F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Kanadski milijarder kupuje Sauber?


    Lawrnce Stroll možda uskoro preuzima tim Formule 1…



    Kako prenosi motorsport.com iz Monce, kanadski milijarder će preuzeti tim iz Hinvila.
    Stroll poseduje stazu Mont-Tremblant u Kanadi, zatim predstavništvo Ferrarija u Quebecu i impresivnu kolekciju automobila koju čine neki od najskupljih automobila (275 GTB 4 i Ferrari P4).
    Tajkun modne industrije je takođe u procesu prodaje deonica u Micahel Kors, kroz njegovu privatnu firmu Sportswear holdings.
    On drži udeo od 5.7% u kompaniji i ovom odlukom, dobiće dosta novca koji će mu ostati da kupi tim Formule 1.
    Na Forbesovoj listi, 55-ogodišnji Stroll se kotira kao 816-ti najbogatiji čovek na svetu, sa bogatstvom od 2.3 milijarde dolara.
    Bernie Ecclestone je odbacio ranije ove godine glasine da Stroll kupuje F1 tim, ali izgleda da je ovaj dogovor sa Sauberom već sklopljen.
    Sauber se muči kroz sezonu 2014. i Gutierrez i Sutil nisu osvojili ni bod.






    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7614
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Ferrari: Trka za zaborav


      Italijanski tim je imao veoma slabu trku u Monci pred svojim navijačima.



      “Nakon dugog perioda bez bilo kakvih tehničkih problema na trkama, evo dogodilo se baš danas da zbog toga završimo trku ranije nego što je trebalo. Želeo bih da sam mogao da priredim drugačiju trku za naše navijače. U prvom stintu smo imali konkurentan tempo, ali kada se nađete u koloni automobila gde svi koriste DRS, preticanje postaje skoro nemoguće. Po izlasku iz boksa smo se našli na začelju kolone od četvrtog do osmog mesta i odlučili smo da pokušamo da se malo povučemo i čuvamo gume za kraj trke. Međutim, onda nam se dogodio problem sa ERS sistemom i imorao sam da odustanem. Svi u ekipi rade dan i noć i ovo nije bilo zasluženo. Ali situacija je takva kakva je i nastavićemo sa radom kako bi smo se što pre vratili na pobednički put”, izjavio je Alonso.

      “Znali smo da će ovaj vikend biti težak i na trci se to i potvrdilo. Balans je generalno bio dobar, ali nam je nedostajala brzina na pravcima. Čim bih se približio nekome ispred, odmah bih gubio prijanjanje i bolid je leteo na sve strane. Mislim da je ovo bio maksimum, ali nismo želeli ovakav ishod na domaćoj trci. Sada moramo da ražmišljamo o narednim trkama i radićemo non stop pošto bi karakteristike narednih staza trebale da odgovaraju našem bolidu”, rekao je Raikkonen.






      Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/ferrari-trka-za-zaborav
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Magnussen frustriran nakon jos jedne kazne


        Danac je drugu trku za redom dobio kaznu zbog preterane agresivnosti u svojoj vožnji.



        McLarenov vozač je pre dve nedelje dobio 20 sekundi kazne nakon duela sa Alonsom zbog čega je izgubio bodove, a sada je u Monci kažnjen nakon duela sa Bottasom, pa je u konačnom plasmanu sa šeste pao na desetu poziciju.

        „Frustrirajuće je što sam ponovo dobio kaznu. Razočaravajuće je to što sam na kraju trke završio sa samo jednim bodom. Da, ja se ne borim za šampionsku titulu, ali se i dalje borim za ključne bodove u šampionatu konstruktora, i da nije bilo kazne, ovo bi bio veoma važan uspeh. Imao sam odličan start i probio sam se na drugo mesto u prvoj krivini. Nakon toga sam očekivano padao u poretku. Bilo je lepo neko vreme biti u samom vrhu i šteta je što nisam uspeo da ostanem tamo. Ipak, znao sam da je to nerealno i da neće trajati zauvek“, rekao je Magnussen.






        Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/magnussen-frustriran-nakon-jos-jedne-kazne
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Glasine o buducnosti F1 protresle padok u Monzi


          Izgleda da glasine oko transfera vozača u 2015. više nisu jedine o kojima se priča.



          Bivši predsedavajući Williams Grupe Adam Parr je juče na svom twitteru napisao: „Ovo je poslednja sezona Formule 1 kakvu znamo. U 2015 će se takmičiti osam timova, a nekoliko ekipa će imati tri bolida.“

