F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Verstappen slupao nos bolida na demonstrativnoj voznji


    Novi vozač Toro Rossa imao je mali incident na probnoj vožnji u Roterdamu.



    Ovaj mladi Holanđanin koji ima samo 16 godina provozio je Red Bullov bolid RB7 koji je bio ofarban u bojama Toro Rossa na ulicama Roterdama. On je ovom prilikom rešio da zabavi publiku pa je tako prilikom "paljenja guma" zakačio ogradu i polomio prednji deo bolida.






    Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/verstappen-slupao-bolid-na-demonstrativnoj-voznji-video
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Button: Ako se ove godine penzionisem, to ce biti kraj


      Jenson Button suočava se sa mogućnošću da se naredne godine ne pojavi u šampionatu Formule 1.



      Ovaj Britanac se već 14 godina takmiči u najbržem cirkusu, ali kako navode pojedini mediji sve su manje šanse da će tu ostati i naredne godine jer je McLaren zainteresovan za usluge Fernanda Alonsa i Sebastiana Vettela.

      "Još nisam pričao sa timom oko mog produženja uguvora. Ako budem došao u situaciju da se penzionišem na kraju sezone to će bit kraj moje karijere. Osećam se da imam još puno toga da pružim i teško mi je da zamislim život bez Formule 1. Zbog toga to je neobična situacija za mene, ali imam razumavanja za tim." kazao je Jenson Button.






      Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/button-ako-se-ove-godine-penzionisem-to-ce-biti-kraj
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Smedley: Wiliams zeli da zadrzi svoju vozacku postavu


        Rob Smedley kazao je da njegov tima ima nameru da i naredne sezone zadrži Felipea Massu i Valtterija Bottasa.



        Massa je u tim iz Grova došao na početku sezone posle osam godina provedenih u Ferrariju, dok je Bottas uspeo da u svojoj drugoj sezoni zabeleži čak četiri podijuma, što je vratilo Williams na sam vrh u šampionatu.
        "Ja bih apsolutno voleo da vidim ove vozače i naredne sezone a to je i naš plan. Mislim da oni imaju dobar entuzijazam i iskustvo. Između njih postoji mali vozački konflikt ali obojica znaju da je tim na prvom mestu. Lepo je videti to što Valtteri puno uči od Felipea i on je veoma talentovan. Tako da ako ste mislili da mu fali iskutva on je sada u poziciji da taj nedostatak nadoknadi kroz talenat. Svima nama se dopada način na koji oni funkcionišu." kazao je Smedley.






        Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/smedley-williams-zeli-da-zadrzi-svoju-vozacku-postavu
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Mosley kritikuje Mercedes


          Bivši predsednik FIA-e kritikovao Mercedes



          Mercedes je pre nekoliko dana izdao saopštenje u kome navode da je Rosberg „priznao svoju krivicu“ za udes koji se desio u početnoj fazi trke za VN Belgije, i da su prema njemu preduzete „odgovarajuće disciplinske mere“.

          Bivši predsednik FIA-e, Max Mosley, smatra da je Rosberg trebalo da bude kažnjen za svoje postupke, ali da to nije trebalo da bude javno.

          „Mislim da je Mercedes postupio potpuno ispravno u vezi incidenta“, rekao je Mosley: „Ali, ako su odlučili da kazne Rosberga, to nisu trebali da objavljuju. To je kao da ga tim javno okrivljuje za incident. To nije baš u redu.“

          Mosley nije neko ko beži od javnih kontraverzi i upravo on se nalazio na čelu FIA-e tokom mnogih teških momenata u Formuli 1, uključujući i „Spygate“ aferu. Mnogi tvrde da bi sudije, pod njegovom kontrolom, istraživale Rosbergov incident, ali on se ne slaže sa tim i smatra da je to bio „trkački incident.“

          „Kako ja to vidim, a ja sam sada van sporta, veoma iskusni trkački direktor (Charlie Whiting) i sudije su odlučile da ne reaguju jer je to bio „trkački incident.“ Manje-više je tako. To je bio manji incident sa ozbiljnim posledicama. Ono štu su vozači uradili ili nisu rekli posle trke, to nije bitno. Tu FIA ne može da se meša.“

          „To je onda stvar tima. Mnoge stvari se rešavaju iza zatvorenih vrata. Neobično je to što je objavljeno. Lično, ja to ne bih uradio.“







          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7564
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            McLaren cilja red Bull


            McLaren cilja na Red Bull sa poboljšanjima od Singapura


            Tim iz Wokinga se muči od početka sezone i tek nedavno su iznenadili Force Indiju i preuzeli peto mesto u šampionatu konstruktora.

