SAVANA PROBLEM

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Valent Vudriga
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 2778
    • USA

    BRICK:
    povremeni kratak spoj na masu na nekom kablu od brizgaljke, ili zajednickom kablu za ceo red cilindara.
    kabl upravljan inace od ECU.
    Nije.

    recimo ostecena izolacija delimicno (temperatura, vlaga).
    Nove svjecice, kapa, ruka i kablovi.

    sve je ispravno elektricki osim sto motor radi na nacin da ne slusa komande ECU- povratna sprega upravljanja ne funkcionise.
    ???

    180k milja je nista posebno da bi se ocekivalo da se bilo sta pokvari mehanicki ako je auto iole normalno koriscen i odrzavan.
    Zar ti moras biti Brick svaki dan i svaki tren?"

    sa druge strane, VV skrtari na opisu stanja, kao da boli ako se napise koja rec vise o zapazanjima iz prve ruke..
    Moja zelja bi bila da ne dajem nikakav opis, samo mjerne podatke s instrumenata. Zasto bih zaskocio na osciloskop ako nisam iscrpio ni ono sto mi kaze skener.
    a i dalje je ostalo bez odgovora i nepoznato stanje varnice, tj svecica i rada istih kao i sistema paljenje.
    to sto treba 1 sata da se pridje svecicama kao stvar lose konstrukcije vozila ne menja potrebu da se sazan objektivno stanje tako vaznog elementa koji ucestvuje u procesu sagorevanja.
    Kao sto vec rekoh, novi dijelovi. Ne da ja vjerujem novim dijelovima, ili tudjoj instalaciji, ...............................cesto ne vjerujem ni samom sebi.

    mozda je varnica ok a mozda i nije, zasto da to ostane neproveren podatak.
    zasukati rukave i obaviti posao.
    ionako zamena svecica/ provera spada u redovno odrzavanje pa je normalno ocekivati da ta aktivnost nije mrska za obaviti.
    No comment.
    ja ne bih gubio vreme nagadjanjem, dok se ne proveri izmere svi radni parametri a u to spada i stanje varnice.
    Ja nisam predlozio nagadjanje, samo da se potpuno icrpi pristup skenerom.

    kao i stanje samog brizgaca 4. cilindra( i ostalih).
    Stanje cetvrtog ubrizgavaca i nije bas tako lako provjeriti. Nalaze se ispod plasticnog poklopca.

    Ovdje je poklopac skinut.


    Ti i Elwood bi me natjerali na 3-4 sata posla da bi se postiglo nesto za sto treba 15 minuta.






    _________________

    Comment

    • Valent Vudriga
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 2778
      • USA

      Elwood:ma gotovo je
      I nije bas.
      Cannon:Mozemo da tumacimo do mile volje a kako cemo da ustanovimo?
      Spoken like a true mechanic.

      Ako su ubrizgavaci u pitanju, koliko ubrazgavaca? Sto cemo reci vlasniku?
      Dali postoji mogucnost da VN napon doprinosi ponasanju motora? Dali je istovremeno zacepljen katalizator?

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        Vidim da nece niko,zasto trim druge sonde u dodavanju gasa pada iako sonda pokazuje siromasnu smesu,ako moze od 250-310,sve zajedno

        Comment

        • Valent Vudriga
          CBC Senator XXL
          • 02.04.2005
          • 2778
          • USA

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            moze li u voznji postici vece obrtaje motora i koliko?

            Comment

            • Valent Vudriga
              CBC Senator XXL
              • 02.04.2005
              • 2778
              • USA

              Ja nisam nikad isao na probnu voznju. Automatic se ubaci u brzinu, stisne se kocnica a zatim pedala gasa. Postigne se opterecenje motora. Nedostatak snage je bio prisutan.

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                Mogu li nam pomoci senzori detonacije,sta znace oni brojevi?

                Comment

                • Valent Vudriga
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 2778
                  • USA

                  Koji brojevi? Knock sensori nisu nigdje mjereni.

                  Comment


                  • na 275s se pritiska pedala gasa STFT B1 to prati povecanjem do 20%.To je obogacivanje smese pri ubrzavanju.B1 lambda povecava frekvenciju na vecim rpm.Na 293s pedala gasa je skroz podignuta i tu se vidi cut-off na trimu i banke 1 i banke 2.
                    STFT B1 je na idle uglavnom negativan sto moze da ukazuje da MAF blago preteruje u proceni protoka ali oba trima na banki 1 su u granicama +/- 5%.
                    profesore pitanje: moje znanje je da se STFT i LTFT sabiraju. STFT je "live" podatak,a LTFT se menja posle nekoliko sekundi.Na koji tacno nacin ECU izracunava LTFT?