          Naravno, mnogi su se nakon ovoga zabrinuli i počeli da spekulišu koja bi to tri tima trebala da nestanu po završetku sezone.
          Jedan bi mogao da bude Caterham koji je nedavno prodat misterioznom Švajcarsko-Srednje Istočnom konzorcijumu.
          „Ekonomija Formule 1 je potpuno pogrešna. Svi imaju finansijskih problema osim Ferrarija, Red Bulla, Mercedesa i McLarena“, izjavio je jedan izvor iz Malezije za list Independent.
          Prema najnovijim glasinama, novi šef ekipe iz Leafielda Christian Albers je podneo ostavku zato što obećana finansijska sredstva novih vlasnika nisu legla na račun ekipe. Caterham je za to vreme izdao saopštenje u kome se navodi da Albers želi da provodi više vremena sa porodicom i da se zato povukao.
          Marussia takođe ima poteškoće, a to potvrđuje i izjava Maxa Chiltona koji je rekao da tim ponovo pokušava da proda njegovo mesto u timu kako bi se održao.
          Sa druge strane, Lotus za koji se pričalo da od sledeće godine prelazi na Mercedesove motore, navodno još uvek nije uplatio depozit na račun Nemačkog proizvođača.
          Sauber se takođe dosta muči, ali sada su se pojavile priče da će njih kupiti Lawrence Stroll Kanadski milijarder i zaljubljenik u auto moto sport.
          Šefovi timova su ovog vikenda imali i vanredni sastanak sa Bernijem Ecclestoneom što bi takođe moglo da bude povezano sa mogućim nestankom tri tima i uvođenjem trećeg bolida.






          Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/glasine-o-buducnosti-formule-1-protresle-padok-u-monci
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            "Crni oblak" nad Ferrarijem


            Da li se Ferrariju bliži kraj?


            Ono što je toliko očigledno u Ferrariju je javna rasprava izmedju Ferrarijevog predsednika Luce di Montezemola i njegovog potencijalnog zamenika, predsedavajućeg Fiata, Sergia Marchionnea.

            Tokom razočaravajućeg vikenda u Monzi, Luca di Montezemolo je negirao glasine koje su tvrdile da on napušta Maranello, kako bi postao šef italijanske avio-kompanije Alitalia.

            Medjutim, to je bio „prekidač“ da se javi i Marchionne, čija firma poseduje 90% Ferrarija.

            „To stvara iluziju da se nalazimo van svih pravila“, rekao je Mrchionne za Autosprint: „Ferrari je Fiatova filijala, ali važna je i izvesna nezavisnost proizvoda i marketinškog pozicioniranja.“

            „Ali ja, kao i mnogi drugi, smo u službi ove kompanije“, tvrdi Marchionne: „Kada kompanija menja svoje mišljenje, stvari se menjaju.“

            Izgleda da se sukob izmedju Montezemola i Marchionnea stvorio zbog loših performansi Ferrarija i očajne sezone u Formuli 1.

            „Što se tiče ekonomskih rezultata (u delu putničkih automobila), Luca je odradio sjajan posao, i ja mu čestitam na tome“, rekao je Marchionne: „Ali sportski menadžment je druga stvar.“

            „Ferrari je u Formuli 1 da bi pobedjivao. Ja sam godinama njihov fan, i teško mi je kada vidim Ferrari u ovoj situaciji – sa najboljim vozačima na svetu, inženjerima koji su stvarno dobri, a nismo osvojili titulu od 2008.“

            „Neophodno je da Ferrari predstavlja pobedu u F1, i to je nešto o čemu nema pregovora-to je apsolutno jasan cilj i mi ne možemo da prihvatimo ovu situaciju.“

            „Ne želim da nas vidim na sedmom ili dvanaestom mestu.“

            „Promena u Predsedništvu tima nije na mom dnevnom redu, ali svako može da bude zamenjen“, zaključio je Marchionne.








            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7615
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Gutierrez kaznjen


              Esteban kažnjen zbog incidenta sa Grosjeanom


              On je dobio kaznu od plus 20 sekundi zbog incidenta sa Romainom Grosjeanom.
              Sauberov vozač je zakačio svog rivala iz Lotusa prilikom kočenja za prvu šikanu dva kruga pre kraja trke u Italiji, pa je morao da ode na zamenu gume.

              Iako su sudije prihvatile Sauberovo opravdanje da je Gutierrez prošao gore zbog navedenog incidenta, ipak su odlučili da ga kazne, što znači da je pao na poziciju iz Caterhamovog Marcusa Ericssona.







              Preuzeto sa http://www.f1srbija.rs/index.php/f1-vesti-f1-news/9588-gutierrez-kaznjen
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Izjave nakon trke za VN Italije





                Izjave vozača Caterhama nakon trke za VN Italije

                Kamui Kobayashi: „Zadovoljan sam svojom trkom. Zavšili smo ispred Marussije, što je dobar rezultat za nas. Nova poboljšanja, koja smo predstavili u Belgiji, su radila veoma dobro i mi se definitivno poboljšavamo. Monca je jedinstvena staza, videćemo kakvi ćemo biti na ostalim stazama, ali ja sam zadovoljan ovim rezultatom, tim je naporno radio i odradio je odličan posao. Ovo je bio prilično dobar vikend.“

                Marcus Ericsson: „Nije bilo idealno to što sam startovao iz pitlanea zbog jučerašnje kazne, ali na kraju mislim da je ovo bila pristojna trka. Nisam napravio nijednu grešku i bio sam veoma konstantan kada su vremena po krugovima u pitanju. Nažalost, nismo imali tempo za bolju poziciju, ali osećam da sam dao sve od sebe. Sad moramo da nastavimo da naporno radimo kao i do sada i da se spremimo za prekookeanske trke.“