            Verovatni neće ni moći više da napreduju, jer se Williams nalazi ispred njih sa 45 poena prednosti, dok su Ferrari i Red Bull na 55 i 149 poena ispred, medjutim, oni veruju da će moći da se bore sa njima zbog unapredjenja koja stižu za VN Singapura.

            „Tačno je da je preuzimanje mesta od Force Indije bio kratkoročan cilj, ali to nije naša konačna ambicija“, tvrdi Eric Boullier: „Mogu slobodno da kažem da sam siguran da ćemo imati jači kraj sezone nego početak.“

            „Naš auto pristojno radi na stazama sa niskim nivoom downforcea, kao što su Spa i (nadamo se) Monza, ali od Singapura ćemo imati još jedan veliki paket poboljšanja za koji se nadam da će nam doneti sve ono što je do sada obećavao.“

            „Trebalo bi da imamo još nekoliko poboljšanja pre kraja sezone koja će nas udaljiti od Force Indije, ali nas i postaviti u borbu izmedju Ferrarija i Williamsa, a možda i Red Bulla.“

            „Ne znam da li ćemo imati još neki podijum do kraja sezone, ali ako idradimo posao kako bi trebalo, možda ćemo i imati.“








            Preuzeto sa
            http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7565
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Alonso koristi klauzulu da izadje iz ugovora sa Ferrarijem?


              Fernando Alonso mogao bi da uz pomoć klauzula okonča ugovor sa Ferrarijem.



              Iako je Marco Mattiacchi nekoliko puta ponovio da Kimi Raikkonen i Fernando Alonso ostaju u Ferrariju, tim iz Maranela neće da na VN Italije izda nikakvu zvaničnu informaciju što se tiče vozačke postave.

              "Mi nećemo izdati nikakvo zvanično saopštenje što se tiče vozačke postave, jer nemamo šta novo da vam saopštimo." kazao je šef tima za italijanske medije. On je dodao da Alonso i Raikkonen imaju važeće ugovore za narednu godinu.
              Tehnički to je tačno, ali kako navodi Auto Motor und Sport, stvari mogu lako da se izmenjaju. Prema nekim navodima Ferrarijev ugovor sa Fernandom Alonsom visi o veoma tankom koncu zbog pojedinih klauzula. Jedna od njih zahteva da Španac do 1. septembra može da ima maksimalni zaostatak od 25 poena za liderom šampionata, koji u ovom trenutku iznosi ravno 100 bodova.
              Sa druge strane britanski Telegraph navodi da je Ron Dennis zaboravio loš odnos sa Alonsom i da mu je ponudio ugovor vredan 32 miliona dolara.







              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/alonso-koristi-klauzulu-da-izade-iz-ugovora-sa-ferrarijem
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Vozaci i FIA zahtevali izmene na Parabolici


                Charlie Whiting opravdao je izmene koje su načinjene na Parabolici.



                U obraćanju medijima pre VN Italije, tehnički direktor FIA-e izneo je svoje mišljenje o promenama koje su načinjene na čuvenoj krivini Parabolika.

                "Oko 35% površine sa peskom zamenjena je asfaltom. Ovo su iz sigurnosnih razloga zahtevali FIA i vozači. Sada znamo da krivina neće strgo kazniti vozače ali smo ujedno uspeli da popravimo sigurnost." kazao je on.
                Parabolika je važila za jednu od najzahtevnijih krivina na šampionatu koja je veoma strogo kažnjavala svaku grešku vozača. Sada se pored nje nalazi dodatni sloj od asfalta koji pomaže vozačima da se prilikom eventulanog izletanja veoma lako i bezbedno vrate na stazu.





                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/vozaci-i-fia-zahtevali-izmene-na-parabolici
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Honda uverena da moze da parira Mercedesu


                  Yasuhisa Arai najavio je da će njegova kompanija naredne sezone moći da parira trenutno vodećem Mercedesu.