                    Banka 2:Lambda sve vreme izvan opsega u lean polovini karakteristike.STFT zbog toga zakucan na +50% LTFT na +25% ali nikakvih promena nema i ja mislim da ta banka uopste ne dobija gorivo.Banka 1 koja je ispravna je vuce za sobom i zato kroz nju prolazi samo vazduh.Ako je detektovan veliki broj misfire na 4 cilindru koji je na toj banki 2 sta se desilo?8,6 i 2 cilindar takodje procenjen misfire ali manji broj.ECU je iskljucio injektore na celoj banki?Fuel trim podaci govore sasvim suprotno.

                    Comment

                    • TECA
                      CBC Senator XXL
                      • 14.10.2007
                      • 2355
                      • Oz

                      U trenutku oduzimanja gasa primecuje se neka aktivnost B2,ima li smisla posmatrati taj dogadjaj u kracem vremenskom intervalu?

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        Elwood:Ako je detektovan veliki broj misfire na 4 cilindru koji je na toj banki 2 sta se desilo?8,6 i 2 cilindar takodje procenjen misfire ali manji broj.ECU je iskljucio injektore na celoj banki?
                        S jedne strane imamo PO304 i PO300, parametri pokazuju dva trokirajuca cilindra. Dali je to sve? Kad bi imali samo jedan zacepljen ubrizgavac i "mrtav" cilindar, koliko bi trebao biti trim za tu stranu? Da vidimo sto kaze osciloskop.

                        Od kockica se radi mozaik.

                        Comment


                        • sredjena varijanta odgovora:
                          nemamo nacina da zatvorimo ventile na tom jednom cilindru bez injektora.To moze tek ova nova DOD tehnologija.

                          Sa grafika se vidi da su injektori na celoj banki 2 iskljuceni.

                          pristup1sa kiseonikom)
                          banka sa 4 cilindra
                          kada je jedan cilindar bez injektora na izduvu imamo 3 zapremine sa odredjenim jednakim procentom o2 i cetvrtu sa 20% o2 iz atmosferskog vazduha.
                          ako pretpostavimo da je pri sagorevanju 14,7 jedinica mase vazduha i 1 jedinice mase goriva koncentracija o2 u izduvu 2%
                          to znaci 3 zapremine gde je udeo kiseonika 2% i jedna zapremina gde je udeo kiseonika 20%
                          sve se sabira u isti izduvni kolektor
                          to dobijem da je u proseku udeo kiseonika 6.5%
                          to je 3.25 puta veci udeo kiseonika od onog koji lambda sonda meri u proseku.Ako je normalan radni opseg izmedju rich i lean 1% i 3% o2 to znaci da ce izbacivanjem iz igre jednog injektora sonda otici nekoliko puta izvan opsega u lean pravcu.
                          odgovor na pitanje:fuel trim bi trebao biti preko 100%.Na slici se vidi da je
                          STFT 50% i LTFT 25% pa pretpostavljam da je to zajedno 75% sto jos uvek (teoretski) nije dovoljno
                          profesore predajem rad na ocenu
                          ipak veliki problem sa ovim je sto afterburning efekat HC nije uzet u obzir

                          Comment

                          • nijebitno
                            CBC Senator XXL
                            • 14.03.2006
                            • 629
                            • Modrica

                            Nije mi jasno kako se ne detektuje missfire na sva 4 cilindra, zar onaj oscilogram ne pokazuje da sva 4 cilindra jedne strane skoro uopste ne rade izuzev cetvrtog koji kao nesto i ubrzava a bas za njega se i detektuje najveci broj missfire? Malo glupne taj ECU i jedini cilindar koji nesto radi on proglasava najgrdjim

                            Ja bih rekao da skoro uopste ne rade injektori na jednoj strani motora sem injektora 4 koji po nesto i ubrizga. A ne rade ili sto im ne valja zajednicki + i li masa, vec koji su tip oder distribucija goriva u tom railu ne valja (nizak pritisak ili zacepljen rail).

                            Ili ja malo glupnem
                            Difference between man and boys is the price of their toys

                            Comment

                            • TECA
                              CBC Senator XXL
                              • 14.10.2007
                              • 2355
                              • Oz

                              Ako nam nedostaje kolicina goriva za jedan injektor,ostala tri ce podeliti teret,33,3%

                              Comment

                              • Valent Vudriga
                                CBC Senator XXL
                                • 02.04.2005
                                • 2778
                                • USA


                                Od kockica se radi mozaik.[/quote]

                                Dali su svi razumjeli ovaj test???

                                Comment

                                Working...
                                X