                Izjave vozača Lotusa nakon trke za VN Italije

                Romain Grosjean:"Imao sam očajan start i bio sam zadnji prilikom ulaska u prvu krivinu. Bio sam na tvrdim gumama tokom prvog sinta i to mi je otežalo posao da povratim neke pozicije. Nisam siguran šta se desilo sa Gutierrezom. On me je pretekao, ali je onda prilikom skretanja udario u mene. Moje prednje krilo je bilo tamo gde je on hteo da prodje pa smo se dotakli. Meni nije bila velika šteta, ali je on probušio gumu, što ga je dosta koštalo. Siguran sam da sledeće godine kad dodjemo na ovu stazu, nećemo imati toliko problema kao sad".

                Pastor Maldonado:"Imao sam dobar start i dobar prvi krug, a uspeo sam da pretkenem i oba Saubera. Posle toga sam pokušao da napadnem Toro Rosso, ali njihov bolid je bio prebrz za mene na pravcima. To je značilo da možemo da budemo mirni za bolide koji su iza nas, ali isto tako i da nećemo moći mnogo da napredujemo, jer su bolidi ispred nas dosta brži. Nije bilo lako danas, ali ipak dobro je što smo završili trku".




                Izjave vozača McLarena nakon trke za VN Italije

                Jenson Button: "Ovo nije bio rezultat koji sam jurio - ali bez obzira na sve bilo je zabavno. Šteta je što nismo imali trkački tempo koji smo želeli. Kada startujete peti i šesti ne želite samo da završite u bodovima, želite i malo više od toga. Da smo imali čistiju trku, mislim da bi bili ipak malo bolji - ali u saobraćaju je bilo lakše bolidima okolo da nas preteknu, nego mi da preteknemo njih. Imao sam neverovatnu borbu sa Checom. Ušli smo u Lesmo 1 jedan pored drugog što se ne dešava često. Šteta što nisam mogao da ga obiđem. Pokušao sam mnogo puta, ali je bio baš jak na kočenju i nisam mogao tu da ga dostignem jer sam imao blokadu kočnica napred i nazad, što me je ostavilo da se borim za poziciju na izlazu. Ali je bilo zaista na limitu. Bila je to super akcija točak uz točak. Nadam se da je bila i dobra zabava za gledaoce i na tribinama i na TV-u."

                Kevin Magnussen: "Odlično sam startovao. Došao sam do dugog mesta na prvoj kivini. Ali znao sam da ne mogu da zadržim tu poziciju i onda sam pao nazad. Očigledno, bilo je lepo biti na vrhu bar neko vreme i razočaravajuće što nismo mogli tu da ostanemo, ali kao što sam već rekao - znao sam da to neće potrajati. Na žalost iz ovog vikenda izvukao sam samo jedan bod. Ok, mi se ne borimo za šampionat, ali se i dalje borimo za značajne pozicije u šampionatu konstruktora i poeni koje smo izgubili danas mogli su nam biti od koristi. Frustriran sam što sam dobio još jednu kaznu, ali ćemo to analizirati da vidimo šta odatle možemo da naučimo. Videćemo da li možemo da uradimo sledeći put nešto dugačije."




                Izjave vozača Mercedesa nakon trke za VN Italije

                Lewis Hamilton: ”Prvo, bilo je odlično videti sa podijuma toliko navijača na tribinama. Hteo bih da se zahvalim svima na ogromnoj podršci koja mi je pružena sa tribina danas. Takodje, velike čestitke i timu koji nam je omogućio ove performance. Rekli smo da želimo prva dva mesta i to smo i dobili, i ovaj rezultat je važan za sve nas. Ipak, trka je bila prilično teška za mene. Procedura za start nije radila kako treba ni u formacijskom krugu, a potom ni na samom startu. Pokušao sam da startujem što je bolje moguće, jednostavno sam dao gas do daske i nadao se najboljem. Srećom, nisam izgubio mnogo mesta i uspeo sam veoma brzo da preteknem Magnussena, a potom sam imao odličnu borbu sa Massom. Kada sam sustigao Nica, nisam želeo da budem preblizu, jer znam da to utiče na gume i na aerodinamiku, a takodje i na motor, pa sam verovao da je najbolje napasti ga nakon zaustavljanja u boksu, kada su mi gume najsvežije, i tako sam i uradio. To je bilo odlično. Veoma sam zadovoljan pobedom, i osećam kao da mi se momentum vraća za naredne trke”.