                  Šef Hondinog odeljenja za razvoj motra kazao je da bi japanski proizvođač od naredne sezone trebao da po svojim performansama parira motoru koji bude dizajniran od strane Mercedesa.

                  "Uveren sam da možemo da pariramo Mercedesu. Takođe mislim da će se i ostala dva proizvođača oporaviti od ovogodišnje sezone." kazao je Arai.
                  On je ovom prilikom demantovao navode da Honda zaostaje u razvoju svog agregata.
                  "Trenutno ne kasnimo sa razvojem agregata. Naša pogonska jedinica je spremna za sistemsku proveru ali bez šasije. Trebaće nam još vremena kako bi spojili bolid i agrehat u jednu celinu. U narednih nekoliko nedelja radićemo na simulaciji a na početku naredne godine oprobaćemo se na stazi, najverovatnije u Herezu. Tada bi trebalo da po prvi put pokažemo i novi bolid sa našim motorom i McLarenovom šasijom."
                  Promena pravila naterala je Hondu da se posle šest godina odsustva vrati u Formulu 1. Za sada će japanski proizvođač samo snadbevati McLaren ali bi od 2016. godine trebalo da svoja vrata otvori i drugim timovima.
                  "U narednoj sezoni imamo plan da naše motore isporučujemo McLarenu dok bi od 2016. razmotrili opciju da sarađujemo sa drugim timovima. Iako se to desi naš glavni fokus biće usmeren ka pobedama a ne na finansijsku situaciju." dodao je Arai.






                  Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/honda-uverena-da-moze-da-parira-mercedesu
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Maksimalne brzine u Monzi ce biti manje nego ocekivane


                    Da li će automobili nove ere biti brži od prošlogodišnjih 341 kmh?


                    Maksimalne brzine u Monzi ovog vikenda možda neće biti tako spektakularne kao što se očekivalo.

                    Ovo je tvrdnja nemačkih novina Auto Motor und Sport, uprkos pretpostavkama da će novi automobili sa V6 pogonskim jedinicama oboriti rekord maksimalne brzine koja je na trci za VN Italije 2005. bila veća od 370kmh.

                    Tada je to bio McLaren-Mercedes V10 Kimija Raikkonena od skoro 1000 konjskih snaga koji je “vrištao” pravcima Autodroma Nazionale.

                    Ali u 2014, kada su turbo V6 motori ukombinovani sa smanjenom aerodinamikom i samim tim aerodinamičkim otporom, maksimalne brzine nisu izostale.

                    U Barseloni, Williams-Mercedes Felipea Masse ostvario je maksimalnu brzinu od 342kmh, u poredjenju sa najbržim V8 autmobilom na istoj stazi prošle sezone, Ferrarijem Fernanda Alonsa, koji je uspeo da dostigne nešto manje od 320kmh.

                    U Kanadi, ove godine je najbrži automobil dostigao blizu 350kmh, a slične brzine smo videli na prošloj trci u Spa-Francorchamps-u.

                    Ali Monza je zaista posebna staza – poslednja sa zaista niskim downforceom u kalendaru. Prošle godine, najveću maksimalnu brzinu ostvario je Esteban Gutierrez u svom Sauber-u koji je pokretao Ferrarijev agregat, koja je iznosila 341kmh.

                    Uz činjenicu da su ovogodišnji automobili 20-30kmh brži od prošlogodišnjih, koje su pokretali V8 agregati, brzine do čak 370kmh ili možda i više su prognozirane na ovogodišnjoj trci za VN Italije.

                    Ne baš verovatno, bar prema analizi dopisnika nemačkig novina Michaela Schmidta. On je izjavio da su simulacije koje su timovi radili pre trke pokazale da je očekivana brzina od 350-355kmh – ili možda 360 u zavetrini.

                    Tehnički director Force India-e Andy Green je to ovako objasnio: "Pravila su nam oduzela oko 10% downforcea i smanjila aerodinamički otpor za isto toliko.”

                    "Ali ovo se odnosi na trke na koje idemo sa automobilima podešenim za maksimalni downforce.”

