Originally posted by dranix
Ugradnja plina u hondu
Collapse
X
-
Da ne citiram sve ostalo, ti si moj idol
-
-
Ono gore je tačno kao i svugde na drugim mestima u Evropi, niko ne menja membrane već ceo isparivač. I ono dole je tačno jer takve gledam svaki dan kad dodju da traže pomoć oko nestabilnog rada ili velike potrošnje. Svi šrafovi popucaju ako hoćeš da ih odvrneš a za štelovanje ni jedan ne ide rukom, čak i klještima teško. Uglavnom naprave smešne face kad im iz kutije gde bacam delove dam par komada pa nek sastave jedanOriginally posted by TETAKMoj drug kaže da Italijani čak na tih 50000 jednostavno zamene ceo isparivač da se ne bi zezali sa zamenom membrana (čija zamena tamo košta samo nešto manje od novog isparivača).Inače ja znam tipa koji je bez problema vozio(ladu 1200)bez ikakvog servisa i svih 150000 km sa sistemom(domaći uredjaj Konjic) koji je već u startu bio polovan i sve je bilo u redu.Verovali ili ne! Kad bi čoveka pozanavali, verovali bi!
Comment
-
-
Firma je neka na M, video sam membrane i ove za Lovato su loše.Originally posted by dranixNego kad smo kod toga.Video sam na jednom site-u iz Bugarske da neko proizvodi mnogo vrsta setova za servis svih mogucih isparivaca. Znate li za to? Na jednom poljskom site-u ima ceo foto-strip kako se menjaju membrane na Lovato i kako izgleda Lovato set sa uputstvom... Pozdrav svima
Comment
-
-
Tvoj motor nije ispravan i zato se oseća veći gubitak snage nego što je uobičajeno. Gas jeste slabiji po energetskoj moći od benzina i svaki nedostak se odražava više nego na benzinu.Originally posted by Heinz
Smešu sam probao da štelujem više puta ali bez uspeha. Ne mogu se jednostavno povratiti performanse ako je gorivo slabije 25%, a jeste. Donja toplotna moć plina je 25% manja nego benzina.
Provozam se ponekad na benzin pa zato i osećam razliku
, za razliku od ljudi koji pređu po 10.000 km na gas a da i ne pokušaju malo da se voze na benzin. Možda su to ti koji "ne osećaju gubitak snage"
:
Cevi su dovoljnog poprečnog preseka da ni posle niza godina upotrebe nema smetnji za dovoljan protok gasa koliko treba motoru. Problem nastane ako se ne menja filter na vreme pa se nataloži prljavština u cevi jer nema više gde da stane u filteru. Što se tiče lupkanja ventila ono bi moglo da se čuje jedino kad se boca napuni više nego što treba, ako je to stalna pojava, dodji da sredim, plaćam putne troškoveNemam lično iskustvo a ni sa Dorom nisam popričao o tome, ali sam čuo od ljudi koji su imali prilike da vide kako izgleda bakarna cev posle recimo 2 godine vožnje. Kažu da su pune nečega čto liči recimo na kamenac, samo je dosta finije. Ljudi nisu mogli da veruju šta sve ispadne iz tih cevi ako se malo protresu
Naravno da im se zboga smanjio i poprečni presek. I za gumena creva sam čuo slične priče.
FYI - nije jedna, nego ima dve cevi, dovodna (za utakanje) i odvodna (ka motoru)
)
Comment
-
-
Fala, falaOriginally posted by TETAKDobro došao majstore! Nadamo se da više neće biti lutanja u sferi ugradnje i korišćenja gasa!
Biće ali tu smo mi da svetlimo
Comment
-
-
Pozdrav za Doru
Sta ti mislis o ugradnji gasa u auto sa turbom? Boostu se ne svidja, al on ima za gorivo
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Da li je ispravan ili ne moraću jednom definitivno da utrvdim, i to što pre, nadam se ovih dana. Premeriću kompresiju da vidim na čemu sam, pa ako je OK da tražim problem na drugom mestu.Originally posted by DoraTvoj motor nije ispravan i zato se oseća veći gubitak snage nego što je uobičajeno. Gas jeste slabiji po energetskoj moći od benzina i svaki nedostak se odražava više nego na benzinu.
Kod mene je izgleda sve obrnuto, tj, naopakoOriginally posted by DoraŠto se tiče lupkanja ventila ono bi moglo da se čuje jedino kad se boca napuni više nego što treba, ako je to stalna pojava, dodji da sredim, plaćam putne troškove
)
Čuje se stalno, osim kada je boca puna da vrha. Čim budem imao prilike svratiću u NS.
Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
-
Pa sad, diskutabilno pitanje, mislim to oko novacaOriginally posted by SaaboPozdrav za Doru
Sta ti mislis o ugradnji gasa u auto sa turbom? Boostu se ne svidja, al on ima za gorivo 
Meni je ćale uvek govorio da nikako ne razume kako mogu da pržim pare ispod nosa a kad se malo presaberem oko toga spržio sam makar dve kuće do sada. Isto tako ti je oko večite dileme gas, da ili ne. Negde to rešavaju zbog ekologije a negde zbog ekonomije. Da se vratim na temu, turbo, sekvencijalni gas ili ništa. Leti ko djavo, ko primeti razliku treba da polaže licencu bar za F1
Da budem pošten još nisam naišao na turbaša koji je hteo da ugradi gas a da je hteo da plati ono što treba. Probao sam auto sa spolja gde je ugradjen gas. Tako da je pat pozicija, oni hoće gas a ja neću da ugradim "običan" gas.
Danas sam zaprepastio jednog taksistu koji je došao po preporuci da ugradim gas. Kaže čovek sa vrata kad može i dodaje da ima plastičnu granu ali nećemo ugraditi sekvencijalno nego običan gas. Ne znam otkad mi zajedno ugradjujemo ali eto... Ja iz mesta dvesta odgovorim da onda nećemo da ugradjujemo. Čovek je blago
10 minuta me je ubedjivao da ja neću biti kriv ako se bilo šta desi. Normalno da neću biti kriv jer neću ni ugraditi
Isto važi i za turbo ko vozi turbo taj je to zato i kupio ako hoće da se voza na gas kako je i namislio onda neka odreši kesu. Ako hoće da se vozi penzionerski, koji će mu turbo
Comment
-
-
Zaboravio sam da napišem, potrošnjom sam u principu zadovoljan, kreće se za sada između 10.5 i 13l na 100km, zavisno od pumpe gde je gas natočen i uslova u kojima je voženo (grad ili otvoren put, puna kola ili prazna
). To se sa benzinom kretalo otprilike u granicama 8.5-11l, osim u zimskim uslovima u gradskoj vožnji. Mislim da je ipak OK za kola stara 19 godina, prešla zvanično 265.000 km, 1800 ccm. Prosek je na 2600 km 11.5l, a benzina je trošio 10.
Toyota Avensis 2.0 D-4D (2007)
Comment
-
-
To mi je skroz poznato, evo otkad mi je auto u ofsajdu (4 meseca) valjam se u paramaOriginally posted by DoraMeni je ćale uvek govorio da nikako ne razume kako mogu da pržim pare ispod nosa a kad se malo presaberem oko toga spržio sam makar dve kuće do sada.
A pre nisam imao ni za kiflu
Al se bar vozilo
Ja vise zbog ?drzave? i ekonomije (gde je ekonomija tu je i ekologija) Inace sam imao ugradjen gas u autoOriginally posted by DoraIsto tako ti je oko večite dileme gas, da ili ne. Negde to rešavaju zbog ekologije a negde zbog ekonomije.
Bio sam zadovoljan gasom al ne i ugradnjom
Taj samOriginally posted by DoraDa se vratim na temu, turbo, sekvencijalni gas ili ništa. Leti ko djavo, ko primeti razliku treba da polaže licencu bar za F1
A sta je sekvencijalni gas?
Originally posted by DoraDa budem pošten još nisam naišao na turbaša koji je hteo da ugradi gas a da je hteo da plati ono što treba. Probao sam auto sa spolja gde je ugradjen gas. Tako da je pat pozicija, oni hoće gas a ja neću da ugradim "običan" gas.
A koji red velicina je u pitanju 1xxx il 2xxx, ako je 2xxx onda otpada
A ?obican? gas je...znacu sta je, kad budem saznao sta je sekv.
Jos ne vozim turbo, al SAAB se blizi 130kw, pa 200 kw, pa 300 kw i ko zna dokleOriginally posted by DoraIsto važi i za turbo ko vozi turbo taj je to zato i kupio ako hoće da se voza na gas kako je i namislio onda neka odreši kesu. Ako hoće da se vozi penzionerski, koji će mu turbo
A sve dolazi sa godinama
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Saznao sam sta je sekvencijalni gas na http://www.autogas.org.yu video sam tvoj tekst
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
10xxOriginally posted by Dora]
A koji red velicina je u pitanju 1xxx il 2xxx, ako je 2xxx onda otpada
A ?obican? gas je...znacu sta je, kad budem saznao sta je sekv.:
Comment
-
-
Tako sam i mislio
A SAAB bas ima LH Jetronic, tako da je to i jedini siguran sistem
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
Comment