                Nico Rosberg:
                ”Lewis je bio brži ovog vikenda tako da je zaslužio pobedu. Za mene je ovo bilo veoma razočaravajuće. Imao sam blokiranje prilikom kočenja u prvoj krivini i odlučio sam da nastavim pravo kako ne bih uništio gume. To me je koštalo vodjstva, ali on je bio brz i dok je bio iza mene, tako da sam morao da forsiram svaki krug. Ipak, ima i pozitvnih stvari, osvojio sam drugo mesto i izgubio sam samo 7 bodova u šampionatu, tako da nisam lose završio vikend. Takodje, novi najbolji rezultat za tim, jer nam je ovo prvi put da završavamo na prvom i drugom mestu još od Austrije. Srećan sam zbog svih ljudi koji rade u našem timu što su nam obezbedili ovaj odličan bolid. Danas smo bili najjači tim na ovoj jedinstvenoj stazi. Tifozi su kreirali jedinstvenu atmosferu na podijumu – bilo je sve prekriveno u crveno sve do kraja pravca. To je odlično videti. Sada se radujem Singapuru, jer mi se svidja staza i imam odlična sećanja na nju”.




                Izjave vozača Toro Rossa nakon trke za VN Italije

                Jean-Eric Vergne: "Još od početka vikenda naše peformanse nisu bile na nivou koji smo želeli. Iako je evidentno da smo radili veoma naporno, sesiju za sesijom, da poboljšamo prijanjanje bolida, morao sam da se borim tokom cele trke sa tim, što mi je dosta otežalo dan. Moraćemo sada pažljivo da analiziramo šta je krenulo naopako i nadam se da se vratimo jači za sledeću tku u Singapuru."

                Daniil Kvyat: "Razočaran sam kako se trka završila po mene. Imao sam kvar na kočnicama mislim, ali sam uspeo da se održim i da dođem do 11. pozicije. Šteta je kada date 100% i završite trku van poena, ali sam generalno zadovoljan svojom trkom. Startovanje sa kraja nije uvek lako, ali ja sam uspeo da preteknem neke bolide i da se pibližim završetku u poenima. Moraćemo sada da pogledamo šta se desilo sa bolidom, pre nego što odemo na sledeću tku u Singapur."




                Izjave vozača Red Bulla nakon trke za VN Italije

                Daniel Ricciardo: ”Strategija mi je pomogla dosta danas. Zadržao sam gume dovoljno kako bi mi dale prednost od nekoliko krugova pred kraj trke. Video sam kako ljudi ispred mene odlaze u boks i znao sam da je trka dobra za mene. Kada smo shvatili da nam tempo nije najbolji, odlučili smo da promenimo strategiju i da čuvamo gume kako bi nam se na kraju sve to vratilo – i isplatilo nam se. Mnogo sam se bolje osećao na tvrdim gumama nego na mekšim i uspeo sam da naporavim nekoliko dobrih preticanja na njima, što je zadržalo osmeh na mom licu. Start nije bio idealan. Ovde ima dosta da se vozi od starta do prve krivine, tako da to nije mesto gde želite da imate loš start, ali nakon što sam pustio kvačilo trakcija jednostavno nije postojala, pa ćemo morati da analiziramo to. Ipak, nismo se predali, smirili smo se i trku pretvorili u našu korist. Mislim da je peto mesto najbolje što smo mogli čak i da smo imali dobar start”.

                Sebastian Vettel: ”Mislim da je ovo bilo najviše što smo mogli danas. Tvrde gume jednostavno nismo uspeli da sačuvamo toliko dobro koliko smo se nadali. Cilj je da se vratimo na sam vrh, za sada je taj zaostatak preveliki, ali radimo na tome da se ponovo vratimo na sam vrh poretka. Imali smo dosta poteškoća ove godine, ali iz njih možemo samo da naučimo i da izadjemo jači. Što se strategije tiče, hteli smo da budemo ispred McLarena, tako da smo se odlučili za agresivan pristup i rani pit stop. Ipak, gume su počele ranije da otkazuju nego planirano, i mislim da je ovo najbolje što smo mogli danas”.




                Izjave vozača Williamsa nakon trke za VN Italije

                Felipe Massa: ”Bila je ovo odličan trka za mene tako da sam veoma srećan. Imao sam dobar start i pretekao sam Magnussena u pravo vreme. Morao sam dosta da se pomučim oko te pozicije ali sam uspeo da je održim. Nažalost, Mercedesi su bili prebrzi danas, tako da smo uradili sve što smo mogli da izvučemo najbolji rezultat. Podijum u Monzi je veoma poseban i bilo je odlično čuti fanove kako viču moje ime”.

                Valtteri Bottas: ”Imao sam par problema na startu i to je uticalo na celu moju trku. Kada su gume došle na operativnu temperaturu imao sam dosta toga da uradim. Bilo je zabavno preticati toliko ljudi i imali smo dosta dobar tempo danas. Kao tim, imali smo još bolji dan, jer smo pretekli Ferrari u šampionatu. Srećan sam što je Felipe osvojio svoj prvi podijum ove sezone, i nadam se da možemo uskoro zajedno da stojimo na podijumu”.