                    "Sad kad odemo u Monzu onda se poredimo sa onima koji su i ranije podešavali automobile za minimalni downforce. Tako da razlika neće biti mnogo veća," rekao je.







                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7572
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Ecclestoneovo "preuzimanje kontrole" je dobro


                      Wolff srećan što se Bernie Ecclestone vratio na čelo F1


                      Milijarder je pre izvesnog vremena završio sa sudjenjem u Nemačkoj, u aferi sa davanjem mita, tako što je u vansudskom poravnjanju platio 100 miliona dolara, i sad može da se vrati u „puno radno vreme“ prvog čoveka Formule 1.

                      „Mislim da je stabilnost veoma važna u Formuli 1“, tvrdi Wolff: „Video sam veoma jakog Bernia koji se vraća posle prekida i nakon rešavanja sudskog procesa, i to je dobra vest.“

                      „Bez obzira da li će vlasnici ili menadžment Formule 1 ići napred, mislim da akcionari i Bernie gledaju šta je najbolje za Formulu 1. Za nas je bitno da imamo jakog čoveka, jakog vodju i dobru diskusiju.“

                      „Imali smo jednu u Belgiji i siguran sam da će biti mnogo razgovora iza zatvorenih vrata u budućnosti, ali za nas je dobro da je Bernie potpuno skoncentrisan, da se vratio u formu i da može jako da vodi ovu organizaciju u ovom momentu.“







                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7570
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        F1 eksperti kritikuju Mercedes


                        Stručnjaci govore o sporu vozača Mercedesa



                        F1 ekspeerti su optužili Mercedes da ništa ne radi da reši dramatično loš of+dnos Rosberga i Hamiltona.

                        Nemački tim kaže da se njihov sigurni lider u šampionatu Nico Rosberg sada izvinio za njegov kontakt sa Hamiltonom u Belgiji i da je za to kažnjen.

                        Britanski Daily Mail tvrdi da je u pitanju šestocifrena suma koja je uplaćena u dobrotvrone svrhe.

                        Ali Max Mosleu, nekadašnji dugogodišnji predsednik FIA smatra da Mercedes greši jer jasno upire prstom na krivca.

                        "Ako su odlučili da kazne Rosberga, nisu to trebali da objave. TO je kao da ga je tim javno okrivio i to nije dobro," kaže Mosley.

                        Bivši vlasnik tima i sadašnji TV stručnjak Eddie Jordan se slaže, rekavši da svetla ne trebaju da budu uperena na zaraćene protagoniste ove priče.

                        "Ja krivim tim, oni su slabi i bez smernica. Njiima upravljaju dva vozača koji su kao razmažena derišta i rade šta hoće."

                        Bivši McLarenov vozač John Watsson je čak uporedio Tota Wolffa, Nikia Laudu i Paddy Lowe sa The Three Stooges (humoristička serija iz 30-ih) i načinom vođenja tima a la Šašava Družina (Duško Dugouško i Patak Dača družina).

                        "Lewis i Rosberg ne rade niša različito od bilo koja dva konkurentna vozača iz prošlosti," rekao je on za Express.

                        "Ali razlika je u menadžmentu i nema nekoga ko je uledan u upravljanju kao Ross Brawn kada je bio na čelu prošl sezone."

                        "Ako nemate tako nekoga čije se komande poštuju završićete tako što će ludaci preuzeti kormilo," dodaje Watson.

                        Nakon kriznog sastanka u Brackleyu prošlog petka, Mercedesov menadžment je nastavio da svoju situaciju pogoršava izdavanjem saopštenja u vidu Hamiltonovoih postova na Facebooku.

                        Misleći na sudar u Spa i verovatno takođe vođen svojim sopstvenim mišljenjem, Hamilton je kasnije citiran od medija:"Nico i ja smo obojica prihvatili da smo pogrešili i smatram da bi bilo pogrešno pokazivati i govoriti ko je gori bio od nas dvojice."

                        "Postoji i dalje u meni i njemu da sarađujemo uprkos našim nesuglasicama i razlikama."

                        Na sastanku U Brackleyu je navodno rešeno da Mereces dopusti svojim vozačima da se trkaju sobodno sa naravno granicama do kojih mogu ići.

                        "To je bila teška odluka (ali ne isključuje timske naredbe)" rekao je Wolff za nemački Bild.

