd,m.mostanica

                                Re: HHO - znamo li nesto o tome ?

                                Pa da,ako ga pustis kroz benzin imaces previse benzina i ogroman a nedovoljno jak plamen.Probaj,to zavisi i od spoljasnje temperature,ako je neki minus mozda bi mu i prijalo da bucka kroz benzin. Ako Ti je babler uzak onda pusti da hho odozgo duva u povrsinu benzina a izlaz ili pored ili sa strane.Ako je babler sirok mozes pustiti da duva sa strane malo iznad povrsine benzina.Rusi su to radili sa kutijom 50x30 (otprilike)i oko 20 cm duzine,ona je polozena vodoravno na kant,krajevi zatvoreni,sa jedne strane pri vhu je ulaz HHO-a a na suprotnom kraju je izlaz.Cep za sipanje benzina je bilo gde odozgo.To je cuvena "liga" koja se prodavala pre dvadesetak godina...

                                Comment

                                Working...
                                X