                Izjave vozača Saubera nakon trke za VN Italije

                Esteban Gutierrez: „Ovo je bila stvarno teška trka. Od početka sam se mučio da hard gume prorade. Odmah smo promenili strategiju i mislim da je to bila dobra odluka. Kada sam se vratio na stazu, odmah sam mogao da pretičem nekoliko bolida, ali to je bilo to. Izgubili smo dosta vremena zbog incidenta koji sam imao pri kraju trke. Sada, moram da gledam napred i da se skoncentrišem na naredne trke.“

                Adrian Sutil: „Ovo nije bila spektakularna trka za mene. Lako smo mogli da završimo trku sa jednim pit stopom. Generalno bili smo prespori danas, i zato nisam završio na boljoj poziciji od 15. Tim je dobro radio i nismo pravili greške. I dalje moramo da nastavimo sa poslom na bolidu kako bi poboljšali performanse. Ovo nije bila laka trka, ali smo je završili bez incidenata.“




                Izjave vozača Force Indije nakon trke za VN Italije

                Sergio Perez: ”Trka je bila veoma zabavna. Uvek smo se borili sa nekim i konstantno sam forsirao. Odlična trka i odlični bodovi za tim u šampionatu. Najvažniji deo trke je bila borba koju sam imao sa Buttonom, jer me je podsetila na dane iz McLarena. Znam da je on veoma čist vozač i da sa njim možete imati odlične i čiste borbe. Pred kraj trke znao sam da je Kevin dobio kaznu i nisam hteo da forsiram kako bih ga pretekao. To je značilo da mogu da se fokusiram na to da zadržim Jensona iza sebe”.

                Nico Hulkenberg: ”Ovo nije bila toliko teška trka za mene. Veći deo trke sam vozio sam i nisam imao nekih problema sa ostalim vozačima. To što nisam bio blizu nikog i što nisam mogao da koristim DRS je malo otežalo stavri za mene. Imao sam jako dobar start, pogotovo jer sam startovao na tvrdim gumama. Ipak, veoma brzo sam izgubio kontakt sa ljudima ispred sebe jer su bili na medijum gumama i nisam imao isti tempo kao oni. Bilo je teško zauzdati bolid, pogotovo zadnji deo. Imao sam malo preupravljanja i bilo je teško voziti tako. Veoma rano sam ušao u boks, jer tvrde gume jednostavno nisu bile dobre za tempo, a takodje smo videli dobru priliku da prestignemo neke ljude ranim pit stopom, mada smo i dalje imali dosta problema sa balansom bolida. Sada se okrećemo Singapuru i nadamo se da ćemo popraviti performance za tu stazu. Singapur je staza na kojoj svi uživamo. Sve oko te staze je odlično: staza, atmosfera, podešavanje bolide – sve”.




                Izjave vozača Marussije nakon trke za VN Italije

                Jules Bianchi: „Ovo je bila stvarno teška trka za nas, ali ja sam uradio sve što je tim tražio od mene i ništa više nije bilo moguće. Na kraju smo se mučili sa brzinom na pravcima i nismo mogli da napredujemo. Ceo tim zna koje oblasti treba da poboljšamo i svi naporno rade da izvuku maksimum iz bolida. Za sada, moramo da ostavimo razočaranje iza sebe i da gledamo napred ka Singapuru i stazi koja će mnogo više odgovarati našem bolidu.“

                Max Chilton: „Razočaravajuće prerani kraj trke za mene. Nažalost, to je bila moja greška, kočio sam malo prekasno i nisam mogao da zaobidjem krivinu. Udario sam u ‘kobasicu’ na krivini 4, što me je neočekivano lansiralo u vazduh i jako sam lupio o zemlju i završio u ogradi. To je bilo razočaravajuće jer samo što sam povratio poziciju od Grosjeana. Ispunila su nam se očekivanja ovog vikenda jer smo znali da će ovo biti teška staza za nas, i zato je ovo frustrirajuć dan za ceo tim. Nemam šta više da kažem osim da ovu trku treba da ostavimo iza sebe i da se nadamo boljem rezultatu u Singapuru.“




                Izjave vozača Ferrarija nakon trke za VN Italije

                Fernando Alonso: „Baterija mi nije radila nekoliko krugova i tada sam izgubio priključak sa grupom bolida ispred mene. U tom krugu auto se potpuno isključio kako bi sačuvao motor. Očigledno nismo zadovoljni rezultatom ispred naših fanova. Ovo je jedna stvar za tim, a jedna za fanove-nažalost danas im nismo dali nikakav rezultat. Juče nismo bili dovoljno brzi a danas smo se mučili na pozicijama osam, sedam, devet, kako god. Ovo nije bio naš cilj ali tako je stanje trenutno. Ne možemo ništa bolje da uradimo i žao mi je njih, ali hvala im na podršci koju su nam pružili. Ovo je bila teška sezona ali bez obzira na to, od četvrtka su nam davali maksimalnu podršku i navijali su za nas, osećamo ljubav koju imaju prema timu kako u dobrim tako i u lošim momentima, i nažalost mi im nismo odgovorili na tu podršku.“