                        "Ipak su Nico i Lewis naši heroji. Nadam se i verujem da su razumeli naše zahteve i ciljeve."

                        "Sada je na njima da se suoče sa svojim odgovornostima," dodaje on.

                        Lauda, u međuvremenu, priznaje Frankfurter Allgemeine novinama u nedelju da se očekuje još vatrometa, posebno sada kada je "Hamilton izgubio sve u Spa" i da će biti "odlučan da povrati te poene".

                        "Moramo da budemo pažljivi", kaže Lauda.

                        "Ali sve dok oni ne budu ugrožavali definisane ciljeve Mercedesa, mogu da rade onako kao žele."

                        "Razumem Nica i Lewisa veoma dobro jer obojica žele d dobijaju trke i da budu šampioni. Ali ne mogu da zato stave ceo projekat u opasnost," insistira Lauda.







                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7573
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Verstappen "spreman" za kritike povodom F1


                          "Kada vas proglase za najmladjeg vozača Formule 1 ikada, možete to očekivati."


                          Max Verstappen kaže da je bio "spreman" za talase kritika povodom potvrde njegovog učešća u Formuli 1 2015.

                          Vest da će 16-godišnji Holandjanin ispisati nove stranice istorije kao najmladji vozač ikada u najbržem cirkusu, gde će voziti za Toro Rosso sledeće sezone dočekana je kao vrlo sporna.

                          Čak i njegov predhodnik, sada član glavne ekipe Red Bulla, Daniel Ricciardo, izrazio je svoje sumnje.

                          "Mislim da će nam Verstappen dati odgovor na stazi kada bude debitovao, i u mesecima koji uslede nakon toga" izjavio je Australijski pilot kada je primao nagradu Lorenzo Bandini u Italiji.

                          "Za mene, mislim da je voziti u F1 sa 17 godina previše rano, ali to je moje lično mišljenje, tako da ne mora tako i biti. Videćemo. Za mene je to previše rano," rekao je 25-godišnjak za italijanski Omnicorse.

                          Verstappen, čiji je otac Jos učestvovao u F1 90-ih godina a čak i za ekipu od koje je nastao Toro Rosso, Minardi 2003, dao je kritičarima još materijala kada je vozio automobil F1 na uličnoj demo vožnji u Roterdamu.

                          Automobil u bojama Toro Rosso-a, za čijim volanom je bio 16-godišnjak, završio je u zaštitnoj ogradi, očigledno zbog nespretnog upravljanja kontrolama F1 automobila.

                          Ranije, Verstappen je izjavio da kada je potpisao ugovor sa Red Bull-om, očekivao je da će ga kritike pratiti.

                          "Kada vas proglase za najmladjeg vozača u istoriji Formule 1, možete to i očekivati," citira ga danski veb-sajt RaceXpress.nl.

                          "Spremao sam se za to, i dobro je što svi mogu da iskažu svoje mišljenje.

                          "Sledeće godine ćemo videti kako će stvari odvijati," dodao je Verstappen.

                          U Roterdamu Verstappen's otac Jos je prvi put video sina za upravljačem automobila F1, nakon što je propustio probu u Rockinghamu.

                          "Nisam osetio nikakvu tenziju," rekao je bivši vozač Benetton-a. "Kada vidim koliko je smiren i kako se nosi sa svim time, tačno znam da će sve biti u redu."

                          Verstappen senior je rekao da ne zna šta će biti sledeći korak za Maxa, usred špekulacija da će se pojaviti u Toro Rosso-u na treninzima petkom pred kraj sezone.

                          "Nemam predstavu," rekao je Jos. "To se menja iz dana u dan.”

                          "Ono što smo odlučili jeste da ćemo naredne korake činiti sa što manje publiciteta. Nakon ovog vikenda, Max da se koncentriše na trkanje i pripreme."

                          Max se slaže sa ovim: "Ne znam kakav me program čeka i da li ću voziti u treninzima petkom.”

                          "Formula 1 je mnogo drigačija od F3 – automobili imaju mnogo više snage, usporavaju jako brzo i samo nastave da ubrzavaju. Ne mogu da dočekam da vozim po pravoj stazi punim gasom."

