Pojasni, ako ne trazim previse ?!
SAVANA PROBLEM
Collapse
X
-
Osciloskop automatski gasi iskru na cilindrima u roku od 5 sekundi i biljezi pad obrtaja po svakom cilindru. Kod cilindara koji doro rade pad obrtaja je veci. Cilindri koji ne rade iz bilo kojeg razloga nemaju pad obrtaja jer ne doprinose obrtni moment. Dakle 1,3,5 i 7 doprinose, dok su 2,4,6 i 8 "mrtvi".
Sva 4 ubrizgavaca su zacepljeni.
Comment
-
-
Originally posted by *IvanT*Na predhodnoj strani, na slici sa skenera vidimo da je "parna" strana (2-4-6-8 cilindar) u problemu i da se na svim tim cilindrima javio misfire. Lambda sa B2 je uvek u siromašnoj smeši.
Comment
-
-
Originally posted by low riderA ovako na loto nacin, Dizne ?
U potpisu,
Corava koka
p.s. super test, ja ga primitivno sprovodim skidajuci vn kablove sa svecica sukcesivno, slusanjem rada motora i gledanjem obrotmera (dok je radio)
p.s.s. kako se desilo da se zacepe bas 4 i to na istoj strani, boljka te vrste ubrizgavanja ili je nesto drugo po sredi ?
Comment
-
-
Kladiti se na odredjenu komponentu i pouzdano znati o istoj predstavlja veliku razliku.
p.s. super test, ja ga primitivno sprovodim skidajuci vn kablove sa svecica sukcesivno, slusanjem rada motora i gledanjem obrotmera (dok je radio)
p.s.s. kako se desilo da se zacepe bas 4 i to na istoj strani, boljka te vrste ubrizgavanja ili je nesto drugo po sredi ?
Comment
-
-
Elwood, prati podrobnije. Kad sam rekao da ECU iskljucuje ubrizgavace, nije receno da i Savana ECU radi isto.
Dobar posao. Problematicno je sto se istrcavas previse, no istovremeno i razumljivo za tvoju situaciju. Znamo da nisi "macji kasalj".
Usputno, prije zamjene ubrizgavaca O2 je bio nekih 12.5 % za obadvije strane motora. Nisam htio iznositi zato jer je naglasak bio na informacije koje mozemo dobiti od skenera. Kod vas malo tko ima tester ispusnih plinova.
Comment
-
-
nijebitno:
Nije mi jasno kako se ne detektuje missfire na sva 4 cilindra, zar onaj oscilogram ne pokazuje da sva 4 cilindra jedne strane skoro uopste ne rade izuzev cetvrtog koji kao nesto i ubrzava a bas za njega se i detektuje najveci broj missfire? Malo glupne taj ECU i jedini cilindar koji nesto radi on proglasava najgrdjim
Ja bih rekao da skoro uopste ne rade injektori na jednoj strani motora sem injektora 4 koji po nesto i ubrizga. A ne rade ili sto im ne valja zajednicki + i li masa, vec koji su tip oder distribucija goriva u tom railu ne valja (nizak pritisak ili zacepljen rail).
Ili ja malo glupnem
Comment
-
-
hvala profesore na ovoj lekciji
ja nemam toliko prakticnog iskustva pa moram da napravim cisto teoretsku simulaciju da bi odgovorio na pitanje a to ponekad moze da izgleda napadno,ali to je samo iskren odgovor.Ako se istrcim da objavim "rezultate" bez provere trudim se da ispravim u najkracem roku.
Koliko bude o2 na izduvu kada je sistem ispravan?
Comment
-
Comment