                Kimi Raikkonen: „Znali smo da će ovo mesto biti teško za nas zbog dugačkih pravaca. Nadali smo se boljoj trci, kako zbog tima, tako i zbog fanova, ali nismo imali neke odredjene probleme i završili smo gde smo završili. Očekujem da budemo na malo boljim pozicijama u narednih nekoliko trka, pa se nadamo tome. Bilo je teško da se pretiče ovde. Možda bih - da nam je ostalo još par krugova - pretekao neke momke, ali onda bi oni bili u stanju da povrate pozicije na sledećem pravcu jer je takva staza. Balans je bio u redu, ali nismo imali prijanjanje i brzinu, pa je tako kako je. Mogli smo da se približimo nekim ljudima, ali kada nekoga pratite blizu izgubite downforce i bolid postane toliko nervozan da bude veoma teško obići ih. Kako god, brzina na pravcima nije bila onakva kakvu želimo i to je već samo po sebi teško. Pa kad ste blizu i pokušate da izvučete brzinu iz krivine, postane još nezgodnije. O tome se zapravo radi.“




                Izjava Pirellija nakon trke za VN Italije

                Paul Hembery: ”Tokom vikenda degradacija i potrošnja guma je bila veoma mala na obe komponente, čak i pored visokih ivičnjaka i velikih brzina koje smo videli ovde u Monzi. Videli smo da je tokom trke bilo vozača koji su išli i preko 360km/h i davali publici odličan šou. Takodje, tokom vikenda nije bilo grejninga, što je obično slučaj sa Monzom. Čestitam Lewisu na njegovoj drugoj pobedi u Monzi. Takodje, i na nižim pozicijama smo videli dosta akcije na svim delovima staze, i sve veštine koje nose ovi mladi vozači, nove generacije Formule 1.”








                Preuzeto sahttp://www.f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=107&t=7563&p=37882#p37882
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Cp6uH
                  CBC Senator XXL
                  • 22.09.2008
                  • 553
                  • Beograd
                  • Corolla TSn

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ako zanemarimo Gutiereza, Fetel je prvi promenio gume (tvrda smesa-kao i mnogi timovi ) i imao je itekako ludu srecu (kao i Perez) da sa istim zavrse trku. Jer kao sto svi znamo...kad Pirelijeve gume krecu da "otkazuju", tu se vise nista ne moze uciniti.
                    I sve cestitke Kvjatu...odradio je odlican posao. Samo reci hvale. Sa 21. na 11. poziciju.... a malo je falilo da zavrsi i na 10-oj. Imao je takodje i mnogo, mnogo, mnoooogo srece u poslednjem krugu. "Ovaj" gore ga je pogledao.

                    Mnogo muke sa Pireli gumama.
                    Kada bi se Bridzston vratio u F1...
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Wolff odbacuje paranoidne teorije zavere


                      Gde ima dima ne mora da znači da uvek ima i vatre ili...


                      Ljudi traže objašnjenje za Hamiltonovo lako obilaženje svog timskog kolege u Monci.

                      Kada je Hamilton obišao lidera šampionata Rosberga da bi pobedio u nedelju, nisu svi mislili da je to bilo tako slučajno.

                      F1 legenda ser Jackie Stweart je jedan od tih teoretičara zavere.

                      "Pomislio sam - šta se sad ovde događa?" izjavio je trostriki šampion, misleći na momenat kada je Rosberg produžio pravo u Retifilju, i prepustivši Hamiltonu vođstvo i ne ugrozivši ga polse.

                      "Mogao je makar da se potrudi da izađe na ćošku ali nije" kaže Stweart.

                      To povezuje još tačaka koje su vezane za kontakt Mercedesovih vozača dve nedelje ranije kad aje Rosberg bio interno kažnjen od strane nemačkog tima.

                      Da li je "namerna slučajnost" poklon pobeda Hamiltonu u Monci deo Rosbergove kazne, kada je vodeći u šampionatu sada izgubio nekoliko poena vođstva, usred veoma kontroverznih okolnosti?

                      "Nije da sada mi mutimo nešto ili tako neke stvari. Nema razloga da uradim takvu stvar namerno" insistira Rosberg.

                      Šef tima Toto Wolff negira bilo kakvu zaveru, uključujući tvrdnju da je Rosbergova "greška" koincidencija sa njegovim ironičnim osmehom koji se video na tv ekranima.

                      "Ko god se upecao na to i pokušava da to interpretira kao takvu sliku mora da je sišao sa uma" kaže austrijanac.

                      "Pre svega to i nije bilo uživo. Nije ni bilo sinhronizovano sa slikom (postoje i odloženi snimci koji se puštaju kasnije kao Replay npr kada je neki zanimljiv događaj prim.prev.)".

                      Na optužbe da su Mercedes i Rosberg orkestrirali "grešku" da bi makar vratili neki poen Hamiltonu koji je izgubio, Wolff insistira:"Samo um paranoika može da smisli takvu ideju."

                      "Mislim da je bilo dosta pritiska na Nica jer je Lewis bio baš brz juče i mogli ste da vidite šta se desilo zapravo."

                      Neki više racionalni umovi, ipak, primećuju da je Rosberg napravio više od jednog prolaska kroz zonu izletanja u nedelju, a da je Hamilton takođe blokirao kočnice na istom mestu kasnije u trci.