                          Konačno, prvi čovek F1 Bernie Ecclestone rekao je da nema ništa loše u Verstappenovom spornom ranom debiju.

                          "Zašto da ne?" rekao je Rogeru Benoitu, dopisniku švajcarskih novina Blick.

                          "Ako ima talenta, treba da pokuša. Ne vidim nikakvu potrebu za granicom u godinama. Možda ću se i ja vratiti," našalio se 84-godišnji Ecclestone.

                          Bernie je takodje potvrdio da bi Verstappenov debi mogao biti dobar iz razloga pristupačnosti sporta mladjim generacijama fanova.

                          "Toto Wolff mi stalno govori o važnosti društvenih mreža," rekao je Ecclestone. "Hajde da vidimo."








                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7574
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Newey radi na RB11


                            Red Bullov RB11 će biti 100% Neweyjev


                            Britanac je priznao da je sada potpuno fokusiran na bolid za 2015. godinu, barem do kraja ove godine.

                            „Trenutno sam još uvek zaposlen u Red Bull Racingu, a tako će biti i nekoliko narednih meseci. Punom parom radim na bolidu za sledeću godinu, upravo završavamo koncept. Još uvek neću početi sa svojom novom ulogom (u Red Bull tehnologiji), barem ne do Božića.“

                            „100 % sam fokusiran na današnju Formulu 1. Nemam vremena da mislim na svoju novu ulogu“, rekao je Newey.

                            RB11 će biti evolucija RB10 bolida, ali će napredovati zbog iskustva stečenog sa ovosezonskim Renaultom, kako bi se izbegli problemi i bolje integrisala hibridna pogonska jedinica.

                            „Stvari su već jasne: naš partner Renault i postupci koji ih definišu, mi formulišemo zahteve kako bi poboljšali arhitekturu motora i kako bi na najbolji mogući način instalirali motor u šasiju i izašli u susret ovim zahtevima, ili barem pojedinim od njih. Neki kažu da nema dovoljno vremena pre 2015., a drugi da to nije nužno najbolja stvar koja treba da se odradi.“







                            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7576
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Hamiltonove optuzbe protiv Rosberga nakon VN Belgije su poslednji znak kompleksa progona


                              U mercedesu postaje veoma veoma zagušljiva atmosfera


                              Mercedesov britanski vozač zaista podseća na svog idola Ayrtona Sennu, ali samo u svojoj percepciji da je "žrtva".

                              Hamiltonova proračunata izjava da je Rosberg namerno uradio to što jeste, zakucavši svoj Mercedes u njegov na Spa je nimalo začuđujuća - on ima priličnu istoriju ovakvih tvrdnji - i činjenica je da je prekršio striktno pravilo tajnosti vozačkih brifinga.

                              Sigurno, njegovih 5 godina u McLarenu, gde su inženjeri u belim mantilima nadgledali preko monitora sve i gde je Spygate skandal sa Ferrarijem doneo kaznu od 32 miliona funti, nacuili su ga valjda na nema ništa važnije od čuvanja tajne u Formuli 1.

                              Za čoveka koji je plaćen 20 miliona funti godišnje da napravi 10 odluka pod pritiskom u Eau Rouges krivini, Hamilton čini neke stvari svojstvene tvrdoglavim ljudima kada podigne vizir.

                              Evo još jednog primera njega kao žrtve u Belgiji, 2012. kada je nakon što ga je Button nadmašio u kvalifikacijama, poslao tvit o telemetriji bolida svog kolege. Za one neuke, to je bila samo slika sa nekim linijama i nekim brojevima, ali za one u protivničkim timovima možda ključna informacija kako radi zadnje krilo McLarena i njegovim performansama.

                              Tim, koji u svom supermodernom sedištu u Vokingu, gde su bezbednosne mere ravne onim u nuklearnim postrojenjima, je bio gotovo usijan od besa. Odmah su ga podsetili na stroge uslove ugovora i naterali da obriše tvit.

                              Shvaćeno je da je to uradio od muke, jer u svetu Hamiltona, kada se radi o borbama unutar kuće, on je uvek u pravu.

                              Predviđao je pred sam početak ove sezone da će ga, ako mu se da isti Mercedesov bolid kao i Rosbergu, nadmašiti glatko. Zapravo, činjenica je da zaostaje 29 poena za Nemcem na sedam trka do kraja i to jednostavno hrani njegov kompleks progona.