                      "Te grške mogu da izgledaju malo čudno ali ja sam to uradio i na treninzima takođe" kaže Rosberg.

                      "Koji bi ja imao razlog da napravim takvu glupost? Jedina stvar koja je ljudima u glavi je Spa, ali Spa je bila greška za koju sam se izvinuo."

                      On kaže da je razlog zašto je otišao tako široko u zoni izletanja taj da je bolje da je izleteo nego da je zablokirao kočnice i pokušao da skrene jer bi time upropastio gume.

                      I takođe je rekao magazinu Auto Moto Und Sport:"Nisam bio baš 100% siguran u kočnice još od početka sezone."

                      Mercedes i problemi sa kočnicama

                      "Želeli smo da rešimo taj problem sa novim materjalima za kočione diskove, ali nakon onoga što se desilo sa Lewisom u Hokenhajmu to je sve zaustavljeno" kaže Rosberg.

                      A novine Bild citiraju njega da kaže sledeće:"Lewis se sve više i više približavao u retrovizorima a ja sam kočio sve kasnije i kasnije."

                      "Moja prva pomisao u trenutku greške je bila - S*anje!".

                      Hamilton je, u međuvremenu, vadio dušu Rosbergu kada se slomio pod njegovim pritiskom.

                      "To sam takođe uradio nekoliko trka ranije i izgleda da mu se nije dopalo tako da ću uraditi ponovo", kaže britanac.


                      Konačno, Hamilton odbacuje priče da je ponovo odbio timsko naređenje kada mu je njegov trkaćki inženjer u nedelju rekao da održava razmak između Rosberga i njega do kraja trke.

                      "Inženjeri žele da pobede isto koliko i mi ta ko da su me oni samo vodili prema onome što su mislili da je u redu", kaže šampion iz 2008.

                      "Ali na kraju dana, ja sam taj koji je tamona stazi i ja odlučujem, OK povućiću se i čuvaću gume ali možda bi bilo bolje da uradimo suprotno."

                      "Znao sam da ako ga pritisnem da će prilika samsa da se ukaže", kaže Hamilton.








                      Preuzeto sa http://www.f1srbija.rs/index.php/f1-vesti-f1-news/9592-wolff-odbacuje-paranoidne-teorije-zavere
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        VN Italije-Male statistike


                        Brojke koje mnogo toga pokazuju



                        Prošla je i ova legendarna trka za VN Italije, na još čuvenijoj stazi – Monzi. Neko se raduje, neko ne, ali sve u svemu, biće ovo trka za pamćenje i zaborav.

                        Lewis Hamilton će sigurno biti jedan od vozača koji će pamtiti ovu trku, ne samo po pobedi već i po načinu na koji je došao do nje.

                        Ali, da se ne bavimo „teorijama zavere“, i možemo reći da je ovo njegova 28. pobeda u karijeri i da se nakon Monze nalazi na 7. mestu liste vozača po broju pobeda. Ispred njega su Nigel Mansell sa 31. pobedom, Fernando Alonso sa 32, Sebastian Vettel sa 39, Ayrton Senna sa 41, Alain Prost sa 51 i legendarni sedmostruki svetski šampion, Michael Schumacher sa 91. pobedom.

                        VN Monze je Hamiltonu donela još jedan Hat trick ( pol pozicija, najbrži krug u trci i pobeda) u karijeri. Ovo je njegov 4. Hat trick u karijeri i na toj listi se nalazi na 16. poziciji.

                        Od aktuelnih vozača na gridu, ispred njega su Felipe Massa (15. pozicija – 4. Hat tricka), Fernando Alonso (11. pozicija – 5 Hat tricka) i Sebastian Vettel (5. pozicija – 8 Hat tricka).

                        Sa druge strane imamo tužnog i još uvek neodlučnog Fernanda Alonsa, kome će VN Italije 2014. ostati u veoma ružnom sećanjui želeće da je što pre zaboravi, jer je nakon 15 trka zaredom u poenima i 39 trka bez odustajanja, morao da odustane tokom VN Italije i ostane bez poena zbog problema sa njegovim F14 T bolidom.






                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=107&t=7563&p=37919#p37919
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Todt zabrinut za VN Rusije


                          Jean Todt privatno izrazio zabrinutost zbog održavanja VN Rusije


                          Kako navodi FIA insajder i blizak saveznik Jeana Todta, Ari Vatanen, predsednik FIA-e je veoma zabrinut zbog trke koja treba da se održi u Rusiji.

                          Medjutim, uprkos porastu tenzije izmedju zapada i Rusije, Jean Todt nije u mogućnosti da javno pokaže svoju zabrinutost, kaže Vatanen, niti može da traži da trka bude otkazana.