                              Neki incidenti od ranije pokazuju nam neke nesrećne momente - kvar motora u Australiji, požar u Mađarskoj, pucanje gume koje je imao kao posledicu kontakta sa Rosbergom u Les Combes krivini.

                              Ali optuživši kolegu da je to bio akt sa predumišljajem, sugeriše da je on jedini o koga su se ogrešili.

                              Sa ove tačke gledano, Hamliton će imati i argument za svoju muku u Monaku gde mu je Rosberg onemogućio da napravi brzi krug, nešto slično kao što je i njegov idol Ayrton Senna uradio kada je izgurao protivnika u travu u Suzuki.

                              On je već ranije obećao da će "slomiti Nica mentalno" ali se izgleda dešava suprotno.

                              Dok Rosberg igra ulogu neumoljivog, hladnog Tevtonca, Hamilton nalazi zaveru na svakom ćošku.

                              Ovaj sukob ima takav dosledan zaplet, i takođe začinjen sa dosta nedoumica i skoro da liči na scenario Berniea Ecclestona o intrigantnoj završnici u Abu Dhabiju sa duplim poenima.

                              Međutim od toga ne bi bilo ništa bez Hamiltonovoe zablude o progonu - Nico me je udario, povikao je preko radija u Belgiji i odmah pripisao krivicu Nicu, dok je ovaj to interpetirao kao trkački incident.

                              To je podsetilo na još jedan od njegovih odgovora iz 2011. kada je Hamilton u stilu Ali G-a pokušao da objasni zašto su ga stjuardi kaznili u Monaku - Možda, zato što sam crn, rekao je.

                              On je daleko od toga da je jedini top sportista koji pokazuje prenemaganje kao neka filmska diva.

                              Hamiltonovi lični kompleksi, ipak imaju daleko jači odjek nego Senini. Oštre tvrdnje koje je Sena imao protiv Alena Prosta, protiv Mihaela Schumahera, protiv bivšeg predsednika FIA Jean-Marie Balestrea, govore o čoveku koji ima percepciju da su svi ti koji hoće da ga sabotiraju. Kada je Hamilton već nagovestio da je Rosberg namerno izazvao žute zastave u Monaku, Toto Wolff, šef Mercedesa, je imao potrebu da obori taj argumen kao "glupost".

                              Hamilton još 2008. pokazuje da ima mentalitet mučenika nakon kazne prođi kroz na VN Francuske 2008. kada je rekao novinarima koji su ga posmatrali kritički:"Ja sam jak mentalno, moja vera u moje mogućnosti je jača nego ikad i ne postoji ništa što me može slomiti."

                              Napet duel te godine sa Felipeom Massom ima svoje paralele sa ranijim tenzijama između Senne i Gerharda Bergera, koje su postale toliko akutne da je Ron Dennis morao jednom da napravi šalu na račun Brazilca da bi malo poboljšao atmosferu. Možda je Hamilton, sa svojim predstavljanjem da je žrtva u duelu u Mercedesu, zaista na putu da bude kao Senna. Samo ne baš onako kako je predviđao.







                              Preuzeto sa http://www.f1srbija.rs/index.php/f1-vesti-f1-news/9485-hamilton-pati-od-kompleksa-progona
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Alonso: Ostajem u Ferrariju


                                Španac kome ugovor ističe na kraju 2016. ostaje veran Italijanskom timu i odlučan je u nameri da sa ekipom istera do kraja ono što su započeli još pre nekoliko godina.



                                „Nemam nameru da menjam tim. Hoću da pobeđujem sa Ferrarijem i završićemo posao koji smo započeli pre nekoliko godina. Mnogo se pričalo o mom odlasku tokom proteklih godinu dana, ali iz mojih usta nikada niste čuli da sam rekao da želim da napustim Ferrari i pređem u drugi tim. Bilo je mnogo špekulacija koje me nisu mnogo remetile, ali su svakako stvarale nepotrebnu tenziju i stres za sve u timu“, izjavio je Alonso u intervjuu za britanski Sky Sports.





                                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/alonso-ostajem-u-ferrariju
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X