                          „Naravno, Jean zna moje mišljenje, pričali smo o tome“, kaže Vatanen: „Mislim da delimično deli moje mišljenje. Istina je da su mu ruke vezane. Ja mogu otvorenije i slobodnije da kažem neke stvari, za razliku od njega.“

                          „Ne kažem da se on slaže sa svime što ja kažem, ali on ima mnogo manje prostora za manevrisanje. On ne može da pravi velike poteze iz dana u dan. Jer bilo kakav potez može da dovede do toga da ljudi pričaju o tome, a onda da se proširi i dovede do neke akcije.“

                          Vatanen, koji se borio protiv Todta na predsedničkim izborima 2009. godine, sada blisko saradjuje sa Francuzom, jer je u medjuvremenu imenovan za predsednika komisije za zatvoreno drumsko trkanje.

                          Medjutim iskoristio je pažnju novinara da iskaže svoje mišljenje o pomenutom problemu i da stavi jasno do znanja da je on protiv odlaska u Rusiju jer je to loše po imidž sporta.

                          „To bi poslalo poruku o prihvatanju (takve situacije) ako odemo u Rusiju. To bi značilo da mi (F1) dopuštamo, efikasno, možda ne eksplicitno, ali da naše akcije odobravaju ono što se dešava jer se to koristi u propagandi.“

                          „Često se kaže da Formula 1 ne treba da meša politiku i sport, ali Ruski režim već meša politiku i sport na očigledan način, tako da moramo da odgovorimo na to. Na Berniju i vlasnicima je da otkažu trku“, rekao je Vatanen.







                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7618#p37929
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Albers napustio Caterham tokom vikenda u Monzi


                            Caterham je neposredno pre trke u Monci objavio da se Christijan Albers povukao sa čela tima i da njegovu poziciju preuzima Manfredi Ravetto.



                            “Tokom prethodnih nekoliko meseci sam se zalagao da preuzimanje Caterham F1 tima prođe što bezbolnije i da naši zaposleni, sponzori i novi investitori budu zadovoljni. Naporno sam radio na restruktuiranju tima koji je paralelno konstantno radio na unapređenjima za bolid. Mislim da smo kreirali bolje temelje za budućnost, a uspeli smo donekle i da ubrzamo bolid. Odluku o napuštanju tima donosim iz privatnih razloga pošto želim da provedem više vremena sa svojom porodicom. Želim ekipi Caterhama sve najbolje u budućnosti”, piše u saopštenju Christijana Albersa.





                            Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/albers-napustio-caterham-tokom-vikenda-u-monci
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Schumacher pušten na kućno lečenje


                              Michael Schumacher je otpušten iz bolnice u Švajcarskoj i proces rehabilitacije će nastaviti kod kuće.



                              Njegov portparol Sabine Kehm je danas potvrdila ovu informaciju, ali je dodala da to ne znači da se Schumacherovo stanje značajno poboljšalo.

                              „Od ovog momenta pa na dalje, Schumacherov oporavak će se nastaviti kod njegove kuće. S obzirom na ozbiljnost povreda, u proteklih nekoliko meseci je načinjen napredak. Ipak, pred njim je još uvek dug i težak put. Želimo da se zahvalimo kompletnom timu na CHUV klinici u Lausanneu koji je konstantno radio na Michaelovom oporavku. Tražimo da nastavite da poštujete privatnost porodice Schumacher, ali i da ne širite lažne glasine oko njegovog zdravstvenog stanja“, izjavila je Sabine Kehm.
                              Ona je takođe potvrdila da u Schumacherovom domu nije bilo neophodno raditi bilo kakve adaptacije koje su prilagođene njemu.





                              P.S. ne daj se legendo...uz tebe smo

                              Preuzeto sa Schumacher pušten na kućno lečenje
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Podijum nije poruka Ferrariju


                                Massa se ne ruga Ferrariju podijumom u Monci


                                Felipe Massa je VN Monce stratovao sa 4. pozicije ali je trku završio na trećem mestu iz vozača Mercedesa i to mu je prvi podijum od VN Španije 2013.

                                Zajedno sa Valtteri Bottasom, on je sa ove trke odneo 27 poen, što je njegovom timu pomoglo da „preskoči“ Ferrari u šampionatu konstruktora.

                                Medjutim, Brazilac tvrdi da ovaj podijum nije bila „skrivena“ poruka njegovom bivšem timu.

                                „Kao prvo, ovo nije poruka ni kome“, tvrdi Massa: „Vi kažete da sam ja bio 2. vozač, ja sam svo vreme pokušavao da budem 1. vozač.“

                                „Bez obzira u kojem timu sam bio, imao sam neka teška vremena, to je deo života, ponekad vam je teško, ali morate da idete napred i uvek da se borite , ali ovo nije potuka.“

                                „Mi se borimo protiv Ferrarija. To nije nikakva poruka. Mi moramo da uradimo sve što možemo da bi ostali ispred njih. Imao sam veliku ljubav prema Ferrariju, proveo sam neverovatno vreme tamo, ali sad sam u drugom timu.“

                                „Mi moramo da se borimo protiv svih, i odradili smo fantastičan posao (u Monci), pa se nalazimo na podijumu i to je samo poruka da smo konkurentni i da smo tu da se borimo.“








                                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7623
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X